931
Trasy / Odp: Problem w Całkowie
« dnia: 11 Sierpnia 2011, 11:00:32 »
Tak; zmień pierwszą wartość (w tym przypadku 10.0).
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Ruszał dwa razy bo źle mu się szczepił PG i musiał poprawić, wiec zamkną kurki poprawił i otworzył z powrotem.Czemu w ogóle 2 razy ruszał kranem przewodu hamującego na siódemce?
Jak 2 razy? Najpierw ściągnął przewód główny, a potem sterujący. Chyba, że masz na myśli samą końcówkę filmu.
I jeszcze takie pytanie mam dlaczego trzeba zawsze najpierw szczepiać sprzęg a dopiero potem przewody pneumatyczne?
wykształcenie średnie oraz tytuł zawodowy technika w specjalnościach: mechanicznej elektrycznej lub elektrotechnicznej – mile widzianeTeoretycznie to może być technik agroturystyki, ale to tylko teoria która raczej nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością. Najlepiej elektryk, mechatronik czy chociaż energetyk, a najlepiej elektroenergetyk transportu szynowego.
Chyba wiadomo że jeździły (dlatego są ,,przeszliwowane''), a teraz już nie jeżdżą. Przepraszam, jeśli cię źle zrozumiałem.Palenie gumy w Rosji.Ciekaw jestem tylko czy po tych torach pociągi jeżdżą, widać iż są przeszlifowane. Czyżby się sprawdziło powiedzenie że w Rosji nie istnieją niektóre prawa fizyki?
No dzięki, ale to chyba jeszcze przed zmianą drużyny trakcyjnej ;PW czasie zmiany też mam zdjęcie, ale jakość bardzo zła. A odnośnie tych zmian, to nowa drużyna zawsze się spóźnia na ten skład; 2 do 5 minut. Możliwe, że ,,nowi" przyprowadzili skład na Fabryczny, po czym prędko przyjechali na Kaliski, żeby powrócić EP09.
1.Próżny pociąg z Łodzi Fabrycznej do Władysławowa ciągnięty przez EP08-009 przejeżdża przez grupę torów towarowych Łódź Widzew.Odnośnie tego pociągu są to wagony standardowo jeżdżące na linii Łódź Fabryczna-Łódź Warszawa. Po ,,horrorze na torach'' (cytat Express Ilustrowany") kiedy pasażerowie przepełnionych wagonów relacji Bielsko-Biała- Władysławowo chcieli wchodzić na wagony oraz wleźli na tor przed lokomotywą (EU07-116, gwoli ścisłości;) domagając się podczepienia dodatkowych wagonów. Od tej pory przed przyjazdem tego TLK sprowadzane są z Fabrycznego dodatkowe wagony (zdjęcie podczas jazdy z Fabrycznego na Kaliski), które są podczepiane do składu. Dzięki temu pociąg codziennie jest opóźniony, w szczególności że wagony są dodawane od przodu składu, co wydłuża czas postoju. Wczoraj (tj. 28 lipca z B.B. przyjechało 5 wagonów (EU07-046), i co ciekawe nie był przepełniony. Dodano 3 wagony (przyprowadziła EP07-514), i wtedy to 2 wagony były już puste.