Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - defiler

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 27
691
Trasy / tarniowo
« dnia: 04 Lipca 2006, 12:41:45 »
Cytat: "darek71wrc"
jak do scenerii wpisac kod lokomotywy ?? w jaki to plik trzeba wpisac bo nie bardzo kumam plików jest tyle że sie połapac nie idzie  z góry dziękuje


"Kod" wpisuje sie do pliku dynamic.dat a nie do scenerii.

\dynamic\pkp\dynamic.dat

W tym pliku wpisujesz kod lokomotywy, ktora swiezo dodales do symulatora. O tym kodzie jest informacja w dolaczonym pliku readme zazwyczaj.

Przyklad na EP09:

104E
EP09
1

104E1
EP09
1

Po kazdej "1" jest jedna linijka przerwy.

Pozdro

692
Trasy / tarniowo
« dnia: 02 Lipca 2006, 22:16:49 »
Moze ja Ci wytlumacze bardziej uniwersalnie, zebys na przyszlosc umial sobie poradzic z podobnym problemem.
Wpadlem tylko na sekundke i bardzo mi sie spieszy, tak ze bedzie to bardzo ogolnikowo....

Tak jak kolega wyzej napisal:

node -1 0 505121-00352-2 dynamic PKP\Z1 Z1_2 Z1 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic

jest to przykladowy wpis, ale o co w nim chodzi ? Ok, po kolei:

node -1 0 Nie interesuje Cie to. Tak ma byc.
505121-00352-2 To jest nazwa pojazdu, mozesz sobie wpisac dowolna, jednak pamietaj, ze ta nazwa dla wagonow moze sie powtarzac, ale nie dla lokomotyw czy EZT.
dynamic Nie interesuje Cie to. Tak ma byc.
PKP\Z1 Sciezka dostepu do wybranego pojazdu ( odpowiednio \katalog_glowny_maszyny\dynamic\pkp\z1\ ).
Z1_2 jest to plik z tekstura dla wybranego pojazdu. Jesli jest to *.BMP to nie musisz pisac rozszerzenia, natomiast jesli teksturka jest jako plik *.TGA czy *.TEX, to wtedy musisz rozszerzenie pisac.
Z1 Tutaj wpisujesz nazwe pliku *.CHK danego modelu - dla wagonow Z1 jest to plik Z1.CHK czyli piszesz "Z1".
0.0 Nie interesuje Cie to. Tak ma byc.
nobodyTutaj jest okreslone "sterowanie" pojazdem. Odpowiednio: Headdriver - z pierwszej kabiny/sekcji. Reardriver - z drugiej kabiny/sekcji, Nobody - brak, Connected - kazda kolejna sekcja po "headdriver" dla sterowania wielokrotniego ( przy czym sprzeg dla pojazdu ze sterowaniem ( headdriver ) ( o czym pisze nizej ) musisz wpisac jako 23 ( bardziej szczegolowy opis masz dolaczony w pliku readme do nowego exeka z devs ).
3sprzeg: 0-brak,1-sruba,2-hamulce,4-ukrotnienie,16-mostek przejsciowy. 3 = 1+2 itp. 1+2+4+16=23 itp...
20 Passengerschyba nie musze tlumaczyc.
enddynamicNie interesuje Cie to. Tak ma byc.

Jesli cos pokopalem to prosze mnie poprawic.

Pozdrawiam

693
Bieżące kolejowe / wypadek:(
« dnia: 02 Lipca 2006, 20:18:51 »
EOT ?

694
Bieżące kolejowe / Zalew Byków
« dnia: 01 Lipca 2006, 23:19:20 »
Na forum GMFK jest o tym watek:
http://www.gmfk.cal.pl/phpBB/viewtopic.php?t=130
Wypowiadal sie tam tez maszynista.

695
Publikacje / Co z ED72
« dnia: 01 Lipca 2006, 23:01:08 »
2 takiego samego nie trzeba robic;)
Po prostu musialby sie ktos znalezc, kto podjaby sie ZA ZGODA AUTORA ED72 modyfikacji modelu.

