Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sawi

Strony: [1] 2 3 ... 153
1
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zmiana patyków do ES64F4
« dnia: 05 Grudnia 2022, 17:13:03 »
Hmmm no dobra obstawiałem, że 3.0 to nie jest jakaś mega stara wersja, ale ok sprawdzę i dam znać. Dzięki.
EDIT:
Podziękował działa bez zarzutu.
EDIT1:
@x_Zielu sprawdż czy jest ok.
https://eu07.pl/userfiles/6184/es64f4%20%E2%80%94%20kopia%20%E2%80%94%20kopia%20%E2%80%94%20kopia.7z

2
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zmiana patyków do ES64F4
« dnia: 04 Grudnia 2022, 14:44:27 »
Raczej nie, bo ten drugi screen co pokazałem jest na czystym blenderze zrobiony. A tam mam tylko banan i do niego przyparentowane ramie.

3
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zmiana patyków do ES64F4
« dnia: 02 Grudnia 2022, 22:04:52 »
Aaa no tak nie zauważyłem, że pivot ma przesunięty. Spoko zrobi się.
EDIT:
A jednak napotkałem problem. Pivocik ładnie ustawiony a mimo to za każdym razem to samo wywala podczas próby eksportu. Czyżby coś z hierarchią?
EDIT1:
Mimo ustawionej kolejności dalej to samo, ktoś mial z was już podobny przypadek?

4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Druty elektryczne w 3ds Max
« dnia: 02 Grudnia 2022, 23:24:40 »
Napisane masz powyżej, że chodzi o folder templates, który znajduje się w głownym folderze symulatora i w nim są różne konfiguracje.

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zmiana patyków do ES64F4
« dnia: 02 Grudnia 2022, 21:50:42 »
Proszę bardzo. @X_Zielu masz usunięte badyle zewnętrzne i zostawione tylko te wewnętrzne. Jak trzeba jeszcze usunąc podstawy pantografów to pisz, bo są one jako submodel detale_dach_LOD0
https://eu07.pl/userfiles/6184/es64f4%20%E2%80%94%20kopia%20%E2%80%94%20kopia.7z

6
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zmiana patyków do ES64F4
« dnia: 02 Grudnia 2022, 21:26:45 »
Dobra @Maciejokiowski proszę zgodnie z obietnicą pliczek t3d z zamienionymi badylami. Usuń z jego nazwy - kopia i nadpisz sobie plik, wtedy będziesz miał ruchome pantografy wewnętrzne. @X_Zielu tobie niebawem też podeślę ten z usuniętymi.
https://eu07.pl/userfiles/6184/es64f4%20%E2%80%94%20kopia.7z

7
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zmiana patyków do ES64F4
« dnia: 02 Grudnia 2022, 20:01:55 »
@X_Zielu chcesz t3d z usuniętymi zewnętrznymi, czy zewnętrznymi wydzielonymi do osobnego pliku?

8
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zmiana patyków do ES64F4
« dnia: 02 Grudnia 2022, 19:13:16 »
To co pokazałeś to fragment z mmd a tam akurat nic nie zmieniasz. Zmian za to dokonujesz w pliku t3d modelu o czym tobie wspomniałem wyżej. Jak zbytnio nie ogarniasz to postaram się przy wolnej chwili podesłać tobie gotowca powiedzmy na spokojnie do niedzielli lub nawet i wcześniej.

9
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zmiana patyków do ES64F4
« dnia: 25 Listopada 2022, 21:25:38 »
Da się to zrobić, ale to wymaga wiedzy mimo wszystko. Tak wymaga to grzebania w pliku t3d modelu, gdyż w mmd masz użyte dwa pantorgrafy tj 1 i 2 i są one obecnie jak zewnętrzne, a pantografy wewnętrze sa jako 3 i 4. Aby tego dokońać w skrócie należy w tymże pliku podmienić numery owych submodeli. Poza tym z tego co mi wiadomo jest zrobione według sztuki i wewnętrzne są praktycznie nieużywane.

10
Na warsztacie / Odp: 6Dh-1
« dnia: 04 Listopada 2022, 16:00:21 »
Skode po moich poprawkach autorstwa Smejkiego przekazałem jakiś czas temu do stosownego działu, także nie musisz się już tym zamartwiać.

11
Na warsztacie / Odp: 6Dh-1
« dnia: 03 Listopada 2022, 19:47:21 »
Różne ustawienia sprawdzałem i za każdym razem było jako jeden obiekt, ale jak najbardziej nie neguję bo możliwe że nie te opcje zaznaczałem.

12
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: EU160
« dnia: 03 Listopada 2022, 19:44:12 »
Potwierdzam wózek do ST44 jest na to dowodem z moimi lekkimi poprawkami.

13
Na warsztacie / Odp: 6Dh-1
« dnia: 03 Listopada 2022, 19:00:08 »
Ponoć da się dane odzyskać z takich dysków, więc warto spróbować.

