Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ZT-POZNAN

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 15
61
Bocznica / Odp: wspomnień czar...
« dnia: 08 Stycznia 2010, 23:52:17 »
A to chyba mnie już wtedy nie było, pamiętasz może, w którym to roku się działo?

62
Bocznica / wspomnień czar...
« dnia: 08 Stycznia 2010, 23:46:14 »
Siemandero,

Dawno mnie nie było na forum, powitać chciałbym wszystkich userów, jak i dawną "elitę" ;-)

Sprawa wygląda prosto, czytałem wątki i tak mje naszło na wspomnienia związane z tym forum...

Pamiętacie jakieś grube akcje?

Ogólnie wspominam cały ruch aktywnych twarzy na Mariusza, dokładnie już nie pamiętam o co poszło ale wówczas zaobserwowana została mała rewolucja na forum ;-)

63
Tabor kolejowy / Odp: ET22 CARGO
« dnia: 06 Maja 2009, 12:03:51 »
A tutaj mój spis lokomotyw w ruchu - niebieskie barwy PKP Cargo.

http://www.przewoznicy.rail.pl/et22/index.php?action=cargo

UWAGA!!! W spisie nie uwzględniłem ET22-907, która aktualnie przechodzi naprawę w SPC oraz 22-2002.

64
Bieżące kolejowe / Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« dnia: 01 Grudnia 2008, 16:08:18 »
ET22-165 oraz 218(nie jestem pewien) przyszły z CM Ostrów Wielkopolski do CM Czechowice-Dziedzice wzamian za jakiegoś czechowickiego 1xxx(uzupełnie później).

22-165 i 22-202 za 22-1121

65
Bieżące kolejowe / Odp: Pociąg prywatny FPL
« dnia: 25 Listopada 2008, 13:21:30 »
Lokomotywy FPLu krążą po całej sieci PLK w zależności od zleceń czy to stałych, czy okresowych...

Warto odwiedzić ich bocznicę np. w Gorzowie Wlkp.

67
Bieżące kolejowe / Odp: Dwie siódemki do IC
« dnia: 25 Maja 2008, 00:26:50 »
Ciekawostkę dziś spotkałem i udało się ją uwiecznić.

W Łodzi gdzie mieszkam nie ma pociągów IC, a jak dotąd pierwszy raz takie coś udało mi się sfotografować.

Próba 07-131, po rewizji, po za tym 131 zostaje w Cargo.

68
Bieżące kolejowe / Nowa galeria
« dnia: 14 Maja 2008, 23:38:03 »
http://przewoznicy.rail.pl/wozy/index.php


Zapraszam wszystkich do rejestracji i wrzucania fotek prywatnych wozów.

69
Co do Bombardierów, są to jedenasta i dwunasta maszyna tego typu w Polsce?
Pozdrawiam!

Wygląda na to, że tak. 6 jeździ w Cargo, teraz te dwie, no i 4 maszyny, które widziano ostatnio w drodze do Oleśnicy.

70
Bocznica / Odp: Lew_Pack juz niedługo.
« dnia: 31 Marca 2008, 21:28:55 »
Włodku pamiętasz moje słowa, które wypowiedziałem, gdy stwierdziłeś, że nie będzie z Ciebie modelarza? I kto miał rację? Modele 1 klasa.

71
Tabor kolejowy / Odp: Film o EW55.
« dnia: 24 Marca 2008, 11:45:24 »
Mi się wdaje że taki czuwak to jest bardzo niewygodny trzeba cały czas trzymać dźwignię. A pozatym można położyć coś ciężkiego na niej i czuwak przestaje działać

W przypadku, gdy zapali sie kontrolka trzeba puścić czuwak i kolejno wdusić tak więc położenie czegoś ciężkiego nic nie daje.

72
Forum / Odp: Szablon forum
« dnia: 23 Marca 2008, 14:05:21 »
Ja bym usunoł emotikony, między postami dałbym margines powiedzmy 10px.

73
Forum / Odp: WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY 2008
« dnia: 23 Marca 2008, 10:14:07 »
Dzisiaj z rana bez gadania Weź się do jaj malowania
Maluj wszystkie, bez wyjątku i te z majtek i te z wrzątku.


Wszystkiego naj,


Pozdro.

