Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Tomaszek_Łódź

Strony: 1 2 [3]
61
Bocznica / EN57-1594, brak plików
« dnia: 25 Lutego 2011, 19:44:31 »
Ściągnąłem EN57-1594, wrzuciłem tekstury do symulatora, dokonałem wpisu w scenerii i po odpaleniu startera wyskakuje mi komunikat o braku plików, (w załączeniu zrzut z ekranu). Proszę o pomoc i z góry dziękuję,

Niestety. Nie udzielamy pomocy w sprawie dodatków wydanych przed 16.01.2010 nie będących elementem PC2009.
Bocznica, libertyn89

62
Bocznica / Wydzielone z: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 16 Lutego 2011, 12:32:19 »
IC na odcinku Krzyżowa-Drawowo, Ep09-047
http://www.youtube.com/**********


Autor zdjęcia wykorzystanego w twym nagraniu, nie wyraził zgody na użycie go. Kieruję na bocznicę.
Rozi

63
Bocznica / Linia 546 En57
« dnia: 15 Lutego 2011, 10:09:10 »
Mam problem z wyżej wym. scenerią. Wywala ją pod sam koniec ładowania. Wcześniej nie miałem podobnych problemów. Proszę o pomoc. W załączniku log.

Napisz czy zmieniałeś exe na 113 z działu publikacji.
Krzysiek626


Najwyższa pora zapoznać się z wątkiem ZANIM NACIŚNIESZ "WYŚLIJ" http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3022.0.html i zacząć się do niego stosować. Proszę napisać tę wiadomość jeszcze raz umieszczając w niej wszystko co niezbędne. Zignorowałeś prośbę Krzyśka. Bocznica.
libertyn89

64
Pomoc doraźna / Sm04-ruszanie
« dnia: 02 Stycznia 2011, 20:15:55 »
Witam, mam problem z ruszeniem Sm04. Chciałbym spytać, czy procedura ruszania tym lokiem jest taki sam jak w innych spalinówkach (np. ST44), czy może rusza się tym jakos inaczej? Dziekuję z góry za pomoc.

Pisz uważniej.
Krzysiek626

65
Pomoc doraźna / Scene parse error near node
« dnia: 30 Listopada 2010, 15:30:11 »
Wywala mi taki błąd jak w tytule. Chodzi o linie61 osobowy2. Zamiast EN57 wrzucam EW60. Załączam log.txt

66
Rozumiem, że po tym spotkaniu nikt z użytkowników forda nie wyszedł z tego cało?

Pytanie nie jest na miejscu, czytałeś odpowiednie artykuły o wypadku? Umiesz wyciągnąć odpowiednie wnioski? Tymczasem bocznica.
Krzysiek626

67
Trasy / Bałtyk-unrecognized command:0
« dnia: 23 Listopada 2010, 17:46:32 »
Witam. Problem jest jak w temacie. Wstawiam EW58 w scn Bałtyk i wywala błąd. W spisie errorów nie znalazłem tego typu błędu. Proszę o pomoc. W załączniku wysyłam log.txt

68
Bocznica / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 23 Listopada 2010, 15:19:55 »
EU07-210 na traszie Bałtyk Plaża-Alakowice
http://www.youtube.com/******

Usunąłem link, filmu nie ma.
Krzysiek626

69
Tabor / ED73-wywalanie symka
« dnia: 22 Listopada 2010, 10:33:18 »
Witam. Problem jest taki, że przy każdej próbie podmiany jakiegoś EZT na ED73 wywala symulator, obojętnie w jakiej scenerii. Zamieszczam log z próby zamieszczenia Edka na Torze Doświadczalnym. Oczywiście efekt jest ten sam. Bardzo proszę o pomoc.

70
Trasy / [solved] Scn Całkowo-Orlen - brak wyzwalania eventów
« dnia: 18 Listopada 2010, 12:11:08 »
Mam problem ze scenerią Całkowo Orlen. Mianowicie, w Wilisiu po manewrach i podczepieniu się pod M62 czekam na sygnał Sr2, tymczasem po długim czekaniu nadal mam Sr1. Jechałem kiedyś wcześniej tą scenerie i nie było żadnego problemu. Proszę o pomoc. W załączniku zamieszczam log.txt

Od problemów z trasami jest dział "Trasy".
Przesuwam. Quark-t



   « Dodano: 18 Listopada 2010, 17:00:59 »
Dobra, kolega Benek już mi pomógł. Rozwiązanie okazało się dość proste, poprostu co jakiś czas przy uruchomieniu scenerii nie uaktywniają sie niektóre eventy. Tak było również w tym przypadku, nie uruchomił się event z otwarciem wyjazdowego dla poc. osobowego, stojacego obok. Wystarczyło odpalić jeszcze raz służbę. Wiadomość zmodyfikowałem wg uwagi moderatora:) Temat można zamknąć.

