Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SM40

Strony: 1 2 [3] 4 5
61
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 29 Sierpnia 2018, 12:20:07 »
Ja bym chciał żeby było jasno napisane co jest czym, nie musi być to pełna nazwa ale wystarczy coś w stylu:

CH (cylinder hamulcowy), PG (przewód główny), PZ (przewód zasilający), ZG (zbiornik główny), ZP (zbiornik pomocniczy), ZS (zbiornik sterujący)

Rozpisywałem ci kiedyś na takim obrazku co jest czym @tmj

62
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Sierpnia 2018, 10:14:12 »
A gdzie ta ankieta była bo nie mogę znaleźć?

63
A czy Pan EU40 spróbował z tym kołkiem myszy że tak twierdzi? Skąd wiesz że lepiej czuć pociąg jeśli nie próbowałeś? Pyta się Pan innych czy próbowali a sam Pan nie próbował i uważa Pan że jest lepiej. Dobra cofam to.

Przepraszam Pana, trochę naskoczyłem ale to niezmienienia faktu że jedno rozwiązanie które akurat dla Pana jest dobre nie musi być dobre dla innych.
Zależy mi na tym aby wizja jednych nie wpływała na całość. To też cofam bo dostrzegłem podobne cechy u siebie. Przepraszam wszystkich.

64
Tabor kolejowy / Odp: Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 13 Lipca 2018, 18:37:18 »
Takie to znaczy jakie? 112At czy 104Ac, 104Af? Jeśli 112At to czy naprawdę nie zachowały się zdjęcia tych drzwi?

PS. Przepraszam jeśli uznałeś to za krzyk czy żądnie czegoś. Zdjęć oczywiście szukałem i nie znalazłem.

65
Tabor kolejowy / Odp: Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 13 Lipca 2018, 17:22:06 »
Bardzo podoba mi się ta hipoteza, wtedy wagon by się zgadzał, kolor też ale te kwadratowe okna mnie męczą.
Przypomniałem sobie że prawdopodobnie była to relacja nad morze albo w góry nie przez magistrale (CMK) ewentualnie mógł ten wagon stać na jakimiś dworcu typu Wrocław, Katowice, Kraków taki duży dworzec.

PS. Kojarzycie taki dworzec gdzie zejście do podziemi (taka pochylnia) było całe zasrane (dużo kup)? Bo nie mogę sobie przypomnieć.

66
Tabor kolejowy / Odp: Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 11 Lipca 2018, 12:52:32 »
Kurcze, może ja też szczegółów nie pamiętam i coś mi się wymieszało? Może tam jednak tych drzwi nie było nie wiem, a ty pamiętasz te drzwi czy nie?

67
Nadal występują problemy z hamulcem w EN57 (https://wiki.eu07.pl/flyspray/task/152), nie wiem czy coś było w tej kwestii ruszane.

68
Tabor kolejowy / Odp: Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 07 Lipca 2018, 14:12:18 »
Wciąż nie wiem czy mogłem go widzieć czy mi się tylko wydawało czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy ten wagon 104Af jeszcze istniał w okolicach 2006?
A może to nie był wagon polskiej produkcji, może widziałem jakiegoś Butazena czy Gorlitza?

69
Tabor kolejowy / Odp: Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 06 Lipca 2018, 13:27:03 »
No dobrze mogłem widzieć 112At jak piszesz ale czy miały te drzwi międzyklasowe czy nie? I nie, nie był to pociąg retro ale też nie musiał być to normalny pociąg, mógł gdzieś stać na bocznicy ale jest to mało prawdopodobne. A i jeszcze pamiętam że miał najprawdopodobniej kwadratowe okna czyli takie jak w tym 104Ac lub 104Af.

70
Tabor kolejowy / Odp: Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 05 Lipca 2018, 22:33:50 »
No niestety nie pamiętam w ogóle lat 90 ale pamiętam że to było jakoś 10 lat temu, lata 2006-2008 i wagony były czerwono-zielone. Jeśli złamałem regulamin to można obciąć.

Czemu obciąć? Wydzielimy o tu, bo testy to istotnie nie miejsce na taką dyskusję i będzie dobrze. :) @Stele

71
Tabor kolejowy / Odp: Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 05 Lipca 2018, 22:03:11 »
Chyba napisze off-topic:

A czy ja byłbym wstanie pamiętać takie wagony? Do kiedy one jeździły w pociągach? To rozmieszczenie przedziałów 4 pierwszej i 5 drugiej wydaje misie znajome.

