Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wdowa94

Strony: 1 2 [3] 4
61
Tabor / Odp: Problem z teksturami (screen)
« dnia: 19 Września 2009, 22:38:49 »
Ale ja tych tekstur wogóle nie edytowałem i dlatego sie dziwię

62
Tabor / Odp: Problem z teksturami (screen)
« dnia: 19 Września 2009, 09:44:27 »
To sprawdze czy to sterowniki (najlepsze dla radka x1650pro są 7.10 a ja mam 9.3) bo to może one ograniczają rozdzielczość tekstur w renderingu

63
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Września 2009, 20:13:17 »
Pkp postanowiło odchudzić składy i wprowadziło włókno węglowe

64
Tabor / Problem z teksturami (screen)
« dnia: 17 Września 2009, 20:11:35 »
Mam problem z oteksturowianiem niektórych modeli.
Na screenie wyszedł cały skład problemów xD

65
Poszukuję, chcę zrobić / EN75- Prośba o stworzenie
« dnia: 17 Września 2009, 11:50:50 »
Mam wielką prośbę o stworzenie modelu EN75. Mam dość sporo zdjęć (także kabiny z włączonymi i wyłączonymi rzeczami), mogę w każdej chwili zrobić nowe.
Do fizyki może pomogą filmiki, posiadam dźwięki itp. Potrzebny mi tylko modelarz.

Post umieściłeś w nieodpowiednim dziale. Przesuwam.

Krzysiek626

66
Trasy / Odp: Semafor S11a
« dnia: 12 Września 2009, 14:14:57 »
Sceneria to bochnia.
Chcę zamienić semafor wyjazdowy z bochni (podstawowo bochnia_J_S2)

67
Trasy / Semafor S11a
« dnia: 12 Września 2009, 14:02:08 »
Pytanie- jak zrobić semafor s11a w scenerii (wpis), bądź gdzie znajdują się modele semaforów?

68
Trasy / Linia 139 pytanie
« dnia: 06 Września 2009, 22:54:17 »
Jest to w szczególności pytanie do autora- Czy trwają prace nad ta scenerią, albo czy jest ukończona.

Pytanie do zwykłych wirtualnych maszynistów- Czy jest u was teren (ja jak ściagłem poprawke to staje przy ładowaniu snow.tga)

Zadaj poprawnie swoje pytania w przeznaczonym do tego dziale. Co Twoje pytania maja wspólnego z działem Na warsztacie?

Przenoszę.


Krzysiek626

69
Symulator / Odp: Ludzie w symulatorze
« dnia: 19 Sierpnia 2009, 22:40:02 »
Można właśnie coś takiego zrobić, że wchodzi NIBY do wagonu i w nim znika, a w jakiejś stacji się pojawia i wychodzi na jakieś miejsce

70
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jaka kolejność pracy?
« dnia: 18 Sierpnia 2009, 14:49:42 »
Najpierw powinieneś zrobić tzw. ziemię, później tory, zwrotnice, semafory itd., a na samym końcu obiekty- drzewka, domki itd.

71
Symulator / Odp: Ludzie w symulatorze
« dnia: 17 Sierpnia 2009, 21:59:21 »
Właśnie minusem engine'u symulatora jest (jak narazie) brak wsparcia wielu funkcji rozbudowy w oficjalnych exe (Najnowszy DiezelPacka).
W niektórych wersjach developerskich można już zauważyć (czasami błędnie działające) rozbudowane funkcje, ale najczęściej są w nich błędy związane z hamowaniem, co zmniejsza przyjemność jazdy.

W najnowszym exe dodano już obrotnicę, a nawet menu, ale hamulce nie działają poprawnie.

Więc jak widać symulator bardzo szybko zostaje rozbudowywany, i za niedługo (tak myślę) stworzycie coś.
Ja niestety nie jestem developerem i nie zabardzo mogę modyfikować pliki symka (chyba, że tylko dla siebie)


72
Tabor kolejowy / Odp: Sztuka hamowania
« dnia: 18 Sierpnia 2009, 14:40:56 »
Wg mnie ,,idealna" średnia prędkość na wejściu w peron to około 60km/h. Na bardzo długim peronie to 80km/h i spokojnie sie zatrzymać na końcu

73
Symulator / Odp: Ludzie w symulatorze
« dnia: 02 Sierpnia 2009, 14:40:21 »
Można samemu zrobić animacje z prostym szkieletem w 3dsmax

74
Symulator / Ludzie w symulatorze
« dnia: 01 Sierpnia 2009, 21:33:43 »
To jeszcze mozna zrobić (na początek np z EN57) że ludzie się ruszają i wsiadają do pociągu, bądź znikają (w pociągu)

75
Symulator / Ludzie w symulatorze
« dnia: 01 Sierpnia 2009, 17:24:58 »
Ale czy takie na peronach, bo to może być poprostu model

