Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mareczek

Strony: 1 ... 15 16 [17]
481
Bocznica / Odp: Maszyna a prawa autorskie
« dnia: 09 Marca 2010, 20:27:48 »
A co zespół ma do tej paczki?
Zespół wrzucił planszę przez niego przygotowaną?

Cytuj
Przecież SM42drive w zespole nie jest. Dodatkowo jest zbanowany, więc proszę się do niego zgłaszać, jego sądzić, a nie nas, bo my przecież się pod tym obrazkiem nie podpisaliśmy.
Każdy z Was wie do kogo post skierowany. Paczkę przygotowywał zespół, znalazł się tam ten plik, cieżko aby sprawy nie kierować do osób od paczki. Ale przynajmniej już na czymś stoimy.

482
Bocznica / Odp: Maszyna a prawa autorskie
« dnia: 09 Marca 2010, 20:14:32 »
Może podpisał się jako autor planszy?
Nawet jeżeli się podpisał pod zrobieniem "dodatków" to w ogóle jakim prawem zostało wykorzystane to zdjęcie? Dzwoniłem, zapytałem, Żuczek o niczym nie wie i nikt go o zdanie nie pytał. Nie grywa w Maszynę, więc poruszyłem temat w jego imieniu.

Jestem lamerem bo nie znam na pamięć wszystkich zdjęć i ich autorów we wszystkich galeriach kolejowych?
Nie o to chodzi. Zespół powinien się chyba składać z zaufanych osób no nie?

483
Bocznica / Maszyna a prawa autorskie
« dnia: 09 Marca 2010, 19:44:09 »
Witam.

Mam pytanie do osób przygotowujących obecną paczkę całościową. Na jakiej podstawie zostało umieszczone zdjęcie będące w pliku logo13.bmp w planszach podczas ładowania symulatora? Co gorsza, pod zdjęciem tym podpisał sie kolega "SM42drive" choć coś czuje że on nie ma nawet pojęcia kim jest autor zdjęcia.

Dla uszczegółowienia:
oryginał - http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=16542
plansza - http://img705.imageshack.us/img705/3519/logo13u.jpg

Panowie, jesteście profesjonalistami czy lamerami?

484
Symulator / Ogólne pomysły usprawnień symulatora (.exe)
« dnia: 03 Lutego 2010, 19:16:07 »
Warto poruszyć dwie kwestie przy poprawkach w .exe:

1) Wyeliminować drżenie kabiny. Sprawa jest szczególnie denerwująca na "linii053". Misja godzinna (lub więcej), a po 30 minutach zamiast cieszyć się zabawą, człowieka zaczyna męczyć, szczególnie odczytywanie prędkości na Haslerze. A skoro już o nim rozmawiamy, może warto...

2) Urzeczywistnić pracę Haslera. Dokładniej chodzi o "odświeżanie" prędkości, która następuje bodajże co sekundę oraz dodanie "bładu" jaki jest pokazywany na prędkościomierzu (wskazówka czasami wchodzi minimalnie wyżej/niżej niż powinna). Bardzo dobrze widac to na filmikach:

(0:10-0:17, napisy przeszkadzają, ale widać o co biega)


PS. Dubluje posta, fakt, napisałem w złym wątku. Szkoda że moderator nie wie gdzie przesuwać posty.

Daruj sobie te uwagi, jesteś zobowiązany wiedzieć w którym dziale umieścić wiadomość. Po mimo małej ilości wiadomości jesteś tu od dawna, to zobowiązuje - nie będzie wysługiwania się moderatorem. Po za tym widzę że skończyły się Twoje znajomości i nie masz najnowszego exe.
 Za zbędne dyskusje i lekceważenie regulaminu.
Krzysiek626

485
Bocznica / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 03 Lutego 2010, 13:24:47 »
Skoro wątek się rozkręcił i będą wprowadzane poprawki do .exe, może warto poruszyć jeszcze dwie kwestie.

1) Wyeliminować drżenie kabiny. Chyba ktoś nawet o tym pisał, ale nie mogę znaleźć posta. Sprawa jest szczególnie denerwująca na "linii053". Misja godzinna (lub więcej), a po 30 minutach zamiast cieszyć się zabawą, człowieka zaczyna męczyć szczególnie odczytywanie prędkości na Haslerze. A skoro już o nim rozmawiamy, może warto...

2) urzeczywistnić pracę Haslera. Dokładniej chodzi o "odświeżanie" prędkości, która następuje bodajże co sekundę oraz dodanie "bładu" jaki jest pokazywany na prędkościomierzu (wskazówka czasami wchodzi minimalnie wyżej/niżej niż powinna). Bardzo dobrze widac to na filmikach:

(0:10-0:17, napisy przeszkadzają, ale widać o co biega)


Wymienione przez Ciebie punkty nie należą do błędów paczki. Są to życzenia którym tu będzie dobrze. Bocznica.
Krzysiek626

486
Bocznica / Wydzielone z "ED72 v2 (modyfikacja)".
« dnia: 09 Sierpnia 2008, 02:22:14 »
Skąd w ogóle wziąłeś exe 784? Może jesteś na wyższym poziomie, a ja tutaj z ciemnogrodu zwykłego usera, próbuję Cię oświecić...

