Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sawi

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 154
241
Pomoc doraźna / Odp: Widok z zewnątrz - tworzenie tekstury
« dnia: 31 Stycznia 2019, 22:15:01 »
próbowałem tego, ale robię to widocznie złym programem.
Większość pracuje bodajże na programie Gimp 2.8 lub 2.10 z tego co kojarzę. W takim razie mea culpa i dzięki Mati za korektę zapamiętam.

242
Pomoc doraźna / Odp: Widok z zewnątrz - tworzenie tekstury
« dnia: 31 Stycznia 2019, 21:45:11 »
Poradnik nie trafiony, bo najpierw robimy wersje tga, a dopiero jak jest wszystko cacy tworzymy dds. Co do twojego pytania to na podstawie tzw skórki robisz teksturę i nakładasz w miejscach okien kanał alpha.

243
Tabor / Odp: BR285
« dnia: 27 Stycznia 2019, 10:06:30 »
Ekrany obecnie są włączone pod universalem 0.

244
Bocznica / Odp: Linia 276
« dnia: 25 Stycznia 2019, 23:27:28 »
No nie ma i prędko nie będzie, bo dobra sceneria to nie jest takie hop siup biorąc pod uwagę, że poza Seba robi to dobrowolnie i w miarę dostępnego czasu.

245
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 19.01 - problemy
« dnia: 24 Stycznia 2019, 15:11:49 »
Ty nie. Zrobił to ktoś inny. Myślę, że tutaj jest pies pogrzebany:
event slychac_strzaly multiple 3.0 none piorun1_burza /*deszcz1*/ condition propability 0.7 endeventpewnie wadzi ten deszcz1.

246
Tabor / Odp: Błąd w EN57-3001 ra
« dnia: 23 Stycznia 2019, 17:47:26 »
No to detale zostały usunięte przypadkowo w takim razie niedawno na repo.
EDIT:
Dobra już widzę co jest grane. Zostały usunięte podczas ujednolicenia wycieraczek. Będzie poprawione.
EDIT:
Poprawione na repo rev 3427.

Sprawa zamknięta, zamykam.
@MaciejM

247
Tabor / Odp: Błąd w EN57-3001 ra
« dnia: 23 Stycznia 2019, 16:36:51 »
Cóż taki trafił na repo z tego co widzę i wygląda to na brak submodelu detale.

248
Bocznica / Odp: EN-57 AKŁ
« dnia: 22 Stycznia 2019, 15:09:06 »
Nie. Miałem podobnie i wystarczy jak w starterze w zakładce Tabor posiadany kliknie Sprawdź posiadany tabor. Następnie zamknie go i uruchomi go ponownie.

249
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 26 Grudnia 2018, 22:46:25 »
Cóż mój obecny wkład prawda jest taka, że jest mizerny w porównaniu do tego co było kilka lat wstecz. Wiele się zmieniło od tamtego czasu i raczej już nic nie będzie takie jak przedtem. Na ponad rok z hakiem zniknąłem i szczerze powiem od czasu tego tzw kolejnego powrotu nie bardzo umiem tutaj miejsce dla siebie znaleźć. Coś tam próbuję wiadome, ale i z tym różnie bywa. Ogólnie wystrzeliliśmy z rozwojem exe i to mnie w głębi serca cieszy. Gdyby nie praca exemastrów nie byłoby postępu taka jest prawda. Kiedyś mogliśmy pomarzyć o asynchronach itp pojazdach. Dziś można nimi śmigać. To niesamowite jak szamyna ewoluuje. Zawsze mówiłem i będę to powtarzał że  żaden ze mnie twórca tylko amator, który coś tam próbuje z różnym skutkiem. Chylę czoła przed twórcami za ich włożoną prace i o oby tak dalej.

250
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 26 Grudnia 2018, 22:08:58 »
Pierwsza sprawa nie ja robiłem ten opis, druga nie mam o to pretensji bo osoby zajmujące się fb mają swoje życie, szkołę, pracę i życie osobiste. Wkurza mnie nadal postawa oczekiwaczy. Apeli było już kilka o materiały i guzik z tego wyszło. Tworzenie modelu to nie jest taka bułka z masełkiem. Trwa to nie raz wiele tygodni, miesięcy lub lat w zależności od dostępnego czasu. Początek jest przeważnie ten sam, plane i na niego naniesione plany o ile jesteśmy je w stanie posiadać. Nie raz trzeba się posiłkować na tzw oko. Bryła modyfikowana setki razy. Jej elementy wielokrotnie zmieniane. Od pewnego czasu używam symetrii i sam się dziwię jakim byłem masochistą bez niej. Każdy verteh przenosiłem ręcznie po obu stronach heh. Nie raz się jeszcze łapie na tym, że to robię, ale se myślę jak zacząłem to już skończę ;).To co tam widać, tam na nich to efekt kilku dni i tyle.

251
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 26 Grudnia 2018, 21:51:07 »
Dobra proszę usunąć te screeny i po sprawie. Nie wiedziałem, że to może przynieść tzw przysłowiowy ból dupy. Fakt nie jest to elf zatem nie jest to pro rozumiem.

252
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 25 Grudnia 2018, 13:56:13 »
Jeździsz wagonami i nie kojarzysz he he? To tył w przygotowaniu nowego modelu wagonu. Teraz pewnie szybciej skojarzysz :). Nad tym dachem siedziałem jakoś ze 3 dni i tak mi coś jeszcze nie pasuje, ale niech będzie póki co.

