Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Radkos07

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
121
Ale już wiesz ze nie stoi w krzakach.

Dobry temat...

122
Bieżące kolejowe / Pytanko o kilka et22
« dnia: 18 Lutego 2007, 11:04:21 »
Czyli wymienione maszyny dostały to podczas ostatnich kilku mięsięcy w czasie napraw...

123
Bieżące kolejowe / Pytanko o kilka et22
« dnia: 18 Lutego 2007, 03:38:48 »
Cytat: "EU07-483"
Zreszta połowa 07 z CM Kraków ma owa sygnalizacje. Tylko dopuszczenia brakuje ;)

Fizycznie zamontowaną? Które to numery,bo jakoś się nie spotkałem...

124
Bieżące kolejowe / Rożności nt ET22
« dnia: 17 Lutego 2007, 00:02:47 »
Cytat: "Gumastic"
A czy wie ktoś jak w Polsce wygląda sprawa jazdy w gęstej mgle? Załóżmy, że mamy takie skrajnie trudne warunki, widoczność jedynie 50 czy 20 metrów. Czy wtedy pociąg może jechać pełną prędkością? Jak wtedy wygląda sprawa widoczności semaforów?

Jedziesz normalnie, chyba że masz napisane w rozkazie nt. ograniczenia. Jednakże nigdy nie masz pewności czy ktoś nie zostawił czegoś dużego na torach...

Cytat: "danielek"
Po za tym wie, w którym kilometrze jest To-tarcza ostzegawcza.

Gorzej tylko jak tabliczki z kilometrami są zasypane śniegiem...

125
Bieżące kolejowe / Rożności nt ET22
« dnia: 16 Lutego 2007, 15:31:01 »
yyy, bo coś te informacje do kabiny musi przekazywać?? aby coś je mogło odbierać (sygnalizacja kabinowa)??

126
Bieżące kolejowe / Rożności nt ET22
« dnia: 15 Lutego 2007, 21:22:07 »
Jeden krakowski ED72 (12 lub 13) ma zamontowaną sygnalizację kabinową już od dawna.

127
Bieżące Symulatorowe / realizm ucieka!
« dnia: 13 Lutego 2007, 19:25:07 »
Cytuj
Co do realizmu hamowania to niebawem bedziesz
miał możliwość porównania (real-symek) i tyle.
Pozdrawiam

Na mnie nie patrz, słuchaj się małego

128
Trasy / Zwrotnice
« dnia: 09 Lutego 2007, 13:38:58 »
Koledze rozchodzi się o reakcje na dyspozycje ustne. Tzn jedzie pociągiem, dojeżdża do zwrotnicy i wypowiada: "Zwrotnico przestaw się na krzywo"
No i zwrotnica się przestawia, a on jedzie tam gdzie chciał. Na tym polega automatyczne przestawianie :-)

129
Bieżące kolejowe / WYPADEK NA PRZEJEŹDZIE
« dnia: 02 Lutego 2007, 22:12:56 »
Cytuj
No to życzę ci abyś pociągiem jeździł zawsze 20 km/h i ani metra szybciej!!


Bardzo chętnie, jeśli to będzie miało uratować czyjeś życie... Napisz proszę do rodziny tej młodej rodziny iż bardzo ubolewasz nad tym zdarzeniem ale jednocześnie martwisz się aby na tym przejeżdzie nie wprowadzili ograniczenia dla bezpieczeństwa...

130
Bieżące kolejowe / WYPADEK NA PRZEJEŹDZIE
« dnia: 01 Lutego 2007, 19:45:37 »
Cytat: "hejnal"
Żeby się nieskonczyło ograniczeniem prędkości pociągów.


Pomysłowy jesteś. Jakby była 20 na przejeździe, nic nie stałoby się, a ty tutaj piszesz, iż martwisz się aby 20 nie wprowadzili...

