61
Bocznica / Odp: wspomnień czar...
« dnia: 08 Stycznia 2010, 23:52:17 »
A to chyba mnie już wtedy nie było, pamiętasz może, w którym to roku się działo?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
ET22-165 oraz 218(nie jestem pewien) przyszły z CM Ostrów Wielkopolski do CM Czechowice-Dziedzice wzamian za jakiegoś czechowickiego 1xxx(uzupełnie później).
Co do Bombardierów, są to jedenasta i dwunasta maszyna tego typu w Polsce?
Pozdrawiam!
Mi się wdaje że taki czuwak to jest bardzo niewygodny trzeba cały czas trzymać dźwignię. A pozatym można położyć coś ciężkiego na niej i czuwak przestaje działać
Myślę, że zetek lub inny specjalista potwierdzi powyższe informacje.
Czerwieńsk zaczął wyciągać co poniektóre byki z krzaków, jak mówisz, że skończyli 1014, 1015 na hali i 1023. Nieźle ;)
To tak off ...
I co oglądał ktoś??
A moim zdaniem można było zrobić w ten sposób, żeby 303E numerować od pewnego numeru, np. od 1040. Przecież EU07-255 nie istnieje tak samo jak nie istniałaby np. EP07-1039, natomiast byłby porządek z numeracją. Uważam, że można było przypisać siódemkom PRowe numery dopiero pod koniec napraw, jak z grubsza było wiadomo w jakiej kolejności wyjadą, lub nadać im oznaczenia wg kolejności starych numerów (najniższa przebudowywana 4E: EP07-1001, najniższa przebudowywana 303E: EP07-1040 lub 1041 itd.). Uważam, że można było zrobić to lepiej, uwzględniając zarówno przedstawione przez Ciebie racje, jak i nie wprowadzając takiego bałaganu.
Zgadzam się z Tobą - widać nie odebrałeś mojej wypowiedzi tak, jak tego chciałem, ale tak samo uważam, że Cargo samo jest sobie winne. Cieszę się, że doszło do leasingu BR186, ale uważam, że to trochę za późno - bo teraz prywaciarze stanowią bardzo poważną konkurencję. Wcale nie sądzę, że to zło - wręcz przeciwnie. Prywaciarz to też kolej, a rozwijając się, dochodzi do rozwoju polskiej kolei. Ja jestem miłośnikiem kolei, a nie samego PKP.
Strasznym idiotyzmem jest bałagan, jaki w nich panuje - wymieszanie 4E i 303E to skandal, bo teraz widząc jakiś numer, np. EP07-1033, nie ma zasady, czy będzie to 4E czy 303E - a to inne pojazdy.
Co do prywatnych przewoźników - nie raz słyszałem o oszustwach, jakich dochodzi ze strony CTLu. Takiej nieuczciwej konkurencji jestem przeciwny i nie podoba mi się istnienie tych firm. Ale jeśli konkurent będzie uczciwy, może wreszcie skłoni to PKP Cargo do zakupu nowego taboru i polepszeniu swoich usług - z czego ja też będę zadowolony. Należy się jednak liczyć z prawem rynku, a zamawiający usługi przewozowe wybierają prywaciarzy zamiast PKP dlatego, że uważają ich za lepszych.
Myślę, że to kwestia tego, że jeszcze nie wszystkie 73 sztuki jeżdżą, pewnie jak już wszystkie będą po modernizacjach, to zaczną się pojawiać i tam.
Osioł napręża sierść swą przecudną , po czym wypina się, na treść postów paskudną....
Ona biegnie, a on za nia
ona pada, a on na nia...
ona krzyczy, nie rób tego!....
stoi na stacji dyszy i dmucha
Moze ktos sprobuje dodac do tego modelu koncowki ktore mamy w Falnsach ?:]Ja takie eaosy mam. Jeśli administracja sie zgodzi moge dać. Jeszcze Kakish i Zt- Poznań je zrobili.
To tylko poprawi relizm jazdy z weglareczkami.