Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - hanys

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40
1081
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 17 Maja 2012, 21:49:30 »
No jak na razie to tylko tak na oko ze screena coś wyłapać ;) Jutro wyślę na testy. Pozdrawiam

1082
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 17 Maja 2012, 21:40:38 »
Wychodzi na to że sobie nie dają rady sterowniki z dużą ilością Display List, ile masz ramu / pamięci w karcie?

2 Gb RAMu. Jak na WIN7 64-bit za mało. Ale mam plany na przyszłość dokupić 4 Gb. Bo sęk w tym że mam tylko dwa gniazda na karty RAM i mam 2x RAM po 1 Gb.

1083
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 17 Maja 2012, 21:33:59 »
Jak ma ktoś możliwość sfotografowania jej to proszę sfotografować bo spuciorów jest mało dla Maszyny :) A odnośnie  powyższych tekstur. Jakieś zastrzeżenia ?

1084
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 17 Maja 2012, 18:43:55 »
Dodać poniższą linijkę do eu07.ini:

usevbo yes

[Powyższa opcja jest jednak publicznie dostępna, przepraszam za zamieszanie - Winger]

Szczerze to ja nie wiem co ta linijka robi, ale działa :)  FPS nie schodzi poniżej 22.

1085
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 17 Maja 2012, 18:37:51 »
Tak idzie trąbić lecz reakcja dopiero po 2 sekundach. Tak samo jest z czuwakiem/shp.
@Winger. Poskutkowało. Dzięki wielkie.

1086
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 17 Maja 2012, 18:28:49 »
@Winger. Tylko przy dużej ilości obiektów. FPS spada nawet do 2 albo 1. Nie jak jest FPS tak ~7 to co kilka sekund. A jak spada to non stop. Pokaz slajdów.

1087
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 17 Maja 2012, 18:14:39 »
A ja widzę błąd ;) Od kiedy to ET21 mają węża na 8 atm? ;>

Tak już w modelu jest. Ja ci nic nie poradzę :)

  Dodano: 17 Maja 2012, 18:14:53
http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/11830675.jpg Kwestia tylko zmiany tekstury na CTLowską 70, dorobienie gniazd i będzie ok ;)

Jak będą foty to czemu nie :)

1088
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 17 Maja 2012, 17:55:11 »
Eh. w PC10 wszystko śmigało jak należy. Próbowałem wyłączać wszystko co się da. Internet , antywirusa... I dalej to samo ;( Już nawet zapis log.txt wyłączyłem i na ustawieniach karty grafiki dałem na Maksymalną Wydajność. I teraz jadę na bałtyku i również muli.

1089
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 17 Maja 2012, 17:49:36 »
Witam. Mam problem z niektórymi sceneriami takimi jak np linia61. Otóż problem tkwi w tym, że np. podczas jazdy przez teren gdzie jest duże skupisko obiektów 3D jak np. we Częstochowie Stradom to jazda z płynnej przechodzi w trochę nie płynną i co jakiś czas (~5-6 sek)  tnie się jazda. Otóż wtedy FPS wskazuję  pomiędzy ~7 a 9. I nie wiem czy to wina sprzętu graficznego czy może złe ustawienia?

Dane o sprzęcie:
Karta grafiki ATI Readon HD 3400 series (512 Mb)
AMD Athlon 64 X2 Core Processor 5000+ 2.60 GHza
64-bitowy system operacyjny Windows 7 Ultimate

1090
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 07 Maja 2012, 17:18:34 »
Na dłuższą metę można wprowadzić przesuwanie/ukrywanie poszczególnych submodeli z poziomu MMD. Trzeba tylko opracować format wpisu.

