1591
Publikacje / Transylwania
« dnia: 22 Grudnia 2004, 19:23:22 »
Ok, może będzie z Sgs'ami i eaos'ami ale obiecać nie mogę...
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
a ja odpaliłem freefly i pokazał mi się tylko ogroooomny prostokąt i nic tylko on.
Fajowy jest ten jeden wagon drugiej klasy z drewnianym wnętrzem (jesli się nie mylę to jest to Bcdu).
Tylko bez krzyków ;)To może oznaczać,że traska dopiero sie ładuje(a ładuje się długo)
Trasa będzie zeletkryfikowana?
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce2 MX/PCI/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.1
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
node -1 0 505120-00259-5 dynamic PKP\Adu none 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00259-5 dynamic PKP\Adu #1klasa.tga 112a 0.0 nobody 0 0 enddynamic
Witam!!!
(...)
Trasa Quarka jest trasą bezdyskusyjnie najlepiej wykonaną i najbardziej realną - i tutaj realizm bije reszte tras i nadrabia brak helpa (który wg. mnie nie jest konieczny).
Do kolegi SQ1MHV: Nie mówiłem tutaj o konkurencji pomiędzy trasopisarzami. Po prostu wymieniłem traskę Quarka jako jedną z najlepszych pod względem realiów PKP. Fakt. Helpa tam nie ma jak piszę Kolega MATEUZS, ale jak już wiem dzięki niemu, że trasa powstała w 2003r., a co za tym idzie nie myśleli napewno o helpie do trasy. Po prostu wyraziłem tylko pogląd, że jakby powstawały trasy takie jak Quarkmce (dużo eventów, manewrów, pociągów) oczywiście z umiarem, bo wiadaomo - FPS, i powstałby help taki, jak zrobił Kolega WASYL to przyznasz mi chyba rację, że byłby to ideał trasy dla Maszyny?
Nie chcę tu w żaden sposób nikomu sugerować, że musi byc help itp, że musi być to, czy tamto, ale sami wiecie, że im więcej jest "roboty" jako maszynista, tym bardziej wciąga dana trasa.
Cytat: "Mutopompka"No cóż Mateuszu. Każdy z nas ma swoją ulubioną traskę. Zgadzam się, że trasa Quarka jest najlepsza pod względęm PKP oraz realizmu. Ale istnieje nie tylko sama trasa jako taka. Do tras dołącza się także Helpa jak po niej się poruszać. I tutaj muszę powiedzieć, iż 1 miejsce pod tym względem zajmuje trasa kolegi WASYLA. Ten help po prostu wymiata... I do tego dochodzą zaimplementowane dźwięki odjazdu (gwizdki) na peronach na stacjach...
Także reasumując... połączenie tras takich jak Quarka i pomysłów Wasyla (czyli help z ilustracjami manewrów oraz dżwięki odjazdów) to wg mnie ideał trasy do maszyny.
No tak...Tylko zauwaz że trasa quarka powstala na poczatku 2003 roku...Jest to trasa do testow(SBL 3 stawna na obu torach, na torze prawidlowym, semafory ksztaltowe, manewry AI, i wiele eventow). Mysle ze gdyby terazniejsza wersja pozwalala na wiecej FPS to Quark lub MC dorobili by helpa...
Ja pozwole sie niezgodzic z przedmowcami.
Najlepsza trasa pod wzglednem zgodnosci z PKP i ogolnie realizmem byla quarkmce...
Tam tez jest przejscie z linii dwutorowej do jednotorowej jakby ktos nie zauwazyl...Jest siec trakcyjna, do ktorej nie mozna miec zarzutu pod wzgledem wykonania...W quarku moznaby usunuac niezeelektryfikowana czesc trasy, po ktorej nie jezdzimy nawet ganzem, wprowadzic zupelnie nowe zadania i napewno nie znudziloby sie to nikmu...Wiem, ze jest troszke jednostajna...No ale popatrzcie na CMK....
pozdrawiam
PS. Nie twierdze ze inne trasy sa zle, slabe itp. Po prostu dla mnie najlepsza jest trasa quarka, na ktorej sie wzoruje tworzac swoje scenerie..
Czy Wy zaczynacie forum MSTS (mf.net.pl), gdzie zawsze ktoś się ze sobą konkuruję!?(...)