Czy na wyższy poziomie to nie wiem, ale wszystko zależy od tego kogo się zna ;-)

EDIT jeszcze przed spaniem: Hehehe, a AI jedzie <sciana>....

487
Bocznica / Wydzielone z "ED72 v2 (modyfikacja)".
« dnia: 08 Sierpnia 2008, 21:54:12 »
Nie włączysz włącznika szybkiego, przy opuszczonych pantografach.
Jeżeli mam ustawiony kierunek. Mając na 0 można normalnie załączyć obwód i podnieść patyki.

Cytuj
A może za szybko wchodzisz na wyższe pozycje nastawnika? Nigdy nie trzeba było, ale u mnie ten kibelek trefniś tak ma, że trzeba włączyć pierwszą pozycję i poczekać chwilę.
Żebyś wiedział ile to ja trzymałem na I pozycji :) Ponadto zapala się kontrolka "jazda na oporach" a prąd nie idzie...

488
Bocznica / Wydzielone z "ED72 v2 (modyfikacja)".
« dnia: 08 Sierpnia 2008, 20:05:47 »
Tak, sprężarka napełnia do końca (0.7), układ jest pusty (0.0)

489
Bocznica / Wydzielone z "ED72 v2 (modyfikacja)".
« dnia: 08 Sierpnia 2008, 16:44:01 »
A jak próbujesz spuścić powietrze?
No normalnie, kranem hamulca :D

Cytuj
Co do exe 784 (jest takie w ogóle?), czy może 734 mam podobny problem z jednym (sic!) EN57.
Mój ma 784.

Cytuj
Pozostałe jeżdżą bez problemów. Więc może zmiana tekstury pomoże ;D
Patrząc na symka to wszystko jest możliwe, ale niestety i wersja się nie prawdziła ;)

Cytuj
A co do odpalania maszyny. Jeżeli tak uruchamiasz loka, to nie masz prawa ruszyć.
A czego niby brakuje?

490
Bocznica / Wydzielone z "ED72 v2 (modyfikacja)".
« dnia: 08 Sierpnia 2008, 13:47:53 »
Ma ktoś pomysł jak ruszyć "EDkiem"? Na starym exe (752) nie schodzi powietrze, a na nowym (784) nie chce w ogóle drgnąć choć wszystko robie (chyba) ok: bateria, obwód, patyki, przetwornica, sprężara, kierunek, luzujemy, I pozycja i kloc, stoi dalej...

491
Publikacje / SU45 Vol. 2
« dnia: 28 Sierpnia 2007, 15:37:26 »
Da się zastosować dwa rodzaje dźwięków pracy silnika - na biegu jałowym (postój) oraz w czasie jazdy? Jak ktoś chętny to mogę wrzucić.

492
Publikacje / "Projekt 201E" by MKaczy.
« dnia: 04 Sierpnia 2007, 00:59:11 »
Cytat: "MKaczy"
Napisalem w pliku tekstowym, który jest dołączony do paczki:

Cholera, a mówiłem żeby iść do okulisty! Dzięki wielkie ;)

493
Publikacje / "Projekt 201E" by MKaczy.
« dnia: 03 Sierpnia 2007, 21:22:07 »
OK, kabinka super! Trochę zabawy aby przywrócić część starych dźwięków, ale mniejsza z tym.

Natomiast mam pytanie co do świateł. Co zrobić aby nie wyświetlały się półprzezroczyste linie świateł lokomotywy? Wiem, że można to zrobić wyłączając renderalpha w eu07.ini, ale nie chce tego robić, ponieważ kabina traci na wyglądzie. Domyślam się, że należy to wyłączyć w plikach kabina....t3d, tylko w którym miejscu jest to zapisane i na co zmienić?

494
Uruchamianie Symulatora / Się nie odpala :(
« dnia: 27 Stycznia 2007, 17:25:55 »
Cytat: "pudel"
sciagnij exe i poprobuj


No, dużo próbowania to raczej nie mam :D Co najwyżej to przestawianie w .ini, ale tam w sumie nie ma co przestawiać :)

Cytuj
co do odświezania polecam reforce; swego czasu mialem nvidie i tym to ustawialem w pelni auto


Już wróciłem do nowych sterowników, bo wcześniej mimo instalacji ich w ogole nie miałem (odinstalował nowe-stare ale starych-nowych już nie zainstalował).

495
Uruchamianie Symulatora / Się nie odpala :(
« dnia: 27 Stycznia 2007, 15:44:26 »
Cytat: "Krzysiek626"
Mareczek, zainstalowałeś sterowniki? podałem linki do sterów WINXP I WIN9X i co?


