Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Cesky Kretek

Strony: [1] 2
1
Hej, szybkie pytanie - czy w jakiejś scenerii mamy możliwość przejazdu jako pasażer w pociągu pospiesznym/osobowym na dłuższym odcinku? Próbowałem w kilku przypadkach, do pociągów prowadzonych przez AI, wstawić tryb passenger to wagonu osobowego, ale w 90% pociąg stoi i nie rusza (tak jakby event startu pociągu AI był przypisany do ruchu pociągu domyślnie obsługiwanego przez użytkownika).
Jeśli próbowaliście odbyć przejazd w tym trybie na dłuższej trasie i udało się to Wam - podrzućcie informację który scenariusz/skład powinienem edytować poprzez starter, aby ruch na scenerii odbywał się bez przeszkód podczas użycia trybu pasażera. Jeśli macie inny sposób na rozwiązanie tego problemu (np. uruchomienie autopilota, przechodzenie między pojazdami etc.) to chętnie przygarnę solucję. ;)

Drobny apel do twórców scenariuszy, aby nie uzależniać wyzwolenia eventów (przejazdu przez scenerię) pociągów AI od tego czy gracz prowadzi pojazd trakcyjny, czy chce polatać w trybie freefly, czy jechać w trybie pasażera.

Z góry dzięki za pomoc.

2
Nie będę za bardzo się rozpisywać; ankieta jest stworzona czysto teoretycznie i statystycznie. Nie chcę zagłębiać się w szczegóły i proszę również moderatorów o wyrozumiałość.
Proszę mieć na uwadze fakt, że nie chodzi o kupienie finalnego, gotowego produktu, tylko zorganizowanie zbiórki na pokrycie bieżących wydatków związanych z wynagrodzeniem za pracę zespołu profesjonalistów.

Termin zakończenia ankiety upływa po 7 dniach - wtedy poproszę o usunięcie wątku.

EDIT: Zabrzmi to dosyć drastycznie, ale inaczej nie umiem tego sformułować - osoby, których nie stać na przekazywanie jakichkolwiek darowizn w ogóle, proszę o nie zaznaczanie w ankiecie opcji "Nie." - ta opcja jest dla osób które posiadają wolne środki finansowe, ale z zasady nie chcą wspierać tego typu projektów. Z mojej strony, mogę dodać, że te dodatki to naprawdę porządna i nieco rewolucyjna rzecz.

3
Hej,
Jestem od dawna związany z forum i symulatorem, oraz jak niektórzy wiedzą, od blisko 4. lat pracuję w PKP Intercity - wcześniej jako konduktor, a w chwili obecnej odbywam staż przygotowawczy na stanowisko instruktora handlowego. W związku z tym chciałbym rozpocząć temat dot. zagadnień handlowych - głównie PKPIC, ale również postaram się odpowiedzieć na pytania dot. innych przewoźników, na zasadzie: zadajecie pytanie, a ja staram się odpowiedzieć w miarę szybko wraz z ew. podstawą prawną. Dla Was będzie to zaspokojenie wiedzy/ciekawości, a dla mnie trening i łatwiejsze przyswajanie i utrwalanie wiedzy. :) Możecie pytać o ulgi, oferty, taryfy, regulaminy, jak to wygląda w praktyce (np. odprawa w pociągu), częściowo o tabor i jego obsługę z punktu widzenia drużyn. Póki co jeśli chodzi o obsługę kas biletowych rPOS to mogę odpowiedzieć zdawkowo bo dopiero zaczynam z nimi przygodę. Zastrzegam sobie prawo do pomijania kwestii które mogą zahaczać o tajemnicę przedsiębiorstwa lub narażać spółkę w jakkolwiek inny sposób.

Służę pomocą i wiedzą oraz zachęcam do zadawania pytań!
Pozdrawiam,
Grzegorz, p.o. instruktor handlowy.

