Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - wrzesien91

Strony: 1 [2]
31
Mieszkam koło Jabłonowa, ale mi kurcze termin nie pasuje... Będzie jechał tylko dziś i jutro?

32
Bieżące kolejowe / Odp: DTK 2010
« dnia: 15 Czerwca 2010, 14:02:50 »

33
Bieżące kolejowe / Odp: DTK 2010
« dnia: 14 Czerwca 2010, 10:41:22 »
Moje filmiki z Warszawy:


34
Inne niekolejowe / Odp: Autosan Solina
« dnia: 06 Czerwca 2010, 09:39:27 »
Reasumując, mają to być pojazdy do obstawienia połączeń o mniejszej liczbie podróżnych, około 4.30, 5-5.30, 6, 18, 20, 22.30, żeby uatrakcyjnić naszą ofertę, bo z naszych usług korzystają na tej linii głównie uczniowie (przez to w wakacje będziemy wozić powietrze), ale chcemy też przyciągnąć pracujących dojeżdżających do Grudziądza. Połączenia od 7 do 16 -17 mamy w miarę obstawione (można ewentualnie dopleść jedną, dwie pary od września). Teraz problem polega na tym żeby dodać kilka autobusów rano i wieczorem. Ceny biletów mamy o 50 gr wyższe od konkurencji więc myślimy może o jakiejś promocji na wakacje na tej linii żeby zejść niżej niż konkurencja, a od września zrównać się z nimi cenowo, chyba że napływ pasażerów byłby znaczący, to pozostać przy wakacyjnej cenie. I teraz chodzi o to żeby autobusy był jak najbardziej ekonomiczne, żeby linia nie przynosiła strat. Przejrzałem kilka ofert:
http://motoallegro.pl/item1065613330_man_irizar.html  - konkurencja używa podobnych
http://motoallegro.pl/item1060914767_dennis_javelin_z_niemieckiej_armii_mercedes.html  - tańsze od irizara, ale większe, na pewno bardziej paliwo chłonne
http://www.maz-auto.pl/autobusy/maz/206067  - maz? cenowo przegra z dwoma wyżej, ale jest nowy> będzie mniej awaryjny
pozostają jeszcze soliny (może jakiś leasing?), albo sprintery....
Liczę na waszą pomoc :)

35
Inne niekolejowe / Odp: Autosan Solina
« dnia: 05 Czerwca 2010, 12:08:39 »
Właściwie to szukam czegoś co mało pali, żeby wykończyć busiarzy (PKS Grudziądz wita :), i odmłodzić trochę tabor, bo średnia wieku jest strasznie wysoka. Miał by to być autobus pojemny i ekonomiczny. Szlak na którym byłby używany jest aktualnie prawie wyremontowany, więc ok 40km na które byłby używany, do końca roku będą gładkie jak stół.

36
Inne niekolejowe / Autosan Solina
« dnia: 04 Czerwca 2010, 12:15:52 »
Czy ktoś z was ma może informacje ile kosztuje seryjnie nowy Autosan H7-10 Solina w wersji między miastowej? Wiem że koszty są związane ściśle ze specyfikacją zamówienia, ale tak pi razy drzwi, ile kosztowało by zamówienie 3 albo 5 solin w wersji najtańszej. I czy ktoś z was wie może jak oceniają je kierowcy?

37
Bocznica / Odp: DTK 2010
« dnia: 16 Maja 2010, 11:26:20 »
To jest o zeszłorocznym DTK.

38
Bieżące kolejowe / DTK 2010
« dnia: 16 Maja 2010, 11:19:44 »
Czy to prawda, że w tym roku nie ma być dnia techniki kolejowej?

39
Bieżące kolejowe / Odp: Modernizacji lokomotywy serii EP07
« dnia: 28 Kwietnia 2010, 16:58:49 »
Na starych wózkach podwyższenie prędkości do 160? Przecież to samobójstwo. Z tego co pamiętam część ósemek jeździły 140km/h ale zostały przebudowane na EP07 ze względu na jakieś elementy wózka chyba o łożyska chodziło tego dokładnie nie pamiętam. Nie wyobrażam sobie siódemki pędzącej 160km/h na starych niezmodernizowanych wózkach i nie chodzi tu o regeneracje czy odnowienie części biegowych i odsprężynowania. Jeśli siódemki miały by rozwijać tą magiczną prekość to wózki do nich moim zdaniem musiały by zostać zaprojektowane i zbudowane od nowa.
Czy nie taniej by było zaprojektować nowe wózki pod siódemkę na 160, i mieć dobrą polską lokomotywę z nowoczesnymi "bebechami" szybszą od leasingowanych Traxxów i Siemensów, niż modernizować kilka siódemek i jednocześnie mieć w zamiarach kupić zachodnie loki za dużo większą cenę? Mielibyśmy szybkie loki, kasa została by w kraju i wszyscy byli by zadowoleni...

