Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Radkos07

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
Cytuj
Kiedy na żabach nieoznaczonych mamy skoki napięcia? Jeśli nie ma wskaźnika, to po obu stronach izolatora jest ta sama sekcja zasilania. Jeśli któryś z odcinków nie jest odłączony (a wtedy nie nazwałbym tego tylko skokiem), to skąd znaczne napięcie na izolatorze?

Napięcie jest to samo. problem polega na regulacji odległości na żabie i stąd się bierze łuk...

2
Nie jeżdżę na towarach....

3
Na 07 od razu jedziesz "po ***... ogiera" nic nie bocznikujesz. Rozruch ma być szybki i mocny, szczególnie na EP.
Na 09 podprowadzasz bokami, to samo na 22.

4
Bieżące kolejowe / Znak "B" na CMK
« dnia: 16 Czerwca 2013, 03:21:56 »
Witam,
Na CMK od strony Zawiercia zauważyłem ostatnio nowy znak... W kwadracie na żółtym tle jest literka B...
Ktoś wie co to takiego??

5
Bieżące kolejowe / Odp: Przewóz roweru w PKP INTERCITY.
« dnia: 13 Maja 2013, 11:37:22 »
A może Białystok - Katowice?

6
Bieżące kolejowe / Odp: Przewóz roweru w PKP INTERCITY.
« dnia: 12 Maja 2013, 20:04:48 »
Kolego nie czytasz uważnie... Znajdź mi prosżę relację ze Świnoujścia do Katowic... A później coś napisz....

7
Bieżące kolejowe / Odp: Przewóz roweru w PKP INTERCITY.
« dnia: 12 Maja 2013, 13:53:38 »
Wow.. Maksymalnie cztery rowery? Chyba musimy dziękować za ŁASKĘ szanownych dyrektorów Intercity...
I oczywiście najlepiej kupić bilet z wyprzedzeniem... Tylko skąd ja do kur... nędzy mam wiedzieć kiedy dojadę na miejsce i będę wracał??
Żałosne podejście...
Chyba najlepsze czasy gdy PR miało przewozy dalekobieżne już minęły na zawsze....

8
Bieżące kolejowe / Odp: Przewóz roweru w PKP INTERCITY.
« dnia: 12 Maja 2013, 13:17:36 »
Cytuj
To przepis na stałe. W wakacje problemu nie będzie, bo rozkład znajduje jakieś pociągi z rowerówkami.
483, jeśli wy macie takie podejście no to właśnie widać.. Czyli poza wakacjami mam zrezygnować z podróży? Ok, a wy traćcie kolejnych klientów..

9
Bieżące kolejowe / Przewóz roweru w PKP INTERCITY.
« dnia: 04 Maja 2013, 17:18:55 »
Witam,
Od 19 marca m.in. w TLK jest taki oto przepis:

"Uwaga! Pociągi EuroCity (EC), Express InterCity (EIC), Express (Ex), Twoich Linii Kolejowych (TLK), w których planowo nie kursuje wagon przystosowany do przewozu rowerów, jak również wagony sypialne i z miejscami do leżenia (kuszetki) objęte są całkowitym zakazem przewozu rowerów."

Ktoś mi znajdzie jakieś propozycje przejazdu ze Świnoujścia w stronę Katowic??

Bo w INTERCITY już całkowicie zachowują się jak idioci!

10
Bieżące kolejowe / Odp: PKP IC organizuje szkolenia na maszynistę
« dnia: 05 Stycznia 2013, 22:19:58 »
Nie ma żadnej umowy o pracę...

  Dodano: 05 Stycznia 2013, 22:21:56
Problem jest jeszcze inny.. To co teraz przychodzi na kolej, to w większości się nie nadaje na maszynistów... Mam wrażenie że jakby byli z "łapanki ulicznej"... Zdażąją się goście, którzy po szkoleniach i teorii mają problemy z interpretowaniem sygnałów na semaforach....

11
Tabor kolejowy / Odp: Tarcze w prędkościomierzu RT9
« dnia: 30 Października 2012, 15:38:44 »
To bardzo ciulaty rodzaj haslerów.. Łatwo idzie się >jorgnąć<

12
Pomoc doraźna / Odp: Turów - Macierzewo, misja TLK wykoleja się?
« dnia: 30 Września 2012, 21:52:16 »
Witam.
A mnie brakuje całego katalogu w linia053_calkowo w katalogu scenery, przez co nie mogę uruchomić tej misji.
Czy ktoś może podesłać na maila spakowany katalog?
radkos07@op.pl

13
Na warsztacie / Odp: Linia nr 91 - Kraków Bieżanów - Bochnia
« dnia: 27 Listopada 2010, 22:54:44 »
Tylko na tym schemacie jest linia katowice - jaworzno po ktorym nie jeżdżą pasażery...

14
Bieżące kolejowe / Odp: Budyń w nowym malowaniu IC
« dnia: 02 Lipca 2010, 19:44:43 »
Osobiście wolę prowadzić pozostałe budynie, niż np. 1014...

