121
Bieżące kolejowe / Naprawy Rewizyjne i Główne pojazdów Trakcyjnych
« dnia: 22 Lutego 2007, 21:45:23 »
Ale już wiesz ze nie stoi w krzakach.
Dobry temat...
Dobry temat...
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Zreszta połowa 07 z CM Kraków ma owa sygnalizacje. Tylko dopuszczenia brakuje ;)
A czy wie ktoś jak w Polsce wygląda sprawa jazdy w gęstej mgle? Załóżmy, że mamy takie skrajnie trudne warunki, widoczność jedynie 50 czy 20 metrów. Czy wtedy pociąg może jechać pełną prędkością? Jak wtedy wygląda sprawa widoczności semaforów?
Po za tym wie, w którym kilometrze jest To-tarcza ostzegawcza.
Co do realizmu hamowania to niebawem bedziesz
miał możliwość porównania (real-symek) i tyle.
Pozdrawiam
No to życzę ci abyś pociągiem jeździł zawsze 20 km/h i ani metra szybciej!!
Żeby się nieskonczyło ograniczeniem prędkości pociągów.
stał jeszcze około 40 minut mając włączoną przetwornicę, sprężarkę i wentylatory. ( wagony dawno pojechały na tory postojowe). Gdy wszystko ucichło mechanik wyszedł zamknął loka i zniknął gdzieś w czeluściach
Poza tym dlaczego człowiek w okularach ma nie widzieć tego co ten z dobrym wzrokiem?
w oryginalnym grafiku kolejowym jest : 1 zmiana dzienna , 2 zmiana nocna : 3 to zmiana na osiem godzin . a nie jakieś takie wymysły
prawda jest inna, 07 maja juz
Dokładnie tak jest ale sprawa tyczyła się że to wina byka że szarpie a ja udowadniam że to nie wina byka, a tylko i wyłącznie wina mechanika.
Dlatego Cargo jest mało chętne by inwestować w tabor typowy dla tych pociągów (czytaj siódemki) dlatego też stało się jak się stało i tyle tego odstawiono. Co do byków Cargo bardzo chwali sobie te maszyny,
Tylko dwa pytanka: jazda z poborem to gdy nastawnik znajduje się w pozycji innej niż pierwsza a styczniki liniowe są załączone, tak? I dwa: od jakiego ciśnienia w cylindrach hamulcowych liczy się jako hamowanie?