Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Davidsonxx

Strony: 1 2 [3] 4 5 6
61
Bocznica / Odp: Jaką masz wersję OpenGL?
« dnia: 14 Stycznia 2011, 23:01:03 »
OpenGL Version:
3.2.0


Proszę bocznicę
Proszę.
Quark-t

62
Inne niekolejowe / Odp: Piosenka o kolei
« dnia: 11 Stycznia 2011, 19:34:35 »
Cytuj
rozruch jęczy, pompa brzęczy
gościu klęczy, bo się zmęczył

Normalnie jak MC Karol z Miodowych Lat - przyznaj się - wzorowałeś się trochę na tym ;D

63
Inne niekolejowe / Odp: Migotanie ekranu w grach
« dnia: 30 Grudnia 2010, 18:01:37 »
Albo jeszcze większy banał. U mnie co jakiś czas rozprogramowuje się monitor - gołym okiem widać jak migocze. Wystarczy użyć funkcji AUTO i działa.

Cytuj
W sumie w nic innego obecnie nie gram, ale np w Corelu, Photoshopie czy innych programach ogólnie to nie występuje

W takim wypadku u mnie widać migotanie tylko przy niektórych aplikacjach - czasem jest większe, czasem mniejsze. Proszę się nie sugerować, że migocze tylko na czymśtam, a na czymś innym nie.

64
Inne niekolejowe / Odp: Jaka to piosenka?
« dnia: 28 Grudnia 2010, 10:18:59 »
Koledzy... Winamp też posiada taki bajer - wyrzucił mi coś takiego: Tan Co Giao Duyen - Chuyen Tinh Co Gai Lai Do Ben Ha

To więcej nie mogę pomóc

66
Pomoc doraźna / Odp: Problem z tworzeniem nowego składu.
« dnia: 02 Grudnia 2010, 20:52:59 »
A ja dodam od siebie trzy grosze - musisz wybrać jeszcze teksturę modelu - jeśli jest więcej niż jedna to bez wyboru łapka się nie pojawi

67
Inne niekolejowe / Odp: Jaka to piosenka?
« dnia: 09 Listopada 2010, 20:07:40 »
Zwracam się do was znów z prośbą o tytuł afrykańskiej piosenki w której jest następujący tekst:
"Ajariwa, Ajariwa, Arabakos, Arabakos"
Pomożecie? ;)

Czyżby http://zsiwoj1910.wrzuta.pl/audio/8NbbHzb2hOB/king_africa_-_la_bomba ? ;)

EDIT: A browarek to gdzie? (żartuję oczywiście) :P

68
Inne niekolejowe / Odp: Początki modelowania w 3dsmaxie
« dnia: 05 Listopada 2010, 18:28:16 »
Czytałem, na max3d.pl stale przesiaduję, proste obiekty tworzyć potrafię, ale zastanawiałem się jak nasi modelarze zaczynali tworzyć zaawansowane modele

69
Inne niekolejowe / Początki modelowania w 3dsmaxie
« dnia: 05 Listopada 2010, 17:57:57 »
Witam! Chciałbym się zapytać Was (modelarzy), od czego zaczynaliście przygody z 3dsmaxem. Może polecilibyście jakieś filmy, tutoriale?
Myślę nad modelowaniem pojazdów... głównie samochodów, potem może lokomotyw (czemu by nie :P). A może samouctwo?

70
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 23 Października 2010, 11:06:41 »
Dziś patrzę na jeja? A tu kolejowy film... ale to w ogóle nie jest śmieszne

http://www.filmiki.jeja.pl/10162,semafor-na-polskiej-kolei.html

71
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 19 Października 2010, 22:47:26 »
Gimnazjum im.Orląt Lwowskich w Wiśniowej - klasa I

72
Bocznica / Odp: Poczukuje planu stacji Sławków
« dnia: 14 Października 2010, 11:54:22 »
Podczepię się pod temat - szukam planu stacji Jasło. W internecie jest tylko Towarowa.

Prosiłbym o udostępnienie jeśli ktoś posiada.


Okazało się że za słabo szukałem - po 15 minutach znalazłem - tak że poproszę na bocznicę... i przepraszam za kłopot

Bocznica.
Krzysiek626

73
Te siódemki by mogły iść do PR, bo latanie byków na trzy i cztero wagonowych wagonach to bezsens.

Chyba składach ;]

74
Rainsted / Odp: Problem z przeliczaniem łuków
« dnia: 04 Października 2010, 16:26:37 »
Dzięki Ra że przybliżyłeś mi teorię. Okazało się to pomocne. Można zamknąć.

75
Rainsted / Odp: Problem z przeliczaniem łuków
« dnia: 03 Października 2010, 18:25:27 »
Wiem jak to się robi ale sęk w tym że nie bardzo pasi to do zdjęć - wygląda to tak jak w załączniku - jednak podsunąłeś mi pomysł jak mogę spróbować to zrobić. Spróbuję to przesunąć. Wytestuję i dam znać

76
Rainsted / Odp: Problem z przeliczaniem łuków
« dnia: 03 Października 2010, 18:01:49 »
Nie jest dobrze, bo nie pasuje do zdjęć terenu, ale chcę się Ciebie o coś zapytać - zrobiłeś to metodą ustaw promień łuku, tak? Bo mi się wydaje że nie :/ Tak to ja też umiem zrobić ale to taka bardziej prowizorka i na dłużej to się nie nadaje... mi chodzi tylko o to żeby było zgodnie z rzeczywistością i równo - bo krzywo to ja umiem zrobić, tylko żeby zrobić to dobrze :D

PS. Dzięki że chociaż spróbowałeś ;)

77
Rainsted / Odp: Problem z przeliczaniem łuków
« dnia: 03 Października 2010, 17:32:21 »
Proszę o zamknięcie albo przeniesienie na bocznicę tematu. Myślałem że dowiem się czegoś, jakichś instrukcji co może robię nie tak ale się nie doczekałem. Wszystko robię zgodnie z http://rainsted.com/edytor_przeliczanie_lukow.html, nie wychodzi mi, proszę o pomoc. Nie dostaję jej. Wolę sam krok po kroku przez rok próbować aż mi jakoś wyjdzie a nie słuchać nie pomocnych uwag.