Przyklejam. | @macius5991

Usuwam na życzenie autora.
adsim



4
Bieżące Symulatorowe / Artykuły w prasie o MaSzynie
« dnia: 22 Listopada 2016, 13:45:33 »
Dawno, dawno temu, na starej, zielonej stronie był sobie taki dział "Prasa" gdzie wrzucano wycinki z gazet lub artykuły dot. symulatora (http://eu07.pl/modules/news/index.php?storytopic=7). Oglądając ostatni materiał z Telexpressu żałowałem, że nie ma takiego działu gdzie można by w jednym miejscu publikować tego typu materiały promujące nasz symulator, po czym przypomniałem sobie, że jakiś czas temu napisałem artykuł do czasopisma dla pracowników PKPIC na temat symulatorów kolejowych, gdzie poświęciłem akapit naszej MaSzynie oraz symulatorowi ISDR. W załączniku wycinek artykułu z 02/2016 Pulsu Intercity (Link w wyższej rozdzielczości). Jeżeli macie jakieś prasowe materiały to zachęcam do publikacji.

EDIT: Baza artykułu powstała w 2015 roku i wtedy też symulator Demonstrator oznaczał obecny symulator firmy Qumak.

5
Na warsztacie / EP09 Specjal Pack
« dnia: 23 Października 2016, 01:04:39 »
W odpowiedzi na apel kolegi @matek123 z tematu >> Lista pojazdów w okleinach, lub "kończących" się schematów malowania. << przypadkowo trafiłem na jeden z elektrowozów i wykonałem zdjęcia "na szybko". Spontanicznie zabrałem się za sklejanie i efekt mimo mizernych zdjęć jest bardziej niż zadowalający. Z racji tego, iż tekstura ta posiada tylko jeden bok sklejony z fotografii, można ją nazwać pół-repaintem, jednak korzystałem z grafik wysokiej rozdzielczości i wspierałem się rzeczywistymi zdjęciami.
Miałem udostępnić tę teksturę do testów, ale stwierdziłem że wykonam jeszcze co najmniej 3 tekstury unikatowych malowań i wydam to w formie jednej paczki.

  • EP09-009: 15 lat Intercity [99%]
  • EP09-003: Złoty pociąg [75%]
  • EP09-0??: TBA [0%]
  • EP09-0??: TBA [0%]

Każdy progress będzie uzupełniany w pierwszym poście wraz ze screenami + nowy post dla powiadomienia.
Uprzedzając uszczypliwości i złośliwości - PassPack nie został jeszcze wydany przez brak gotowych modeli wagonów osobowych, a w przypadku EP09 modele mamy gotowe.


1. EP09-009: 15 lat Intercity
Opis: Malowanie z okazji 15. lecia spółki, październik 2016. Tekstura wykonana 23.10.2016.
Screeny HQ:



2. EP09-006: Złoty pociąg
Opis: Spółka PKP Intercity w styczniu 2016 roku rozpoczęła promocję pt. "Złoty pociąg" której towarzyszył konkurs „ZNAJDŹ ZŁOTE LOKOMOTYWY”. Z tej okazji przewoźnik przemalował 5 kursujących po Polsce lokomotyw serii EP09 na kolor złoty. Malowanie to było prezentowane jedynie przez kilka miesięcy.
Screeny HQ:


3. EP09-0??: TBA
Opis:
Screeny HQ:


4. EP09-0??: TBA
Opis:
Screeny HQ:


Moderatorów proszę o nie usuwanie linków do screenów, gdyż forumowy upload nie gwarantuje zadowalającej jakości obrazów.

6
Poszukuję, chcę zrobić / Trójwymiarowa grafika w Google Maps
« dnia: 23 Czerwca 2016, 22:21:25 »
Hej,
dzisiaj przypadkiem odkryłem jak dużo otoczenia (przeglądałem Warszawę i Wrocław) jest wygenerowanych (?) w mapach Google - nie wiem czy za pomocą algorytmu czy ręcznie. Kiedyś wszystkie modele były robione ręcznie przy pomocy programu SketchUp i następnie eksportowane do Google Earth, jednak obecna ilość modeli przerosła moje oczekiwania i raczej żaden człowiek by się tego nie podjął (same modele są często zniekształcone, więc to raczej automat). Pierwsza myśl - czy da się to w prosty sposób wyciągnąć i wkleić do symka? Na najbliższe otoczenie się to nie nada, ale na dystans powyżej 200m widoczności byłoby super.
Może piszę nieco chaotycznie, ale mam nadzieję, że sam sens został dobrze przekazany. ;)

