61
Pomoc w tworzeniu / Odp: Opcja rotate
« dnia: 29 Maja 2009, 07:35:08 »
Tak, 'triangle' obraca się prawidłowo, w każdą stronę.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
//1 - tekstura szyny, 2,3,4 - współrzędne, 5,6,7 - obrót
origin (p2) (p3) (p4)
rotate (p5) (p6) (p7)
node 1000 0 none model 0 0 0 0 plk/TpB.t3d (p1) endmodel
rotate 0 0 0
endorigin
A wpis do scenerii wygląda tak:include;plk/tpb.inc;plk/rail_screw_used2-n.bmp;0.0;0.0;0.0;10;10;10;end
Mam nadzieje, że jak PEKAP poprawi jeszcze mapowanie, to będą jeszcze lepsze :)To już jest poprawione mapowanie. Brak płynności przejścia tekstury wynika tutaj z oświetlenia modelu (zresztą ze światłem mam ostatnio same problemy - zainteresowani wiedzą o co chodzi :P). Koniec OT.
czy planujesz zrobić kabinkę ze ścianką rozdzielającą stanowisko maszynisty i pomocnika/konduktora
...nie poprawiłeś bryły dachu nad kabiną jednostki, w kabinie kontrolki po lewej stronie są za blisko siebie.
A ty skąd masz Tunel?
z tego co pamiętam jazda lokomotywy ,,z tyłu" była nie tak dawno surowo zabroniona
Najczęściej na manewrach zatrudniają tam SM42.
...BTW mieszkam 15 km od Żywca a o tym nie słyszałem... hmmm...
A co z innymi kiblami?
PEKAP, to aby na pewno skrin z MaSzyny jest :> ??
Nie ruszałem tych conrtoli i nie zauważyłem czegoś negatywnego. W scenery.doc, jest napisane, że to są wektory, ale nie wiem tak do końca o co chodzi z nimi. Wiem, że jakiś Bézier czy Geizer czy cuś :)
Edit:
Hm... pewnie mój błąd... Grzebałem sie w chk by poprawić to i owo i zapomniałem jednego usunąć. Zmienię to w następnej aktualizacji.
Czy da się nakładać mapy topograficzne na to, aby się połapać gdzie są tory itp? Masz na to jakiś sposób?