131
Symulator / Technika jazdy. Zacznijmy od siódemek.
« dnia: 16 Stycznia 2007, 17:25:12 »
Cytat: "Krzysiek626"
stał jeszcze około 40 minut mając włączoną przetwornicę, sprężarkę i wentylatory. ( wagony dawno pojechały na tory postojowe). Gdy wszystko ucichło mechanik wyszedł zamknął loka i zniknął gdzieś w czeluściach


Uwierz mi na 1000%, że gotował wodę na herbatkę lub kawulca...

132
Bocznica / Modele W19 i W20
« dnia: 13 Stycznia 2007, 15:09:33 »
Tak, prawie wszystko gra !!

Czy mogę Cię jeszcze prosić EU07-457 o podesłanie tekstur do tych dwóch wskaźników? Zapomniałem napisać w pierwszym poście...

Dzięki...

133
Bocznica / Modele W19 i W20
« dnia: 13 Stycznia 2007, 13:22:50 »
Witam.

Posiada ktoś modele .t3d w19 i w20 do semaforów np. SSd5zpcpbIw20 lub SSd5zpcpbIW19.

Pozdrawiam.

134
Bieżące kolejowe / PTKiGK S.A
« dnia: 05 Stycznia 2007, 23:24:10 »
Cytat: "Profeta"
Poza tym dlaczego człowiek w okularach ma nie widzieć tego co ten z dobrym wzrokiem?


w okularach odbijaja ci sie obrazy dalszych semaforow. zdarza sie ze jak zdrowy czlowiek widzi 4 semafory na przod np. na blokadzie, to juz w okularach zobaczysz 2 lub 3 sem na przod...

ps. dla mnie tez sztuczny przepis...

135
Bocznica / start
« dnia: 01 Stycznia 2007, 12:43:18 »
PRAWIE bez różnicy, a prawie robi wielką różnicę...

136
Na warsztacie / Trasa
« dnia: 11 Grudnia 2006, 22:54:02 »
Ale kolega programista Was starych forumowiczów robi w balona.... Hehe...

137
Bocznica / trasa
« dnia: 15 Listopada 2006, 20:08:19 »
Cytuj
Kolega robi trase a ja tylko wymyslam nazwy stacjj by były smieszne . To narazie tyle , on nie ma konta w maszynie . Pozdrawiam

Weź się człowieku strać lepiej z tego forum, bo tylko zamieszanie robisz...

138
Publikacje / Kolejna Wersja Kabniny ET22
« dnia: 15 Października 2006, 12:09:23 »
No niestety dalej nie idzie. Ani IE ani OPERĄ. Mija 30 sekund, wpisuje się kod, naciska się link i buba :-( Download limit exceeded
Inni pościągali ?

139
Publikacje / Kolejna Wersja Kabniny ET22
« dnia: 14 Października 2006, 21:35:12 »
No właśnie, zapodajcie na inny serwer, bo nie idzie ciągnąć.

140
Tabor kolejowy / wentylatory oporowe
« dnia: 04 Października 2006, 22:05:36 »
Na większości niskich numerów 07 jak i 06 jest taki cyndzelek do wył/zał wentylatory... Czasami się to przy mrozach stosuje, ale to rzadkość...

141
Bieżące kolejowe / Naprawy rewizyjne EP07.
« dnia: 19 Września 2006, 18:10:39 »
No właśnie, zauważyłem że coś ruszyło w tym kierunku. W Krakowie po remoncie EP07-185, 318, 335, 412. W Łodzi 384.

I wszystkie naprawy robi Gdańsk i tylko EP07. Pewnie oferują najniższą cenę,  tylko ciekawe jak z jakością takiej maszyny. Ktoś posiada może więcej informacji na ten temat?

142
Na warsztacie / Pierwsza trasa początki
« dnia: 22 Sierpnia 2006, 17:43:40 »
To może jako pierwsi zrobicie trasę z działającym SHP, czyli 200 metrów przed semaforem?