Na razie wstrzymuję się od usuwania

78
Rainsted / Odp: Problem z przeliczaniem łuków
« dnia: 03 Października 2010, 17:07:13 »
Hem... RSF'a wystawiłem celowo bez linii kierunkowej (może zrobiłem coś źle). Jak chcę przeliczać to robię. Próbowałeś przerobić ten łuk na "taki jaki ma być" i wyszło Ci?

79
Rainsted / Odp: Problem z przeliczaniem łuków
« dnia: 03 Października 2010, 14:44:51 »
Nie wiem co już mam robić... wystawiam RSF'a - może to coś z moim Rainstedem. Tylko proszę się nie śmiać bo sceneria jest w bardzo początkowym stanie

80
Rainsted / Odp: PRoblem z przeliczaniem łuków
« dnia: 03 Października 2010, 09:15:03 »
Nie chce się on przeliczyć... i nie wiem właśnie czy to wina jego długości czy mój błąd.

81
Rainsted / Odp: Problem z przeliczaniem łuków
« dnia: 02 Października 2010, 22:09:00 »
A myślisz że nie próbowałem? Nie da się - pisałem już że w ogóle mam problemy z przeliczaniem łuków...

82
Rainsted / Problem z przeliczaniem łuków
« dnia: 02 Października 2010, 21:36:40 »
Witam!

Sam problem z przeliczaniem łuków mam już od początku pracy z edytorem. Czasem następuje "cud" i nie wiem jak udaje mi się przeliczyć łuk - do tej pory udało mi się to zrobić 3 razy (oczywiście na innych łukach). Jednak mam do zrobienia bardzo długi łuk - patrz załącznik. Nie wiem czy to wina długości tego łuku czy to ja coś robię nie tak :/ Do prostych odcinków przed końcami łuków dodaję linię kierunkową, tory mają niebieski kwadracik, zaznaczam pierwszy fragment łuku, w zakładce Napraw klikam np. Łuk 190m i albo się cudem (bardzo rzadko) się przeliczy albo wyjdzie jakbym kliknął zamiana prosty <-> łuk, czyli automatycznie dostosowuje promień i wychodzi to tak jak wychodzi czyli źle... Męczę się z tą trasą pół roku tylko z łukami bo jak usiądę, wezmę się za to, to mi nie wychodzi i ręce opadają, zostawiam to i mam daleko gdzieś... :o

Generalnie chodzi o to czy da się przeliczyć ten łuk?

83
Bocznica / Odp: Bug na forum?
« dnia: 11 Września 2010, 17:53:01 »
Pisałem już o takim przypadku w wątku przy wypuszczeniu ET41 - był taki sam problem - jak coś nowego trafi na bocznicę to się naprawi.

84
Bocznica / Odp: Drzewka :]
« dnia: 31 Sierpnia 2010, 18:56:26 »
Uzasadnienie wyboru wersji Hardcore: co jak co ale z modeli w symku to chyba najbardziej kuleją drzewka - na szlaku ~100km/h mogą być średnie ale w okolicy stacyjnej bardziej sie przyglądamy drzewkom - szczególnie na manewrach. Szlak - średnie; stacje - Hardcore.
Taka jest moja opinia

85
Inne niekolejowe / Odp: Problem z dodaniem faviconki
« dnia: 31 Sierpnia 2010, 17:22:27 »
Firefox 3.6.8 na Win XP

86
Inne niekolejowe / Odp: Problem z dodaniem faviconki
« dnia: 31 Sierpnia 2010, 17:19:31 »
To dziwne - ja akurat na stronie http://www.niezbednik.ugu.pl/ widzę favicona :O Czarną animowaną strzałeczkę na czerwonym tle :/

87
Trasy / Odp: Całkowo - Orlen
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 22:07:55 »
Nie wiem jak u innych, ale u mnie przy wjeździe do Wilisia, kiedy przez radio jest podawana informacja "xxx będę manewry robiła" ten dźwięk jest bez przerwy odtwarzany aż do momentu zatrzymania.

U mnie też normalnie. Czasami tak mi się zacięło np. na Bałtyku na wjeździe do Bałtyku Miasta. Jednak tylko jednorazowo i teraz jest normalnie. Robi Ci się tak zawsze czy tylko ten jeden raz?

88
Pomoc doraźna / Odp: PROBLEM Z odłączaniem składów od LOKA
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 14:36:58 »
Choćby PC2009...

89
Jak koledzy wyżej. KDP na pewno objęłyby największe linie... a stare zostałyby w takim stanie w jakim są. Niech najpierw modernizują i odnawiają linie poboczne a dopiero potem myślą o dużej prędkości

90
Pomoc doraźna / Odp: Tekstury do góry nogami
« dnia: 02 Sierpnia 2010, 11:16:32 »
Nie trzeba żadnej wtyczki... Otwierasz tga w Gimpie, odbijasz pionowo, zapisujesz jako tga i dopiero po tym konwersja na dds.

Quark-t

Strony: 1 2 [3] 4 5 6