Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - SM40

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Poszukiwania wagonu 1/2 klasy
« dnia: 04 Lipca 2018, 12:19:36 »
Dlaczego niema drzwi pomiędzy klasą 2 a 1? Ja pamiętam że takie drzwi występowały w wagonach ale nie wiem czy w tych . Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.

2
Bocznica / Chomikuj
« dnia: 09 Marca 2010, 16:54:58 »
Link usunięty.
ZiomalCl

 Kolejny raz podpadłeś - o jeden za dużo. Do wyjaśnienia.
ZiomalCl

3
Bocznica / Problem
« dnia: 01 Marca 2010, 13:26:28 »
Symulator niechce się uruchomić.

Komputer:
Acer NetBook 3D
ATI Mobility Radeon HD 4570
OpenGL 2.1.8787
DirectX 11
                 
Paczka Całośćiowa 2009 (Bez modyfikacji)

Exe: z paczki

Log:

Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Mobility Radeon HD 4570                   
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.8787
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_texture_texture4 GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_sunset083.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
none679
normal
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpbps-new2.tex
OK

tabl\a-12.dds
OK
Model: sem/glowice/s5ypzpcpb_dd.t3d Does not exist
Scene parse error near node

Nadawaj wątkom konkretniejsze tematy. Log umieszczamy w strukturze code. Do tego dobrze jest go skrócić o "środek". Problem znany, wyjaśniony przez @Dymusa. Zamykam i bocznica.
Quark-t


4
Bocznica / Kabina EN57
« dnia: 27 Grudnia 2009, 14:26:51 »
Przerobiłem trochę kabine pekapa. Zrobiłem przełączniki z brudem i zapaliłem lampke Rozrząd - (wcześniej była rezerwa a ja zrobiłem rozrząd).
Dać zdjęcie?

Jeśli cała modyfikacja ma polegać na podmianie dwóch tekstur, to podziękujemy za takie modyfikacje. Zrób coś konkretniejszego (naucz się wpierw to robić), a dopiero potem zakładaj o nich tematy.
Bocznica.
ZiomalCl

5
Pomoc doraźna / Film
« dnia: 26 Grudnia 2009, 11:07:55 »
Jak nagrać w dobrej jakości symulator  MaSzyna EU07-424 SPT ponieważ na youtube widziałem w bardzo dobrej jakości maszyne.

Jakiś program do nagrywania tego co jest na ekranie?
 Wprowadzane w błąd userów, jakim to Ty niby jesteś Moderatorem EU07? Za ta drugą sprawę z wczoraj powinieneś dostać bana, nie zrobię tego jednak gdyż uznaję to za młodzieńczy lecz bardzo idiotyczny wybryk.

REWIZOR

6
A ja ostatnio robiłem sobie w gmax lokomotywę i gdy drugi raz uruchomiłem komputer i chciałem otworzyć ją to wywala mi błąd:

File Open Failed: D:\gmax\Scenes\SM41.gmax

Błąd nie dotyczy aplikacji symulatora, tylko programu gmax. Bocznica.
ZiomalCl

7
Tabor / 4E Sakorius Drzwi
« dnia: 14 Grudnia 2009, 18:13:15 »
Chciałem się spytać jak otworzyć drzwi w 4E Sakorius-a, bo ja próbowałem ; ' [ ] { } : " - z shiftem, bez i nic...

8
Bocznica / Wydzielone z: Wagony 111a/112a ...
« dnia: 10 Grudnia 2009, 21:11:18 »
Kiedy wyjdą? Bardzo fajne modele.

Bocznica.
ZiomalCl

9
Bocznica / Wydzielone z: Szyby
« dnia: 05 Grudnia 2009, 09:49:44 »
Dzięki bardzo! Mam nadzieje że mój post teraz niepoleci na bocznice.

To się myliłeś i prysła Twoja nadzieja. Takie rzeczy to na PW.
Bocznica
/ Żuk

10
Bocznica / Odp: Szyby
« dnia: 05 Grudnia 2009, 09:25:35 »
Dzięki bardzo spełniłeś moje mażrzenie na<>prawde dziękuję bardzo.<>Na serio bardzo dzięki.

Bocznica, post niezgodny z regulaminem.
Krzysiek626

11
Bocznica / Odp: Wasze pulpity.
« dnia: 04 Grudnia 2009, 09:45:56 »
Oto mój pulpit z pulpitem EU07-001 :)

http://img706.imageshack.us/img706/2450/pulpit.jpg

 
Kolejny raz to samo, tym razem leci ostrzeżenie.


REWIZOR

12
Poszukuję, chcę zrobić / Szyby
« dnia: 03 Grudnia 2009, 15:12:52 »
Mam pytanie czy dało by się zrobić przezroczyste szyby w drzwiach w EN57?

13
Bieżące kolejowe / EW55
« dnia: 31 Października 2009, 08:30:58 »
Poszukuję zdjęć kabin, przedziałów, WC itp. EZT serii EW55 i informacji o nim.

