Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Maciek-34120

Strony: 1 [2] 3 4 5
31
Bieżące kolejowe / Mapa sieci
« dnia: 17 Lutego 2005, 00:31:56 »
Witam!
Zapraszam do obejrzenia mapy sieci trakcyjnej tramwajowej miasta Krakowa. Wiem ze to nie kolej ale siec z budowy w wielu elementach jest podobna do kolejowej choc tramwajowa jest o wiele bardziej urozmaicona i trudniejsza w eksploatacji...

W kazdym razie zapraszam na www.transportszynowy.prv.pl - tam sa odnosniki do mapy

32
Symulator / ponad 120 km/h EN-57 :-)
« dnia: 12 Lutego 2005, 11:33:54 »
To moze zrob jeszcze 1000xEN + 3xEU07 tylko skombinuj odpowiedni sprzeg do polaczenia EN z EU07:):):)

Pozdrawiam

33
Symulator / ponad 120 km/h EN-57 :-)
« dnia: 05 Lutego 2005, 23:37:25 »
Raczej dwoch rozrządczych i silnikowego

34
Poszukuję, chcę zrobić / Stworzyć nową paczke?
« dnia: 15 Stycznia 2005, 02:08:26 »
Ja uwazam za paczka calosciowa powinna sie pojawic w najblizszym czasie - bedzie t duze ulatwienie - wszystko w jednym...

35
Bieżące kolejowe / Książka o kolejach...
« dnia: 08 Stycznia 2005, 21:36:55 »
Ale moze zastapi go tramwaj dwusystemowy...:)

36
Bieżące kolejowe / Książka o kolejach...
« dnia: 08 Stycznia 2005, 14:23:43 »
A moze EN105? :):):)

37
Bieżące kolejowe / Książka o kolejach...
« dnia: 08 Stycznia 2005, 14:01:36 »
To jedyna w Polsce:)

38
Bieżące kolejowe / Książka o kolejach...
« dnia: 07 Stycznia 2005, 19:19:59 »
Dzisiaj wstapilem do ksiegarni bo zauwazylem na witrynie ksiezke o kolejach pt: "Koleje". Poprosilem pania sprzedajaca zeby mi ja pokazala i sobie przegladalem. Znalazlem 2 informacje ktore mnie mocno zdziwily:

1) Na Zachodzie istnieje lokomotywa ktora ma 3 pantografy, kazdy do odbioru innego pradu... Czy to jest mozliwe. Przeciez loki z reguly maja 2 pantografy a to na jaki prad moga iezdzic zalezy od ilosci systemow w ktorych lokomotywa moze pracowac (np. dwusystemowa). Jednak w kazdym z systemow prad pobierany jest przez ten sam pantograf - bede wdzieczny informacje na ten temat bo moze sie myle...

2) W omawianej ksiazce bylo napisane ze sa lokomotywy ktore posiadaja hamulce szynowe - czy znacie takie. Co ciekawe bylo zdjecie takiego hamulca jednak to cos na zdjeciu w ogole nie rpzypominalo hamulca. Bylo to male w ksztalcie odbieraka SHP i wysoko nad glowka szyny (okolo 20 cm). Czy to jest mozliwe? Przeciez w tramwajach hamulce szynowe w polozeniu odluznionym sa okolo 1-2 cm nad glowka i wtedy sa efektywne, a tu na oko 20-30 cm nad szyna, male bez widocznych mocowan i prowadnic takich jak przy hamulcach szynowych... Wedlug mnie to bylo SHP ale moze sie myle - prosze o opinie i wyjasnienia

Dzieki i pozdrawiam

Dyskusja na ten temat rowniez na forum.transportszynowy.prv.pl

39
Bieżące kolejowe / Zapraszam...
« dnia: 05 Stycznia 2005, 16:53:06 »
Na stronie internetowej o TRANSPORCIE SZYNOWYM www.transportszynowy.prv.pl powstało zupełnie nowe, przejrzyste i bezreklamowe forum dyskusyjne...
Serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony i podejmowania rozmow na forum...

Zaznaczam ze ani strona ani forum nie sa konkurencja dla EU07 gdyz poruszaja inne problemy...