72
Tabor kolejowy / Odp: Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 04 Lipca 2018, 16:13:00 »
W porządku jak niema to niema ale ja pamiętam że gdzieś takie drzwi były z jednej strony była 2 a z drugiej 1 i tło było rozmyte wokół żeby te liczby się nie nachodziły, chociaż w niektórych wagonach było to rozdrapane i było widać drugą liczbę a jaki to był typ wagonu to nie mam pojęcia.

73
Tabor kolejowy / Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 04 Lipca 2018, 12:19:36 »
Dlaczego niema drzwi pomiędzy klasą 2 a 1? Ja pamiętam że takie drzwi występowały w wagonach ale nie wiem czy w tych . Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.

74
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Lutego 2018, 10:00:44 »
Chodzi mi rzeczywiste przestawienie pokrętła w kabinie na radiotelefonie w siódemce 330.

75
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Lutego 2018, 21:05:24 »
W eu07_input-keyboard istnieje wpis o którym mówiłeś, na EXE x64_180202 radio-stop działa w tak jak go opisałem (czyli nie rejestruje się w log naciśniecie klawiszy Ctrl+Shift+Pause Break) ale w x64_180205 informacja rejestruje się prawidłowo z tym że na ekranie nie pojwia się napis radio-stop podczas jego testu. Załączam logi z obu exe.

Jeszcze raz:

180202: test i radio-stop hamuje pojazdy właściwie ale nie rejestruje się w logu (w tym logu próby hamowania innych pojazdów niema)
180205: radio-stop działa, test nie działa (pojazd nie hamuje) ale rejestruje go w logu

Edycja:

to że nie hamuje może być moją winą bo nie ustawiłem na 10 kanał ale zawsze działało bez tego

Edycja 2:
przełącznik kanału dział zbyt czule występują skoki szczególnie przy cofani potrafi skoczyć o 2 bądź 3 kanały.
edycja 3:
zauważałem że radio-stop czasami się blokuje i pomimo wyłączenia i włączenia dźwięk się odtwarza i nie da rady zluzować

76
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Lutego 2018, 23:08:20 »
Zarówno w 18.01 jak i w najnowszy twoim EXE "Ctrl+Shift+Pause Break" nie rejestruje się w logu, chodzi mi o coś takiego przykład z baterii:

Key pressed: [J]
ep07-424 received command: [batterytoggle]

77
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Lutego 2018, 22:42:57 »
Dlaczego jak używam "Ctrl+Shift+Pause Break" - "Radiostop" to nie zapisuje to się w logu a jak nacisnę "Ctrl+Shift+R" - "Test RS'a" to się zapisuje?

78
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 21 Października 2017, 20:25:21 »
- drobna lekcja dla AI, lokomotywy jadace "luzem" w ukrotnieniu hamuja przy uzyciu hamulca lokalnego, zamiast glownego ktory jest w takiej sytuacji mniej efektywny.

A hamowanie jedną lokomotywą będzie bardziej efektywne od hamownia dwoma? Realna EU07 w ukrotnieniu niema możliwości przekazywania informacji o stanie hamulca lokomotywy z jednej do drugiej.

79
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Września 2017, 11:12:09 »
U mnie na exe Milka tekstura siódemki 424 na TD także się nie wyświetla.

80
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 01 Sierpnia 2017, 10:59:37 »
U mnie występuje ten sam efekt na Darwinowie jak u "Cookie". Pociąg 77103, po załączeniu baterii wszystkie pojazdy w składzie mają flagi "o" i "p". Dziwne jest to, że nie ma ukrotnienia a zmienia się stan innych pojazdów.

81
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 16 Lipca 2017, 18:29:56 »
W trybie sterowania myszą WS załącza się od delikatnego wciśnięcia przycisku a powinien wymagać przytrzymania, poza tym można nacisnąć tylko jeden przycisk w zależności od stanu WS a w rzeczywistości można nacisnąć wyłączenie gdy jest wyłączony i na odwrót.

82
Bieżące kolejowe / Odp: Najdłuższe składy pociągów
« dnia: 05 Lipca 2017, 16:41:57 »
Wyczerpalnych? Chodziło ci o wyczerpywalne?

A przepraszam. Chodziło mi o hamulce nieluzujące stopniowo...

Zgadza się teraz ma to sens, a teraz zapytam jeśli te rosyjskie 483 nie czekają na powietrze to skąd mają sygnał luzowania, rozumiem że wystarczy minimalna różnica ciśnienia ale to wtedy takie hamulce też muszą być bezstopniowo luzowane bo inaczej by się szybko opróżniły rezerwuary?