15
Bieżące kolejowe / Odp: E30 = 160 km/h??
« dnia: 04 Kwietnia 2010, 00:04:26 »
Cóż... jak widać Polska to dziwny kraj...
Niedługo nawet na zastępczy będziemy jeździć 20kmh, bez względu na to czy to samoczynna blokada czy półsamoczynna... Taki mały OT

16
Bieżące kolejowe / Odp: E30 = 160 km/h??
« dnia: 28 Marca 2010, 12:34:40 »
Przez Oławę nie ma znaczenia prędkość szlakowa, bo i tak zawsze jest ograniczenie podane przez drogowskazowy semafor do 100... W Brzegu także się nic nie głównie nie zmieni. No może poza pociągami które będą miały przelot bez zatrzymania. Reszta otrzyma wjazd na 40... Poza tym dziwię się dlaczego nie zdecydowano się na rozwiązanie ze zwrotnicami o promieniu 1200 oraz semaforami z zielonym pasem...

17
Infrastruktura kolejowa / Odp: W27 i W16 na posterunku odgałęźnym
« dnia: 17 Grudnia 2009, 20:50:17 »
W tym przypadku przy tej ilości linii postaw jednostronnie...

18
Tabor kolejowy / Odp: Seria ET22 2000
« dnia: 22 Listopada 2009, 22:55:15 »
To zwiększyli czas pracy pomiędzy PK? Przecież było 60 +-12h...

19
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 18 Listopada 2009, 20:37:53 »
Cóż zdania uczonych bywają podzielone...
A jakie jest zdanie wrocławiaków na temat 1049 czy 1067? Bo nie raz słyszałem że bardzo kiepskie... Najwięcej uwag na temat hamowania? Prawda?

20
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 17 Listopada 2009, 22:31:08 »
Cytuj
Po Gliwicach. W 1020 prawie nic nie zmienili (największa zmiana to chyba kiepski pulpit) i w porównaniu do maszyn po Oleśnicy to wielki niewypał.
A na jakiej podstawie tak twierdzisz? Jechałeś na służbie?
Ja jechałem i pulpit mi się bardzo spodobał. Dobre właściwości trakcyjne i co ważne: Cichy, przewidywalny i niesyczący Oerlikon...
Fajnie i miękko chodzi nastawnik.

21
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 16 Listopada 2009, 23:20:06 »
Cytuj
Czy w tym kraju panuje bezmózgowie ?
W kraju nie. Na kolei niestety tak.

22
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 16 Listopada 2009, 21:13:13 »
A to ten tunel ma robić maszynista?? hehe... Dobre...

23
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 16 Listopada 2009, 20:45:03 »
Kolego, jakie boczne osłony? Co ty za przykłady podajesz? Polecam film w poście powyżej...
Gdyby jeszcze na tych wyświetlaczach była opcja stałego napisu bez przemieszczenia to jeszcze... pół biedy...

24
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 16 Listopada 2009, 19:37:39 »
A wiesz jak to przeszkadza w nocy, gdy jedziesz? Oślepia niemiłosiernie... W dzień to jeszcze, można załączyć...
Co szkodziło aby taki wyświetlać umieścić w miejsce LOGA: PKP INTERCITY na czole?? Niestety brak pomysłu...

25
Bieżące kolejowe / Odp: Upadłość PR
« dnia: 01 Listopada 2009, 11:44:24 »
Cytuj
Chociażby w Lublinie stoi cały sznurek SU45 należących do IC, na ale trzeba wydać pieniądze na naprawę.

A na Hel w sezonie składy ciągną 2xSM42... Bardzo mądre posunięcie...

Generalnie szanowne IC poobcinało wszystko: i pociągi, i liczbę wagonów i wynagrodzenia dla mechaników... Niestety, tendencja ta będzie postępować dalej... Oby jak najszybciej weszła owa spółka na giełdę, może w końcu upadnie...

Taki mały OT: ostatnio jechałem do Wrocka. W Gliwicach dyżurna przyniosła telegram iż odjazd jest +10 po czasie. Telegram był tylko do Kędzierzyna. Dalej nic nie wiadomo. Kierownik też zdezorientowany. W końcu do kierownika trafiła kartka od podróżnego z rozkładem z neta iż do Wrocka jest przyjazd o 16.36.Tymczasem na tablicy peronowej odjazd był o 16.35.
Żadnej poprawki do rozkładu, żadnego telegramu, żadnej informacji. Państwo w Państwie i niezłe lachańsko...

26
Bieżące kolejowe / Odp: Upadłość PR
« dnia: 01 Listopada 2009, 00:10:36 »
Cytuj
PR nie ma taboru? PR ma wagonów dużo więcej niż potrzebuje - to właśnie IC, przejmując sektor przewozów międzywojewódzkich powinno otrzymać 100% taboru, którym do tej pory jeździły PR. Niestety tak się nie stało, dlatego miniony sezon wyglądał jak wyglądał...
A kto Szanowny Kolego przejął 69 maszyn wyremontowanych przez Unię Europejską? A kto przejął wagony wyremontowane przez Unię Europejską?