696
Publikacje / Co z ED72
« dnia: 01 Lipca 2006, 21:05:40 »
Mimo wszystko, pomysl jest kulawy.
Tak jak juz kolega Hunter napisal: "to jest symulator" i mowi to samo za siebie.

697
Bieżące kolejowe / Radio
« dnia: 01 Lipca 2006, 16:10:35 »
Kiedys byla o tym rozmowa na pl.misc.kolej
znalazlem ten watek:
http://groups.google.pl/group/pl.misc.kolej/browse_frm/thread/6e3792f8448685c9/7d9a5d2540dc9dbb?tvc=1&q=%22nasluchiwanie+pkp%22&hl=pl#7d9a5d2540dc9dbb

przeczytaj, moze cos tam ciekawego pisze..

698
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 30 Czerwca 2006, 12:57:53 »

699
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 30 Czerwca 2006, 00:06:36 »
Sluszna uwaga Mariusz, wagony moga miec takie same ID w scenerii ale z lokami sa faktycznie problemy.

700
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 29 Czerwca 2006, 23:05:23 »
http://rapidshare.de/files/24503993/SM42.rar.html

Sciagnij sobie ta stonke i wyprobuj, u mnie działa bez problemow.
Napisz czy Ci działa.

pozdro

701
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 29 Czerwca 2006, 21:46:08 »
Byc moze masz zamiast 'headdriver' to 'nobody'.
Wklej tu ten niby dobry wpis ze scenerii.

702
Bocznica / SM42
« dnia: 29 Czerwca 2006, 20:19:33 »
o co Ci chodzi ? mozesz jasniej ? nie bardzo Cie rozumiem...

703
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 29 Czerwca 2006, 20:16:06 »
a czy kolega wpisal w DYNAMIC\PKP\dynamic.dat stonke ?

Prawidlowy wpis dla stonki w pliku dynamic.dat powinien wygladac tak:

6D
SM42
1

Pamietaj, ze pod _KAZDA_ "1" _MUSI_ byc 1 linijka przerwy.

pozdro

704
Tabor / Koltomowo - pomoc
« dnia: 27 Czerwca 2006, 11:37:23 »
Nawet nie trzeba nic szukac na forum, wystarczy otworzyc za pomoca notatnika pierwszy lepszy plik *.scn ( najlepiej z EN57 ), wcisnac CTRL+F, wpisac "firstinit" nacisnac ENTER i przyjrzec sie co jest powpisywane ponizej "Firstinit".  Wpisy dla EN57 skopiowac i wkleic w miejsce skladu, zamiast ktorego, chcemy jechac EN57.

705
Trasy / Jelitkowo - Nowy Sad
« dnia: 26 Czerwca 2006, 19:59:56 »
na www.rapidshare.de mozesz smialo zamiescic

pozdro

706
Symulator / światła na taborze
« dnia: 26 Czerwca 2006, 19:56:15 »
Cytat: "PEKAP"
Z tego co wiem to jakiś event odpowiada za włączenie końcówek. Ale nie jestem pewien.


Cytat: "PEKAP"
Światła z "tyły" zaświeca się poprzez naciśnięcie klawisza "T" na klawiaturze. Musisz być blisko tyłu pociągu. Nie we wszystkich wagonach to działa.


T/t na razie dziala tylko w modelach EP01 i EP02 i to jest zakladanie/zdejmowanie blach.

Jesli chodzi o swiecenie koncowek to proponuje przeczytac:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=4021&highlight=sygna%B3y+ko%F1ca

pozdro

707
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 25 Czerwca 2006, 11:12:34 »
Cytat: "Bujo"
Skąd mozna sciągnąc teksture na ET21 ?


Zrobilem Ci paczke z 10 teksturkami ET21:
http://rapidshare.de/files/24053879/ET21.rar.html

pozdrawiam

708
Tabor kolejowy / Cos chyba nie tak z EN57 :]
« dnia: 25 Czerwca 2006, 11:04:01 »
ja tez to zauwazylem :/

709
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 24 Czerwca 2006, 17:59:51 »
raczej sciagnal i nie doczytal ;)

710
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 24 Czerwca 2006, 15:40:24 »
Nie moge sie doczekac na finalna wersje traski, zapowiada sie super :)

711
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 23 Czerwca 2006, 22:30:21 »
Wyglada jak prawdziwy, co tu duzo mowic :) swietni to zrobiles :)

712
WWW / Aktualizacja galerii
« dnia: 23 Czerwca 2006, 18:49:06 »
Co tu duzo mowic, to jest przepiekne, wagony i loki wygladaja jak prawdziwe, po prostu szok!!!