Oj, tego to już nie dam rady zrobić :P Nie ogarniam tego więc lipka z leksza :)

  Dodano: 17 Maja 2012, 17:16:26
Witam. Z racji tego iż wyszła już nowa PC11 więc prezentuje EP09-022 w PC11. Otóż tak doszedłem do wniosku iż pójdę na kompromis i wymażę oznaczenia na modelu i będzie po sprawię. Otóż według mnie EP09-022 jest już gotowa do odjazdu. Wózki jak zapowiadaliście są teraz fajne ciemne, zostawiłem również te żaluzje na pudle.  I również za ten czas, na który oczekiwałem na nową PC11 to zrobiłem spuciora ET21-541 (foto. Hadomik). Jeżeli nie będzie żadnych przeszkód to dziś albo jutro wyślę te dwie tekstury do testów. Pozdrawiam

1091
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 12 Maja 2012, 15:39:51 »
BR232 105-7 DB Schenker (bok i czoło)

Download:
http://eu07.pl/userfiles/9295/foto-BR232_105-7_DB_Schenker.rar

Jak ktoś zainteresowany prosił bym żeby powiadomił na PW.
Pozdrawiam

1092
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 07 Maja 2012, 16:35:38 »
Z żaluzjami jest wszystko w porządku. No gnębią mnie ciągle te napisy. Bo jak dam w sam raz do EP09-006 czy EP09-005 to zaś w EP09-022 nie pasuje, a jak dam na odwrót to znowu w innych nie pasuje, a jak zaś zostawię tak jak jest to bardzo dziwnie wygląda to w malowaniu Grecji. No to trudno będzie wyglądać tak jak jest, tylko że w testach na te napisy nie zwracajcie uwagi...

1093
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 06 Maja 2012, 20:11:53 »
Zrobiłem i tak: Żaluzję mogą być i pasują na reszcie, a napisy nie. W EP09-006 i EP09-005 jak widać nie pasują i zlewają się w pudle.

1094
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 05 Maja 2012, 16:29:09 »
Ale też są innego odcienia. Te co się nakładają są czysto białe a na modelu są szare o to mi chodzi.

1095
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 05 Maja 2012, 16:21:31 »
Zobacz adsim w pierwszej wiadomości w załączniku Zał4-oznaczenia że nie zawsze są w tych samych miejscach ale blisko siebie.
O wentylatory które są po drugiej stronie modelu który pokazałeś :)

1096
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 05 Maja 2012, 15:20:18 »
Układu tekstury zmieniać nie będziemy, bo trzeba by wszystko od nowa robić. Żaluzje widzę, że się jakoś bardzo nie różnią od tych na Twojej teksturze, więc nie ma co kombinować, po prostu zamaż te co są na tex.

No jak nie ma innego wyjścia to też tak uczynię.

Co do napisów, to jeśli są czytelne na tex, to można usunąć te literki z modelu, jeśli nie, to niestety trzeba iść na kompromis. Tak autor modelu to zaplanował i bez gruntownych przeróbek się nie obejdzie.

Tak są wystarczająco czytelne, i też są w różnych miejscach rozmieszczone niż na pudle. Jest jeszcze jedno wyjście, usunąć literki w pliku literki.tga/.dds ale co za tym idzie na reszcie teksturach EPok, które powstały owe literki znikną.

Natomiast jeśli chodzi o wózki, to jak masz materiał, możesz zrobić ładniejszą teksturę, bo ta jest średniej jakości i można by ją podmienić. Koła w nowej PC będą ciemniejsze.

Jak znajdzie się takowa osoba, która sfotografowała by mi fajne czarniutkie wózki to mógłbym podołać się temu wyzwaniu. Otóż podmieniłem sobie na własny użytek tex wózków, na odcienie szarości i trochę kontrastu dodałem i już lepiej się prezentuje model :)

No i jeszcze jedno zapomniałem. Tej epoce można było by też dodać nowe węże powietrza, które szogun ma we swoich wyrobach.

Jeszcze jedno pytanko. Ponieważ wdrażam się do maszyny i chciałem się zapytać, czy jak bym nieco przyciemnił te wentylatory to chyba nic by się nie stało?

