Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Cesky Kretek

Strony: 1 ... 52 53 [54] 55 56
1591
Publikacje / Transylwania
« dnia: 22 Grudnia 2004, 19:23:22 »
Ok, może będzie z Sgs'ami i eaos'ami ale obiecać nie mogę...

1592
Publikacje / Transylwania
« dnia: 22 Grudnia 2004, 15:07:34 »
Cała trasa jest już prawie gotowa. Wszystko jest dopinane na ostatnie guziki :). Rozmawiałem z Kakishem. Może być problem z trawą - GMax :(.
Trakcji nie będzie. Do prowadzenia składy:
EU07-536+Bdh+Bdh+Bdh+Bd+ABdun
EU07-032+Adu+Bdh+Bdun+Bd+Bd+Bdun
EN57-927+EN57-795
SN61-183+Bhp-A+Bhp-CD+Bhp-CD+Bhp-B

Składy nie do prowadzienia :P :
SM42-174
EP09-005+Z1+Z1+WR+Z1+Z1+Wlab
EN57-1708
ST44-089+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos
3E-54+ST44-1099+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos+Eaos
SU45-174+Bh+Bh+Bh+Bh+Bh+Bh
EN57-1132
Gdy obudzicie się 24 Grudnia to w Downloadzie będzie* trasa! :D


* - zależy od Adminów kiedy wrzucą ją na serwer.

EDIT:
Wszystkie tekstury rzecz jasna będą z paczką, więc nie będzie napisane w stylu : "ściągnij teksture EU07-...".

1593
Tabor / NowySwiat-Dzierzawa PROBLEM
« dnia: 22 Grudnia 2004, 13:47:18 »
Ja mam ściągniętą z Download'u i tam też nie ma trakcji!

1594
Bieżące kolejowe / Eu07
« dnia: 21 Grudnia 2004, 13:19:06 »
Ja mam książkę ST44. Z tej serii: http://img.allegro.pl/photos/400x300/37/3705/370520/37052006
Miałem też o EW71/EN57, EU06/EU07. Z towarzystwa mogę pożyczyć ich trochę :)

1595
Publikacje / Transylwania
« dnia: 16 Grudnia 2004, 12:13:45 »
Trzeba wziąść zapisz element docelowy jako...

1596
Publikacje / Transylwania
« dnia: 16 Grudnia 2004, 09:58:29 »
Trasa nieoficjalna została okrojona z Bdh.

Cytat: "Jacek-57122"
a ja odpaliłem freefly i pokazał mi się tylko ogroooomny prostokąt i nic tylko on.

Odpal z jakiejś maszyny (np. EU07-032) i wciśnij F4.

Cytat: "TruckeR"
Fajowy jest ten jeden wagon drugiej klasy z drewnianym wnętrzem (jesli się nie mylę to jest to Bcdu).

Chodzi Ci o wagon drugiej klasy (nie kuszetkę), to oznaczenie ma inne, chyba Bdnu.

A co do Bcdu
Bc - wagon z miejscami leżącymi 2 klasy.
Ac - wagon z miejscami leżącymi 1 klasy.

Cytat: "Sierakowiczanin"
Tylko bez krzyków ;)To może oznaczać,że traska dopiero sie ładuje(a ładuje się długo)

To dlatego że jest dużo rodzaji wagonów itp.

Cytat: "ST44"
Trasa będzie zeletkryfikowana?

Na 75% raczej nie, bo mam wrażenie że się nie wyrobię.

1597
Publikacje / Transylwania
« dnia: 15 Grudnia 2004, 14:07:16 »
Ale w podpisie jest link więc... chyba każdy który wejdzie i widzi brutto pack i inne to mi sie nie wydaje ze nikt nie sciągnął. No dobra nie chesz to nie ja też chce wydac scenerie jako prezent po wirtualną choinkę.
Pack 88 Screenów (NOWYCH!!):
http://members.lycos.co.uk/vampirekk1/pliki/eu07/Transylwania/Screen/
lub wszystkie spakowane:
http://members.lycos.co.uk/vampirekk1/pliki/eu07/Transylwania/Screen/screeny.ZIP
Sorry za jakość ale chodziło o to żeby wszyscy mogli sobie pooglądać :)

P.S.: Wielkie SORRY jeszcze raz za tego Bdh.

