Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mareczek

Strony: 1 2 3 [4] 5
91
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Grudnia 2019, 22:48:52 »
Od dłuższego czasu, przejeżdżając przez rozjazdy na wprost niepotrzebnie jest odtwarzany "curve" (przecież jadąc na wprost nic nie szlifujemy).

92
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Grudnia 2019, 20:08:21 »
To nie jest tak, że one wszystkie mają jeden i ten sam dźwięk "outernoise", który się nakłada z wielu źródeł z niewielkiem przesunięciem fazowym?
Si si, ale przed modyfikacjami dźwiękowymi @tmj mimo wszystko efektu takiego nie było. Teraz jest to dużo bardziej słyszalne no i koi uszy.

93
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 07 Listopada 2019, 21:03:21 »
U mnie działa. Pewnie nie masz poprawek z repo.

94
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 05 Listopada 2019, 21:38:18 »
Podziękował wielce!

Paczuszka aktualniejsza o brak wpisów - http://eu07.pl/~mpaw/kaliska-mareczek_v2.zip

95
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Września 2019, 22:41:23 »
Teraz czas na kibla



PS. "Dźwięk podbity aby było słychać na czas nagrywania :-)"

96
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Września 2019, 20:37:02 »
Nie mogę znaleźć wątku twórczego, ale...

Skoro exe @tmj daje możliwości, to poniżej przekładnia do EP09 - składana z dwóch dźwięków, z amplitudą :-) Tego chyba jeszcze nie grali (a ja też to robiłem pierwszy raz). Cała zabawa ok. 2h.


97
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 31 Sierpnia 2019, 09:30:18 »
To ja dodam, że jako pasażer na Bałtyk Plaża pojechałem na... plażę. Podróż zakończyłem na uporku ;-) Oczywiście z otwartymi drzwiami.

98
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 16 Sierpnia 2019, 22:43:50 »
Fajna podstawa do rozwoju. Co mi się rzuciło to brak krzywych przejściowych (przy 120 trochę rzuca) no i nie spotkałem się z niskimi zmodernizowanymi peronami :-)

99
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 16 Sierpnia 2019, 22:09:09 »
Proponuję zamknąć do czasu wydania paczki przez pozdze.

100
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 17:33:19 »
Rzucam kolejną propozycję rozwojową - udźwiękowienie obiektów kolejowych podczas przejazdu pociągiem. Chodzi tutaj o charakterystyczne dźwięki podczas przejazdu przez most, przejazd kolejowy (tłumienie przez płyty drogowe) czy rozjazdy.

Na pewno konfiguracja dźwięku by musiała być uzależniony od prędkości pojazdu. Do tego zastanawiam się nad składaniem dźwięku (najazd i zjazd z obiektu).

101
Bardziej to brak rozróżnienia w EXE dla atmo czy to tunel czy nie...

A tak ogólnie to w tunelach też są mgły :P

102
Na warsztacie / Odp: Chłodzenie SM42
« dnia: 17 Kwietnia 2019, 16:34:15 »
Teraz to się chyba z niczym nie wiąże, w SM42 jest tylko obsługa kontrolki. Rumuna beż żadnych parametrów chłodzenia zagrzałem do ponad 200 stopni :-) Normalnie, przegrzanie silnika (wody chłodzącej) powinno wiązać się z wyrzuceniem na bieg jałowy, a wtedy silnik się schłodzi, więc AI będzie jechać trochę dłużej niż normalnie, ale dojechać powinno...

103
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Kwietnia 2019, 00:10:36 »
Powrócę do sprawy temperatur silnika w spal-elek:
1) Na biegu jałowym, po odpaleniu zimnego loka, temperatura silnika dalej spada.
2) Pewnie ma to taki związek, że nawet pełne obroty na postoju nie grzeją silnika, a wręcz przeciwnie.
3) Ogólnie silnik można zagrzać tylko na obrotach i ustawionym nastawniku kierunkowym.

Do testów polecam SM42, aktualna wersja po modyfikacjach temperaturowych na repo.

PS. Przed moimi modyfikacjami zachowania bardzo podobne, np. max. temperatura na postoju przy 1000 ob/min to 47 st. C.

104
Na warsztacie / Odp: Chłodzenie SM42
« dnia: 16 Kwietnia 2019, 23:17:42 »
Akurat wentylatory w stonce chodzą na maksymalnych obrotach od temperatury wody 83 st. C. Myślałem żeby ustawić taką wydajność wentylatorów chłodnic, aby dla ostatnich pozycji jednak po czasie się zagotowała, a schodząc na niższe obroty, wtedy wentylatory by już dawały radę.

PS. Dodałem też chłodzenie ST43. Pompy hydrostatyczne, to dopiero szamaństwo!

PS2. Smród zmodyfikowany tak, że na maksymalnych obrotach można ja jednak zagotować.

105
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 09 Kwietnia 2019, 20:04:42 »
Dokładnie, na drucie kontenery 100, reszta 80. Na spalinowych chyba max 70 km/h (ale to i tak jakieś magistrale raczej), z reguły 60 km/h. Zdawki nawet 50 km/h. Do tego dość często, jeżeli dla pasażerskich (składy) była np. 60, to towarki miały -10 albo i -20.

Co do różnic, to tutaj sobie można porównać - http://enkol.pl/Archiwum:S%C5%82u%C5%BCbowy_rozk%C5%82ad_jazdy_poci%C4%85g%C3%B3w_pasa%C5%BCerskich_i_towarowych_zeszyt_140_(2000)
Polecam linie z większymi prędkościami dla pasażerskich, czyli np. Siedlce - Czeremcha - Hajnówka

PS. Oczywiście kontenery można wytrasować 100 na spalince, ale reszta nie powinna przekraczać 70 km/h.

