Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - EP07-1057

Strony: 1 [2]
31
Bocznica / Wydzielone z "Podświetlenie i nowe dźwięki do sa109"
« dnia: 20 Października 2007, 14:11:46 »
Żeby nie zakładać nowego tematu admini mnie pewnie zabiją ale chciałem wstawić sobie SA109 do całkowac dokonałem wpisu w dynamic.dat oraz odpwiedniego wpisu do scenerii i nie wyświetla mi się w stat exe ktoś wie dlaczego? szukałem odpowiedzi na to pytanie i podobno problememe był wklejony wpis do dynamic.dat u innych ale ja wpisywałem ręcznie

No więc wysil się i załóż ten nowy wątek w odpowiednim dziale.
Akvin

32
Bocznica / Wydzielone
« dnia: 07 Maja 2007, 20:17:59 »
dalej to samo ;/

33
Pomoc w tworzeniu / Jet i Linux (java)
« dnia: 07 Maja 2007, 14:30:57 »
a wie ktos jak uruchomic pliki bin w linuxie? pytam bo te pliki jawie wymienione w poscie o twozreniu scenerii które wymaga jet są na linuxa w rozszerzeniu bin

34
Bocznica / Problem z instalacją dodatków po zmianie systemu
« dnia: 27 Marca 2007, 22:08:27 »
Drodzy koledzy forumowicze i użytkownicy Maszyny.Zwracam się do was z uprzejmą Prośbą o pomoc.
Obecnie mam linuxa i niestety mam problemy żeby się odnaleźć w "środowisku" maszyny.Nie jestem w posiadaniu starego folderu z mszyną gdzie wszystko było w porządku działało.Teraz muszę wszystko od nowa instalowac no i właśnie z tym problem.Ściągnąłem z działu download wersje eu07-160704-unoff i patcha 220604 i zainstalowałem ję.Potem zainstalowałem trase jelitkowo i bałtyk i exe kolegi youBoy-a .Problemy pojawiły się kiedy chciałem uruchomić nowy tabor SU45 z Quarkowa i ET42.W obydwu przypadkach występuje błąd "Player train not exist" a w SU45 problemy z załadowaniem dźwięków które są w folderze sound bo sprawdzałem.Czy ktoś wię skąd wynikają to porblemy.Mam dziwną
lecz wielką prośbę.Czy możecie mi powiedzieć jakie dodatki,jakie exe mam zainstalowac po kolei żeby było jak najlepiej? bo niestety muszę przyznać że związku ze zmianą systemu operacyjnego nie byłem do przodu z nowościami i teraz są konsekwencję.Chciałbym żeby tabor i scenerie poprawnie mi działały.Czy jest na to rada? Czy instalacja paczki mariusza jest jakimś rozwiązaniem?Bardzo Proszę o pomoc.Z góry Dzięĸi  Pozdrawiam

Zmieniłem temat na bardziej zbliżony do treści wiadomości. Pamiętaj, że temat musi zawsze odpowiadać treści.
Profeta

35
Tabor / connected
« dnia: 12 Października 2006, 17:24:55 »
Witam

Mam taki mały problem bo kiedy chce odpalić symka z pojazdem takim jak en57,et41 to mam jakiś błąd z komendą connected typu: Unkown Driver Type description

i potem pantografy nie chcą się podnieść:( Proszę o radę i Pomoc Dziękuje

36
Pomoc w tworzeniu / Syrena do EU07/ET22
« dnia: 01 Października 2006, 09:48:30 »
Witam

Mam taką Prośbę do osób które znają się na edycji dźwięków na potrzeby MaSzyny.Otóż chodzi o to czy mógłby ktoś z Panów z tego dźwięku http://www.ex3510.republika.pl/syrena.wav zrobić syrene do Maszyny lub powiedzieć jak to powinno być??
Bo ja próbowałem własnymi siłami i podzieliłem na 3 części ale jak naciskałem A to dźwięk się powtarzał 7 czy 8 razy a brakuje mi prawdziwej syreny w EU07.Proszę o Pomoc i Wyruzumiałość Z Góry Dziękuje i Pozdrawiam

37
Pomoc w tworzeniu / teren w 3d max
« dnia: 28 Maja 2006, 09:44:33 »
Witam

Mam taki mały problem w 3d maxie (wersja 8) chodzi o stworzenie terenu.Czytalem poradnik ale jakoś mi to nie wychodzi.W skrypcie main zaznaczam Delanuay Mesh i zaznaczam teren ale po chwili kwadrat znika i nie daje sie nic zrobic czy może ktoś mi pomóc? mam jeszcze takie pytanko czy jest chętna osoba na forum ktora w razi problemów i pytań pomogła by mi żebym nie musiał zaśmiecać forum?  Z Góry Dzięki Pozdrawiam