1097
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 03 Maja 2012, 11:50:20 »
Ja myślę, że raczej tu chodzi o to iż owe żaluzje i reszta w/w elementów znajdują się w oddzielnych plikach zamiast na całej teksturze. Przez co @hanys'owi to utrudnia robotę. Taka ingerencja wymagała by pewnie zmiany mapowania coś czuję.

Tak Sawi o to mi chodzi. Gdyby tekstury były by w jednej teksturze to nie było by żadnego problemu, ale że są w osobnych plikach tekstur to trochę komplikuje to sprawę :)

@filip2h. Przecież to jest wiadome że to trzeba zretuszować, ale chciałem pokazać wam że żaluzje różnią się od tych, które model pobiera z tekstury zaluzje.tga/.dds :)

1098
Na warsztacie / Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 02 Maja 2012, 19:51:03 »
Witam.
Od kilku dni zajmuję się tworzeniem tekstury lokomotywy w barwach na EURO 2012 czyli EP09-022 w barwach narodowych Grecji. Otóż z pierwszego rzutu oka widać że model jest w porządku i nie trzeba ingerować w jego model 3D. Otóż według mnie troszkę w tym modelu trzeba było by nieco pozmieniać. A oto detale, które prosił bym o zmodyfikowanie/usunięcie:
1. Patrz Zał2-wozki. Jak widać wózki nijak nie pasują do pudła modelu. Tekstury wózków pobierają się z dwóch osobnych tekstur:
-tex 104e-wozek.tga/.dds znajdująca się w folderze ep09_v1 oraz -tex koloalst.tga/.dds znajdująca się w tej ścieżce : główny_folder/textures/tabor
2. Patrz Zał3-zaluzje. Otóż z żaluzjami jest ten sam problem co w punkcie 1. Tekstura żaluzji jak widać jest inna niż na pudle lokomotywy. Tekstura żaluzji znajduje się w folderze ep09_v1 o nazwie zaluzje.tga/.dds
3. Patrz Zał4-oznaczenia. Otóż przy rozdzielczości 2048x2048 tekstury oznaczeń na modelu są niezbędne i również znajdują się w osobnej teksturze znajdującej się w folderze ep09_v1 o nazwie literki.tga/.dds
To było by chyba wszystko co. Więc zatem chciałbym się zapytać czy ktoś z forumowiczów, którzy znają się na modelowaniu był by zainteresowany w pomocy mi w tych 3 kwestiach które wypisałem, i czy nie ma żadnych problemów aby takową modernizację lokomotywy zrobić i potem ją nazwać jako 104e_4 - która zaś oznaczała by wersję "4". Chcę również zrobić teksturę EP09-018 "Holandia", w której te zastosowanie było by też wskazane, a nawet tą modernizację można też zastosować do wszystkich malunków lokomotywy EP09 czy to IC czy Holandia, Grecja, Hiszpania i etc.

Serdecznie pozdrawiam i liczę na pomoc z waszej strony :)

1099
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 02 Maja 2012, 18:32:05 »
ET41-182 dwa człony z jednej strony , jedno czoło oraz detale.

Download:
http://eu07.pl/userfiles/9295/foto-ET41-182.rar

Jak zawsze, kto chętny niech zgłosi się na PW :)

1100
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 23 Kwietnia 2012, 17:34:05 »
Niestety nie :) Latałem za EP09 żeby ją sfotografować bo ma krótki objazd i z powrotem do Wa-wy.

1101
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 23 Kwietnia 2012, 17:28:16 »
EP09-018 w barwach Holandii na Euro 2012r.
2 boki oraz czoło.

Download:
http://eu07.pl/userfiles/9295/oto-EP09-018-fototex_photos_by_Patryk_Farana.rar Zarezerwowane przez PanTraxx

Kto chętnych niech zgłosi się na PW.

Pozdrawiam

1102
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 18 Kwietnia 2012, 19:10:17 »
Z dedykacją dla szoguna.
Byk ET22-906
Jeden bok, czoło,detale drugiego boku oraz inne detale.