83
Bieżące kolejowe / Odp: Najdłuższe składy pociągów
« dnia: 03 Lipca 2017, 19:48:53 »
Wyczerpalnych? Chodziło ci o wyczerpywalne? Jeśli tak to niekoniecznie masz racje, w Stanach to hamulce działają tak że owszem nie ma zbiornika sterującego tylko jest tak jak u nas dawniej że pomocniczy zawiera ciśnienie jak w przewodzie głównym ale jest dodatkowo zbiornik awaryjny w którym powietrze jest gromadzone do celów hamowania awaryjnego oraz luzowania po hamowaniu jakim kolwiek żeby przyspieszyć przywrócenie ciśnienia w przewodzie głównym.

84
Bocznica / Chomikuj
« dnia: 09 Marca 2010, 16:54:58 »
Link usunięty.
ZiomalCl

 Kolejny raz podpadłeś - o jeden za dużo. Do wyjaśnienia.
ZiomalCl

85
Bocznica / Problem
« dnia: 01 Marca 2010, 13:26:28 »
Symulator niechce się uruchomić.

Komputer:
Acer NetBook 3D
ATI Mobility Radeon HD 4570
OpenGL 2.1.8787
DirectX 11
                 
Paczka Całośćiowa 2009 (Bez modyfikacji)

Exe: z paczki

Log:

Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Mobility Radeon HD 4570                   
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.8787
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_texture_texture4 GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_sunset083.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
none679
normal
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpbps-new2.tex
OK

tabl\a-12.dds
OK
Model: sem/glowice/s5ypzpcpb_dd.t3d Does not exist
Scene parse error near node

Nadawaj wątkom konkretniejsze tematy. Log umieszczamy w strukturze code. Do tego dobrze jest go skrócić o "środek". Problem znany, wyjaśniony przez @Dymusa. Zamykam i bocznica.
Quark-t


86
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 17 Stycznia 2010, 09:00:14 »
A ja mam taki problem że podczas ładowania ET42 wywala mi błąd. Player train init failed! Wpisy poprawiłem:

node 800 0 ET42-009 dynamic PKP\ET42_v1 et42-009.dds ET42-A 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node 800 0 ET42-009 dynamic PKP\ET42_v1 et42-009.dds ET42-B 0.0 connected 3 0 enddynamic

87
Bocznica / Kabina EN57
« dnia: 27 Grudnia 2009, 14:26:51 »
Przerobiłem trochę kabine pekapa. Zrobiłem przełączniki z brudem i zapaliłem lampke Rozrząd - (wcześniej była rezerwa a ja zrobiłem rozrząd).
Dać zdjęcie?

Jeśli cała modyfikacja ma polegać na podmianie dwóch tekstur, to podziękujemy za takie modyfikacje. Zrób coś konkretniejszego (naucz się wpierw to robić), a dopiero potem zakładaj o nich tematy.
Bocznica.
ZiomalCl

88
Pomoc doraźna / Film
« dnia: 26 Grudnia 2009, 11:07:55 »
Jak nagrać w dobrej jakości symulator  MaSzyna EU07-424 SPT ponieważ na youtube widziałem w bardzo dobrej jakości maszyne.

Jakiś program do nagrywania tego co jest na ekranie?
 Wprowadzane w błąd userów, jakim to Ty niby jesteś Moderatorem EU07? Za ta drugą sprawę z wczoraj powinieneś dostać bana, nie zrobię tego jednak gdyż uznaję to za młodzieńczy lecz bardzo idiotyczny wybryk.

REWIZOR

89
Bieżące kolejowe / Odp: Drzewa na torach (foto)
« dnia: 26 Grudnia 2009, 10:13:32 »
A tak dokładnie to łuk elektryczny. Gdy się opusci patyki podczas pracy silników trakcyjnych.

90
Bieżące kolejowe / Odp: Drzewa na torach (foto)
« dnia: 26 Grudnia 2009, 09:50:22 »
Ja jestem za jussi19. Według mnie też jest uszkodzony nie tak bardzo ale na pewno trochę.

Mechanik pewnie opuścił odrazu jak zauważył drzewo na sieci :)

Mój tata jest elektrykiem i elektronikiem , mówił że podczas jazdy niemożna opuszczać patyków ponieważ zrobi się spięcie i może zacząć palić się patyk.

Strony: 1 2 [3] 4 5