38
Pomoc w tworzeniu / Tor prosty
« dnia: 02 Maja 2006, 15:44:06 »
Witam

Chciałem troche po eksperymentować jeśli chodzi o robienie scenerii.Chcialem kiedys juz robic ale brak gmaxa lub 3dmaxa spowodowaly ze odszedłem od tego planu.Teraz postanowilem pobawic sie w tym w notatniku.Czytalem plik scsenery.doc chcialem sobie zrobic na poczatek kawalek toru prostego ale nie udaje mi sie.Nawet próbowałem edytować eksperymentalnie tylko nie które parametry ale zmieniajac je nic nie uzyskiwalem bo ani tor nie byl dluzszy ani szyny nie były nie widoczne:( dlatego zwracam się do Szanownych formówiczów o pomoc bo chciałbym zrobić jakaś traske przy pomocy notatnika choc wiem ze wiele nie uzyskam ale tak bez tekstur i bez tekstury terenu o ile się wogle dać.Na początek chciałbym postawić  przykładowo tor prosty a potem mały łuk a dalej to pewnie bym już doszedł co i jak.Zastanawia mnie też dlaczego parametry które zmieniam w innych trasach nic nie daja tak jak pisalem wyżej.Bardzo Proszę o pomoc.Pozdrawiam i Z Góry Dziękuje

39
Pomoc doraźna / jET edytor tras
« dnia: 31 Marca 2006, 09:52:35 »
Witam
Pewnie dostane ostrzeżenie od administratora ale zaryzykuje.
Czy zna ktoś może działający link do jET edytora? A tego w downloadzie się nie daściągnąc.Chciałbym sie pobawić w tworzenie tras no i kto wie czy kiedyś nie było by z tego czegoś dobrego.Mam już dość bycia wyjadaczem i paczeniem jak inni coś tworzą i dlatego postanowiłem sam cos stworzyć. 3dmax to skomplikowana sprawa i mam limit na ściąganie dużych plików a gmax jest płatny a słyszałem że jET też jest dobry.Także licze na odpowiedź i pomoc.Z Góry Dziękuje i Pozdrawiam

40
Tabor / Lekks
« dnia: 28 Marca 2006, 18:59:18 »
Mam takie małe pytanko.Jaki jest wpis dla wagonu lekks?
Bo mój przerobiony z eaosu jest taki:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Lekks green cars2 0.1 nobody 3 0 enddynamic
podejrzewam ze chodzi o numery ale nie jestem pewien
Lekks-folder
green-obrazek często jest none i wtedy kiedy wagon ma być załadowany.Wpis czym naładowany jest przed nobody
cars2-plik t3d
Czy dobrze rozumuje? jeśli tak to dlaczego wywala mi błąd przy wywalaniu?
Ewnetualnie moze chodzic o sprzeg.Ale jak to wsyzstko dopasowac do odpowiednio wagonu? bo wiem ze 3 to rodzaj sprzegu a 0?
Z Góry Dzięki

41
Tabor / ET41 z ciężkim bruttem
« dnia: 28 Marca 2006, 14:24:04 »
Witam
Mam mały problem z ruszeniem z ciężkim pociągiem towarowym.Dlatego też do tej ciężkiej pracy wziąłem ET41 ale niestety nic to nie dało.Normalnie uruchamiam loka naciskam B żeby przełączyć na hamulec towarowy tak jak trzeba ale nic wiec daje na normalny hamulec i też nic.Kombinowałem też z rodzajem rozruchu ale to samo.O to wpis:

node -1 0 ET41-145-A dynamic PKP\EU07 et41-145.bmp 203E-A 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
node -1 0 ET41-145-B dynamic PKP\EU07 et41-145.bmp 203E-B 0.0 connected 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\Gags gags1 gags-401K 0.0 nobody 0 57 Corn enddynamic
node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\Gags gags1 gags-401K 0.0 nobody 0 57 Corn enddynamic
node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\Gags gags1 gags-401K 0.0 nobody 0 57 Corn enddynamic
node -1 0 2251-705200-3 dynamic PKP\Gags gags1 gags-401K 0.0 nobody 0 57 Corn enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Ugpps ugpps-1 ugpps-206Se 0.0 nobody 3 27 Cement enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Ugpps ugpps-1 ugpps-206Se 0.0 nobody 3 27 Cement enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Ugpps ugpps-1 ugpps-206Se 0.0 nobody 3 27 Cement enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Ugpps ugpps-1 ugpps-206Se 0.0 nobody 3 27 Cement enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 408R 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 408R 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 408R 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 408R 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 408R 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
endtrainset