71
Pomoc doraźna / Za każdym razem wywala symka
« dnia: 15 Listopada 2010, 09:59:47 »
Witam, po uruchomieniu jakiejkolwiek scenerii wywala mi symulator. Dzieje się tak za każdym razem i przy każdej scenerii. Załączam log z przykładowej scenerii.

72
Pomoc doraźna / Brak zapisu z Haslera-temat odświeżony
« dnia: 10 Listopada 2010, 21:22:35 »
Witam. Z góry przepraszam, że powracam do tematu, który pojawił się juz na forum, ale wynikł problem, którego nie mogę nigdzie znaleźć. Mianowicie nie mam zapisu z haslera mimo, że mam włączoną funkcję "zapis parametrów fizycznych pojazdów". Niestety zapisu po skończonej służbie nie ma. Miałem reinstalację systemu i musiałem ściągać symka raz jeszcze. Być może coś przeoczyłem w ustawieniach. Poprzednio wszystko działało bez zarzutu. Zamieszczam screen ze startera.

73
Inne niekolejowe / Jak wrzucić film z symkiem na YT?
« dnia: 02 Listopada 2010, 23:20:45 »
Witam. Chciałem wrzucić filmik z symkiem na YT. Niestety wychodzi, że nie mogę. Jestem zalogowany na YT, wrzucam film z służby i wychodzi po jakimś czasie wczytywania coś takego: "Generowanie sugestii dla tagów" i tak w nieskończoność...Wiem, że chyba wrzuciłem posta nie do tej kategorii, proszę zatem moderatora o przesunięcie w odpowiednie miejsce i pomoc ze strony innych userów.

74
Bieżące Symulatorowe / Linia 53, otchłań.
« dnia: 18 Października 2010, 15:51:18 »
Witam, tak właśnie zakończyłem służbę na linii 053-brutto. Chciałem spytać, czy to błąd w scn? Nadmieniam,iż ostatni sygnał jaki dostałem przed niniejszym feralnym miejscem zezwalał na dalszą jazdę, no i... pojechałem.:)

75
Pomoc doraźna / Białe bryły zamiast tekstur
« dnia: 07 Października 2010, 22:02:58 »
Mam problem, chodzi o linie 61 osobowy2. Mianowicie zaczynam w Sandomierzu i po dojechaniu chyba do drugiej stacji zamiast oteksturowanych domków wyskakują ohydne białe pudła. Nie znalazłem tego problemu na forum więc pytam, gdyby jednak taki problem był już poruszany proszę o jakiś link. Chciałbym jeszcze zaznaczyć że podobny problem pojawia się w rożnych miejscach tej scenerii i niejednokrotnie też w innych sceneriach.Nieraz zdarza się tak że linie 61 przejadę całą i wszystko jest ok. Proszę zatem powiedzieć czy to błąd w paczce czy ja coś przypadkowo mieszam. Pozdrawiam wszystkich MaSzynistów

76
Bocznica / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 30 Września 2010, 11:06:45 »
Dalej nie pojedziemy.



Skoro dalej nie ma torów to czemu stoi semafor pięciokomorowy? I z ciekawości co to za stacja?
Łódź Kaliska,dalej za semaforem niedokończona linia.

Daty wiadomości oraz fakt, iż odpowiedź padła już dawno, tłumaczą wszystko. Radzę uważniej przyglądać się datom wiadomości i wątkom, w których odpowiadasz. Następna taka wiadomość skończy się statusem moderowany.
Quark-t


Tomasz, dostałeś szansę nie zmarnuj jej proszę, zabierasz mi argumenty do obrony.

REWIZOR

77
Bocznica / Zamieszczanie obrazków
« dnia: 25 Września 2010, 14:35:30 »
Witam,przepraszam jak zamieszcza się obrazki do swoich wpisów? Chciałem zamieścić tasmę ze swojej służby,wiem że to byc moze głupie pytanie ale nie potrafię sobie z tym poradzić.Z góry dziękuje za pomoc.