Tutaj możecie podejrzeć jak to wygląda w okolicach
Warszawy Wschodniej: https://www.google.pl/maps/@52.2438349,21.0435309,152a,20y,26.81h,77.42t/data=!3m1!1e3
Warszawy Zachodniej: https://www.google.pl/maps/@52.2197458,20.9617031,39a,20y,77.06h,83.6t/data=!3m1!1e3
Wrocławia Głównego: https://www.google.pl/maps/@51.1008055,17.0368409,93a,20y,156.94h,79.01t/data=!3m1!1e3
Sterowanie perspektywą: CTRL + myszka, ogółem im bliżej danego budynku tym lepsza jakość (zastosowany LOD ;) )

Liczę na odzew i ciekawe pomysły - czy da się to zrobić, bo skoro da się wyciągnąć same mapy, to może i wymodelowany teren też?

7
Poszukuję, chcę zrobić / [Wózek] KWZ CNII
« dnia: 10 Sierpnia 2015, 13:08:48 »
Poszukuję osoby która wykona wózek KWZ CNII który jest stosowany w większości wagonów sypialnych w Polsce (G77, G79, G81, B86). Wózek jest podobny do wózka 4ANc.

Niestety na chwilę obecną nie posiadam schematów ani innych dokumentów, jedyną rzeczą na której można bazować są zdjęcia wózka. Posiadam 10 zdjęć tego wózka, wykonane zostały dobrym obiektywem z bliska, jednak w warunkach ostrego słońca i nie nadają się na teksturę całości - kilka elementów jest co prawda jednolitej barwy, ale raczej traktowałbym je jako zdjęcia podglądowe.
W najbliższym czasie jestem bez lustrzanki, więc ciężko będzie mi wykonać zdjęcia w dobrej rozdzielczości, a o pogodzie i cieniu na razie wolę nie wspominać. ;-)
Nie będę ukrywał, że liczę na odzew ekipy modelarzy nowych wagonów osobowych - sypialny Bautzen i Goerlitz niewiele się różnią z zewnętrznego pudła, a jeśli będą wózki KWZ CNII, to będziemy mieli niskim wkładem praktycznie kolejne kilka modeli.

Tutaj link do moich zdjęć: http://eu07.pl/userfiles/785/foto-kwzcnii.zip
W załączniku podglądowe mini paczki, oraz kilka zdjęć wózka KWZ CNII z sieci, oraz jedno zdjęcie standardowego 4ANc dla porównania.

8
Bocznica / AT-ST na platformie.
« dnia: 01 Kwietnia 2015, 20:49:22 »
Witam, czy po wklejeniu kabiny z siódemki i fizyki z byka będę mógł nim jeździć? Czy muszę ustawić napięcie w sieci na 15kV żeby zasilić działa laserowe?

9
Bocznica / Wydzielone z: Nowa fikcyjna trasa "osmkdp"
« dnia: 14 Lutego 2014, 00:00:19 »
Co to za różnica czy to kolega @Kozisoft1 faktycznie modeluje, jego kolega czy może @Bart? :) Ważne, że do MaSzyny powstają dodatki. Take it easy. ;)

Akurat administracja Twojego zdania nie podziela.
Bocznica.
Rozi

10
Inne niekolejowe / Symulator tramwaju Bombardier NGT6
« dnia: 14 Stycznia 2014, 20:08:16 »
Witajcie,
za pewne wielu z was słyszało o odwzorowanej kabinie krakowskiego Bombardiera wraz z przystosowaną do niej wersją ATS-u (kolega @Edward666 o ile się nie mylę tworzy ten program-symulator).
Na tej stronie możecie poczytać o tworzeniu jak i obecnej formie tej kabiny: http://www.transportszynowy.pl/symulator/index.php.

Motywacją do utworzenia tego tematu był film który opublikowano miesiąc temu, przedstawiający pokrótce obsługę i wygląd kabiny, oraz - to co mnie najbardziej zaciekawiło - odwzorowane miasto Kraków (na chwilę obecną nie jest to może wersja HD, ale osoby znające sieć tramwajową Krakowa rozpoznają miejsca pokazywane na filmie).

Z racji tego, że projekt ATS wspiera również @Ra, a tworzy go również użytkownik naszego forum, chciałbym aby temat ten nie został zamknięty, a wręcz przeciwnie - chyba nie ma żadnego miejsca w sieci gdzie trwa dyskusja na jego temat (oficjalne forum ATS milczy), więc może warto poświęcić mu trochę uwagi.