106
Symulator / Odp: Traxx E186 - problem NOWY
« dnia: 01 Kwietnia 2019, 23:32:45 »
Poprawiłem 24150_e186_runningnoise_60.flac i 24150_e186_runningnoise_80.flac, na zapętleniach faktycznie było to słychać. Do tego _60 ma dość sporo "pyknięć" w środku i wydłubać to, może ktoś poświęci godziny na to :-)

107
Zaliczyłem wczoraj wylot
Misja 053-poranek, manewry w Dębicy Towarowej. Za wcześnie zatrzymałem próżne z elektrowni, wagony wystawały poza semafor i gagarin się nie chciał połączyć. Przejąłem kontrolę nad gagarinem, połączyłem z próżnymi i wepchnąłem wagony za semafor. Potem F5 wróciłem do stonki i przy próbie przejścia do właściwego miejsca w kabinie poleciało exe.

Crash, log i errors w paczce.

108
A kiedy konkretnie ten wysyp jest? Bo ja myslalem ze to sie na starcie wywala, na samym errors.txt nie bardzo bylo jak stwierdzic ;v
Wywala po tym jak stonka podstawi wagony do których potem ma się podczepić podmieniony 3E-1M-511.
Nic nie wywaliło, a stonka manewruje już z blachą.

109
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 07 Marca 2019, 21:37:12 »
Misja wegiel_noc. Wjechałem do Macierzewa i koniec. Fiat z osobowym nie dostaje wjazdu na stację. Poleciałem na drugą linię a tam SU46 stoi na torach technicznych mimo podanego semafora. Zrzut i logi w załączeniu.

110
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Stycznia 2019, 19:07:44 »
Takie dwie pierdoły-prośby:

1) Jeżeli tabor ma włączone bujanie parametrem "huntingspring", powinno być ono mocno ograniczone, lub nawet całkowicie niewystępujące, jeżeli pojazd jest na łuku.

2) Przy "engine" dodać parametr określający głośność dla przejścia dźwięków (silnika). 50% nie zawsze się sprawdza, szczególnie gdy dźwięk jest zmieniany co jedną-dwie pozycje. Przy zejściu z najwyższej pozycji na 0, brzmi to mocno nienaturalnie (hint -> SU45). Nawet samemu miksując dźwięki, z doświadczenia, robię to przy ok. 65-75%, wtedy przejście mniej się rzuca w uszy.

111
Było tutaj nie raz pisane, że sieć wymaga sporych poprawek. Sama trasa ma już z 10(?) lat, a kiedyś było inaczej :)

112
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 29 Października 2018, 23:51:04 »
@mareczek, posiadam wszystkie trzy wersje scenerii, które zostały tu swego czasu udostępnione. Sprawdzę, w której jest misja z kiblem. Jeżeli takowa będzie, to mogę podesłać.

P.S. Jeżeli @bumer już wystawił te misje, tak jak pisze @ESK8, to spoko. Jak to nie będą te, to napisz, w tych trzech paczkach, które mam powinno być to, co potrzebujesz.
Bumer wstawił drugą wersję, z trasą do OW. Natomiast pierwsza wersja miała wahadło Łódź - Sieradz - Łódź. Jakbyś ją posiadał, to bym dziękował.

113
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Października 2018, 23:21:36 »
Jest git. I dźwięk szarpnięcia też jest odgrywany dużo lepiej. Dzięki za poprawkę.

114
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 30 Września 2018, 17:35:29 »
Świst jest, tylko wentylatory zagłuszają. W realu też ich w kabinie nie słychać...

116
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Września 2018, 21:14:16 »
W exe Milka bardzo ściszają się dźwięki przełączników/haslera/nastawnika, jeżeli z kabiny przejdziemy do maszynowni i wrócimy do tej samej kabiny. Testowane na SU45, przy włączonej pracy silnika.

117
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Września 2018, 12:31:38 »
Bardzo możliwe.

A teraz wylot na exe Milka. Misja calkowo_v2_lotos, jazda SM42-2196, kilka kilometrów przed Macierzewem od strony Orzechowa. Komplet w paczce.

118
Na warsztacie / Odp: Pług odśnieżny 411S
« dnia: 07 Maja 2018, 20:03:25 »
Jeszcze w Trzebini jakieś 3-4 tory od peronu stoi taki: http://www.pkpkolejpolska.bnx.pl/photogallery.php?photo_id=128
Nie stoi, bo w ramach modernizacji E-30 w Trzebini zostały ze 4 tory, reszta rozebrana. Pług przeniesiono do Libiąża.

119
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 30 Kwietnia 2018, 10:34:00 »
To na końcu to rzymska liczba z oznaczeniem wersji. I-knorr, II-classic, IV-szara kabina. Trójka to musiał być jakiś unoff. Możesz zapełnić. Tylko to kolejna seria mmdków, których już jest masa. :/
Mmd doszły póki co tylko dwie, bo powyżej 1114 mamy same ledowe. Lepsze, że tablice kierunkowe się namnożyły...

120
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 29 Kwietnia 2018, 22:46:23 »
Praca nad nowymi trąbkami (spasowanie to istna mordęga...)





I jeszcze mam pytanie. Znajomy maszynista podrzuca sprawę sprężarki. Jednostki od nr 1114 mają sprężarki wysokoobrotowe, natomiast obecnie w Maszynie prawie wszystkie jednostki (czy nr 112, czy 1542) mają jedne dźwięki z 6ba/bII i tam mamy zwykłą (klasyczną) tłokową. Nie ma problemu aby wydzielić i przypisać inne mmd pod dane jednostki, tylko nie wiem jak nazwać pliki mmd pod numery od 1114? Np. "6baII-2"?

Strony: 1 2 3 [4] 5