Jesteś moderowany - nie masz możliwości zamieszczania załączników. Bocznica.
ZiomalCl

78
Tabor / Problem z trasą Moczniki EN57
« dnia: 09 Lutego 2010, 15:10:48 »
Witam, mam problem w scenerii Moczniki. Mianowicie, jadę sobie EN57 i bodajże na drugim przystanku po całkowitym zatrzymaniu sie, nie mogę pojechać dalej. Otrzymuje sygnał odjazdu, skład mam odhamowany,daje na pozycję 1 i..... nic... Kibelek nawet sie nie ruszy. Czy ktos może mi powiedzieć czemu tak się dzieje? Na pierwszym przystanku wykonuję dokładnie te same czynności i mogę spokojnie ruszyc dalej.

79
Bocznica / Odp: Linia nr 91 - Kraków Bieżanów - Bochnia
« dnia: 26 Stycznia 2010, 15:51:06 »
Witam, kiedy ukończenie tej pięknej trasy?

Koniecznie zapoznaj się z regulaminem forum. Pisanie byle napisać, nie będzie tolerowane. Forum to nie GG ani czat.
 Nieznajomość regulaminu, odkopywanie wątków, pisanie co popadnie.
Krzysiek626

80
Bocznica / Linia Konin-Kutno-Łódź Kaliska
« dnia: 25 Stycznia 2010, 16:12:41 »
Witam, wspólnie z kolegą Mat863994 zaczelismy pracę nad nowa scenerią Konin-Kutno-Łódź Kaliska. W celu jak najszybszego jej ukończenia chcielibyśmy zaprosić osoby zainteresowane współpracą do pisania na priv albo w wątku. Poszukujemy osób z okolic tego szlaku,które mogłyby przesyłac materiały do wykorzystania przy tworzeniu scenerii. Bardzo pożadane tez są osoby które sprawnie śmigają na 3ds max studio. Im wiecej osób do współpracy tym szybciej będzie można pojeździc na tej tracie. Zapraszamy gorąco do współpracy.

Jeżeli rozpoczęliście prace, to przydały by się tutaj jakieś screeny. Inaczej ta wiadomość, to poszukiwanie pomocy, a nie informacja o pracach w toku. Macie 24h na dodanie screenów z postępów prac, inaczej wątek poleci na bocznicę.
Dodatkowo proszę poprawić pisownię, bo status moderowany powróci.
Quark-t

81
Bocznica / Trasa Łódź Kaliska-Kutno
« dnia: 06 Stycznia 2010, 08:23:25 »
Witam. Mam prośbę. Mógłby ktoś zrobić trasę Łódź Kaliska-Kutno??? Albo mozże dacie jakieś wskazówki jak się zabrać do tego? Chodzi mi o to jak zacząć projekt. Jeśli chodzi o jakakolwiek dokumentację to dysponuję fotografiami obiektów kazżdej ze stacji występujących po drodze. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Piszesz mało uważnie, post w niewłaściwym dziale. Przenoszę.
Krzysiek626



   « Dodano: 06 Stycznia 2010, 10:41:10 »
Tzn. w jakim dziale szukać teraz?

Przeniosłem Twoją wiadomość do właściwego działu, Poczytaj regulamin, troszkę się gubisz i widzę że porwałeś się na wiele rzeczy na raz.
Krzysiek626

82
Trasy / Problem ze sceneria Bałtyk
« dnia: 06 Stycznia 2010, 09:05:07 »
Ściągnąłem scenerię Bałtyk rozpakowałem, pliki z paczki skopiowałem do głównego katalogu i przy próbie uruchomienia wyskakuje po pewnym czasie Błąad i aplikacja zostanie zamknieęta. Czy ktoś mi może powiedziećc jak prawidłowo zainstalować na symku nowa scenerię??? Dziękuję za pomoc.

Zdecydowałeś pisać polskie litery, więc pisz je w każdym wyrazie.
Krzysiek626

83
Pomoc doraźna / Problem z instalacja paczek
« dnia: 03 Stycznia 2010, 14:22:25 »
Witam ponownie. Prosze, niech mi ktos wytlumaczy wreszcie po kolei, jak sie instaluje nowe trasy, lokomotywy itd. Jestem prosty chlop i to, co niektorzy tutaj pisza jest dla mnie jak chinskie literki. Pozdrawiam.