Mam takie malutkie pytanko, jak bedzie w SPT z sygnalami konca na towarowych ? Beda blachy i gary ? ;) Oli_EU ja juz do Ciebie pisalem PW w tej sprawie - jak cos to moge dostarczyc zdjecia.

pozdro

713
Publikacje / PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« dnia: 23 Czerwca 2006, 15:15:58 »
wrzucasz do dynamic\pkp\1xxa\

714
Tabor kolejowy / Cos chyba nie tak z EN57 :]
« dnia: 22 Czerwca 2006, 23:39:00 »
rozumiem, ale taki uklad bylby bardzo klopotliwy dla mlodych userow, zauwaz, ze nawet majac takie uproszczenie jak "." "4" itp to mimo ze symek ma juz tyle lat, ciagle pojawiaja sie pytania " a jak ruszyc lokiem ? "
No ale troche zboczylem z tematu...

715
Tabor kolejowy / Cos chyba nie tak z EN57 :]
« dnia: 22 Czerwca 2006, 23:22:51 »
a klawisze "9" i "3" ?

716
Publikacje / PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« dnia: 22 Czerwca 2006, 13:24:24 »
D -  E  - F  - I  - L  -  E  -  R

nie zaden defilter czy differ.... po prostu defiler ;)

pozdro

717
Tabor kolejowy / Cos chyba nie tak z EN57 :]
« dnia: 22 Czerwca 2006, 13:21:50 »
no i oczywiscie ukrotnienie zmienic z "7" na "23" aby wszystko sprawnie dzialalo ;)

718
Pomoc doraźna / Problem z migającym okienkiem
« dnia: 21 Czerwca 2006, 21:58:43 »
domyslna sceneria ? :O

Moze ja sprobuje:
1) Wchodzisz do glownego katalogu maszyny
2) Wchodzisz do katalogu scenery
3) Szukasz pliku o nazwie np. quarkmce.scn i otwierasz go za pomoca notatnika ( klikasz ppm ( prawy przycisk myszy ) i otworz za pomoca )
4) naciszkasz CTRL+F i wpisujesz "firstinit" i naciszkasz ENTER.
5) pod napisem FirstInit ktory wlasnie znalazles ( dzieki temu co w punkcie 4) znajduja sie definicje skladow w scenerii quarkmce.
6) wpis z lokomotywa wyglada tak:
przyklad na ET22-443:
node -1 0 ET22-443 dynamic PKP\et22 ET22-443 201E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

aby zamiast na przyklad ET22-443 w scenerii sklad ciagnela EU07-503 to zmieniasz wpis na :

node -1 0 EU07-503  dynamic PKP\EU07 EU07-503 303E-M 0.0 headdriver 3 0 enddynamic


UWAGA !! TO CO NAPISALEM WYZEJ TO __PRZYKŁAD__ !!! ABY TO ZADZIALALO TO MUSISZ MIEC MODEL 303E-M i teksturke EU07-503 !!!

719
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 16 Czerwca 2006, 21:15:59 »
Moge zrobic fotki infrastruktury na tex (odcinek HS-HN + stacja HN).

720
Bieżące kolejowe / wypadek:(
« dnia: 15 Czerwca 2006, 14:17:14 »
Cytat: "CTL"
A więc czekam po wypowiedzi mechaników to żadna podstawa oni też potrafią niezłe bzdury wymyślać.


Szukałem... Pytałem na forum... nic nie znalazłem. Zwracam honor.
Masz racje, dalem plame i glupio mi teraz. Mam małą nauczke.
EOT

pozdrawiam !

Niech tu ktoś teraz odważy się napisać coś na temat łuku :]
Bart

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 27