Pozdrawiam
Maciek

40
Bieżące kolejowe / R57
« dnia: 04 Stycznia 2005, 23:20:26 »
Aha - dzieki

41
Publikacje / Całkowo
« dnia: 04 Stycznia 2005, 22:30:02 »
Fajnie sie zapowiada - fajnie ze sa wskazniki W14

42
Bieżące kolejowe / R57
« dnia: 04 Stycznia 2005, 22:21:18 »
Czy ktos wie czego dotyczy instrukcja R57? Bo nie znalazlem o takiej informacji?

43
Bieżące kolejowe / Z Nowym Rokiem :-)
« dnia: 04 Stycznia 2005, 22:15:15 »
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku dla wszystkich Użytkowników EU07

44
Na warsztacie / Nastawnik do kompa !!! :)
« dnia: 04 Stycznia 2005, 22:10:26 »
No to tylko robić:)

45
Bieżące kolejowe / Przeklładnie
« dnia: 26 Grudnia 2004, 23:32:03 »
No i tak - co do przekladni mysle ze teraz juz wszystko bedzie jasne. Znalazlem zdjecie kola zebatego na walku atakujacym EU07. Rzeczywiscie wartosc przelozenia to stosunek zabkow. Liczylem i zeczywiscie jest ich 18... Przeliczcie sami - oto fotka:

http://www.kleeshch.kolej.szczecin.pl/019/048.jpg

Fotka ze strony www.lokomotywy.prv.pl

46
Tabor kolejowy / parę pytań
« dnia: 22 Grudnia 2004, 23:16:34 »
Zapraszam na www.transportszynowy.kom.pl - m.in. opis sygnalizacji, przepisy, oznaczenia i charakterystyka i budowa taboru. Zapraszam serdecznie

47
Bieżące kolejowe / Przeklładnie
« dnia: 13 Grudnia 2004, 07:26:45 »
Dzieki - tez mi sie wydaje ze to jest najwlasciwsza odpowiedz. Obrotow byloby zamalo bo silniki pewnie chodza na ponad 1000 / min

48
Bieżące kolejowe / Przeklładnie
« dnia: 13 Grudnia 2004, 00:39:41 »
Czy ktos wie może jak ma się rozumieć przełożenie przekładni. Jest przykładowo 79:18 i... czy jest to stosunek ilosci obrotów osi jezdnej do ilości obrotów wałka atakującego, czy o cos innego chodzi?
Bylbym wdzieczny za wyjasnienie

Pozdrawima

49
Infrastruktura kolejowa / pytanie o semafory
« dnia: 13 Grudnia 2004, 00:32:36 »
Ale dodatkowe chyba nie występuja we wszystkich semaforach.

50
Bieżące Symulatorowe / Tarniowo - Konieckowo
« dnia: 07 Grudnia 2004, 20:16:14 »
U mnie wiekszosc tras dziala ale z ta jest nukmer bo niby siemuruchamia - waywala brak tekstur i eventow a potem sie wiesza i niebieski ekran co juz jest badzo dziwne dla XP

51
Bieżące Symulatorowe / Tarniowo - Konieckowo
« dnia: 07 Grudnia 2004, 19:15:27 »
Tak - uzywam startera. Bardzo sobie chwale MaSzyne tylko mnie dziwi to ze jak wychodzi czasem jakas trasa to jest do niej jakas uwaga typu: sciagnik teksture, zmien wpis. Przeciez skoro to takie proste to czy nie mozna od razu tego zrobic i wydac calosci?
Nie znam sie na programowaniu i nie chce grzebac w tych robaczkach bo sie na tym nie znam, a przeciez jest tu tyle fachowcow co umie to robic wiec mysle ze to chwilka a dla wszystkich byloby prostsze...

52
Bieżące Symulatorowe / Tarniowo - Konieckowo
« dnia: 07 Grudnia 2004, 18:14:20 »
Ja chyba nie pojezdze  - mi sie wyswietla komunikat "Player train init failed" a potem niebieski ekran i zrzucanie pamieci fizycznej wiec pozostaje  mi restart. Ja nie wiem jak to jest ze nie wszystko z Maszyny dziala na wszytkich kompach. Przeciez inne programy sa ujednolicane pod wszystkie rodzaje komputerów....

