Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - defiler

Strony: 1 [2] 3 4 ... 27
31
Bieżące kolejowe / Odp: Wirtualna Izba Pamięci PPZM Herby
« dnia: 07 Marca 2018, 17:55:55 »
Cieszę się:) W internecie nie ma praktycznie nic na ten temat. Dziwne bo to jedno z największych złomowisk w Europie swego czasu. Zdjęcia będą systematycznie dodawane, a po kilku latach zbierania materiałów, jest tego trochę ;)

Pozdrawiam
Maciek

32
Bieżące kolejowe / Wirtualna Izba Pamięci PPZM Herby
« dnia: 05 Marca 2018, 18:50:57 »
Witam,
Zapraszam do obejrzenia strony poświęconej historii Przedsiębiorstwa Przerobu Złomu Metali w Herbach. Postanowiłem napisać tutaj, gdyż będzie sporo zdjęć parowozów i nie tylko.

www.facebook.com/Wirtualna-Izba-Pamięci-PPZM-Herby-2029571653978660

Pozdrawiam
Maciek

33
Publikacje / ET42-029
« dnia: 30 Grudnia 2017, 15:29:08 »
Tekstura lokomotywy ET42-029 PKP CARGO.




Wersja deweloperska *.TGA/*.T3D:
http://eu07.pl/userfiles/80/ET42-029_TGA.rar

Poprawka zawierająca wycięte okna(wypakowujemy do folderu głównego symulatora): http://eu07.pl/userfiles/24487/poprawka_et42.rar
Dodane do repozytorium. Rev 2115. @MR6

34
Na najnowszych exe jak wyjdziesz z kabiny to nie uslyszysz nic na radiu. Ja mam cały czas problem z pamiecia, po wyjezdzie z Sieradza nawet na wylaczonych cieniach... Mowa o Cegielskim.

35
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z uruchomieniem 3DS MAX 9
« dnia: 25 Grudnia 2017, 11:44:54 »
Uruchamia się nieco lepiej ale zawiesza się kiedy wyskakuje okienko 'welcome screen'... :/

36
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z uruchomieniem 3DS MAX 9
« dnia: 25 Grudnia 2017, 11:05:17 »
Mam Windowsa 7 Pro 32-bit. Ze zgodnością już kombinowałem i nic to nie daje... :(

37
Pomoc w tworzeniu / Problem z uruchomieniem 3DS MAX 9
« dnia: 24 Grudnia 2017, 19:47:49 »
Mam problem, jak w temacie. Na początku po kliknieciu na ikone 3DSa wyskakiwał błąd (0xc0000005). @matek123 podpowiedział mi aby spróbować odpalić 3DS w trybie administracyjnym. Pomogło, błąd nie wyskakuje, natomiast program podczas uruchamiania się zawiesza (program nie odpowiada). W czym może tkwić problem?

38
Na warsztacie / Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 23 Grudnia 2017, 17:39:21 »
Znam stronę Pana Miłosza :)

39
Na warsztacie / Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 23 Grudnia 2017, 17:34:33 »
Oczywiście, że tak. Tutaj przeróbka ogranicza się raczej do delikatnej zmiany odcienia, numerów no i zlikwidowaniu graffiti. I już małym nakładem jest nowy rusek w MaSzynie. Sputniki też mam na uwadze.

https://www.flickr.com/photos/36034969@N08/9547317945/in/photolist-fxEv16-dm4XEW-ofpiBq


40
Na warsztacie / Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 23 Grudnia 2017, 17:27:26 »
Oczywiście to taka wstępna przymiarka. Wzorowałem się na tym zdjęciu: http://rail.phototrans.eu/14,18235,0,NEWZ_112E_ET42_012.html
Takie właśnie ruski pamiętam z lat '90.

41
Na warsztacie / Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 23 Grudnia 2017, 17:25:00 »
Repainty... co o czymś takim sądzicie?

42
Bocznica / ET42-029 TGA.rar
« dnia: 23 Grudnia 2017, 14:58:59 »
Proszę przenieść ten wątek na bocznice. Pomyłka.

43
Na warsztacie / Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« dnia: 20 Grudnia 2017, 20:46:03 »
Q musi naładować akumulatory :)

44
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Grudnia 2017, 15:29:06 »
W porządku, akurat mam  chwilę czasu. Odpalę na td.scn te dwa różne byki, zrobię screen obu pulpitów i za chwilę załączę.

[EDIT] Ok, pulpit 201E - po podniesieniu, pantograf przedni nie reaguje na podnoszenie/opuszczanie.
Pulpit 201E-w działa prawidłowo.
W 201E jak widać do opuszczania pantografów służą "grzybki" z którymi jest problem:
Bad model: failed to locate sub-model "grzybpanta" in 3d model "dynamic\pkp\et22_v2\201e_2]kabina_a.e3d"

45
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Grudnia 2017, 13:45:17 »
Bad model: failed to locate sub-model "grzybpanta" in 3d model "dynamic\pkp\et22_v2\201e_2]kabina_a.e3d"
Co ciekawe, np. 201E-w działa prawidłowo. 201E już nie.