Download:
http://eu07.pl/userfiles/9295/foto-ET22-906.rar

Kto chętny niech na PW napisze  albo kto ma gadu ten niech na gadu ;)

1103
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 29 Marca 2012, 16:55:31 »
EP09-032 jeden bok , czoło i kilka detali
Download:
http://eu07.pl/userfiles/9295/foto-EP09-032.rar

Chętnych zapraszam na PW.

1104
Byk ET22-811 wraz z 4 wagonami osobowymi jako pociąg REGIO sp. Przewozy Regionalne oczekuje na wolną drogę  przed wjazdowym semaforem do Częstochowy Stradom.

1105
Publikacje / Odp: Lokomotywy by Hanys
« dnia: 23 Marca 2012, 16:07:35 »
Przedstawiam wam lokomotywę elektryczną z serii E583 o numerze 001 przewoźnika mazowieckiego Koleje Mazowieckie.
Wersja tga oraz dds przeznaczona do PC2010.
Lokomotywa ta nie posiada kabiny. Sterowanie lokomotywą tylko przez AI.

Wersja TGA:
http://eu07.pl/userfiles/9295/e583-001_KM_TGA_3.rar

Wersja DDS:
http://eu07.pl/userfiles/9295/e583-001_KM_DDS_3.rar

Pozdrawiam

1106
Bieżące kolejowe / Odp: Brak planowania inwestycji
« dnia: 12 Marca 2012, 17:32:40 »
@sektor 77. Dobrze to ująłeś. Tylko w Polsce tak jest, że tam gdzie nie idzie ukraść to nawet się za to nie zabierają. Chociażby  na mojej linii 158 z Chałupek do Wodzisławia. Czeka ją gruntowny remont, który w 80% pokryje UE , ale PLK się nie wyraziła bo nie mają pieniędzy. LOL. Ale do Warszawy to mają kasę.

1107
Bieżące kolejowe / Odp: Kasacje taboru w 2012 roku.
« dnia: 10 Marca 2012, 17:39:28 »
Po to, aby np. miłośnicy kolei, albo maszyniści wiekowi, którzy kiedyś jeździli na nich (a obecnie nie mogą), mogli sobie nią pół wirtualnie popykać. I powspominać to i owo?

Nie stawiamy spacji przed przecinkiem, kropką czy pytajnikiem. Poprawiłem.

Kamils

1108
Bieżące kolejowe / Odp: Kasacje taboru w 2012 roku.
« dnia: 10 Marca 2012, 16:19:47 »
Kurde, mogli by z tych SU45 (tych w lepszym stanie , które i tak na złom idą) wyciągnąć różne detale z pulpitu i kabiny , i odwzorować symulator lokomotywy , tak jak zrobili EP09 dla szkolenia maszynistów spółek PKP ;)

1109
Obecnie z tego co się oriętuję, to musisz posiadać wykształcenie minimum średnie. Wpierw musisz ukończyk kurs pomocnika maszynisty (koszt od 1500 do około ~3 tys. zł? ) , wyjeździć kilometry, a potem dalej kształcić się na maszynistę pojazdów trakcyjnych. Kokosów na początku nie zarobisz, lecz z biegiem miesięcy jeżeli sprawdzisz się to zapewne około ~2,5 tyś. na rękę. Jest teraz chyba takie coś jak licencjat . Lecz w tym nie zagłębiałem się dokładniej, jak w powyższej drodze do kariery maszynisty tak zwaną "starą drogą".

1110
Bohuny jedynie w Katowicach możesz spotkać na pociągach interREGIO.
W ubiegłym roku stały bohuny w Raciborzu na bocznicy PR  http://hanys.cal.pl/galeria/details.php?image_id=114 lecz w połowie ubiegłego roku zostały wywiezione do Poznania / Bydgoszczy. Obecnie na miejsce bohunów przybyły zdeklasowane kible http://hanys.cal.pl/galeria/details.php?image_id=254 oczekujące na lepsze czasy.

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40