40
Bieżące kolejowe / Odp: Nowe lokomotywy w IC
« dnia: 19 Kwietnia 2010, 15:58:23 »
ElektrowózPrototyp09? dobre :D

EP09 to oznaczenia polskie, a ES64F4 to oznaczenia Simensa bodajże... Na pewno nie odnoszące się w żaden sposób do polskich loków...

41
Bieżące kolejowe / Odp: Nowe lokomotywy w IC
« dnia: 18 Kwietnia 2010, 21:01:11 »
Sam znalazłem odpowiedź na swoje pytanie: http://en.wikipedia.org/wiki/EuroSprinter  :)

Nie ma wersji towarowych/pośpiesznych on ma poprostu w Polsce legalizacje na 140km/h

I jest podział na: towarowe, uniwersalne i prototypy. Patrz link.

42
Bieżące kolejowe / Odp: Nowe lokomotywy w IC
« dnia: 18 Kwietnia 2010, 18:00:08 »
Czy to są również wersje towarowe, które w Polsce mają Vmax=140?

43
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 29 Stycznia 2010, 10:43:55 »
ED86 :)
&feature=player_embedded

44
Bocznica / Lokomotywo-stopowanie ;p
« dnia: 30 Grudnia 2009, 18:08:07 »
Witam. W ramach prezentu świątecznego, kupiłem sobie bilet: Grudziądz - Laskowice Pomorskie - Inowrocław - Jabłonowo Pomorskie - Grudziądz na jutro. Z Laskowic do Inowrocławia będę jechał pociągiem TLK, a z Inowrocławia IR. I w związku z tym mam kilka pytań. Jak maszyniści IC są nastawieni do "lokomotywo-stopowiczów"? Czy mam jakąś szansę przebycia podroży w kabinie maszynisty? A gdyby maszynista pozwolił by mi wsiąść do lokomotywy, to czy pytanie: "Czy mógł bym usiąść za nastawnikiem i poprowadzić pociąg?" nie było by za śmiałe? Co prawda byłem już kilka razy w kabinie, ale zawsze na postoju i nigdy nie prowadziłem naprawdę lokomotywy, no a wiadomo, jazda w MaSzynie to jednak nie to samo. I czy zaopatrzyć się w jakiś dodatkowy ekwipunek (kamizelka odblaskowa)? Te same pytania tyczą się pociągu IR.
Szczęśliwego Nowego Roku i wielu przebytych kilometrów :)

Temat na który już wiele razy było dyskutowane. Poszukaj sobie odpowiednich wątków na forum. Bocznica.
 Krzysiek626

45
Dzięki :)

Wyrażanie podziękowań samo w sobie nie jest na forum praktykowane.
Krzysiek626

46
Aha. A mogli byście jeszcze wyjaśnić, co to są te końcówki?

47
Ale czy za czynną lokomotywę można uznać taką, w której są włączone jedynie czerwone światła?

48
W wakacje przejerzżdżałem przez przejazd w Myśliwcu koło Wąbrzeźna, i widziałem skład z towarowy jadącego w kierunku Torunia z ET22 na czele, i ET22 ciągniętym na końcu składu. Zapamiętałem to bo ciągnięty ET22 miał podniesiony pantograf połówkowy tylniy i miał zapalone czerwone światła. Niedawno mi sie to przypomniało i mnie to zaintrygowało, bo ten skład musiał przejerzżdzać przez Książki gdzie nad przejazdem są właśnie oznaczenia We8a i We9a. I w związku z tym moje pytanie: Czy przez takie miejsce, w tym przypadku ciągnięty ET22, muógł przejechać na podniesionym pantografie? Bo szczerze wątpię żeby ktoś siedział w ciągniętej lokomotywie żeby opuszczać pantograf, a co dopiero zatrzymywać cały skład żeby go opuścić, a na tym łączeniu sieci elektrycznej pantograf według mnie powinien się uszkodzić, bo z tego co widziałem kabel jest połączony grubym łączeniem.....

Krzysiek626

49
Pomoc doraźna / Odp: Gdzie znajduje się najnowsza wersja Maszyny?
« dnia: 24 Czerwca 2009, 08:17:31 »
Ok, dzięki za informacje.

50
Pomoc doraźna / Gdzie znajduje się najnowsza wersja Maszyny?
« dnia: 23 Czerwca 2009, 21:37:25 »
Przepraszam że zakładam nowy prawie taki sam wątek, ale poprzedni został zablokowany i nie można już nic dopisać. Mam już starszą wersje maszyny, ze starą "generacją" loków i tras. Na YouTubie oglądałem filmiki chłopaków z nowymi trasami i lokami. W dziale download są tylko paczki osobno z lokami, trasami itp, a czy ktoś mógłby wrzucić całą działającą maszynę (no fajnie by było ze zróżnicowanym taborem) dla tych mniej "okiełznanych" z komputerem, dla których dodanie nowych tras i pociągów jest wielkim problemem? Liczę na pozytywny odzew.

Pozdrawiam.

Strony: 1 [2]