Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mareczek

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17
421
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 29 Kwietnia 2017, 15:51:07 »
To jest misja pospwilA jak się domyślam? Shift+1 nacisnąłeś? U mnie poszło, tylko bez przewijania RJ.

422
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 22 Kwietnia 2017, 21:21:48 »
Misja zdawczyA_wil - skład wagonowy jest zbyt długi. I w Paszkach i w Całkowie musiałem wyjechać za semafor, aby skład mijany nie przydzwonił w moje węglarki. Fakt, jechałem 2xSU45 a nie 2xST43, ale i tak z 3-4 wagony są do wycięcia.
Do tego na przejeździe w Wilisiu na środku przejazdu stanęła H9 i zablokowała cały ruch, choć rogatki były podniesione.

Misja pospwilA - ruszając z Janiszew nie przeskakuje rozkład

Do tego samochody przejeżdżają przez przejazdy kat. D bez liku, ale nie wiem czy to problem scenerii czy samej Maszyny.

423
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 20 Kwietnia 2017, 21:54:45 »
Tam jest jakieś sekcjonowanie (może to automatyczne, exekowe). Tak się zachowuje, jakby każda sekcja była osobną podstacją(?), a przy niskim napięciu (np 2400), po najechaniu na zmianę sekcji nagle się robi 3700 (2400x2, z ograniczeniem do jakiegoś tam przyjętego MAX).

424
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 20 Kwietnia 2017, 20:19:41 »
Przejścia nad (naszą) linią to normalka. Np. tutaj: http://mareczek.szczecin.pl/ciekawostki/galeria/details.php?image_id=636

Natomiast przy krzyżowaniu linii nie spotkałem się jeszcze z przejściem drutu nad inną linią kolejową (szczególnie gdzie linia krzyżowana idzie górą w stosunku do naszej).

425
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 20 Kwietnia 2017, 20:15:56 »
Prąd skacze jeżeli przejeżdżamy przez odcinek, gdzie schodzi się sieć trakcyjna dwóch sekcji. Jadąc na wysokim prądzie przy niskim napięciu, najechanie na taki odcinek powoduje wywalenie nadmiarowych.

426
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 13 Kwietnia 2017, 22:54:39 »
Za Wilisiem w kierunku Jarkawek brakuje trawy. Ale rozumiem że to będzie jeszcze rozwijane? ;)

Z braków - nie ma W16 przed Chrościelami od strony Macierzewa.

No i osobA_jar przejechany, bez zastrzeżeń.

427
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Kwietnia 2017, 22:17:28 »
Zdawka do jednostki wojskowej (zdawczyA_pus) zaliczona, wszystko cacuś.

Wpadła mi do głowy sugestia, czy aby od Macierzewa do Janiszewa na dwutorówce nie zrobić bezstykówki. Lecimy 100, tor na betonce, może warto? Wystarczą styki na pozostałym odcinku, tj. od Macierzewa do Wilisia i dalej.

428
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Kwietnia 2017, 16:42:24 »
Przyłączam się do poprzedników - sceneria miazga!

Wczoraj przejechałem misję "osoB_wil" i jedynie do czego mogę się przyczepić, że przy peronach trzeba jechać aż do wskaźnika, a np. zatrzymując się przy przejściu/zejściu w połowie długości peronu, nie zalicza zatrzymania.

429
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 08 Marca 2017, 22:31:42 »
1) Poszedł radiostop. Powietrze zeszło, chcę popełnić i nie chce. Dojdzie prawie do 0,3 ale nie przeskoczy. Wszystkie węże sprawdzone (skład rozłączony, potem ponownie połączony), nic nie dało.
2) W ramach rozrywki dałem insert na czoło mojego loka od strony gdzie nie ma żadnych wagonów i poleciał crash.

430
Bieżące Symulatorowe / Odp: W czym budować trasę?
« dnia: 07 Marca 2017, 21:49:18 »
OK, dzięki za pomoc. Na razie idą paczki, potem zacznę dłubać. A co później z tego wyjdzie, zobaczymy ;)

431
Bieżące Symulatorowe / Odp: W czym budować trasę?
« dnia: 06 Marca 2017, 23:52:52 »
Rozumiem że Rainsted działa tylko w 2d? Też szukałem czegoś, co będę widział bez potrzeby odpalania symulatora, tylko podgląd w programie (co daje jak na razie przewagę nad 3ds).

432
Bieżące Symulatorowe / Odp: W czym budować trasę?
« dnia: 06 Marca 2017, 23:39:33 »
To też pokazuje, że taki co niespecjalnie grzebie na forum nie może się w nim odnaleźć :) Wielkie dzięki za poradnik! Natomiast brakuje mi takiego wyjaśnienia, czemu jedno jest lepsze od drugiego i vice versa?

Zaczynałem się bawić w Rainsted, ale poza kilkoma kliknięciami i wywalenia edytora scenerii, sobie odpuściłem. Jak widzę cokolwiek na forum o 3dsmax (pomijając Twój poradnik, którego nie odkryłem), łapałem się jeszcze bardziej za głowę i blokada narastała.

433
Bieżące Symulatorowe / W czym budować trasę?
« dnia: 06 Marca 2017, 23:29:46 »
Przejrzałem kilka stron, ale nic nie znalazłem. Do tego przeczytałem kilka innych wątków i od jakiegoś czasu mam natchnienie na zrobienie trasy do MaSzyny. I teraz pytanie - w czym tą trasę tworzyć? Słyszałem o 3dmax, Rainsted i chyba w Blenderze też by się dało? Sęk w tym że w te rzeczy (tworzenie modeli szczególnie) nigdy się nie bawiłem, no ale kiedyś trzeba będzie się przełamać. Co polecicie dla takiego, co się jakoś ekstra nie zna, ale ma wizje, pomysł, tylko brakuje mu narzędzia do pracy?

