Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - djuzi

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Tabor kolejowy / Odp: Radiotelefon RADMOR i procedura radiostop
« dnia: 04 Maja 2017, 10:25:50 »
Albo z czterech, jeśli liczyć też przełącznicę kabinową.

2
Tabor kolejowy / Odp: Radiotelefon RADMOR i procedura radiostop
« dnia: 04 Maja 2017, 09:24:18 »
Wymiary radiotelefon 23 x 19 x 7,
Radiotelefon składa się z 2 modułów: manipulatora i zespołu nadawczo-odbiorczego.
wzmacniacz radia 24 x 23 x 7
Pierwsze czytam o czymś takim - gdzie Ty takie coś znalazłeś?

3
Na warsztacie / Odp: Linia 353 Poznań Wschód - Gniezno
« dnia: 08 Kwietnia 2017, 17:51:44 »
Nie pytajcie, róbcie i wrzucajcie chłopaki. Coś się na pewno przyda.

4
Bieżące kolejowe / Odp: Tłumaczenie terminów kolejowych.
« dnia: 19 Marca 2017, 06:44:24 »
Jeśli chodzi o terminy związane z SRK to słownik jest tutaj:
http://www.bsk.isdr.pl/slownik.php?l1=PL&l2=EN

5
Bocznica / Odp: Exe c++ aktualnosci, changelog itp
« dnia: 10 Marca 2017, 19:27:09 »
Po wyłączeniu i włączeniu ponownym radiotelefonu nadal nie da się?

6
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 18 Lutego 2017, 10:06:41 »
Chociaż w mojej ocenie poziom "drugi" powinien być poziomem maksymalnym, bo przy włączonych trzech reflektorach wszystko aż błyszczy. Tutaj musieliby coś powiedzieć maszyniści.
Tak, to jest faktycznie za mocne i zbyt białe światło. Owszem, w rzeczywistości jest tak, że gdy wskazniki są blisko reflektora, to są przebłyszczone światłem. Światło reflektorów powinno być bardziej żółtawe.

7
Nie jest znana żadna data, a w całym kraju to jeszcze długo długo nie będzie. E20, LK9 w pierwszej kolejności, potem CMK.

9
@Sergiusz S.:obecnie inne sposoby powodują strasznie duże opóznienie i taki odczyt byś miał strasznie poszatkowany. Na chwilę obecną wydaje mi się, że nie ma sensu kombinować, bo nic godnego uwagi nie da się uzyskać.

10
Jest jeszcze taka opcja, by zajumać skądś sprawny balans i na jego miejsce wmontować ten uszkodzony i niech się inni martwią :P

Ty kolegi do złego nie namawiaj :P

11
Taniej wychodzi od złomiarza odkupić jakiś prędkościomierz i po prostu wymienić sobie. Dodatkowo masz kupę innych części zapasowych ;)

12
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 06 Grudnia 2016, 11:05:19 »
Grzesiek...porwałeś się na te hamulce. Czasem lepiej zostawić to na kilka dni i zająć się czymś innym. Póżniej gdy się wróci do tego na świeżo będzie dużo prościej.

13
Zgadzam się z Tobą @Niebugocław. Hasler to zabawka, na której akurat trzeba się znać, żeby przystępować do jakichkolwiek napraw.
@miko22: Zastanawiałem się tylko, czy taki "zwykły" zegarmistrz byłby w stanie go naprawić - może warto zapytać, jeśli nie zależy Ci na fachowym serwisie?

14
Bocznica / Odp: (Długa) Przerwa.
« dnia: 05 Grudnia 2016, 19:54:19 »
W takim razie pozostaje życzyć rychłego powrotu do zdrowia i czekać na Twój powrót, @Cookie!

15
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 07 Listopada 2016, 09:17:49 »
@Pitek: gdy będziesz szedł na badania do kolejowej medycyjny pracy - wez zaświadczenie od swojego lekarza prowadzącego tę chorobę, gdzie będzie napisane jak ona wpływa na Twój stan i że jesteś (jeśli nadal jesteś) w trakcie jej leczenia. Dobrze też, żeby była informacja jakie leki przyjmujesz.

16
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 02 Maja 2016, 22:03:34 »
Jak ktoś może, to niech sprawdzi, czy w Pawonkowie są właściwie oznaczone sygnalizatory powtarzające do semaforów wyjazdowych:
-ISpJ;
-ISpK;
-IISpL z tabliczką z II kresami, ISpL z tabliczką z I kresą;
-IISpM z tabliczką z II kresami, ISpM z tabliczką z I kresą.