53
Bieżące Symulatorowe / zmiana nazwy
« dnia: 03 Grudnia 2004, 20:41:10 »
No w sumie niech bedzie jak jest...

54
Bieżące Symulatorowe / zmiana nazwy
« dnia: 03 Grudnia 2004, 20:00:36 »
Szanuje zdanie autorow i w sumie dobrze by bylo gdyby sie wypowiedzieli co o tym sadza. Ja sie jednak zgadzam z hejnalem ze skoro sie poserzyla gama pojazdow to dobrym rozwiazaniem byloby skrocenie nazwy do MaSzyna Symulator Pojazdow Szynowych bo tak to wprowadzone dodatkowo Eu07-424 moze wprodwadzic w blad ze ten symek tylko tej leokomotywy dotyczy... Ale oczywiscie to jest tylko moeje zdnaie i nie mam nic przeciwko temu co jest obecnie

Pozdrawiam

55
Forum / Forum
« dnia: 23 Listopada 2004, 08:44:19 »
Zapraszam na nowopowstałe forum dyskusyjne o koleji i tramwajach na www.transportszynowy.kom.pl i jednoczesnie zaznaczam ze nie jest ono konkurencia dla forum eu07, gdyz nie ejst ono forum o symulatorze lecz ogolnie dotyczy spraw transportu szynowego i komunikacji miejskiej.

Pozdrawiam

56
Tabor kolejowy / Brak chyba napięcia
« dnia: 17 Listopada 2004, 21:11:41 »
Mi sie to zdarza w ENkach. Wlaczam wszystko prawidlowo ale nie moge ruszyc wiec wylaczam szybkim, wlaczam ponownie i wtedy juz jedzie...

57
Tabor kolejowy / Poprawić model/teksturowanie EP09
« dnia: 17 Listopada 2004, 21:09:41 »
Taka EP bylaby super - moze rzeczywiscie oprocz tych kol... A tak w ogole czy trwaja prace nad właściwą widocznością wnetrza lokomotywy z zewnątrz?

58
Tabor / Pytanko ;-)
« dnia: 13 Listopada 2004, 21:22:50 »
Kurde - troche niejasno sie wyrazielem. To znaczy nie to mialem na mysli i troche sie to wszystko pokickalo. Jest to tak - po ustawieniu nastawnika na ktorejs z pozycji bocznikowych bocznikowanie nie zalaczy sie od razu tylko dopiero gdy PSR przedzie na pozycje rownolegla bezoporowa. Tak sie dzieje gdy klucz ustawiony jest w pozycji II. Natomiast gdy jest w pozycji I do bocznikowanie zalaczy sie gdy nastawnik bedzie ustawiony na torejs pozycji bocznikowania dopiero po przejsciu PSR na pozycje szeregowa bezoporowa.
Czyli.
Na I- odlaczona jest pozycja rownolegla i bocznikowanie nastepuje od razu na pozycji szeregowej bezoporowej
Na I bocznikowanie zalaczy sie dopiero na pozycji rownoleglej bezoporowej...

Chyba troche niezrozumiale napisalem ale moze ktos zrozmie...

59
Bocznica / Poszukuje...
« dnia: 13 Listopada 2004, 20:46:13 »
Ja mam zdjecia pulpitu, kabiny i wnetrza 105atek.  W tym tygodniu ide na zajezdnie porobic jeszcze wiecej NGT6Kr i 105.  Bede tez pewnie rozmawial z techniami o technice wiec jezeli macie jakies pytania to piszcie smialo
Czesc fotek wagonow jest na www.transportszynowy.kom.pl -  np. pulpitu, szaf aparaturowych, maszyn drzwiowych, pilota jazdy manewrowej, pantografu, i innych buzerow.  Wiecej szczegolowych zdjec pulpitu i kabiny mam na dysku wiec jezeli potrzebujecie to piszczcie na maila podanego na stronie lub GG

60
Tabor / Pytanko ;-)
« dnia: 13 Listopada 2004, 20:30:38 »
W EN57 masz PSR (Przekaznik Samoczynnego Rozruchu), ktory sam wrzuca pocznikowanie na pozycjach bezoporowych (szeregowej i rownoleglej). Wpisz sobie najlepiej PSR w Szujace i poczytaj a duzo sie doweisz na ten temat

Pozdrawiam

Strony: 1 [2] 3 4 5