Powinno otrzymać? Przede wszystkim IC nie powinno przejmować tego sektora, bo to co się dzieje w segmencie pociągów pospiesznych w porównaniu z czasami Przewozów Regionalnych to śmiech na sali.... Sodoma i gomora...
A miniony sezon? Dam sobie rękę uciąć, że następny będzie wyglądał podobnie, jak nie gorzej....

27
Bieżące kolejowe / Odp: Likwidacja połączeń od 1 września.
« dnia: 14 Sierpnia 2009, 13:06:53 »
Niestety ale podróżowanie PKP IC to obecnie jeden wielki skandal... W przyszłym roku jadąc na Mazury wiem że na pewno nie skorzystam z pociągów. Jakoś nie bawi mnie podróżowanie na taki dystans w 9 osób w przedziale + przesiadka + stanie w wagonie rowerowym jak sardynki, bo szanowne IC z powodu braku wagonów obcina składy do minimum.

Niestety, ale za czasów PR było o wiele lepiej. Składy 10-12 wagonowe chyba już przeszły do historii.

Na Krakowiance do Kołobrzegu za czasów PR chodziło 9 x kl.2!! Za czasów IC - 5 wagonów.
Na Wigrach do Suwałk podobnie. A teraz 4 x kl.2.
Na Hutniku do Ełku można teraz zobaczyć skład 6-cio wagonowy, w tym jeden rower i jedynkę.
Z Wrocławia puszczają 4 wagonowe składy na Mazury
Pytanie: czy w ciągu roku tak ubyło podróżnych???

A żeby było mało, to z Korsz do Ełku w 50% obiegów chodzą Stonki!! Na Hel z Gdyni to samo!! Pięknie!

Inny przykład: znajdźcie mi pociągi które mają dwa wagony kl.1?? Są, oczywiście, ale teraz porównajmy to do PR.


Rok temu był tutaj taki jeden zagorzały zwolennik przejęcia lokomotyw i pospiesznych przez IC. "Hurra, mamy pospieszne!!"
Twierdził, że to słuszny krok do prywatyzacji spółki...
Jeżeli tak ma wyglądać ta prywatyzacja, to brawo, brawo!! Oby tak dalej, ale niech w końcu zawita do nas obcy przewoźnik!

Pozdrawiam.

28
Heh... Odszkodowanie... Poczekajcie aż wejdą w życie zwroty za opóźnione pociągi... Ciekawe jak będzie wyglądał przyszły rozkład jazdy... Czyżby zapowiadały się wydłużone czasy jazdy i planowe postoje po 10 min..??

29
Bieżące kolejowe / Odp: Wrocław Główny - Mikołajów
« dnia: 27 Lipca 2009, 21:58:18 »
W kabinie czujesz jedynie hamowanie. Przy 14 - 15 wózkach na haku jest to ewidentnie wyczuwalne. Czasami nawet czujesz się tak jakbyś miał wypaść z fotela... :-) Oczywiście mam na myśli tutaj hamowanie ze 120 kmh.

30
Niestety koledzy ale na polskich kolejach zapanował tak ogromny burdel że się w głowie nie mieści. Niech ktoś spróbuje w nadmorskich pociągach dowiedzieć się o pociągach konkurencji... (np. z cegły). Życzę powodzenia, ale większe prawdopodobieństwo że usłyszycie: "panie, przecież to konkurencja, nam nie wolno..." Szok!!
Z Łeby do Władysławowa korzysta się z trzech różnych przewoźników. A to trzy rodzaje biletów (PR, SKM, PR)
Na Helu to nawet nie ma rozkładu odjazdów pociągów. Na Redzie zapomnijcie o odjazdach PKP PR (jest ale na małej kartce, gdzieś na bocznej szybie, gdzie trzeba się kapnąć aby tam zajrzeć...). Na głównej tablicy tylko dany dominujący przewoźnik. To samo w Lęborku, w Łebie i zapewne w wielu miejscach innych też. Współczuję ludziom, którzy nie mając pojęcia o kolei i muszą z niej korzystać, bo mnie to chyba trafiłaby [kobieta pracująca]...

W Katowicach wczoraj nie można było się dowiedzieć o ile opóźniony jest pociąg z Ełku itp itd. Państwo w Państwie... I człowiek nie wie, czy ma kupić bilet IC, czy PR. Pozostało mi czekać pod tablicą na informacje z zamiarem iż zaraz czeka mnie wyścig po bilet do kasy...
I jak się okazało wybrałem pospieszny do Rybnika. Niestety jechał drogą okreżną, lecz zero informacji na ten temat. A pani kierownik w pociągu odpowiedziała w ten sposób: "Robimy sobie wycieczkę krajoznawczą..." Uwierzcie, lecz po 15 h podróży brak słów...

Pozdrawiam.

Strony: [1] 2 3 ... 9