75
Myślę, że zetek lub inny specjalista potwierdzi powyższe informacje.


Potwierdzam w zupełności wypowiedź Juliusza. CTL zakupił z kolei marokańskich dokładnie trzy maszyny typu 201Eg, obecnie po drobnej przebudowie jeżdżą one jako R001, R002 oraz R003. Większość komponentów została przebudowana na styl typowego byka np. urządzenia sterowania przeniesiono z lewej strony na prawą, przebudowano dach lokomotywy. Jedyni te trzy sztuki od typowych byków różnią się delikatnie układem chłodzenia. Na zdjęciu, które prezentował Juliusz widać na dachu dodatkową kratkę.


Pozdrawiam.

76
Tabor kolejowy / Odp: EU11/43 - DTR
« dnia: 16 Lutego 2008, 00:34:21 »
Obecne obiegi, na których trafić można 43 to: Lubuszanin, Zielonogórzanin, Słowacki i osobowy 77021 Poznań - Frankfurt.

77
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 12 Lutego 2008, 20:53:16 »
Czerwieńsk zaczął wyciągać co poniektóre byki z krzaków, jak mówisz, że skończyli 1014, 1015 na hali i 1023. Nieźle ;)
To tak off ...

Jak już to 1123.

78
Bieżące kolejowe / Odp: ulubione lokomotywy
« dnia: 27 Grudnia 2007, 19:49:09 »
Normalnie to ulubioną serią są 181/182 ale nie ma tych wozów jeszcze do symka więc wybrałem starego, poczciwego byczka:D


P.S do kolegi Bo$$

Proszę w imieniu kolegi Gigabyta o usunięcie swojego avataru, który to zrobiony został z jego zdjęcia, bez zgody autora.

79
Forum / Życzenia.
« dnia: 22 Grudnia 2007, 09:09:30 »
Witam wszystkich,


Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia pragnę z tego miejsca złożyć Wam - forumowiczom najserdeczniejsze życzenia, by te Święta minęły w rodzinnej, ciepłej i radosnej atmosferze, by gwiazdor nie zapomniał o Was i przyniósł wór prezentów.


Pozdrawiam.

Adrian.

80
Forum / Odp: jaka to melodia?
« dnia: 17 Grudnia 2007, 19:58:46 »
I co oglądał ktoś??


Ja oglądałem, ale jakoś nie słyszałem pozdrowień, owszem był jakiś rewident ale pozdrawiał swoich znajomych z pracy.

81
Bieżące kolejowe / Odp: Ruszyła po szynach konkurencja
« dnia: 16 Grudnia 2007, 11:42:36 »

A moim zdaniem można było zrobić w ten sposób, żeby 303E numerować od pewnego numeru, np. od 1040. Przecież EU07-255 nie istnieje tak samo jak nie istniałaby np. EP07-1039, natomiast byłby porządek z numeracją. Uważam, że można było przypisać siódemkom PRowe numery dopiero pod koniec napraw, jak z grubsza było wiadomo w jakiej kolejności wyjadą, lub nadać im oznaczenia wg kolejności starych numerów (najniższa przebudowywana 4E: EP07-1001, najniższa przebudowywana 303E: EP07-1040 lub 1041 itd.). Uważam, że można było zrobić to lepiej, uwzględniając zarówno przedstawione przez Ciebie racje, jak i nie wprowadzając takiego bałaganu.


Jest to na pewno sposób godny polecenia, jednak "mózgi" z PR na to nie wpadły, my niestety nie mamy głosu w takich sprawach bo jesteśmy tylko MK.

Zgadzam się z Tobą - widać nie odebrałeś mojej wypowiedzi tak, jak tego chciałem, ale tak samo uważam, że Cargo samo jest sobie winne. Cieszę się, że doszło do leasingu BR186, ale uważam, że to trochę za późno - bo teraz prywaciarze stanowią bardzo poważną konkurencję. Wcale nie sądzę, że to zło - wręcz przeciwnie. Prywaciarz to też kolej, a rozwijając się, dochodzi do rozwoju polskiej kolei. Ja jestem miłośnikiem kolei, a nie samego PKP.

Juliusz, żeby nie było mój post nie był zaczepką, CTL oszukuje, masz rację, ja zwróciłem tylko uwagę że Cargo wcale nie lepiej gra. W tym co piszesz jest wiele prawdy. Pozdrawiam Ciebie serdecznie.