Sam osobiście jestem ciekaw jak z dostępnością do tej kabiny (jest tu ktoś z Wydziału Mechanicznego PK?) oraz jak wygląda sprawa ewentualnego eksportu scenerii tworzonej pod tę kabinę. Nie wiem czy @Edward wspiera również krakowski projekt, czy jest on rozbudowywany oddzielnie, ponieważ na oficjalnej stronie brak jakichkolwiek informacji o krakowskiej scenerii.

Tutaj można obejrzeć ww. film:

11
Bocznica / Wydzielone z: Tworzenie tekstur w wolnym czasie
« dnia: 13 Maja 2013, 00:57:35 »
Nie wiem dlaczego dużo osób bierze się za te zdjęcia które wymagają wielogodzinnej zabawy.
Ten wagon już mam zrobiony i leży na dysku kupę czasu - pozostało mi tylko przełożyć na mapowanie modelu.

Offtopic.
Bocznica.
Rozi

12
Symulator / Repainty w przypadku braku zdjęć
« dnia: 17 Maja 2012, 21:37:59 »
Mam pewne pytanie, chciałbym żeby się co najmniej kilka(naście) osób wypowiedziało.

Czy jest sens, robić repaint (nie w dosłownym tego słowa znaczeniu, głównie chodzi o technikę - tyle że z dużo większą jakością) tekstur, na które nie ma w ogóle zdjęć, lub niemożliwym jest ich zdobycie. Przykładową teksturą wykonaną przeze mnie tą techniką jest tekstura WLABd z logotypem WARSu. Przeczytałem przed chwilą post, w którym ktoś dopytywał się o teksturę Jan Kiepura i stąd narodziło się moje pytanie - czy bardzo dobrej jakości repaint samych malowań burt wagonów (okna wklejone ze zdjęcia, detale również, dane techniczne taboru wygenerowane przy użyciu takich PKPowskich czcionek) będzie mile widziany. Chętnie podjąłbym się stworzenia tekstur takich wagonów jak wspomniany już JK, BWE, czy stare malowania IC (z logotypem na kremowym pasie).

W załączniku czysta wersja WLABd do oceny jakości.

Pozdrawiam i liczę na dyskusję.
Grzegorz.

Jeśli moderator uzna, że warto tej dyskusji poświęcić osobny temat, to proszę o wydzielenie.
Oczywiście, że wydzielam. Dyskusja jak najbardziej przyszłościowa i konkretna a nie jakiś śmietnik. ;)
Quark-t


W takim razie dziękuję, oraz dodaję ankietę - będzie łatwiej.

13
Poszukuję, chcę zrobić / Poszukiwane zdjęcia wag. osobowych
« dnia: 07 Lutego 2012, 23:50:59 »
Witam,
w związku z trwającymi pracami nad PassPackiem, mam zapotrzebowanie na:
    • OKNA wagonu sypialnego w maksymalnie dużym powiększeniu (najlepiej 1 foto = 1 okno). Wystarczy kilka.
    • Bdhmpumn - jak się da, to prosiłbym również o fotki wnętrza, bo ZTCP @Kacu modelował kabinę
    • Bdmnu - dawne malowanie InterCity (http://www.railfaneurope.net/pix/pl/car/EC-IC/red-cream/PKP_Bdmnu_WienSO.jpg) [może ktoś posiada chociaż jakieś zdjęcie logotypu chociaż]
    • EN57 - SPOT - w unikalnych malowaniach (KŚląskie, KŚwiętokrzyskie itp.)
    • EN57 - w malowaniach których nie ma jeszcze w MaSzynie
    • ED72/73 - kolega @Szogun wspominał o nowszej wersji modelu (potrzebne materiały!), więc wasza pomoc bardzo się przyda - dla jego modelu, jak i dla nowych tekstur.
    • BWE (dzięki @macius5991 !), Jan Kiepura, zagraniczni przewoźnicy (CD, DB)

    Liczę (liczymy) na współpracę. Mam nadzieję że będzie jakikolwiek odzew. Pomyślę nad jakąś fajną nagrodą dla fotkowiczów. Pozdro.