1598
Publikacje / Transylwania
« dnia: 15 Grudnia 2004, 10:23:39 »
Dobra, widze że trasa wam się podoba więc zrobie tzw. REAKTYWACJĘ, bo właśnie ponownie zaczęły się prace nad trasa (wiem co jest źle :)). I będzie UWAGA, UWAGA - MORZE!!!. Co do bonanzy to jest na na FTP kakish'a: http://www.kakish.eu07.pl/ZwtK/ Podczas konsultacji z Mat_EU powiedział że mogę jej użyć (bonanzy rzecz jasna :D). Nie długa paczka screenów!!

1599
Bieżące kolejowe / Największa stacja
« dnia: 07 Grudnia 2004, 20:57:40 »
Ja proponuje Chabówkę i Wolsztyn. :) A co do stacji, pod względem czego największe? (liczby torów, długości peronów, ilości peronów, itp.)

1600
Publikacje / Transylwania
« dnia: 07 Grudnia 2004, 20:36:33 »
Projekt został odrzucony, ponieważ konsultowałem się z Mat_EU powiedział że GMAX niszczy siatkę trawy i skutki są widoczne.

1601
Publikacje / Transylwania
« dnia: 04 Grudnia 2004, 20:20:27 »
Przecież jest link!! (Sceneria Transylwania) :D

1602
Publikacje / Transylwania
« dnia: 04 Grudnia 2004, 19:52:43 »
Trasa Transylwania. Projekt upadł. To co zostało opublikuje.
Jeśli chcecie, piszcie co nie tak, ale nie będzie to poprawiane.

Sceneria Transylwania(plik ma 5Mb)

P.S.: Nie piszcie że jeden wielki błąd to trawa bo to już wiem. :)

1603
Pomoc w tworzeniu / Przeźroczysta trawa.
« dnia: 04 Grudnia 2004, 18:29:00 »
A mogą biec daaaaleko od torów ??

1604
Pomoc w tworzeniu / Przeźroczysta trawa.
« dnia: 04 Grudnia 2004, 17:47:06 »
Mam problem. Moja trasa jest prawie na ukończeniu (będzie jako prezent na święta ode mnie :)) ale gdy zrobie trawe, jest ona przeźroczysta gdy się patrzy z konkretnej strony. Łamaną robię z prawie 120 kątów, ale i tak to nic nie daje. Próbuje robić jak najbardziej można blisko, ale to też nic nie daje. Licze na pomoc. Z góry THX!

1605
Uruchamianie Symulatora / Poradźcie mi co zrobić :(
« dnia: 03 Grudnia 2004, 11:26:48 »
Już działa. Zainstalowałem jeszcze raz stery. A za paczkę dzięki.

1606
Uruchamianie Symulatora / Poradźcie mi co zrobić :(
« dnia: 02 Grudnia 2004, 11:07:06 »
A ja mam też problem (z góry przepraszam że tutaj, ale nie będe zakładał nowego tematu). Otóż miałem re-install systemu, MaSzyna nie chce mi chodzić. Wcześniej po wszystkich instalacjach windowsa mi chodziła. Teraz nie chcę chodzić. Wysyłam LOG'a:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce2 MX/PCI/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.1
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

Podejrzewam że chodzi o sterowniki, ale proszę o odpowiedź ekspertów :).

P.S.: Z mojego podpisu można wywnioskować że trasa może nie zostać ukończona, ponieważ nie będe mógł jej sprawdzać. Jeśli się nie wyrobie, trasa może być bez trakcji. :(

1607
Pomoc w tworzeniu / peron...
« dnia: 27 Listopada 2004, 21:21:17 »
Dzięki już działa. Biorę się do roboty.

1608
Pomoc w tworzeniu / Trawa:)
« dnia: 27 Listopada 2004, 19:11:07 »
Udało się. Zmieniłem z "Planar from Object XYZ" na "Vertex Color Channel"

1609
Pomoc w tworzeniu / peron...
« dnia: 27 Listopada 2004, 19:03:03 »
Ale jak robie BOX to nie mogę zrobić siatki. A jak go wrzuce do EU jako obikt box to z bliższej odległosć znika.

