Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Cesky Kretek

Strony: 1 [2]
31
Bocznica / Wydzielone
« dnia: 10 Kwietnia 2007, 14:00:05 »
Jak wejdziesz w wprawę i będziesz non stop robić, to szybko i łatwo idzie. ;)

Takie dyskusje to na GG lub PW.
Profeta

32
Pomoc doraźna / Brak plików CHK---[problem rozwiązany]
« dnia: 08 Kwietnia 2007, 21:45:08 »
Hmm... zastanawiam się, co może być powodem zniknięcia wszystkich plików CHK z obu katalogów maszyny... Jakiś antyvir lub antyspyware mógł to sprzątnąć?

Przy okazji, chciałbym prosić kogoś o wrzucenie paczki z plikami CHK wszelkich wagonów, loków etc. Będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam,
Czeski.

33
Inne niekolejowe / Krecikomania.
« dnia: 30 Marca 2007, 18:23:22 »
Hmmm... mógłbym się zapytać o co chodzi, że parę osób ma w avtarze Krecika ? ;P Rozumiem Bohuna - sam mu robiłem, ale reszta? Q to się trochę  domyślam...

Proszę o odpowiedź zainteresowanych...

34
Bocznica / Posty wydzielone z wątku 'Modelarstwo kartonowe'
« dnia: 08 Marca 2007, 21:36:43 »
Cytat: "Český_Krtek"
Eee tam... ja mam pełno takich na kompie... tylko druknąć i zacząć kleić :p


Pirat... naucz się, model klei się z oryginału, dobrze wydrukowanego, a nie z jakichś badziewnych skanów. Ja kleję modele z kopii, które sam wykonuję, jest to 1 kopia na domowe potrzeby i rzecz jasna oryginały kupuję.

A te skany z internetu, to możesz wywalić do kosza. Chyba że robisz malowany, szpachlowany itd. Ale wtedy też powinieneś kupić oryginał i albo kleić z niego, albo z samemu wykonanej kopii. Standard z dziadowych skanów odpada.

Ech, że też kilkunastu złotych na model szkoda.

35
Bocznica / Zima zawitała w symku:)
« dnia: 19 Grudnia 2006, 12:22:37 »
Nie mogę się napatrzeć na tę zimę... chyba wrócę do symka... ;)

THX Michał!

36
Bocznica / Wydzielone
« dnia: 26 Października 2006, 19:27:06 »
Nie masz gdzie tego pisać dziecko neo? Masz chyba temat "Bałtyk" w trasach?

37
Bocznica / Nowe exe (najnowsze w Devs) - Loteria z wywalaniem...
« dnia: 03 Sierpnia 2006, 17:51:38 »
Witam.
Wczoraj przeinstalowałem system z Windows XP SP2, na SP1 bo już tamta wydajność mnie tak w****... Odpalam symka, wrzucam na full screen w roz. 800x600 i uwaga! Skok o 60 FPS!! Pełen radości, prawie o 12 w nocy wszystkich obudziłem, chcę włączyć sobie Moczniki albo Quarka i .... Wczytuje kabinę, ale później się wywala... Włączam inną trasę (Manewrowo z Z1!!) i włącza się. Później pokombinowałem trochę ze składami w Mocznikach, to samo. Odpalam to samo Manewrowo i tym razem nie działa. :/ Może ktoś powiedzieć co tam takiego jest że się wywala, bo już próbowałem wszystkiego (wywaliłem sgs, Z1) i dalej to samo. Aktualnie ma kompie gdzie mam symka, nie mam internetu (przerzucam neo 256 na 512 (29 zł :P)) więc nie mogę podesłać składów, ale mogę powiedzieć jakie wagony mniej więcej tam są. Przeszukałem tematy na temat tego exe ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... wątpie aby to coś było z AI.
Bardzo proszę o pilną odpowiedź.

EDIT: (18:57, 06-08-03)
Poniższe posty przeszły moje najśmielsze oczekiwania... :/ Z góry przepraszam użytkowników za to co tu się działo...

38
Forum / Userbars...
« dnia: 20 Kwietnia 2006, 15:32:29 »
Coraz więcej osób ma tzw. Userbary w podpisach (patrz: np. u mnie "Nie DZIECIOM NEOSTRADY"). Jednak w poprzednim zarządzeniu dot. sygnatur, było napisane że tylko i wylącznie mogą być paski postępu.
Moje pytanie brzmi: czy można mieć takie Userbary w podpisach? Nie chodzi tu o 1 czy 2. Dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam.