    EDIT: Faktycznie, zapędziłem się miałem na myśli ED z świętokrzyskiego. :)

14
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 18 Sierpnia 2011, 18:30:55 »
Prosta sprawa. Most jest prosty a tory wchodzą po łuku.



Wiem, wiem... nie mogłem się powstrzymać.

Regulamin: Obowiązki punkt 2.

REWIZOR

15
Pomoc w tworzeniu / Problem z 'oświetleniem' trójkątów.
« dnia: 23 Lipca 2011, 20:18:56 »
Witam,
mam pewien problem przy eksporcie z 3DS Maxa do MaSzyny - otóż po nałożeniu tekstury na model w programie wszystko wyświetla się w porządku. Natomiast po wyeksportowaniu całości do symulatora niektóre trójkąty są ciemniejsze niż powinny. Nie ustawiałem żadnych dodatkowych opcji przy nakładaniu tekstury, część peronu (krawędź) zrobiłem od nowa (spline, extrude itd.) mimo to też w pewnych miejscach jest ciemniejsza tekstura (trójkąt). Pozostałe perony, boxy itp. są w porządku - nie ma tego typu problemu.

Da się to jakoś naprawić z poziomu 3DS Maxa? Czy problem leży przy modelowaniu, czy też po eksporcie do symka (jakieś błędne parametry)?

Załączam obrazek podglądowy problemu.

Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedzi.

16
Na warsztacie / Passenger Pack No.3
« dnia: 04 Lipca 2011, 08:57:12 »
Witam ponownie.

Z racji nadchodzących wakacji, będę miał trochę więcej wolnego czasu i mam zamiar trochę podłubać przy teksturach wagonów.
Na warsztat póki co poszły wagony sypialne z logiem Warsu oraz kuszetka (Bcdmnu) przerobiona na nowy model Szoguna (152a). W planach mam zrobić to samo z pozostałymi teksturami Z1, a później - w zależności od dostępnych materiałów na forum - inne wagony. Część z nich - np. wspomniany sypialny - nie będzie póki co dostępny, chyba że wyjdzie nowy model wagonu.

W tym temacie będę prezentował screeny z postępu prac - proszę się nie sugerować np. teksturą nałożoną na zły model - będę to robił tylko w celach prezentacyjnych.

Dziś załączam screeny w/w tekstur.

Stay tuned.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

17
Wydział zamówień / EN57 PR z reklamą.
« dnia: 03 Lipca 2011, 12:38:04 »
Witam ponownie,
poszukuję zdjęć EN57 z wyklejoną reklamą Przewozów Regionalnych na teksturę.

Tę jednostkę można spotkać w okolicach Krakowa.

Link do zdjęcia:
http://www.railphoto.info/galeria/displayimage.php?album=47&pos=67

Jeśli ktoś posiada zdjęcia nadające się na teksturę (ew. jakieś podglądowe), to proszę o kontakt na PW.

Pozdrawiam.

18
Wydział zamówień / Wagon sypialny z logiem Warsu [NIEAKTUALNE]
« dnia: 20 Czerwca 2011, 18:10:16 »
>>> http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19053.0.html <<<


Witam,
chciałbym zrobić teksturę wagonu sypialnego, z dawnym malowaniem WARSu. Jeśli ktoś nie wie jak owe malowanie wygląda, niech zerknie na plik noc0.tga albo syp10.tga.

Jeśli ktoś posiada dobre zdjęcia (mogą być ew. samego loga) proszę o wiadomość na PW.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

EDIT:
Chodzi o wagon tego typu ja w załączniku.

19
Publikacje / B10ou2 - TLK
« dnia: 04 Czerwca 2011, 12:22:46 »
Witam,
przedstawiam wam teksturę wagonu 2 klasy w malowaniu TLK.

Więcej info oraz dokładna instrukcja instalacji w paczce.

LINK: http://eu07.pl/userfiles/785/B10ou2_TLK.zip

Pozdrawiam,
Ck.

20
Bocznica / Wydzielone z: Lokomotywy spalinowe typu 060DA
« dnia: 02 Maja 2011, 18:01:55 »
No ja to nie rozumiem skąd się na to moda wzięła. Nie możecie dać np. kalendarza?

