31
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
brakectrl: zasadniczy rot 0.073 0.0 0.15
Znalazłem w sieci zdjęcie EP07-1014 w kabinie i była dość podobna do cargowskiej EU07-15XX.Wszystkie budynie z dwiema szybami dostały taką kabinę. Po prostu te sztuki przeszły gruntowniejszą modernizację (i zapewne kosztowniejszą, i możliwe że przez to jest ich tylko kilka sztuk).
W dodatku dodatek nie będzie kompatybilny z PC2010.Można oczywiście dostosować odpowiednio. :)
Teraz tylko kwestia tego czy wolisz jeździć na starej kabinie czy na nowej @Szoguna.Tak samo można dostosować kabinę do modelu lub na odwrót: do .mmd z nowego byka wpisać stary model (mniej grzebania, niż w przypadku zmieniania w starym .mmd pliku kabiny + nazw odpowiednich modelów tam oraz ustawień ich poruszania się [krany etc.])
Nie chciał jednak zdradzić, od jakiego przewoźnika będą pochodziły lokomotywy.Wątpię, że Traxxy będą od KM - przecież niedawno stracili wszystkie EU07, które teraz są w Cargo. Może Lotosowskie, czyli ex. PRki. Czas pokaże. No i wagony będą czeskie, a nie słowackie (jak pisze w tytule teraz).
Jestem tylko ciekaw, czy dałoby radę chować/otwierać podwozie, podczas startowania/lądowaniaJakby się uparł, to podwozie byłoby jako prowizoryczne drzwi jak w EZT - tylko AI raczej nie ma jeszcze możliwości ich otwierania, i musiałoby się jakoś "naumieć" - ale to chyba jedyne rozwiązanie... I jak napisał @Tyrystor - niektóre latają z wyciągniętym podwoziem, więc można tylko takie samoloty zrobić. ;)