Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Skiv

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: l053 - zalesianie
« dnia: 23 Maja 2021, 13:03:08 »
Nie, chwilowo prace są zawieszone z powodów prywatnych. Najpewniej od połowy czerwca je wznowię i zakończę w czasie wakacji.

2
Tabor kolejowy / Odp: Traxx - dziwnie działający hamulec zespolony
« dnia: 22 Kwietnia 2020, 13:16:00 »
Mi też udaje się preładować Traxem bez większego problemu.
Wskazówki jakie mogę Ci dać:
Nie używaj fali, najlepiej wcale - a jak już, to na maks 2-3 sek, i tylko przy początkowym podłączaniu się do długich towarów, na paskach nie.
Trzymaj kran na jeździe, podczas jazdy - Jest to używaj.

Jak już będziesz w czarnej d*** białostockiej - To wielokrotne opróżnienie P.G (tzn do zera) i ładowanie (w poz jazdy), oraz ręczne luzowanie hamulców w każdym z wagonów może pomóc.
Zalecam też wstawić sobie parę składów na TD z traxem i po próbować co i jak.
No i oczywiście tak jest w symku, a nie na prawdziwej kolei

MaciejM

3
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- dobra zmiana, w zalacznik sprezarki pomocniczej mozna klikac sobie nawet gdy nie bedzie to mialo zadnego efektu

- eksperymentalnie, wirtualny rewident luzuje hamulce reczne w podpietym skladzie by sie jasnie pan mechanik nie musial fatygowac

4
Będzie wydanie to będziemy się martwić o dokumentację. Do tego czasu może się uda maszynownię wyklepać by widzieć te zawory... Exe z warsztatu mogą być niekompatybilne z plikami z paczki ostrzegam.

5
Nie rozumiem czemu tak jest, ale faktycznie zadziałało.. Dziękuję bardzo :) Sądziłem że patyki podnosi się przy pomocy hebelka umieszczonego nad grzybkiem "opuszczone wszystkie pantografy". Myliłem się najwidoczniej :D
W przypadku ET41 mniej wiecej wyglada to tak ze hebelek w kabinie przelacza stan zaworu kontrolujacego przeplyw powietrza dla pantografu (lub pantografow) dla ktorych odblokowane zostaly indywidualne zawory na ramie pneumatycznej. Czyli w przedziale maszynowym ustalasz sobie konfiguracje pantografow jaka chcesz miec aktywna, a z pulpitu podnosisz/opuszczasz ta ustalona konfiguracje.

6
Musisz wejść do maszynowni i dopiero tam podnieść.

Strony: [1]