14
Na warsztacie / Odp: 6Dh-1
« dnia: 03 Listopada 2022, 16:35:25 »
Niestety ale z obj nawet pomimo właściwego podziału po imporcie to zlepia w jeden obiekt. Przerabiałem to już na gagrze po przesiadce na blendera.

15
Na warsztacie / Odp: Moje ostateczne stanowisko
« dnia: 31 Października 2022, 21:35:36 »
Spokojnie te 10 lat o którym wspomniałem to było tak rzucone na mm, więc jedynie to zacytowałem powiedzmy.  W pewnym sensie jak najbardziej masz racje, bo klop, który był robiony na 3dsie po przesiadce na blendera okazał się w sporej części projektem do zrobienia od nowa. Dzięki pewnej osobie, która dołaczyła do tego projektu ruszył on po dłuższym zastoju i wygląda coraz lepiej. Tak samo sprawa wygląda z wózkiem https://eu07.pl/forum/index.php/topic,28669.msg558992.html#msg558992  Człon s w zasadzie jest na repo klopowym z dobre 2 lata tyle że bez wnętrza na koncepcjii @tmj z zastosowanymi manelami i podwoziem od Seby. Początkowo rozrządczy miał być dostosowany pod standard silnikowego, ale teraz na obecną chwilę to r jest po poprawkach i na ich podstawie trzeba będzie zrobić to samo z silnikowym. Oczywiście to tylko jeden z przykładów iż nie raz się człowiek narobi w 3dsie, a po przesiadce na inne środowisko trza zrobić drugie tyle. Do samego blendera robiłem aż trzy podejścia i za tym trzecim szału nie ma, ale se już coś wymodeluję. Także jak tylko się uporam ze swoimi sprawami, które notabene pochłaniają sporo czasu, wrócę do tematu.

16
Na warsztacie / Moje ostateczne stanowisko
« dnia: 31 Października 2022, 06:57:10 »
Hej ze względu na wczorajszą guanoburzę jaka miała miejsce na mm oraz pomówienia i żenujący wręcz poziom dyskusjii użytkownika, który sam jest hipokrytą i ma problemy ze sobą, które rozładowuje na klawiaturze zostałem zmuszony do przedstawienia swojego ostatecznego stanowiska dotyczącego zaczętych przeze mnie projektów. Wygląda ono następująco iż robię to co chcę i kiedy chcę. Nigdzie nie podawałem terminu, a jeśli to zrobiłem, to przepraszam byłem w błędzie. Nie mam z nikim ani umowy spisanej, ani tym bardziej czegoś co mnie wiąże bym zrobił to w danym czasie. By była jasność w takiej sytuacji mogę to nawet i 10 lat robić jak słusznie wczoraj wytknął @SQT a wam nic do tego. Zostało mnie wczoraj wytknięte również że rzekomo chciałem się pochwalić tym co robię i temu robię screeny co jest kompletną bzdurą bo nie zależy mnie na atencjii i jakimś poklasku to już mam dawno za sobą. Wielu z was się wydaje, że mnie znacie i wiecie to czy tamto, ale prawda jest zupełnie innna. Jednak zmęczyło mnie już pisanie jak jest i co się zmienia bo wy i tak wiecie lepiej niż ja sam. Screeny nie mają na celu pokazać patrzcie co mam a wy mieć nie będziecie, tylko patrzcie tak wygląda na daną chwilę ten projekt. Obecnie na głowie mam coś znaczniej ważniejszego niż modele temu czas jaki na to mogę poświecić jest znikomy i potrwa to jeszcze trochę. Miałem czas i chęci to robiłem i pewnie robić nadal będę jak się pojawi ku temu okazja i większa ilość czasu. Zarzucane mnie było nie raz kiszenie dodatków co jest z perspektywy czasu dość zabawne bo po dokładnym objaśneniu sytuacjii wysłałem do skończenia E189, husarzą i kilka innych rzeczy o których nie macie pojęcia a są one w paczce i cieszą oko lub w czasie nieokreślnym się tam niebawem pojawią. Długi czas się upierałem by tego nie dawać, bo nie ma kabiny i to był błąd który po objaśneniu zrozumiałem, bo zawsze to można wydać jako pojazd sterowany przez komputer a kabine zrobić póżniej.

17
Bocznica / Odp: Demokratyczne głosowanie nad składem osobowym moderacji
« dnia: 30 Października 2022, 20:04:31 »
I to jest smutne, bo zapewne większość z nich nawet nie jest tego świadoma.

18
Bocznica / Odp: Demokratyczne głosowanie nad składem osobowym moderacji
« dnia: 30 Października 2022, 18:57:14 »
Ten wątek to jest jakaś kpina i nagonka na Matiego. Fakt nie raz sam nie pochwalam jego działań i ich nie rozumiem, (jak chociażby ostatnio otrzymana maskotka) ale dzięki niemu panuje względny porządek, wię ja otwarcie zagłosowałem na tak. Od razu mnie się przypomniała akcja z Krzyskiem626 heh.

19
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 18 Września 2022, 13:29:37 »
Miałem swego czasu podobny błąd i pomogło zainstalowanie skryptów Krzycha ponownie.