82
Bieżące kolejowe / Odp: Ruszyła po szynach konkurencja
« dnia: 16 Grudnia 2007, 10:45:27 »
Strasznym idiotyzmem jest bałagan, jaki w nich panuje - wymieszanie 4E i 303E to skandal, bo teraz widząc jakiś numer, np. EP07-1033, nie ma zasady, czy będzie to 4E czy 303E - a to inne pojazdy.

Słuchaj dla nas miłośników 303E to co innego niż 4E, jednak dla osób które z tematem mają niewiele wspólnego a zajmują wysokie stanowiska w firmach kolejowych to po prostu lokomotywa. Niektórzy ledwo co rozróżniają spalinowozy od elektrowozów, o serii już nie wspominając. Wymieszanie 303E z 4E było celowe, na pierwszy ogień poszły "lepsze" maszyny, dlatego takowa sytuacja była celowa, no bo jak inaczej? Powiedzmy 10 sztuk 4E było lepsze niż pozostałe 4E, oraz 12 sztuk 303E było najlepszych z 303E i zarazem lepszych od pozostałych 4E. Zrobili by NG tym 10x4E nadali im oznaczenia 1001-1010, teraz przyszła pora na 303E, jakie im dać oznaczenia? Liczyć ile 4E zostało, dodać je do 1010 i później kolejno 303E numerować np od 1037? Wówczas zamotane, a co jeśli jakaś maszyna wypadnie? Dlatego wymieszano wszystkie loki razem, i na pierwszy ogień poszły te w lepszym stanie po prostu, tyle w tej sprawie.

Co do prywatnych przewoźników - nie raz słyszałem o oszustwach, jakich dochodzi ze strony CTLu. Takiej nieuczciwej konkurencji jestem przeciwny i nie podoba mi się istnienie tych firm. Ale jeśli konkurent będzie uczciwy, może wreszcie skłoni to PKP Cargo do zakupu nowego taboru i polepszeniu swoich usług - z czego ja też będę zadowolony. Należy się jednak liczyć z prawem rynku, a zamawiający usługi przewozowe wybierają prywaciarzy zamiast PKP dlatego, że uważają ich za lepszych.

Powiedz mi kto teraz nie oszukuje? Uważasz, że PKP Cargo gra zawsze fair play?
Co do nowego taboru - Cargo już przejrzało na oczy, leasingując 6 sztuk maszyn typu BR186, tylko takie zabiegi powinny być już zrobione z 7-8 lat temu. Ciesze się bardzo, że CTL wykupiła światowa firma - Bridgepoint, planują oni stworzyć największego, prywatnego przewoźnika i bardzo dobrze. Cargo traci obecnie coraz to więcej obsługiwanych połączeń, ale tracą je przez samych siebie. Zawsze byli pewni, że są górą, jednak sytuacja ta się zmienia. Możecie zbluzgacie mnie za to ale popatrzcie, Cargo sprzedaje np 3xEU07 prywaciarzowi, kupując za to czy leasingując coś nowego. Mija 5 lat, prywaciarz ma już padło bo siódemki się wysłużyły a Cargo cieszy się bo ma 5 letnią maszynę. Kto jest w lepszej pozycji? Ale po co starać sie o tabor jak lepiej do własnej kieszeni włożyć po kilka tysiaków więcej.

83
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 14 Grudnia 2007, 23:43:08 »

Myślę, że to kwestia tego, że jeszcze nie wszystkie 73 sztuki jeżdżą, pewnie jak już wszystkie będą po modernizacjach, to zaczną się pojawiać i tam.

Już 72, obecnie coraz częściej pojawiają się siódemki PR, jednak raz prowadza dany pociąg, innym razem nie. Najpewniejsze obiegi w tej chwili to nadal: Sudety, Oleńka, Pomorzanin, Piast, Bosman, Włókniarz.

84
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 14 Grudnia 2007, 20:19:23 »
Może taki ogólny spis siódemek z PR.


