Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - defiler

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Października 2018, 17:02:46 »
Przedstawiam zdjęcia na tekstury ET22-939, stan zdjęć na 23.10.2018. W paczce zdjęcie czoła oraz dwóch boków.

http://eu07.pl/userfiles/24253/foto-ET22-939.rar

2
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 08 Lipca 2018, 13:31:07 »
Tak. Przedział maszynowy w 100% skończony. Manometry, obrotomierz, drzwi, kurki wody, podgrzewacz działają. Kabiny też już w 100% przerzuciłem. Zabawa z udźwiękowieniem została no i w adamowym modelu wsadzam swoje wózki i jakieś 20-30% oteksturowania ich pozostało.

http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-1.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-2.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-3.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-4.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-5.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-6.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-7.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-8.jpg
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45-9.jpg

3
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 07 Lipca 2018, 13:43:09 »
W weekendy mam parę minut wolnego i już od jakiegoś czasu przerzucam SU45 od Adama z paroma moimi poprawkami i dodatkami.
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-SU45.jpg

4
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 26 Kwietnia 2018, 13:45:55 »
Zamiast kolejnej siódemki zdecydowanie lepiej jest pokazywać nowe modele, co nie?

5
Pomoc doraźna / Odp: hasler et22
« dnia: 12 Kwietnia 2018, 19:40:23 »
Tykać nie ma prawa, chyba, że ktoś mu podpiął tykawkę pod fadesound. Kalibrujesz jak resztę mierników. Wszystkie wskazania mierników obrotowych są jako % obrotu jednostkowego na jednostkę miary. Pierwszy parametr animacji to mnożnik, drugi offset zera. Czyli załóżmy, że masz miernik z zerem na -120°, prędkością 160km/h na 120° i wskazówką w modelu w pionie na 80km/h.
Zakres twojego ruchu wynosi 240/360=0.(6). Podzielone na 160km/h, daje to 0.0041(6) obrotu na km/h. Zero musisz przesunąć o -120° czyli 0.(3) obrotu. Wpis animacji będzie wyglądał:
tachometer: nazwa rot 0.004167 -0.333333 0

6
Bieżące kolejowe / Odp: Wirtualna Izba Pamięci PPZM Herby
« dnia: 07 Marca 2018, 00:08:11 »
Elegancki materiał! Czekam na kolejne fotki na Twojej stronie.

7
Publikacje / ET42-005 i 038
« dnia: 06 Stycznia 2018, 12:13:53 »
Witam!
Dziś przedstawiam tekstury lokomotyw ET42 o numerach 005 i 038.

ET42-005
Autor tekstury: RafaPolska424
Autor zdjęć: Krzysiek626

ET42-038
Autor tekstury: RafaPolska424
Autor zdjęć: Patryk Farana

Miłej jazdy!

Wersja TGA dla deweloperów:
http://eu07.pl/userfiles/24435/ET42-038_i_005TGA_1.zip




Dodane do repozytorium. Rev 2125. @MR6

8
Na warsztacie / Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 23 Grudnia 2017, 17:25:49 »
Dla mnie bomba.

9
Na warsztacie / Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« dnia: 09 Grudnia 2017, 13:59:53 »
Plan nastepny taki se potworek:


10
Daje exe na którym kaliska działa w 100%. Wpisy do cieni itp. na tym exe nie dzialaja, bo to exe nie zawiera tego. Jest to exe "z patha". Na tym exe także notuje wyższy fps, bo nie zawiera "bajerów" graficznych. Jeśli kolego uprzesz się na exe z cieniami, to nie spodziewaj się stabilnego działania, bo to będzie dopiero do nowych exe dostosowywane w tym miesiącu przez Pozdzego.

Możesz odpalać na najnowszych tez ale to bardziej w celu testowym, by wychwycić max bledow w działaniu ai.

11
Hmm czyli teoretycznie powinno wystarczyc, ale skoro wyskakuje blad przy probie alokacji pamieci to wyglada na to, ze w praktyce nie wystarcza ;>  Niestety, nie jestem w stanie okreslic, dlaczego. Jesli jest rownolegle uruchomione cos pamieciozernego (np przegladarka Chrome) to mogloby to wyjasnic sprawe, jesli nie, to raczej nie wiem.

Warto sprobowac jeszcze jednej rzeczy, jesli jeszcze tego nie zrobiles -- z tego co widze masz ustawiona wielkosc mapy cieni na 4k, i wlasciwie wylaczony limit wielkosci tekstur. Ustaw w pliku .ini symulatora
maxtexturesize 1024
i zmniejsz wartosc parametru shadowtune do 2048 albo wrecz wylacz cienie wpisem shadows no  Byc moze to dodatkowe zapotrzebowanie na pamiec to robota karty graficznej, ktora nie daje rady pomiescic wszystkiego.

12
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 29 Listopada 2017, 15:00:25 »
przewody z czujników od maźnic do pudła

To nie są przewody do czujników, tylko 'minusy'. Przez szczotki przekazują prąd na oś, a z osi idzie do szyn i sieci powrotnej. Po prostu minus lokomotywy.

13
Na warsztacie / Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« dnia: 27 Listopada 2017, 23:20:09 »
Wszytskie beda i te rowniez, ktorych nie widziales :). Kolejnosc jest randomowa i/lub te ktore sa latwiejsze do optymalizacji/dokonczenia maja priorytet.

14
Na warsztacie / Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 20 Listopada 2017, 13:07:01 »
Znajdują się w osobnej teksturze. W folderze tabor plik klocekham.

15
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 15 Listopada 2017, 22:43:12 »
Sliczna; i z lowpoly, tylko wydac teraz trzeba :>

Strony: [1]