20
Na warsztacie / Odp: Wnętrze do Ed72
« dnia: 25 Sierpnia 2022, 19:13:04 »
Coś mnie świta, że dawno temu Epek robił wnętrze i było do pobrania na jego chomiku. Aczkolwiek nie wiem czy to było typowe pod edka czy też jego przeróbka pod serie 19xx.

21
Na warsztacie / Odp: Nowe pudło do skody 71E
« dnia: 21 Sierpnia 2022, 16:11:06 »
@Kolej_Tymek tak się składa, że ten wózek jest niekompletny. Był robiony kilka lat temu przez początkującego wówczas @TGV i przelażał na moim dysku kilka ładnych latek. Pliki skody, którą się zajmowałem wysłałem do skończenia i obecnie trwają nad tym prace. Mnie tam ten dubel nic nie robi, fajnie że próbujesz się uczyć tworząc modele, ale obawiam się iż na pewnym etapie nie będziesz w stanie tego dokończyć. Wiem o czym piszę, bo wiele moich zaczętych projektów też tak skończyło. Wracając do gagara mam nadzieję, że piszę to po raz ostatni po otrzymaniu wymiarów dkończę 3D w nim okien, drzwi, wnęk itp. Więc bardzo proszę o nie poruszanie tego tematu, bo widzę że wraca to jak bumerang. Pzdr

22
Wydział zamówień / Odp: EN57-19xx wymiary
« dnia: 10 Sierpnia 2022, 07:07:14 »
Dzięki temu, że odgrzebałem ten wątek https://eu07.pl/forum/index.php/topic,25339.msg440543.html#msg440543 co nieco osprzętu zrobione. Myślę, że może cześć się uda odzyskać tego co zrobił Marcin, ale to się jeszcze okaże. Jak ktoś dysponuje zdjęciami dobrej jakośći kołyski (wanny bujakkowej) chętnie przygarnę, to samo belki bujakowej. Ogólnie nie pogardzę zdjęciami wózka i osprzętu. Pzdr

23
Wydział zamówień / Odp: EN57-19xx wymiary
« dnia: 08 Sierpnia 2022, 00:29:45 »
Dobra myślę rama gotowa. Teraz żmudna dłubanina przy osprzęcie.

24
Wydział zamówień / Odp: EN57-19xx wymiary
« dnia: 07 Sierpnia 2022, 14:37:03 »
Nie wiem, a na ile tam pomiar jest dokładny?
EDIT:
Coś tam się pomału lepi według rysunku, który pjoter dawał na mm. Lepszy rydz, niż nic.

25
Wydział zamówień / Odp: EN57-19xx wymiary
« dnia: 07 Sierpnia 2022, 13:50:05 »
Troszkę już tutaj wątek kurzem się pokrył, ale jako że ten wątek jest o wymiarach się podepnę. Potrzebuję rysunków wózka do EN57. Szperałem po necie, ale na nic zbyt jakościowego nie natrafiłem. Wózek toczny, który był zrobiony okazał się robotą z wielu kawałków i żaden automat nic tutaj zbytnio nie pomoże. Zatem chcąc nie chcąc jego sporą częśc należy wykonać ponownie.

26
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 17 Lipca 2022, 23:34:05 »
EDIT2:
Prośba do ciebie Marcel jak się uda byś mnie sfocił tył zgarniacza, bo nie bardzo umiem się rozpoznać w rysunku. Mamy z Szymkiem pewne podejrzenia jak ma to wyglądać, więc jak to nie problem miej to na uwadze. Pzdr

27
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 09 Lipca 2022, 14:49:31 »
Nie nie jest. Docelowo planujemy dwa reple. Pierwszy na boki, czoła, dach i jakieś wymienne graty. Drugi wózek i reszta. Będzie tez oczywiście drugi wariant pudła z dwiema szybami.
EDIT:
Mały update.
EDIT:1
Rama nabiera już zarysu. Po niej przyjdzie pora na osprzęt w miarę możliwości. Wreszcie pomału to jakoś idzie, bo wózki to była moja zmora ogólnie, ale po przesiadce na blendera o dziwo jakoś to idzie.

28
Na warsztacie / Odp: ed250 pendolino
« dnia: 08 Lipca 2022, 19:13:23 »
Powiem tak nie wiem jakie masz doświadczenie w modelowaniu, ale jeśli to twój pierwszy model to póki co wygląda jakbyś się z motyką na słońce ruszył, także proponuję zaczać od czegoś łatwiejszego.

29
Na warsztacie / Odp: eu160
« dnia: 29 Czerwca 2022, 17:10:32 »
Niestety, ale widać iż bryła jest do znacznej poprawki.
EDIT:
Chociaż to też może być wina perspektywy, bo screen jest pod innym kątem. Najlepiej by było ustawić na wprost i wtedy porównać.

30
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 26 Czerwca 2022, 22:35:19 »
Pudło prawie na finiszu. Dorobię jeszcze rynienkę czyde, pospawam to i leci do lakiernii do Szymka.

Strony: [1] 2 3 ... 153