692
« dnia: 02 Lipca 2006, 22:16:49 »
Moze ja Ci wytlumacze bardziej uniwersalnie, zebys na przyszlosc umial sobie poradzic z podobnym problemem.
Wpadlem tylko na sekundke i bardzo mi sie spieszy, tak ze bedzie to bardzo ogolnikowo....
Tak jak kolega wyzej napisal:
node -1 0 505121-00352-2 dynamic PKP\Z1 Z1_2 Z1 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
jest to przykladowy wpis, ale o co w nim chodzi ? Ok, po kolei:
node -1 0 Nie interesuje Cie to. Tak ma byc.
505121-00352-2 To jest nazwa pojazdu, mozesz sobie wpisac dowolna, jednak pamietaj, ze ta nazwa dla wagonow moze sie powtarzac, ale nie dla lokomotyw czy EZT.
dynamic Nie interesuje Cie to. Tak ma byc.
PKP\Z1 Sciezka dostepu do wybranego pojazdu ( odpowiednio \katalog_glowny_maszyny\dynamic\pkp\z1\ ).
Z1_2 jest to plik z tekstura dla wybranego pojazdu. Jesli jest to *.BMP to nie musisz pisac rozszerzenia, natomiast jesli teksturka jest jako plik *.TGA czy *.TEX, to wtedy musisz rozszerzenie pisac.
Z1 Tutaj wpisujesz nazwe pliku *.CHK danego modelu - dla wagonow Z1 jest to plik Z1.CHK czyli piszesz "Z1".
0.0 Nie interesuje Cie to. Tak ma byc.
nobodyTutaj jest okreslone "sterowanie" pojazdem. Odpowiednio: Headdriver - z pierwszej kabiny/sekcji. Reardriver - z drugiej kabiny/sekcji, Nobody - brak, Connected - kazda kolejna sekcja po "headdriver" dla sterowania wielokrotniego ( przy czym sprzeg dla pojazdu ze sterowaniem ( headdriver ) ( o czym pisze nizej ) musisz wpisac jako 23 ( bardziej szczegolowy opis masz dolaczony w pliku readme do nowego exeka z devs ).
3sprzeg: 0-brak,1-sruba,2-hamulce,4-ukrotnienie,16-mostek przejsciowy. 3 = 1+2 itp. 1+2+4+16=23 itp...
20 Passengerschyba nie musze tlumaczyc.
enddynamicNie interesuje Cie to. Tak ma byc.
Jesli cos pokopalem to prosze mnie poprawic.
Pozdrawiam