21
Bieżące kolejowe / Artykuły, czasopisma [ANG]
« dnia: 18 Stycznia 2011, 16:33:09 »
Witam,
Czy ktoś jest w posiadaniu skanu czasopisma lub zna jakąś stronę z artykułami (felietonami) kolejowymi/transportowymi/logistycznymi w języku angielskim? Najlepiej jakby opisywały dany temat bardziej od strony technicznej, ale za każdy link lub informację będę wdzięczny. Potrzebne "na wczoraj", więc za szybką odpowiedź będę krewny piwo. ;)

Pozdrawiam i z góry dziękuję.

22
Dokładnie. Nie wiem z kąd takie pytanie obrazek jest dość szczegółowo zobrazowany.
Ja niestety wiem... Sorry za OT.

Nie przepraszajcie za OT. Po prostu ich nie róbcie.
Akvin

23
Bocznica / Wydzielone z "Nowości 2008 by Sakorius - Profeta - EU05"
« dnia: 10 Lutego 2008, 21:22:36 »
Chyba robicie przysługę Bartowi - nikt nie będzie go nękał o modele i nie będzie nielegalnego ich rozprowadzania. (:

Ewolucja Kretku... to się nazywa ewolucja.
Wydzielam.
Akvin

24
Bocznica / Wydzielone z "zdjęcia-SUG i nastawni"
« dnia: 08 Stycznia 2008, 20:33:15 »
Ale to chyba nie ten dział... :|

Taki przycisk jest: "Zgłoś do moderatora" (uprzedzając pytanie - tak, działa).
A dział może być.
Akvin

25
Bocznica / Odp: "Zwierzyniec" (robocza nazwa "low")
« dnia: 28 Listopada 2007, 19:10:39 »
Dlaczego 'Zwierzyniec' ? :>


Większych zmartwień nie masz?
Np pytałeś się dlaczego Całkowo jest Całkowem, Moczniki Mocznikami, Jelitkowo Jelitkowem itd..?
Napociłem się, aby uporządkować wątek, a Ty mi tu kłody pod nogi.
Nieładnie, powinen być warn.
Mariusz

 Troll post

Dokładnie, powinien być warn. Jakieś powody były by nie dać ?
Oli_EU

26
Bocznica / Praca domowa z matematyki. Help.
« dnia: 03 Listopada 2007, 21:55:50 »
2+2 = 5
Dostałem za to jedynkę. Kto mi pomoże zrobić poprawę na poniedziałek? Proszę!! Bez waz nie dam rady!

Proszę o pomoc szczególnie @PEKAPE'ka!

Bocznica Ci odpowie.
Profeta

27
Bocznica / Wydzielone z "Program przystosowany do tworzenia tekstur"
« dnia: 24 Września 2007, 19:49:58 »
Gimp to okrojona, darmowa wersja Photoshopa.

28
Publikacje / Passenger Pack No.2 by Cesky_Kretek - !RELEASED!
« dnia: 25 Sierpnia 2007, 19:22:05 »
Ponownie witam wszystkich forumowiczów.

Z radością pragnę poinformować, że testy Passenger Packa dobiegły końca. Mogę Wam zaprezentować wyniki mojej długiej, żmudnej, ciężkiej pracy. Mam nadzieję, że będzie wam się podobać.

Co paczka zawiera 44 tekstur. Początkowo miało być ich o wiele więcej, jednak posiadałem więcej materiału i uznałem, że nie ma sensu wydawać tekstur o słabej jakości.

Ponad to Passenger Pack no.2 zawiera:
- poprawiony wózek 1xxa i koła [Mkaczy]
- poprawiony wózek Z1 [Cesky_Kretek]
- poprawiony model 1xxa [Marthy]
- NIESPODZIANKĘ [Marthy]


Wraz z MKaczym, Marthy'm życzymy wam wesołych świąt i dużo symkowania z naszymi dodatkami, które mamy nadzieję - przypadną wam do gustu.
Miłej nocki!

LINK:
PASSENGER PACK NO.2 BY CESKY_KRETEK, MARTHY & MKACZY
PASSENGER PACK NO.2 BY CESKY_KRETEK, MARTHY & MKACZY [Rapidshare]

PASSENGER PACK NO.2 PATCH
PASSENGER PACK NO.2 PATCH [Rapidshare]












Proszę przeczytać pliki readme przy głównej paczce, jak i przy patchu!






