1081
Na warsztacie / Odp: Prace nad teksturami hanysa
« dnia: 17 Maja 2012, 21:49:30 »
No jak na razie to tylko tak na oko ze screena coś wyłapać ;) Jutro wyślę na testy. Pozdrawiam
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wychodzi na to że sobie nie dają rady sterowniki z dużą ilością Display List, ile masz ramu / pamięci w karcie?
A ja widzę błąd ;) Od kiedy to ET21 mają węża na 8 atm? ;>
http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/11830675.jpg Kwestia tylko zmiany tekstury na CTLowską 70, dorobienie gniazd i będzie ok ;)
Na dłuższą metę można wprowadzić przesuwanie/ukrywanie poszczególnych submodeli z poziomu MMD. Trzeba tylko opracować format wpisu.
Układu tekstury zmieniać nie będziemy, bo trzeba by wszystko od nowa robić. Żaluzje widzę, że się jakoś bardzo nie różnią od tych na Twojej teksturze, więc nie ma co kombinować, po prostu zamaż te co są na tex.
Co do napisów, to jeśli są czytelne na tex, to można usunąć te literki z modelu, jeśli nie, to niestety trzeba iść na kompromis. Tak autor modelu to zaplanował i bez gruntownych przeróbek się nie obejdzie.
Natomiast jeśli chodzi o wózki, to jak masz materiał, możesz zrobić ładniejszą teksturę, bo ta jest średniej jakości i można by ją podmienić. Koła w nowej PC będą ciemniejsze.
Ja myślę, że raczej tu chodzi o to iż owe żaluzje i reszta w/w elementów znajdują się w oddzielnych plikach zamiast na całej teksturze. Przez co @hanys'owi to utrudnia robotę. Taka ingerencja wymagała by pewnie zmiany mapowania coś czuję.