Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PEKAP

Strony: 1 ... 15 16 [17]
481
Pomoc w tworzeniu / Problem z wagonem
« dnia: 01 Listopada 2004, 07:44:34 »
Zrobiłem sobie wagon towarowy Ugpps. Wszystko działa poprawnie tylko ten że właśnie wagon zamiast stać na torach jest obrócony pionowo ku górze. Obracałem go w gmaxie na wszystkie możliwe strony ale on i tak jest w takim samym położeniu. Co mam zrobić by stał w prawidłowej pozycji?

P.S. Jedno koło nie jest na swym miejscu tylko gdzieś obok.

482
Pomoc w tworzeniu / Siatka w gmaxie
« dnia: 15 Października 2004, 17:02:18 »
Znalazłem ostatnio na forum jak robić siatkę trójkątów w gmaxie http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=972&highlight=trawa Wszystko ok ale przy włączaniu wyświetla mi się Unrecognized command: 57.8431
log:
...
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Unrecognized command: 57.8431
Co się z tym dzieje. Z góry dziękuję.

483
Pomoc w tworzeniu / GMAX pytanie?
« dnia: 07 Października 2004, 20:37:59 »
Dzięki ale i tak nie udało mi się tego uruchomić. Wpisywałem do listnera, tworzyłem nowe skrypty, itp... nie udało się.

484
Pomoc w tworzeniu / GMAX pytanie?
« dnia: 04 Października 2004, 15:38:10 »
Czy w GMAX-ie da się włączyć schematic view? Czy ktoś może ma opis przełączników w kabinie ET21. Jak tak to proszę wysłać na adam.sidor@neostrada.pl

485
Bocznica / Kabina
« dnia: 07 Września 2004, 08:57:25 »
Czy ktoś ma może dokładne zdjęcie kabiny wm10. Jak tak to poprosił bym o przesłanie go na adres adam.sidor(małpa)neostrada.pl Przyadały by mi się też jakieś wymiary.

486
Pomoc w tworzeniu / gmax i sceneria pomocy
« dnia: 23 Sierpnia 2004, 09:37:10 »
Nic nie pomoglo dalej wyskakuje [jakas lokomotywa] at NULL track.  Drugie pytanko gdybym chcial zrobic sobie kabine robie np. nastawnik i kilka innych przelacznikow i nastawnik nazywam np. "nast" zeby kabina dzialala w grze w pliku MMD musze tak napisac: mainctrl: nast rot 0.05 0.0 0.15           // parametry dla nastawnikow? Te cyfry po nast rot to polozenie i obrot o kąt jakis tam? Dobrze mysle?

487
Pomoc w tworzeniu / gmax i sceneria pomocy
« dnia: 23 Sierpnia 2004, 08:33:04 »
Wielkie dzieki

488
Pomoc w tworzeniu / gmax i sceneria pomocy
« dnia: 22 Sierpnia 2004, 20:54:13 »
Zrobilem scenerie w gmaxie obtaczm wszystko linia zaznaczam linia doliny i grzbiety potem daje select all. Nastepnie odznaczam tory na mostach itp. Daje Delanuay mesh i nic zadnych trojkatow ani wpisow w MAXScript Listnerze. Gdy sprobowalem sposobu opisanego nizej w pomocy jak robic scenerie to niby wszyskto dobrze sie eksportuje do listnera potem z listnera kopiuje do pliku scn. dodaje swiatlo i tabor i pod koniec ladowania wyskakuje mi [jakas lokomotywa] at NULL track. Potem blad i sie wylacza. Co mam zrobic zeby zagrac we swoja scenerie?

Strony: 1 ... 15 16 [17]