_____________________________________________________________________
Poniżej treść dawnego posta wraz ze screenami i postępami prac nad teksturami.




Witam wszystkich.
Przez wakacje pozbierałem troszkę materiału. Parę osób zaanonsowało się, że porobi fotki [kuszetek], jednak jedyną osobą która podesłała foty kuszetki i sypialnych [niestety TLK - czyli malowanie IC] oraz kilka innych wagonów/jednostek jest osoba, o której niedawno było głośno - pol102. Chciałbym mu podziękować, bo jako jedyny był słowny i posłał co obiecał. No cóż, do reszty panów [nickami nie będę pisał, bo i po co?] - najpierw zastanówcie się 3 razy zanim komuś zaoferujecie pomoc.

Zbierałem się od tygodnia, aby zacząć tworzyć. Dziś powybierałem i pokatalogowałem odpowiednie zdjęcia. Wyszło mi 38 tekstur. Tyle będzie wynosił mój pack, chyba że ktoś nadeśle swoje zdjęcia, co mnie niezmiernie ucieszy. Myślę, że utrzymam tempo 1 tekst./dzień, chociaż gdy dopadnie mnie wena, to będę leciał ciągiem po 5 na dzień. ;) Nic nie jest przesądzone. Czyli można się spodziewać szybciej niż za 38 dni. :)

Niektóre tekstury będą robione pod rozdziałkę 1024x512, a niektóre na standardową 512x256. Przed przełożeniem tekstury na nowy model [@Kakisha], rozkładam ją na stare mapowanie. Tak więc jeżeli ktoś by sobie zażyczył jakąś teksturę pod 1024x256 to proszę pisać.

Dobra koniec tego gadania. No więc tak na początek 2 screeny dzisiejszej roboty.
25-08-07:
1. Bdu:



2. Adu:





26-08-07:
3. Adu:



4. Bdun:



5. SU46-009:





27-08-07:
6. Azdnu:



7. Bdnu:





28-08-07:
8. Brdu:



9. Bdnu:





31-08-07:
10. Bdu:





04-12-07:
11. Adu:



12. B:





06-12-07:
13. Bdnu:



14. Bdu:



15. B:



16. Adu:



17. Bdu:



18. Bcdu:





07-12-07:
19. WLABd:





08-12-07:
20. Sk:



21. Adu:



22. Bdnu:



23. Bdnu:



24. Pdn:





10-12-07:
25. Bdnu:



26. Brdnu:





12-12-07:
27. Sk:





13-12-07:
28. Bh:



29. Brdu:



30. SN61-183:





15-12-07:
31. Adnu:





16-12-07:
32. Bdhinu:



33. Asdmnu:





17-12-07:
32. Bcdmnu:





20-12-07:
33. BRdmnu:



34. A(z)du:





23-12-07:
35. Admnu:



36. Bcdu:



37. Bcdu:



38. Sk:



39. Bcdk:





Na dziś tyle mam do powiedzenia. Dowidzenia Państwu. :)

29
Publikacje / Poprawka tekstury
« dnia: 08 Sierpnia 2007, 15:25:36 »
Witam.
Przeglądając temat: http://eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=6067, zauważyłem, że tekstura wagonu sypialnego jest przebarwiona. Dokonałem małej poprawki w kolorach. Nic więcej. Autorem tekstury jest @EP08-015, jeżeli wyrazi zgodę, to umieszczę link do poprawionej tekstury.
Tutaj można zobaczyć różnicę:



       

 

EDIT:
Ok, zgoda jest, podaję link:

http://hyperupload.com/download/02c00df647/wlabd_160_tlk_2.bmp.html



Jeżeli ktoś zauważył podobne błędy w jakiejś teksturze, prosiłbym o PW, wiadomość na gadu itp.

Pozdrawiam,
Czeski.

30
Bocznica / Wydzielone ponieważ szkodliwe i głupie.
« dnia: 18 Kwietnia 2007, 18:29:55 »
O jej... to miało być dowcipem? Jakoś mnie to nie śmieszy...

A kogo to obchodzi !?
Zaczepny i kompletnie nic nie wnoszący post.
Leci w strefę dematerializacji -> Bocznica.
Akvin

Strony: [1] 2