76
Symulator / Ludzie w symulatorze
« dnia: 01 Sierpnia 2009, 16:05:55 »
Apropo - są już ludzie w symku?

Wątek wydzielony z tego tematu: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,5102.0/topicseen.html
Dotyczy m.in. wiadomości i screena z tego wątku: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7899.msg125865.html#msg125865
ZiomalCl

77
Tabor kolejowy / Odp: Sztuka hamowania
« dnia: 27 Lipca 2009, 00:37:09 »
Ze stacjami, to już lepiej jest miec pewność- zwolnić do 60km/h i powoli od początku już hamować (w EZT)

78
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 26 Lipca 2009, 22:27:38 »
A powiedzcie mi- jak rozkraczyć ten pociąg (2 tory).
Daje zwrotnice na KeyCtrl01 i mi nie przekłada zwrotnicy (exe z dieselpack)

79
Bieżące kolejowe / Odp: Wrocław Główny - Mikołajów
« dnia: 26 Lipca 2009, 22:18:06 »
Wbił jakiś tam kontroler, zrobił zdjęcia książki, myśleliśmy że potrzebuje po czym po 2 dniach przyszedł naczelnik i dał nam ostro do zrozumienia, że pozwalamy obcym osobom robić zdjęcia wnętrza nastawni.

To można powiedzieć, że jak zwykle sobie robił jaja (przynajmiej na sląsku jest taka fajna atmosfera).
Jeżeli kontroler się przedstawił, to trzeba było powiedzieć, że kontrolerowi nie wypada zakazywać fotografowania

80
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Udostępnianie "dodatkowych misji
« dnia: 23 Lipca 2009, 18:30:15 »
Musiałbym coś pokombinować i przekazać :D


Ps libertyn89 . Znasz jakieś nieoficjalne mapy?

81
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić sygnał zastępczy
« dnia: 23 Lipca 2009, 17:52:40 »
Dzięki ci bardzo

82
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Udostępnianie "dodatkowych misji
« dnia: 23 Lipca 2009, 17:45:46 »
Ja mam pomysł na dodanie 2 dodatkowych stacji do scenerii Bohnia z obrotem w EN57 (z ra do rb), bądź podczepianiem wagonów towarowych do jakiejś fabryki (przewóz towarów), bądź manewry xD

83
Pomoc w tworzeniu / Jak zrobić sygnał zastępczy
« dnia: 23 Lipca 2009, 17:32:09 »
Jak zrobić sygnał Sz zamiast S2 w scenerii?

Wiem, że na eventach, ale jak daje Sz to wyskakuje brak eventu

84
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zedytować eventy (radiotelefon).
« dnia: 22 Lipca 2009, 21:03:59 »
Jak narazie to działa mi ręczne uruchamianie (shift+1)

85
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zedytować eventy (radiotelefon).
« dnia: 22 Lipca 2009, 20:16:55 »
libertyn89, kłaniam ci się do stóp.

86
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zedytować eventy (radiotelefon).
« dnia: 22 Lipca 2009, 18:24:09 »
A mógłby mi ktoś powiedzieć (współrzędne już mam) co mam teraz wpisywać.
Mam już tą instrukcję z eventów, ale jest niezrozumiała

87
Pomoc w tworzeniu / Pomoc w stworzeniu nowej tekstury
« dnia: 30 Czerwca 2009, 11:32:35 »
Chciałbym, aby ktoś zrobił śląską EN57 w barwach jak w załączniku :)

88
Bieżące kolejowe / Odp: Pytanie do zawodu- Maszynisty
« dnia: 28 Czerwca 2009, 17:32:39 »
Co do kanałów w hangarze, to sie zgadzam, że płytkie, jak wszedłem pod EU07 to prawie niema miejsca, żeby sie wyprostować

89
Bocznica / Odp: Poprawki do symka
« dnia: 27 Czerwca 2009, 18:00:13 »
EU07.exe :P

Chyba nie poznałeś jeszcze symulatora i jego możliwości. A takie olewające odpowiedzi przesuwają cały ten wątek na Bocznicę.
Tak też uczyniam.
/ Żuk

90
Bocznica / Poprawki do symka
« dnia: 27 Czerwca 2009, 17:00:12 »
Chciałbym, żeby w następnej paczce całościowej znalazły się takie poprawki jak:
1.
-W każdym pociągu nie działa hamulec załączany przez czuwak i SHP (poprostu sobie brzeczy :/).
-Nie działają tylne lampki czerwone.
-Droga hamowania jest delikatnie przesadzona (pociągi się ślizgają, albo latają, albo ważą o połowę za dużo- takie mam odczucia)

2. EN57:
-W nawrotniku jest szybki i wolny rozruch (amperaż), a w symku tylko naprzód
-Drzwi się za wolno zamykają, a w niektórych wersjach to wogóle po różnych stronach.
-Piszczące koła już przy 1.2bar, bo tylko przy tym hamuje (patrz punkt 1. podpunkt 3)

Każdy, kto mógłby to zrobić, niech pisze.
Każdy, kto ma jeszcze inne zastrzeżenia, niech pisze

Strony: 1 2 [3] 4