84
Bocznica / Wydzielone z: Instal dodatków
« dnia: 25 Grudnia 2009, 14:49:54 »
Renderer:
GeForce 7100 GS/PCI/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
2.0.3
Supported Extensions:
GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_clear_tag GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Loading - texture: texturesforest01.tga
OK
Loading - texture: texturesforest02-top.bmp
OK
Loading - texture: texturesplants/#lipa1.tga
OK
Loading - texture: texturesplants/#swierk1.tga
OK
Loading - texture: texturesplants/#sosenka1.tga
OK
Loading - texture: textures
ail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures   pbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures
oadstonewhite1.tga
OK
Loading - texture: textures
oad-side1.tga
OK
Loading - text model: modelswzpl.t3d
Loading - texture: texturesmetal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textureswzl.bmp
OK
Loading - texture: textureszwrot34r300pods-new.tex


   « Dodano: 25 Grudnia 2009, 14:50:48 »
OK
Loading - text model: modelswzll.t3d
Loading - texture: texturesruchniewo/#dach.tga
OK
Loading - text model: modelsruchniewo/bruchniewo.t3d
Loading - texture: texturesruchniewo/bruchniewo_elevation_1.bmp
OK
Loading - texture: texturesruchniewo/komin.bmp
OK
Loading - texture: texturesruchniewo/komin2.bmp
OK
Loading - texture: texturesruchniewo/papa.bmp
OK
Loading - texture: texturesruchniewo/bruchniewo_elevation_2.bmp
OK
Loading - texture: texturesruchniewo/rynna.bmp
OK
Loading - text model: modelsruchniewo/wc.t3d
Loading - texture: texturesruchniewo/wc.bmp
OK
Loading - text model: modelsruchniewo/bud_waga.t3d
Loading - texture: texturesruchniewo/bud_waga.bmp
OK
Loading - texture: texturesruchniewo/dachowka.bmp
OK
Loading - texture: texturesruchniewo/dachowka_kant.bmp
OK
Loading - texture: texturesogrodzenie_1.bmp
OK
Loading - text model: modelsogrodzenie_1slupek.t3d
Loading - texture: texturesogrodzenie_2.bmp
OK
Loading - text model: modelsogrodzenie_2slupki.t3d
Loading - text model: modelsdetal/lampa.t3d
Loading - texture: texturesdetal/#beton_slup2.tga
OK
Loading - texture: texturesdetal/lampa_metal.bmp
OK
Loading - texture: texturesfence-concrete1.tga
OK
Loading - text model: modelsogrodzenie_1slupek_10szt.t3d
Loading - texture: texturesoof/roof-redtiles-aged2.tga
OK
Loading - text model: modelsud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: texturesud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - texture: texturesoof/roof-redtiles-aged3.tga
OK
Loading - text model: modelsud/stodoladrewn03.t3d
Loading - texture: texturesud/stodoladrew03.tga
OK
Loading - texture: textureswood/woodgraybrown1_planks.bmp
OK
Loading - text model: modelsud/stodoladrewn02.t3d
Loading - texture: texturesud/stodoladrew02.tga
OK
Loading - texture: texturesmetal/metalsinedplate_rusted1.tga
OK
Loading - text model: modelsud/dom1tynk02.t3d
Loading - texture: texturesud/dom1tynk02a.bmp
OK
Loading - texture: texturesud/dom1tynk02b.bmp
OK
Loading - texture: texturesoof/roofthatch-old1.bmp
OK
Loading - texture: texturesoof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - text model: modelsud/domcegla01.t3d
Loading - texture: texturesud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: texturesud/domcegla01a.tga
OK
Loading - texture: texturesplants/#krzak_1.tga
OK
Loading - texture: texturesplants/#drzewo_2.tga
OK
Loading - texture: texturesplants/#drzewo_9.tga
OK
Loading - texture: texturesplants/#drzewo_12.tga
OK
Loading - text model: modelswza.t3d
Loading - texture: textureswzp.bmp
OK
Loading - texture: texturespkp/w8_8.bmp
OK
Loading - texture: texturespkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: texturespkp/w8_5.bmp
OK
Loading - texture: texturesd.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/head4-gryw.t3d
Loading - texture: texturespkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: texturespkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: texturespkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: modelspkp/post-straight.t3d
Loading - text model: modelspkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: texturese.bmp
OK
Loading - texture: texturesf.bmp
OK
Loading - texture: textures.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/head3-grw.t3d
Loading - texture: texturesc.bmp
OK
Loading - texture: texturesa.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/head5_gyryw.t3d
Loading - text model: modelspkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures   oa.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/head2-gy.t3d
Loading - texture: texturespkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - text model: modelspkp/post-ladder-h12.t3d
Loading - texture: texturespkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: texturesail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures   pd-old1.tex
OK
Loading - texture: texturesivermnt1.bmp
OK
Loading - texture: texturesivermnt1bank.bmp
OK
Loading - texture: textures   pb-old1.tex
OK
Loading - texture: texturessz1.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/zs2cbi.t3d
Loading - texture: textures   ob.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/head1-y.t3d
Loading - texture: texturespkp/d6_4.bmp
OK
Loading - texture: texturesconcrete-tiles.tga
OK
Loading - texture: texturesj.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/head5-gyryw.t3d
Loading - text model: modelspkp/w24.t3d
Loading - texture: texturespkp/w24.bmp
OK
Loading - texture: texturesk.bmp
OK
Loading - texture: texturesl.bmp
OK
Loading - texture: texturesm.bmp
OK
Loading - texture: textures
.bmp
OK
Loading - texture: textureso.bmp
OK
Loading - texture: texturesp.bmp
OK
Loading - texture: texturesi.bmp
OK
Loading - texture: texturesh.bmp
OK
Loading - texture: texturesg.bmp
OK
Loading - texture: texturespkp/sbl/222n.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/head3-gry.t3d
Loading - texture: texturespkp/pkplight_sblpost.tga
OK
Loading - text model: modelspkp/post-yn-h3.t3d
Loading - texture: texturess.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/post-yn-h5.t3d
Loading - text model: modelspkp/post-y-h5.t3d
Loading - texture: textures.bmp
OK
Loading - texture: texturespkp/sbl/222.bmp
OK
Loading - text model: modelspkp/post-y-h3.t3d