Rozpakowało, wywaliło nowe, niby instaluje, restartuje kompa i klops, nie ma zainstalowanych sterowników (odświeżanie 60 Hz, brak menu NVidii itd.) :(

496
Uruchamianie Symulatora / Się nie odpala :(
« dnia: 27 Stycznia 2007, 14:04:11 »
Cytat: "pudel"
dziala dziala tylko uwazne trzeba czytac :D


A co rozumiesz pod pojęciem "nowa maszyna"? :)

497
Uruchamianie Symulatora / Się nie odpala :(
« dnia: 27 Stycznia 2007, 11:12:11 »
Cytat: "Krzysiek626"
Odpowiedzialna jest karta graficzna i jej sterowniki


GeForce 7300LE (PCI-E), wersja sterowników 93.71.

498
Uruchamianie Symulatora / Się nie odpala :(
« dnia: 27 Stycznia 2007, 10:08:30 »
Cytat: "pudel"
sprobuj na tym exe http://www.sendspace.com/file/sf4yxq


Nie działa :(

499
Uruchamianie Symulatora / Się nie odpala :(
« dnia: 27 Stycznia 2007, 00:13:31 »
Witajcie.

Sprzęt wymieniłem (czas najwyższy), a co za tym idzie powstały nowe problemy, a dokładniej jeden, bo dalej nawet nie wiem co sie będzie działo. Otóż przy odpalaniu się symulatora wyskakuje standardowy błąd by XP. Rozmawiałem z kolegą, mówi że to może być wina dźwiękowej

(końcówka loga:
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK)

no ale stery działają, we wszystkich grach dźwięk jest i to bez żadnych problemów a nawet działają w Transport Tycoon Deluxe! (trochę mnie to zszokowało :P). Ma ktoś jakiś pomyśł, aby symek ruszył?

PS. exe jest z 21-12-2006, a OpenGL jest 2.0.3.

500
Bieżące kolejowe / "Inne" funkcje radia ?
« dnia: 11 Listopada 2005, 17:34:53 »
Cytat: "Mateu"

Szczecin Port Centralny :> Pomiedzy SpA a SpC 21 ?:>


Skoro on stal na SPB, to towar był z nabrzez, wiec nie mogl byc miedzy SPA a SPC 21 :>

501
Na warsztacie / Re: Nadodrzanka
« dnia: 12 Września 2005, 18:08:23 »
Cytat: "wojtazz"
Cytuj

O ja, jazda pospiechem 30, 40 km/h to bedzie cos ;-)

50 tez bedzie momentami :P

A od Boleszkowic osiagniemy slimakowa predkosc swiatla, ktora wynosi 60 km/h! :-) Fakt, ze w druga strone sa nawet odcinki na 100 (wiem, Bog trafil nie w to miejsce i zamiast modernizowac w tych czasach E-20, trafilo na Nadodrzanke :P).

502
Na warsztacie / Re: Próbka traski do ściągnięcia :)
« dnia: 11 Września 2005, 23:14:26 »
Cytat: "Mateu"

Ano... Ale lepiej nie robic okolic SpC bo symek tego nie wytrzyma ;-)

Sławka komputer tym bardziej!

503
Na warsztacie / Re: Próbka traski do ściągnięcia :)
« dnia: 11 Września 2005, 23:08:34 »
Cytat: "wojtazz"
-to ze brakuje jakichs slupow trakcji to praktycznie wina niejakiego Mareczka, ktory udostepnil autorowi jakies nieoficjalne produkcje ;))))))


Jak to z P - masz cos nowego, masz cos nowego? Czlowiek mu da, a potem opierdala :(

504
Na warsztacie / Re: Próbka traski do ściągnięcia :)
« dnia: 10 Września 2005, 11:31:23 »
Cytat: "wojtazz"
Cytat: "Mateu"

O, kolega nam sie na forum rozpisal ;-)


Temat dobry to i Mareczek sie "rozpisal" :P


No ba, raz na pół roku można coś od siebie wyziać :-)

505
Na warsztacie / Re: Próbka traski do ściągnięcia :)
« dnia: 09 Września 2005, 20:31:54 »
Cytat: "Mariusz W."
A jaki fragment robił?


Poczatek był w Szczecinie Dąbiu, potem łącznikiem Dąbie - Podjuchy (428) i od Podjuch nadodrzanka do Dolnej Odry. Potem jeszcze zaczelo powstawać SPC (na wysokosci posterunku SPA), ale projekt upadl :/

506
Poszukuję, chcę zrobić / Re: SZCZECIN PORT CENTRALNY
« dnia: 07 Września 2004, 13:03:58 »
Cytat: "ZT-POZNAN"
Witam. Mam wielką prośbę do wszystkich. Czy dysponuje ktoś jakimi kolwiek materiałami na temat stacji Szczecin Port Centralny?? Potrzebne mi są one w celu dokończenia tej stacji i lokomotywowni.


Sam schemat stacji to jest 6 arkuszy A3 czy nawet A2, wiec samo wykonanie stacji (torow i trakcji) zajmie dobre pare miechow, pomijajac ilosc klatek...

Strony: 1 ... 15 16 [17]