1610
Pomoc w tworzeniu / Trawa:)
« dnia: 27 Listopada 2004, 18:42:20 »
A ja mam problem, że jak uruchomię symka, to jak patrzę to raz mam trawę jasną, a raz ciemną. Jak temu zradzić ??

1611
Pomoc w tworzeniu / peron...
« dnia: 27 Listopada 2004, 17:40:59 »
Po dluzszej przerwie ponawiam próby. Udało mi się zrobić trawkę i ją wyeksportować. OK. Ale jak robie peron to mam dwuwymiarowy. Nie wiem jak zrobić aby miał wysokość. Help!

1612
Publikacje / EN57-927
« dnia: 27 Listopada 2004, 16:31:44 »
Oznaczenie powinno być między reflektorami ale nie miałem zdjęcia czoła więc nie mogłem zrobić napisu. Co prawda chciałem z napisu "EN57-927s" ale nie było by nic widać. Przepraszam że tekstura nie jest skończona, ale nie miałem zdjęcia czoła (prawde mówiąc nie zdążyłem bo jak fociłem z innego peronu i zanim doszedłem EZT odjechał... :( ).

1613
Publikacje / EN57-927
« dnia: 26 Listopada 2004, 14:48:35 »
Nie usuwaj, tylko myślałem że tekstura nie nadaje się do oficjalnego udostępnienia. Jak bym chciał dodać to bym dodał :).
Tak więc już nie usuwaj. ;P

1614
Publikacje / EN57-927
« dnia: 26 Listopada 2004, 08:59:47 »
To jeszcze raz ja. Eeeee... kto się pospieszył i dodał do downloadu ?? :)
Ponieważ teksturka jest jaka jest, to nie chciałem jej wrzucać (były lepsze). Oczywiście nie mam żadnych problemów, ale warto by było zapytać się autora.

1615
Publikacje / EN57-927
« dnia: 26 Listopada 2004, 08:48:49 »
To znaczy ja mam wszystkie kibelki z pomarańczowymi drzwiami ale można skopiować pliki modelu na np. 6ba-pom.t3d i moje drzwin na pomdrzwi.tga i zmienić w modelu nazwę pliku z drzwiami.

1616
Publikacje / EN57-927
« dnia: 25 Listopada 2004, 14:18:47 »
Witam.
Poprawiłem czoło i trochę okna :).
Nowe screeny:
Screen 1
Screen 2
Screen 3
Screen 4
Screen 5
Screen 6
Screen 7
I plik :
EN57-927

Jeśli coś będzie znów źle proszę mówić!!
P.S.: W razie problemów z pobraniem, wziąść "Zapisz element docelowy..."

1617
Publikacje / EN57-927
« dnia: 24 Listopada 2004, 17:54:08 »
Zrobiłem teksture EN57-927. Jest do ściągnięcia :
EN57-927. Screeny są dostępne :
screen1
screen2
screen3
screen4
screen5
Proszę zgłaszać problemy/oceny/refleksje na temat tekstury.

P.S.: W razie problemów z pobraniem, wziąść "Zapisz element docelowy..."

1618
Trasy / tekstury
« dnia: 07 Listopada 2004, 16:49:32 »
W najnowszej wesji nieoficjalnej każdy model ma w pliku wpisane : "replacableskin.bmp" co oznacza że nie ma domyślnej tekstury, tylko trzeba wpisać nazwę pliku.
W poprzednich wersjach(np.):
Cytuj
node -1 0 505120-00259-5 dynamic PKP\Adu none 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic


W nowej nieoficjalnej(np.):
Cytuj
node -1 0 505120-00259-5 dynamic PKP\Adu #1klasa.tga 112a 0.0 nobody 0 0 enddynamic


Oznacza to że trzeba się pobawić i pozmieniać wpisy :)

1619
Publikacje / Nowy Świat-Krosowo 1.0 beta.
« dnia: 06 Listopada 2004, 08:50:08 »
Cytat: "wasyl"
Witam!!!
(...)
Trasa Quarka jest trasą bezdyskusyjnie najlepiej wykonaną i najbardziej realną - i tutaj realizm bije reszte tras i nadrabia brak helpa (który wg. mnie nie jest konieczny).