46
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Grudnia 2017, 12:27:53 »
eu07-x86_171209.exe
Nie działa mi oświetlenie kabiny oraz podświetlanie przyrządów.
-ET41_v2 nie da się podnieść pantografów.
-ET22_v2 dziwne działanie pantografów. W kabinie 'A' da się podnieść obydwa pantografy, ale nie można już opuścić przedniego.
Po przejściu do kabiny 'B' da się opuścić tylko pantograf przedni (dla kabiny B) za pomocą klawisza 'o' odpowiedzialnego za pantograf tylni.
Czy ktoś boryka się z podobnymi problemami?

47
Na warsztacie / Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 21 Listopada 2017, 11:16:06 »
Wiem. Pomyślę o tym. Na podstawie tych tekstur można by się pobawić w odtworzenie serii.
Z tego 029, który jeszcze nie odwzorowuje w 100% malowania z lat '90, spokojnie można by zrobić coś takiego:
http://rail.phototrans.eu/images/photos/big/19/18235.jpg

[EDIT]Próba odtworzenia historycznej floty PKP. ET22-129 MD Kielce, lata '90.

48
Czekajcie czekajcie, Pozdze w grudniu obiecal hiper wersje wiec jest na co czekac. Dostosowana do najnowszego exeka.

To będzie fenomen. Najlepsza SCN na przełomowym exe'ku:)  Lawina szczegółów, cienie, wszystko dopracowane... nastawnie wygladaja jak prawdziwe, otoczenie tez... Wrażenia fenomenalne:)

49
Ano właśnie, wprowadzałem skrajne wartości i nie zauważałem żadnej różnicy. Teraz wszystko rozumiem, dzięki za wyjaśnienie :)

50
Ja próbowałem jazdy tylko i wyłącznie cegielskim. Wszystko idzie pięknie dopóki nie wyjadę z Sieradza. Za tą stacją nie wystarcza pamięci... Sprawdzę może inne scn.

Teraz trochę banalne pytanie, za co konkretnie odpowiadają te dwie wartości? (druga i czwarta):

shadowtune xxxx xxx xxx xxx

51
Zdaję sobie sprawę z tego, że na najnowszych exe'kach mogą być jaja. Nie mniej jednak po zasmakowaniu MaSzynowego świata z bajerami jakie oferują... bardzo ciężko jest wrócić do starych wersji :)
Jeżeli po następnej próbie znów MaSzyna się posypie, wtedy skorzystam z exe z patcha, który mi podałeś. Dzięki.

[EDIT] A więc tak, na parametrach: maxtexturesize 1024, shadowtune 2048 mam ponad dwa razy większy fps, cienie jakoś specjalnie gorzej nie wyglądają od tych z wyższymi parametrami.
Niestety, po wyjeździe z Sieradza (misja cegielski) wywaliło mi ten sam błąd. :( Chyba trzeba będzie póki co użyć exe z patcha aby przejechać się po kaliskiej bez niespodzianek.

52
W pliku konfiguracyjnym eu07 nie ma parametru "shadowtune", gdzie go znaleźć? [...]
Otwórz eu07.ini i na koncu dopisz:

shaodws yes
shadowtune 4096 500 250 500


Na najnowszych exe (np.  'eu07-x86_171205.exe') będziesz miał cienie. Kapitalna sprawa. Jak dla mnie przełom, kamień milowy i nowe życie dla MaSzyny :)

@tmj: po wpisaniu zaproponowanych przez Ciebie wartości w eu07.ini, fps na td.scn wzrósł z ~57fps do ~130fps. Sugerując się tym, prawdopodobnie będzie możliwe przejechanie kaliskiej bez wywalenia błędu. Jak tylko będzie chwila czasu, testuje te ustawienia wlasnie na tej scn. :)

53
Dziękuję za wskazówki. Popróbuję jutro pozmieniać nieco ustawienia wg. Twoich rad i spróbuję przejechać kaliską po raz kolejny :)

54
Proszę, oto parametry mojego złoma :)

55
exe 17.717.86.0 ?

56
Cytuj
2 - Patch z dnia 02.02.17
Rozmiar: 1,5 MB


O to konkretnie chodzi? :) Patch z pierwszego posta?

57
Zwiększyłem pamięć wirtualną do 50GB. Zmniejszyłem rozdzielczość, powyłączałem mozliwie co się dało i znów to samo na  'eu07-x86_171205.exe' :(

58
U mnie na 'eu07-x64_171202.exe' jest to samo co na 'eu07-x86_171205.exe'.

Pamietajcie o exe. Tylko to z pacza. [...]

Exe z pacza, czyli które konkretnie? Z jakiego pacza? Moglibyście pisać bardziej precyzyjnie. Zaoszczędzi to nieporozumień. Obecnie mamy do dyspozycji mnóstwo exe'ków...

59
Przejechałem się kilka razy cegielskim, korzystając z 'eu07-x86_171205.exe'. Niestety Maszyna się posypała za każdym razem tak samo:( Szkoda, bo wrażenia z jazdy są niesamowite.
Widzę, że takie przypadki na w/w exe to norma, więc na którym w końcu odpalać kaliską? Exe z patcha czyli next4 czy to które jest w PC?

60
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Grudnia 2017, 16:44:00 »
50-100 poszarpane. Przy 15 jest w miarę ok ale za to pojawiają się tuż przed jadącą lokomotywą. Chyba pozostaje wartość 100-250, poszarpane ale za to widoczne z daleka.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 27