Obecnie po zakończonej naprawie głównej są już:

- 1001 (ex. 07-137) NG ZNTK Oleśnica
- 1002 (ex. 07-147) NG ZNTK Oleśnica
- 1003 (ex. 07-486) NG ZNTK Oleśnica
- 1004 (ex. 07-102) NG ZNTK Oleśnica
- 1005 (ex. 07-352) NG ZNTK Oleśnica
- 1007 (ex. 07-386) NG ZNTK Mińsk Mazowiecki
- 1008 (ex. 07-525) NG ZNTK H. Cegielski Poznań
- 1009 (ex. 07-518) NG ZNTK H. Cegielski Poznań
- 1010 (ex. 07-057) NG ZNTK Oleśnica
- 1011 (ex. 07-066) NG ZNTK Oleśnica
- 1012 (ex. 07-021) NG ZNTK Oleśnica
- 1013 (ex. 07-409) NG ZNTK Oleśnica
- 1016 (ex. 07-472) NG ZNTK Mińsk Mazowiecki
- 1021 (ex. 07-039) NG ZNTK Oleśnica
- 1022 (ex. 07-161) NG ZNTK Oleśnica
- 1023 (ex. 07-428) NG ZNTK Oleśnica
- 1024 (ex. 07-366) NG NEWAG Nowy Sącz
- 1025 (ex. 07-394) NG NEWAG Nowy Sącz
- 1027 (ex. 07-474) NG ZNTK Oleśnica
- 1033 (ex. 07-053) NG ZNTK Oleśnica
- 1039 (ex. 07-418) NG NEWAG Nowy Sącz
- 1055 (ex. 07-510) NG ZNTK Mińsk Mazowiecki
- 1059 (ex. 07-373) NG NEWAG Nowy Sącz

Podsumowując już 23 maszyny są po NG.

W zakładach HCP stan wygląda następująco:

- 1017 (ex. 07-481) - FPS nr.4 - ostatnie wykończenia.
- 1018 (ex. 07-463) - FPS nr.3 - ostatnie wykończenia
- 1019 (ex. 07-521) - FPS nr.5 - pomalowane pudło, brakuje większości urządzeń jak i wózków
- 1029 (ex. 07-420) - FPS nr.6 - pomalowane pudło w stanie surowym
- 1031 (ex. 07-447) - FPS nr.8 - pudło pomalowane podkładem
- 1032 (ex. 07-425) - FPS nr.7 - pomalowane pudło w stanie surowym

85
Popisy przed koleżankami...

86
Inne niekolejowe / Odp: Jedzie pociąg z daleka...
« dnia: 12 Grudnia 2007, 23:16:52 »
Osioł napręża sierść swą przecudną , po czym wypina się, na treść postów paskudną....

i z żalem ryczy: ....... miało być ruch*** a będzie sprzątanie.

87
Inne niekolejowe / Odp: Jedzie pociąg z daleka...
« dnia: 12 Grudnia 2007, 23:05:47 »
Ona biegnie, a on za nia
ona pada, a on na nia...
ona krzyczy, nie rób tego!....

on wyciąga klocki LEGO ;)

88
Inne niekolejowe / Odp: Jedzie pociąg z daleka...
« dnia: 12 Grudnia 2007, 22:40:22 »
stoi na stacji dyszy i dmucha

głos zachwyconego chłopaka do ucha jej grucha

89
Publikacje / Odp: Robótka Patrykosa z cyklu "Malujemy wagony"
« dnia: 12 Grudnia 2007, 19:43:59 »
Moze ktos sprobuje dodac do tego modelu koncowki ktore mamy w Falnsach ?:]
To tylko poprawi relizm jazdy z weglareczkami.
Ja takie eaosy mam. Jeśli administracja sie zgodzi moge dać. Jeszcze Kakish i Zt- Poznań je zrobili.

Dokładnie w eaosach z brutto packa były końcówki, możesz je wystawić Kozi.

90
Publikacje / Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« dnia: 11 Grudnia 2007, 17:10:08 »
Najłatwiej byłoby zdefiniować nową funkcję mająca na celu przyciemnianie lamp. Przy załączonych reflektorach widać smugi, przyciemniamy je - smugi znikają. Rozwiąże to problemy tych, którzy chcą w dzień i nocą mieć smugi, tych którzy chcą mieć smugi w dzień, a w nocy nie jak i tych którzy nie chca mieć smug wcale, bez ingerencji w pliki t3d modelu.

Pozdrawiam.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 15