143
Bocznica / ET41 nie szczegółowy
« dnia: 11 Sierpnia 2006, 22:32:53 »
Brawo Żuk! Ładnie załatwiłeś kolesia el16.

144
Bieżące Symulatorowe / Odp: Virtual
« dnia: 30 Lipca 2006, 09:54:48 »
Cytuj
w oryginalnym grafiku kolejowym jest : 1 zmiana dzienna , 2 zmiana nocna : 3 to zmiana na osiem godzin . a nie jakieś takie wymysły

W oryginalnym grafiku kolejowym nie ma Panie kolego reguły. 3 nocki pod rząd też się zdarzają...

145
Bieżące kolejowe / Zalew Byków
« dnia: 21 Lipca 2006, 21:46:33 »
Kolego Munio, widocznie pl misc kolej nie jest dla ciebie dobrym zrodlem informacji. No ale jesli do konca lipca zobaczysz na wlasne oczy 07 z towarowym, na dodatek ekspresem jak to napisales, to uwierzę...

Pozdrawiam.

146
Bieżące kolejowe / Zalew Byków
« dnia: 20 Lipca 2006, 21:47:51 »
Cytat: "Munio"
prawda jest inna, 07 maja juz

Prawda jest taka, że niestety piszesz głupoty... Dowiedz się lepiej coś o obręczach i zestawach kołowych.

147
Bieżące kolejowe / Zalew Byków
« dnia: 05 Lipca 2006, 22:52:32 »
No na Morcinku 34102 z Przemyśla do Gliwic już dwupiętrowe chodzą na składzie pospiesznego...

148
Bieżące kolejowe / Zalew Byków
« dnia: 02 Lipca 2006, 22:23:43 »
Cytat: "ZT Poznań"
Dokładnie tak jest ale sprawa tyczyła się że to wina byka że szarpie a ja udowadniam że to nie wina byka, a tylko i wyłącznie wina mechanika.

Wiesz to jest tak jak zdania uczonych bywają podzielone, tak tutaj także bywają podzielone.
Mnie tego nie udowodnisz, bo się absolutnie z Tobą nie zgadzam, że to tylko wyłącznie wina mechanika. Dużo od niego zależy,ale to także wina maszyny. I ja nie przekonam Ciebie i ty mnie.

Cytat: "ZT Poznań"
Dlatego Cargo jest mało chętne by inwestować w tabor typowy dla tych pociągów (czytaj siódemki) dlatego też stało się jak się stało i tyle tego odstawiono. Co do byków Cargo bardzo chwali sobie te maszyny,

To nie poszło o nieopłacalność pociągów,tylko o zupełnie coś innego i dlatego nie remontują siódemek. Wiesz jak byłoby pewne że 07 na pewno zostaną w Cargo i nikt pozniej nie przyjdzie i nie przekaże ich do innej spółki, to napewno byłyby wyremontowane.
A co do chwalenia,to może sobie dyrektorstwo chwali,bo przecież nie będzie krytykować, logiczne. Natomiast Ci co tym jeżdżą, to zdecydowanie krytykują. Jak mam jechać koniem, to kur..... człowieka łapie.

149
Na warsztacie / Prace nad HTV i STV
« dnia: 21 Maja 2006, 10:55:42 »
Cytat: "Dżyszla"
Tylko dwa pytanka: jazda z poborem to gdy nastawnik znajduje się w pozycji innej niż pierwsza a styczniki liniowe są załączone, tak? I dwa: od jakiego ciśnienia w cylindrach hamulcowych liczy się jako hamowanie?

Może raczej każda pozycja różna od pozycji zerowej oraz jak napisałes gdy zamknięte są styczniki liniowe.

Rejestracja hamowania jest wtedy gdy ciśnienie w cylindrze osiągnie wartość 1,6 lub 1,8 atmosfery (teraz nie pamiętam dokładnie)

Tak więc dlatego na taśmie nie są rejestrowane hamulec poślizgowy oraz gdy np. hamuje się samym składem.

150
Na warsztacie / Prace nad HTV i STV
« dnia: 20 Maja 2006, 20:00:43 »
Czyli wynika z tego, że nie ma żadnej przeszkody technicznej aby te dolne wykresy zrobić. Dżyszla będziesz wielki jak Ci się to uda!

A w sprawie taśmy, skontaktuj się z EP08.

Pozdrawiam.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9