Nie wiem albo rodzaje sprzegów są źle ustawione albo skład jest poprostu za cieżki z tym że w sceneri quarka ET22 ma na haku tyle samo wagonów i działa.Szukałem w szukajce i cały czas śledze forum na bieżąco.DLatego jeśli posiadam jakies luki w wiedzy prowadzenia pociągu to Proszę o pomoc.Dziękuje i Pozdrawiam

42
Tabor / Problem z SM03
« dnia: 22 Grudnia 2005, 21:32:35 »
Witam

W scenerii "Na Mazury" probóje uruchomic wersje z SM03 ale po uruchomieniu symulacji widze tylko koła i podwozie i nie moge ruszyć lokomotywą.Czy istnieje na to jakaś rada? W szukajce znalzłem że było coś takiego jak patch ale nie moge go znaleźć.Czy kto go posiada? Będe wdzięczny za pomoc.

43
Trasy / Urochomienie Scenerii
« dnia: 22 Grudnia 2005, 19:18:12 »
Witam przy uruchomianiu scenerii pojawia mi się komunikat:




A wpis w logu wygląda tak na końcu:

Cytuj

Player train init: eu07-424
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\kabina-eu07-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przel_ham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\dost_sil.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\rozruch.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka-pom_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\bocznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec_pom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\tlo_kabiny.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/tacho.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07inne.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wlacznik_swiatla.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\grzejnik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\kuchenka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\klapka-noz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\pulpit.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwiwn.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wyc-kuch-lewa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07volto.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07mano.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwi-maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycczerw.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycziel.tga
OK
Player train init OK
EVENT ADDED TO QUEUE:
znikad-mysl_aktywizuj
EVENT ADDED TO QUEUE:
wdm1_aktywizuj
EVENT LAUNCHED:
znikad-mysl_aktywizuj
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
znikad-mysl_aktywizuj
EVENT LAUNCHED:
wdm1_aktywizuj
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
wdm1_aktywizuj
EVENT LAUNCHED:
znikad-mysl_aktywizuj
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
znikad-mysl_aktywizuj
EVENT LAUNCHED:
wdm1_aktywizuj
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
wdm1_aktywizuj
EVENT LAUNCHED:
znikad-mysl_aktywizuj
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
znikad-mysl_aktywizuj
EVENT LAUNCHED:
wdm1_aktywizuj
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
wdm1_aktywizuj
EVENT LAUNCHED:
znikad-mysl_aktywizuj
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
znikad-mysl_aktywizuj
EVENT LAUNCHED:
wdm1_aktywizuj
Type: PutValues
EVENT ADDED TO QUEUE:
wdm1_aktywizuj

44
Trasy / tekstury
« dnia: 07 Listopada 2004, 11:53:36 »
Witam

Mam mały problem z teksturami bdhpunm. Gdy wczytuje scenerie zamiast tekstur dostaje tylko model wagonu bez tekstury. Co mam zrobić? z góry dzięki.

45
Uruchamianie Symulatora / Trasa quarkmce
« dnia: 12 Września 2004, 07:44:18 »
Witam

Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu pewnego problemu technicznego. Otóż  trasa quarkmce czyli Dejawy-Wielki kac nie chce mi działać, kiedy chce ją uruchomić to niby się poładuje poładuje a potem się zawiesza. Czy wiecie co to może być? będe wdzięczny za wszelkie sugestie.

46
Bieżące Symulatorowe / Gdzie jest trasa Bochnia-Brzesko Okocim ???
« dnia: 12 Września 2004, 07:23:06 »
Chciałbym wiedzieć co jest z cenzorem. Chodzi mi o sprawdzenie trasy Bochnia-Brzesko Okocim. Wszyscy się nie  cierpliwią. Bo wiadomo każdy chce pojeździć. Więc bardzo Proszę żeby CENZOR się pośpieszył. Mam nadzieje że administratoir nie wywali mnie z forum.

47
Pomoc w tworzeniu / Misje
« dnia: 08 Sierpnia 2004, 16:54:46 »
Chciałbym stworzyć misje do trasy jelitkowo-Nowy Sad i Zwrotnicowo.Czy jest to możliwe? i jak to zrobić?

Strony: 1 [2]