39
Publikacje / Paczka tekstur.
« dnia: 22 Stycznia 2006, 16:31:04 »
Za namową kolegi @EP08-015, daje linki do tekstur które były w dziale Bugs od września '05. Wszystkie tekstury ściągamy za pomocą "Zapisz element docelowy jako...".
-------------------------------------------------------------------



>>>DOWNLAD<<<
!!ZAPISZ ELEMENT DOCELOWY JAKO!!
-------------------------------------------------------------------

http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/bhp-bohun3.zip
--------------------------------------------------------------------

http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/111a_8.zip
--------------------------------------------------------------------

http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/111a9.zip
--------------------------------------------------------------------

http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/111a10.zip
--------------------------------------------------------------------

http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/112a4.zip
--------------------------------------------------------------------

http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/111a11.zip
--------------------------------------------------------------------

http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/111a12.zip
--------------------------------------------------------------------

http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/112a5.zip
--------------------------------------------------------------------
http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/EN57-1353.rar
--------------------------------------------------------------------
http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/en57-928.rar
To jest EN57-927, tylko bez ryfli.
--------------------------------------------------------------------

http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/pdn.zip
--------------------------------------------------------------------

Jakość zdjęć jest, jaka jest, ale jak będe mieć lepszy aparat cyfrowy to będzie więcej tekstur (i to lepszej jakości). Tekstury nie będą poprawiane, z powodu braku oryginalnych zdjęć (pad dysku :[ ).
Pozdrawiam, życze miłej jazdy...


// wszystko jest usunięte...
//// znów wszystko jest....

40
Na warsztacie / Trasa dla manewrów...
« dnia: 01 Kwietnia 2005, 16:50:00 »
Chciałbym zaprezentować nową trasę.
Tym razem będzie jedna stacja dla manewrów, jest to wersja BETA trochę torów, 3 perony.
Trasa raczej nie będzie zelektryfikowana. Będzie raczej dla manewrów dla SM42. Zmiana zwrotnic będzie odbywać się poprzez klawisze: T i t. Niektórzy zapewne mają już te zwrotnice, ale w paczce od razu będą (chyba że ktoś napisze eventy). Na razie okolice nie są wypełnione, ale jeszcze będą cieszyć oko ładnymi budynkami :)  A narazie kilka screenów :).
http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/trasa/
Życze przyjemnego oglądania.

41
Publikacje / Nowa tekstura Bd...
« dnia: 28 Marca 2005, 13:26:49 »
Nowa tekstura Bd (2 klasa):
111a:
do testów zanim pójdzie na upload.
obrazek:
ROZMIAR ZDJĘCIA: 55 Kb :)
Uwaga !
Przepraszam że takie duże.


LINK:
http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/Bd.zip

42
Publikacje / Nowa tekstura Adu...
« dnia: 25 Marca 2005, 18:22:04 »
Jak w temacie:
112a:
Do testów zanim pójdzie na site :P


LINK:
http://members.lycos.co.uk/vampirekkk1/pliki/Adu.zip
(WYBIERZ ZAPISZ ELEMENT DOCELOWY JAKO...)
OCENIAĆ :P
Wpis w paczce (chyba nie potrzebny ??) :).

43
Bieżące Symulatorowe / Wymiana
« dnia: 20 Stycznia 2005, 10:18:36 »
Słyszałem od znajomego z tego forum, że istnieje coś takiego że np. jedna osoba robi trasę i tą trasą wymienia się z kimś np. na 5 tekstur. Czy istniej coś takiego ?? :>

44
Forum / Szybka odpowiedź...
« dnia: 18 Stycznia 2005, 13:46:25 »
Proponuje dorobić formę odp. "Szybka odpowiedź". Ułatwiło by znacznie użytkowanie na forum. Nie wiem czy na phpBB da się coś takiego zrobić. Na innych forach jest coś takiego :). Co sądzicie o tym pomyśle...

45
Pomoc w tworzeniu / Trakcja...
« dnia: 08 Stycznia 2005, 18:45:23 »
Czy da się zmodyfikować skrypt (do GMAX'a) żeby podczas eksportowania trakcji, nie było czegoś takiego jak vec:

[b]vec[/b] [0.954819,-0.297189,0]
node 800 0  none traction pwr01 3500 4500 0.01 Al 3.0 1
-3512.63 5.8 -14278.8
-3474.43 5.8 -14266.9
-3512.63 7.5 -14278.8
-3474.43 7.5 -14266.9
0.4 4.0 3 0.04 vis
endtraction
[b]vec[/b] [0.954819,-0.297189,0]
include tr/P-STB1-3K.inc -3474.43 5.8 -14266.9 72.7111 BetonRelief1 end


tylko takie coś:


node 800 0  none traction pwr01 3500 4500 0.01 Al 3.0 1
-3512.63 5.8 -14278.8
-3474.43 5.8 -14266.9
-3512.63 7.5 -14278.8
-3474.43 7.5 -14266.9
0.4 4.0 3 0.04 vis
endtraction
include tr/P-STB1-3K.inc -3474.43 5.8 -14266.9 72.7111 BetonRelief1 end

bo edytowanie w notepadzie jest strasznie uciążliwe...

46
WWW / Nie działało www.eu07.pl :(
« dnia: 25 Grudnia 2004, 15:31:54 »
Znowu coś się zrąbało z serverem bo była pusta strona. Jak chciałem wejść na forum to wywalało błędy z MySQL.
EDIT:
Spowodowało to opuźnienie publikacji mojej trasy :(.