Zdjęcie poglądowe:

17
Na razie nie mogę olać, bo to jedyny działający sposób na wymianę parametrów, a bez niego nie będzie mi działać SCS i SimControl ;) Jeśli będzie jakaś alternatywa działająca, to wówczas będziemy mogli się przesiadać. Póki co wolałbym, żeby to zostało i sobie działało.

18
@queuedEU: Nie wiem czy @youBy commitował wszystkie swoje zmiany odnośnie ramek pojazdów.
Generalnie powinny być oprócz tych opisanych ramek jeszcze ramki: stanu pojazdu, usterek pojazdu, wszystkich pojazdów (12, 13, 14 chyba). Ramki te służą kolejno: do zewnętrznego podglądu parametrów prowadzonego pojazdu, jego usterek i położenia wszystkich pojazdów dostępnych na scenerii. Więcej szczegółów zna ten, co to popełnił ;)

19
@queuedEU nie zapomnij o dodatkowych ramkach WM_COPYDATA wprowadzonych przez @youBy'a, co bym mógł przetestować jak to będzie współgrało z zewnętrznymi programami sterującymi.

20
How can I find the PWM periods to fill the calibrate-table?
Hi!
Set your PWM device manually for reaching main values on the manometer's clock, eg:
1) 0,1 MPa = x.xxx V or xx %
2) 0,2 MPa = x.xxx V or xx %
.....
n) max manometer MPa = xxx V or xx %

with such table ask @youBy for eu07.ini parameters counting for your device. Then you can put proper values into eu07.ini and test with PoKeys device if it works fine.

21
Czyli pozostaje zbiórka funduszy na gaże dla deweloperów ;) ?

22
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 03 Lutego 2016, 09:23:53 »
To dawniej był taki przepis, że na długich szlakach montowano w połowie SHP. Ponoć to jest z czasów gdy nie było jeszcze na lokomotywach czuwaków. Te SHP są w terenie tam do dziś.
Do dziś ten przepis obowiązuje, takie rezonatory SHP są w torach zabudowywane nawet na nowych i remontowanych szlakach z półsamoczynną blokadą liniową.

23
A tymczasem stworzylem event setfog...
Mgła po zmianie eventem będzie płynnie się zmieniać, czy też nagle zmieni swoje parametry?

24
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 02 Listopada 2015, 21:34:03 »
Profil pionowy linii jest dostępny w PKP PLK za darmo. Nie trzeba jeździć z GPSami.

25
Klasyczne malowania to raczej ukłon w stronę miłośników kolei/fotografii kolejowej.

26
Tabor kolejowy / Odp: Wytrzymałość napięciowa starszych pojazdów
« dnia: 15 Września 2015, 20:58:21 »
EU07 nie ma problemu z 4kV w sieci. Przetwornice szybciej pracują (i bardziej hałasują), poza tym jedzie normalnie. Zauważcie, że podczas załączania napędu i poboru prądu - to napięcie już spadnie z tych 4kV, bo hamowanie rekuperacyjne ma niewielką wydajność prądową i łatwo wrócić napięcie do nominalnej wartości.

EP09 mają poprawioną izolację silników, więc też nie mają problemów z jazdą na tak wysokim napięciu w sieci.

Czeskie 163 mają ogranicznik. Powyżej (chyba?)3600V  nie pojedzie, choćby nie wiem co.

ED250 ma zakres pracy do 4200 w sieci i na tym sobie pojedzie, pod warunkiem, że nie wykryje składowych harmonicznych w napięciu zasilania.

27
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 17 Lipca 2015, 20:16:40 »
Takiej cienizny jak jest teraz to dawno nie było.
Co masz na myśli?

28
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Aktualne zdjęcia EP08-007
« dnia: 15 Lipca 2015, 20:59:45 »
Aktualnie to stoi gdzieś rozbebeszona w zakładach naprawczych.

29
@Technik: Bardzo ciekawią mnie efekty tego eksperymentu. Nie zapomnij się pochwalić, co wyszło Ci z testów.

30
Bieżące Symulatorowe / Odp: Bałtyk_CARGO - znalezione błędy
« dnia: 07 Marca 2015, 12:05:23 »
Po tym poście zaczynam się zastanawiać nad wprowadzeniem odporności eventów scenariuszowych na działania niezgodne z przepisami kolejowymi.

Strony: [1] 2 3 ... 5