434
Chyba ogólnie problemem Maszyny jest to, że jedziemy na eventach bez kumulacji. Trzeba by dorobić w obsłudze rogatek zbieranie zgłoszeń z wszystkich torów pod które są podpięte, tak jak jest to w rzeczywistości na automatach. Pociąg X najeżdża na event, rogatki się zamykają, pociąg Y najeżdża na event, rogatki dalej zamknięte, pociąg X przejechał, zgłasza otwarcie rogatki, ale pociąg Y jeszcze nie dał potwierdzenia zjazdu z rogatek, więc zostają nadal zamknięte. Coś na zasadzie sumowania zgłoszeń i ich zwalniania aż do otrzymania wartości 0, spoczynkowej.

435
Blahostka, ale dla 65113 w rj babol dla borszewic, mamy 18:59, powinna byc 19:59

436
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 23 Stycznia 2017, 23:40:53 »
I już bez wyjazdu. Wszystko się rozjechało.

437
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 23 Stycznia 2017, 22:12:35 »
Ja obecnie testuje misję ze stonką (choć z trochę cięższym składem). Wylądowałem w Nowych Skalmierzycach na boku, zrobiłem sobie jajecznicę na kolację, talerze umyte, teraz siedzę na FB i wyprzedza mnie trzeci skład :( Już wiem czemu niektórzy nie lubią jeździć na towarach :P

438
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 06 Stycznia 2017, 14:29:57 »
Przejechałem. Całość. Za pierwszym razem. Na nowym EXE.

Jedynie co zrobiłem to podwójne kible zamieniłem na pojedyncze i zgodnie z sugestiami, gagarina zamieniłem na elektryka (182). Niestety, z Sieradza beczki nie mogły ruszyć, więc im pomogłem, za semaforem AI już sobie pojechało. Dalej już bez żadnych problemów. Bardzo fajnie zrobione otoczenie. Nie ma wodotrysków, ale jednak dobrze wypełnione. No i to co już było wcześniej wiadome, sieć jest do przeorania.

439
Pomoc doraźna / EP09 - druga pozycja szeregowa
« dnia: 27 Grudnia 2016, 23:12:14 »
Nie wiem czy tak ma być, czy jakiś babol, ale druga pozycja szeregowa przy rozruchu daje takie samo napięcie jak pierwsza pozycja (amperomierz pokazuje taki sam prąd), natomiast jadąc 30 km/h (+ powiedzmy z 8 wagonów), druga pozycja daje niższy prąd (~270A) niż pozycja pierwsza (~300A).

Dotyczy najnowszej wersji kabiny EP09, ale nie wiem czy to ma znaczenie.

440
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 23 Września 2016, 22:45:33 »
Zorza polarna, tylko bez wygładzenia krawędzi ;)

441
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 21 Sierpnia 2016, 16:54:01 »
Zobaczymy co da da się zrobić.

442
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 21 Sierpnia 2016, 14:42:24 »
Zabawa z dźwiękami do kibloteki:


https://youtu.be/dzAEJ20itc8

443
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 17 Sierpnia 2016, 21:21:33 »
Wersja kwietniowa jest wg mnie odpowiednia. Pokazuje piękno mostu, a zarazem jest rozsądny pod względem polly. Pamiętaj, że w Maszynie głównie będzie widok jak na tym filmiku:
(0:40).
Choć osobiście bym sobie pofruwał w Maszynie i strzelił coś takiego: http://i.imgur.com/Q4pJKKY.jpg

444
Bocznica / Odp: Potrzebuję zdjęcia na tekstury z Kalisza.
« dnia: 17 Sierpnia 2016, 11:41:30 »
Trzeba było napisać w sobotę, byłem w niedzielę w okolicach, byś miał materiał... A tak, sorry.

"Unikaj pisania wiadomości, które nie wnoszą nic wartościowego do tematu." Bocznica. | @macius5991

445
Bieżące Symulatorowe / Odp: Dźwięk uderzenia buforów/szarpnięcia
« dnia: 16 Sierpnia 2016, 00:44:46 »
Ale widzę że korzysta z zewnętrznego pliku -> en57_bufferclamp.wav

PS. Dopisane do Bugtracker EXE.

446
Bieżące Symulatorowe / Dźwięk uderzenia buforów/szarpnięcia
« dnia: 15 Sierpnia 2016, 23:37:50 »
Gdzie jest zaszyty dźwięk uderzenia buforów/szarpnięcia w EN57? Na sztywno w exe, czy w jakimś ukrytym configu?

447
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 09 Sierpnia 2016, 12:17:03 »
Patcha wgrywałem. Wgram jeszcze raz dziś wieczorem i dam znać.

PS. Wszystko nadpisałem, jest ok.

448
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 476
« dnia: 08 Sierpnia 2016, 21:47:34 »
480 wywala się na każdej scenerii, nawet "td".


449
Bocznica / sm42-sound.zip
« dnia: 17 Czerwca 2016, 18:38:17 »
del

450
Bocznica / sm42-sound 1.zip
« dnia: 17 Czerwca 2016, 18:37:39 »
del

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17