47
Publikacje / Transylwania
« dnia: 04 Grudnia 2004, 19:52:43 »
Trasa Transylwania. Projekt upadł. To co zostało opublikuje.
Jeśli chcecie, piszcie co nie tak, ale nie będzie to poprawiane.

Sceneria Transylwania(plik ma 5Mb)

P.S.: Nie piszcie że jeden wielki błąd to trawa bo to już wiem. :)

48
Pomoc w tworzeniu / Przeźroczysta trawa.
« dnia: 04 Grudnia 2004, 17:47:06 »
Mam problem. Moja trasa jest prawie na ukończeniu (będzie jako prezent na święta ode mnie :)) ale gdy zrobie trawe, jest ona przeźroczysta gdy się patrzy z konkretnej strony. Łamaną robię z prawie 120 kątów, ale i tak to nic nie daje. Próbuje robić jak najbardziej można blisko, ale to też nic nie daje. Licze na pomoc. Z góry THX!

49
Publikacje / EN57-927
« dnia: 24 Listopada 2004, 17:54:08 »
Zrobiłem teksture EN57-927. Jest do ściągnięcia :
EN57-927. Screeny są dostępne :
screen1
screen2
screen3
screen4
screen5
Proszę zgłaszać problemy/oceny/refleksje na temat tekstury.

P.S.: W razie problemów z pobraniem, wziąść "Zapisz element docelowy..."

50
Pomoc w tworzeniu / peron...
« dnia: 14 Sierpnia 2004, 16:31:44 »
Od 3 dni zacząłem robić scenerie w GMax'ie. Przeszukałem caaaluśkie forum, ale nie znalazłem dokładnego opisu: jak zrobić peron. Bardzo proszę o pomoc.

51
Tabor kolejowy / Bh.......
« dnia: 02 Sierpnia 2004, 08:43:07 »
Mam pytanie:
Czemu wagon Bh wygląda tak:

, a u mnie w Częstochowie wygląda tak (i nie tylko w Cz-wa bo przyjeżdżają z różnych stron Polski :) :

. Może tamten to jakiś starszy model, bo widziałem tamtego (ale w innym malowaniu) i był jakiś brudny i jakieś graty w środku były :(
Więc może znalazł by się jakiś chętny aby zrobić nowy model? Ja nie mam programo więc odpada ale mogiem(:)) dostarczyć zdjęcia.
Druga sprawa to jest taka że nie ma przejścia Bh między wagonami :(

No więc to by było na tyle :D

P.S.: Co oznacza taki skrót Bht

52
Pomoc w tworzeniu / BWE - jaki model??
« dnia: 24 Lipca 2004, 14:56:01 »
Mam zdjęcie autorstwa Tomasza Cygielskiego Berlin-Warszawa Express. Ale jest problem. Nie wiem jaki to model wagonu i czu może basować do modelu np. 112a(Adu) lub 111a(Bdnu). Wiem jednak że jest to wagon Bdmnu. Proszę o odpowiedź do jakiego ew. modelu zrobić teksturę (osbiście wolę 111a bo Bdu:)) Pozdro vampirek! :)

53
Trasy / Problem z pasażererem...
« dnia: 21 Lipca 2004, 18:23:51 »
Nie mogę jechać jako pasażer. Kopiuje wpis z Quarka przerabiam (bo mam teksturkę własną Bdnu) że zamiast Bd, ma być Bdnu katalogo. Gdy stoje bez lokomotywy wnętrze włącza się normalnie. Ustawiam lokomotywe EP09 kierowaną przez kompa i nic. Próbuje na każdej scenerii prucz Quarka (P3 633Mhz :)), a chcę jechać na koltomowie. Wpis wygląda tak:
node -1 0 505120-00256-1 dynamic PKP\Bdun Bdu-1 111a 0.0 passenger 0 5 Passengers enddynamic (to wagon),
a cały skład tak:
node -1 0 SU46-010 dynamic PKP\SU46 SU46-022 303Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-1 dynamic PKP\Bdun Bdu-1 111a 0.0 passenger 0 5 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-2 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-3 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00255-6 dynamic PKP\Wars none wars 0.0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-7 dynamic PKP\Adu none 112a 0.0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-8 dynamic PKP\Adu none 112a 0.0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
endtrainset
. Proszę o pomoc w tejże sprawie :)

54
Pomoc w tworzeniu / Tworzenie modeli pod LiNuX'em
« dnia: 14 Lipca 2004, 13:19:29 »
Mam pytanie, czy można edytować, tworzyć modele i scenerie pod linuxem w programiku "Blender"?? Nie wiem czy będzie dobrze działać chcę wiedzieć czy opłaca się nad tym siedzieć bo potem się zrobi przez 3 lata scenerie i niektore modele i.... lipka. Proszę o (sensowną :D) odpowiedź! :)

Pzdr all

Strony: 1 [2]