253
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 25 Grudnia 2018, 12:24:30 »
Screen z cyklu nie tylko z line. Z plane też da się coś porobić. W tym przypadku tył w przygotowaniu.

254
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukujemy osób do współpracy
« dnia: 23 Grudnia 2018, 20:34:44 »
Większość raczej tworzy tabor niż domki, więc nie jestem pewien czy takie portfolio tez jest brane pod uwagę.

255
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 11 Grudnia 2018, 16:25:04 »
A może by tak jakiś log? Bo kurcze fusy się już skończyły i ciężko będzie zgadywać.

256
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 07 Grudnia 2018, 22:30:59 »
Podejrzewam, ze to co napisał @MW rozwiąże ten problem https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30948.msg500482.html#msg500482

257
Pomoc doraźna / Odp: ED72
« dnia: 07 Grudnia 2018, 21:35:14 »
Pewnie nie, zatem miłej zabawy z pivotem.

258
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 07 Grudnia 2018, 17:02:22 »
Kabinka dragona w wersji lowpoly miala troche niepotrzebnej geometrii, ktora po zmianach sposobu rysowania kabin zaczela przeszkadzac. W zalaczniku poprawione wersja do wrzutki na repo.
Wrzucone rev 3254

259
Symulator / Odp: Pulpit ET22 1:1 - wątek zbiorczy
« dnia: 04 Grudnia 2018, 18:49:03 »
Tak podejrzewałem, że stamtąd ten nick kojarzę. Z resztą nie tylko ja. A zatem grając w otwarte karty jakby nie spojrzeć jesteś mało wiarygodny. Nie ma pewności iż dalej po cichaczu nie trzymasz z tym środowiskiem i nie grasz na dwa fronty. Cóż pulpitowcy zrobią jak zechcą ich sprawa. Moje przypuszczenia się potwierdziły i tyle. Zróbcie jak uważacie.

260
Symulator / Odp: Pulpit ET22 1:1 - wątek zbiorczy
« dnia: 04 Grudnia 2018, 18:24:32 »
Może i nad wyraz, ale jak dla mnie chcesz lub chcecie dostać niejako gotowca i mieć to z bani. Zagrajmy w otwarte karty. Nie jesteś przypadkiem z td2?

261
Bocznica / Odp: Odp: test-EU07-019.rar
« dnia: 19 Listopada 2018, 17:29:26 »
Nie spinaj się tak bo to była ironia notabene.

262
Bocznica / Odp: Odp: test-EU07-019.rar
« dnia: 19 Listopada 2018, 17:01:29 »
Nie czarujmy się siódemek w symku mamy już aż nadto, więc dobrze by było by nasi teksturowcy przerzrucili się na inny model. Jeszcze tzw malowanie historyczne zrozumiem, ale by różniła się tylko paskiem bądź innym szczególem to już lekka przesada.

263
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Listopada 2018, 14:42:31 »
Mógłbyś opisać na czym dokładnie polegają te poprawki?

264
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Listopada 2018, 14:28:49 »
Masz screenie to lowpoly do 409 tki.

265
Bocznica / Odp: NIEPODLEGŁA
« dnia: 13 Listopada 2018, 07:14:18 »
A co dokładnie tam jest takie bardzo masakrycznie?

266
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 03 Listopada 2018, 10:02:34 »
A mógłbyś wystawić swoją przystosowaną paczkę Epku?

267
Sorry mea culpa teraz zauważyłem, że wątek dotyczy kabiny a nie modelu zewnętrznego. Ze swojej strony tylko jeszcze dopowiem warto zadbać o wymiary, bo później robienie na tzw oko potrafi się zemścić. Więc faktycznie na start warto się zabrać za coś prostszego i z czasem gdy już twój level możliwości poszybuje ku górze zrobić podejście do tego typu tematów.

268
Ktoś kiedyś rzekł bardzo mądre i życiowe słowa zaufanie buduje się latami, a można przez głupotę szybko stracić. Cóż nie oceniam pożyjemy zobaczymy jakie ty wnioski z tego wyciągnąłeś czas pokaże. Co do samego procederu to nie ma znaczenia skąd kradłeś te modele, tylko że to robiłeś. Taki niesmak może ciągnąć się latami. Co do modelu husarza to wybrałeś sobie tzw ciężki kaliber. Mam od pewnego czasu model @Smejkla na warsztacie. Z tego co mi wiadomo jest w miarę wymiarowy. Boli mnie to, że wiele by szło zrobić, ale niestety w zasadzie wszystko obija się o czas. Jeśli go masz twórz jak najbardziej, a kto wie może z czasem to zaprocentuje.

269
@carmel4a tu nie chodzi o brak zaufania tylko o pewnego rodzaju fakty. Ten nick kojarzę i zostało mi to również potwierdzone ze sceny td2. Podobno tam bardziej byłeś chętny do prezentowania swoich prac. Chciałem, że tak powiem się osobiście przekonać jak jest.

270
Nie wiem czemu, ale coś mi tu nie pasuje w tej układance. Mam jakieś takie dziwne przeczucie, że ten nick gdzieś już widziałem. Piszesz, że w tej dziedzinie siedzisz 4 miesiące, ale jak masz coś zaprezentować kręcisz kota ogonem.

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 154