Dwie pozycje, które musisz koniecznie przeczytać (ze zrozumieniem):
http://eu07.pl/forum/index.php?action=help
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3317.0.html
Po zapoznaniu się z nimi zgłoś się do mnie na PW, abym otworzył wątek - żebyś mógł umieścić log oraz screeny zgodnie z Regulaminem.
Bocznica.
ZiomalCl


 Ignorowanie Regulaminu oraz uwag Moderatorów.

REWIZOR

85
Bocznica / Pomóżta przy dodatkach
« dnia: 21 Grudnia 2009, 12:20:43 »


Czy ktos mi pomoże w instalacji paczek na symku??? Tylko proszę, wytłumaczcie mi jak pospolitemu laikowi. Wszystko po kolei. Zciągam paczke, rozpakowywuje i co dalej?? raz niby wszystko pokopiowałem, symek niby zaczal sie odpalac, ale za pare minut wychodzi ze nastapił błąd z aplikacja EU07.exe i nastapi jej zamkniecie.Prosze brdzo o pomoc i z góry dziekuje

Post z błędami, tytuł wątku nieregulaminowy. Piszesz albo z polskimi znakami albo bez, a nie jak się uda. Wykaż szacunek do regulaminu. Bocznica.
Krzysiek626

86
Uruchamianie Symulatora / Instal dodatków
« dnia: 20 Grudnia 2009, 20:49:16 »
Czy ktos mi pomoże w instalacji paczek na symku??? Tylko proszę, wytłumaczcie mi jak pospolitemu laikowi. Wszystko po kolei. Zciągam paczke, rozpakowywuje i co dalej?? Prosze brdzo o pomoc i z góry dziekuje

87
Bocznica / INSTALACJA PACZEK
« dnia: 19 Grudnia 2009, 16:26:36 »
Ja mam takie pytanie,dla niektorych moze banalne ale dla mnie bardzo waznie.Mianowicie chcialem spytac jak instaluje sie dodatkowe pociagi i trasy do symka? Druga sprawa co zrobic po przejechaniu calej trasy????? Bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje

  • Nie pisz całego posta kolorem innym niż domyślny, pogrubieniem, kursywą czy też wielkimi literami (z włączonym Caps Lock) - w tym ostatnim przypadku także tytułu wątku (uznawane jest to za krzyk, a z pewnością przez wszystkich bardzo źle odbierane).
  • Nie nadużywaj znaków "??" czy "!!"
  • Przed zadaniem pytania poszukaj odpowiedzi na nie przy pomocy wyszukiwarki.
  • Przestrzegaj zasad ortografii i pisz starannie.
Zapoznaj się z Regulaminem.
Używaj szukajki
Akvin


Strony: 1 2 [3]