Nie bez przyczyny mamy na szlaku przez Nurzec prędkość drogową 100km/h. Droga hamowania 700m została zachowana, ale jak się przyzwyczailiśmy do wdrażania ,,pełnego", to później depczemy buty w podłogę. :D
Tak, dla drogowej 100km/h droga hamowania wynosi 700 metrów. Drogi hamowania są zachowane.
Na kilku przystankach przydało by się wymienić słupy trakcyjne na jakieś bramownice, tak jak to jest np na Dębicy Wschodniej.
Druga rzecz to problem z odtwarzaniem komunikatu kierownika na niewłaściwym kanale. Sytuacja dzieje się na przystanku Nowa Ruda gdzie obowiązuje jeszcze kanał 2, natomiast komunikat gotowości odtwarzany jest na kanale siódmym.
- te 2 przystanki do Kujacin P. oraz Pole - celowo zostawiłem słupy w peronie, ponieważ są przystanki które mają takie słupy w peronie blisko krawędzi peronu :)
- usunąłem kanał z RJ bo przystanki kanału nie mogą mieć. Kierownik działa na kanale 7, dlaczego? - nie wiem. Zbliżamy się do posterunku gdzie jest zmiana kanału RT, co właśnie może być przyczyną.
Wszystkie pliki scenerii (scn, ctr, scm) są kodowane w UTF-8, zamiast wymaganego standardami dodatków ANSI Windows-1250. Po zmianie kodowania nie powinno być problemu z użyciem polskich znaków w opisie scenerii i misji.
- poprawione
Stacja KUJACIN w RJ jest w km 27,75, na gruncie to jest kilometr ~25
- kilometraż w RJ brany jest albo z budynku nastawni albo z budynku dworca, omawiałem to z kimś i taka metoda ustalania kilometrażu jest prawidłowa. Stacja może mieć nawet prawie kilometr, ale kilometraż brany jest z jednego punktu: oś stacji, budynek nastawni, budynek dworca.