Cytat: "Mutopompka"
Do kolegi SQ1MHV: Nie mówiłem tutaj o konkurencji pomiędzy trasopisarzami. Po prostu wymieniłem traskę Quarka jako jedną z najlepszych pod względem realiów PKP. Fakt. Helpa tam nie ma jak piszę Kolega MATEUZS, ale jak już wiem dzięki niemu, że trasa powstała w 2003r., a co za tym idzie nie myśleli napewno o helpie do trasy. Po prostu wyraziłem tylko pogląd, że jakby powstawały trasy takie jak Quarkmce (dużo eventów, manewrów, pociągów) oczywiście z umiarem, bo wiadaomo - FPS, i powstałby help taki, jak zrobił Kolega WASYL to przyznasz mi chyba rację, że byłby to ideał trasy dla Maszyny?

Nie chcę tu w żaden sposób nikomu sugerować, że musi byc help itp, że musi być to, czy tamto, ale sami wiecie, że im więcej jest "roboty" jako maszynista, tym bardziej wciąga dana trasa.


Cytat: "MatEUzs"
Cytat: "Mutopompka"
No cóż Mateuszu. Każdy z nas ma swoją ulubioną traskę. Zgadzam się, że trasa Quarka jest najlepsza pod względęm PKP oraz realizmu. Ale istnieje nie tylko sama trasa jako taka. Do tras dołącza się także Helpa jak po niej się poruszać. I tutaj muszę powiedzieć, iż 1 miejsce pod tym względem zajmuje trasa kolegi WASYLA. Ten help po prostu wymiata... I do tego dochodzą zaimplementowane dźwięki odjazdu (gwizdki) na peronach na stacjach...

Także reasumując... połączenie tras takich jak Quarka i pomysłów Wasyla (czyli help z ilustracjami manewrów oraz dżwięki odjazdów) to wg mnie ideał trasy do maszyny.

No tak...Tylko zauwaz że trasa quarka powstala na poczatku 2003 roku...Jest to trasa do testow(SBL 3 stawna na obu torach, na torze prawidlowym, semafory ksztaltowe, manewry AI, i wiele eventow). Mysle ze gdyby terazniejsza wersja pozwalala na wiecej FPS to Quark lub MC dorobili by helpa...


Cytat: "MatEUzs"
Ja pozwole sie niezgodzic z przedmowcami.
Najlepsza trasa pod wzglednem zgodnosci z PKP i ogolnie realizmem byla quarkmce...
Tam tez jest przejscie z linii dwutorowej do jednotorowej jakby ktos nie zauwazyl...Jest siec trakcyjna, do ktorej nie mozna miec zarzutu pod wzgledem wykonania...W quarku moznaby usunuac niezeelektryfikowana czesc trasy, po ktorej nie jezdzimy nawet ganzem, wprowadzic zupelnie nowe zadania i napewno nie znudziloby sie to nikmu...Wiem, ze jest troszke jednostajna...No ale popatrzcie na CMK....
pozdrawiam
PS. Nie twierdze ze inne trasy sa zle, slabe itp. Po prostu dla mnie najlepsza jest trasa quarka, na ktorej sie wzoruje tworzac swoje scenerie..


Cytat: "sq1mhv"
Czy Wy zaczynacie forum MSTS (mf.net.pl), gdzie zawsze ktoś się ze sobą konkuruję!?(...)

I tu się zgadza. To co napisał sq1mhv to się odnosi do tych cytatów.
Może ktoś przeczytać TEMAT w jakim piszecie ?? Taaak to jest "Nowy Świat-Krosowo 1.0 beta tak więc po co piszecie że ta sceneria jest lepsza ta ta gorsza i się ciąągle o coś kłócicie. Jeden lubi mniej realistyczną trasę inny bardziej i tu nie ma o co się kłócić. Zeszliście (OSTRO) z tematu, więc może najlepiej zróbcie nowy wątek albo moderatorzy o jakiś nowy dział, gdzie userzy będą wygłaszać wyższość jedenej trasy nad drugą itp.

1620
Na warsztacie / Nowa trasa - Coming Soon ;)
« dnia: 31 Października 2004, 18:20:46 »
Noooo... nareszcie porządne perony :)

Strony: 1 ... 52 53 [54] 55 56