14
Bocznica / Odp: Program do "Print-Screenów"
« dnia: 29 Października 2009, 14:56:15 »
Robiem wszystko dobrze uruchamiam symulator wciskam F6 i wyłączam symulator a zdjęcia żadnego niema.

Odkopałeś bardzo stary temat. To złamanie regulaminu.
Bocznica.
Krzysiek626

15
Tabor / SHP , CA
« dnia: 29 Października 2009, 09:10:15 »
Od pewnego czasu nie<>działa mi SHP i CzóUwak w wszystkich lokomotywach. Ktoś wie o<>co chodzi? Mam exe Kursa '90.


REWIZOR

16
Bocznica / Wydzielone z: Najlepsze screeny
« dnia: 27 Października 2009, 17:13:58 »
Jak zmienić pore roku? - już sobie poradziłem. Dziękuję

Wydzielam.
ZiomalCl

17
Bocznica / Wydzielone z: Symulator Metra Warszawskiego
« dnia: 25 Października 2009, 13:12:50 »
Da się gdzieś ten symulator ściągnąć chociaż w wersji testowej?
 
Archeologia.
ZiomalCl

18
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 24 Października 2009, 17:08:00 »
Pytanie do MKaczy skąd masz taką super kabine?

Takie pytania to na GG lub PW. Bocznica.
Krzysiek626

19
Bocznica / Wydzielone z: Sm41
« dnia: 10 Października 2009, 09:35:52 »
Kiedy wyjdzie?

Bocznica.
ZiomalCl

20
Bocznica / Wydzielone z: Najlepsze screeny
« dnia: 17 Września 2009, 21:31:08 »
EP07-183 Manewry:

http://img43.imageshack.us/img43/6718/img0221ja.jpg

Przeczytasz Regulamin, to zrozumiesz czemu leci to na Bocznicę.
ZiomalCl

21
Bocznica / SN61 Jak Uruchomić ? Dla niewiedzących
« dnia: 17 Września 2009, 18:52:59 »
Instrukcja do SN61 w MaSzynie:

Uruchomienie SN61:

1.Wciśnij d aby ustawić nawrotnik w pozycję do przodu.
2.Wciśnij + na klawiaturze numerycznej aby przestawić przepustnice w pozycje 1.
3.Wciśnij shift + m aby uruchomić silnik spalinowy SN61.
4.Wciśnij Del na klawiaturze numerycznej aby odchamować skład.
5.Wciśnij 4 na klawiaturze numerycznej aby przestawić hamulec w pozycje - jazda.
6.Wciśnij + na klawiaturze numerycznej aby przestawić przepustnice w pozycje 2.

Ruszenie w droge:

1.Wciśnij 3 razy + na klawiaturze numerycznej aby przestawić przepustnice w pozycje 5
2.I jedziesz.

Hamowanie:

1.Wciśnij 4 razy - na klawiaturze numerycznej aby przestawić przepustnice w pozycje 1.
2.Wciśnij 5 na klawiaturze numerycznej aby zachamować.

Wyłączenie:

1.Wciśnij m aby zgasić silnik spalinowy SN61.

Zacznij wpierw pomagać samemu sobie. W dodatku nie potrzeba robić do tego nowego wątku - jeden o tej tematyce przyklejony już jest. O błędach w w/w tekście nie wspomnę.
Bocznica.
ZiomalCl

 

22
Bocznica / Kabina EU07
« dnia: 15 Września 2009, 21:01:35 »
Bardzo bym prosił o linka do kabiny eu07 takiej jak na zdjęciu i modelu do niej.
Wiem że wyszła lepsza ale ta mi się bardziej podoba.
Słyszałem że to tylko dla Basterów i nie jest opublikowana dla użytku domowego.
Wiele razy słyszałę " Daj linka ?" albo " skąt masz kabine ?" Teraz błagam dajcie ją. Dla wszystkich.

http://pccentre.pl/download/details/MaSzyna_Eu07_424/id=898

Upominam ostatni raz za błędy.

Krzysiek626

23
Inne niekolejowe / Gdzie kto jest
« dnia: 12 Września 2009, 07:46:10 »
Wiem, że moŻrze to zabrzmieć dziwnie ale chciałbym się spytać, czy ktoś mieszka koło Kielc albo w Kielcach ?  Bo w mojej szkole, nie ma nikogo kto by się interesował kolejami.
Szukałem też na tym forum kogoś z Kielc albo z np. Skarżyska Kamiennego ale nic. A ja bym bardzo chciał z kimś porozmawiać o koleji. Zna><cięe  kogoś? 

REWIZOR



24
Bocznica / Wydzielone z "Z kamerą na PKP"
« dnia: 03 Sierpnia 2009, 11:23:49 »



Lokomotywa z zagnańska koło Kielc (Mieszkam w Kielcach)

Umieszczając na forum screeny, obrazki, zdjęcia skorzystaj z funkcji Załącz lub naszego Uploadu.
Popraw post edytując go za pomocą przycisku Modyfikuj .
---

Brak reakcji na prośbę.

 Nieznajomość regulaminu, błędy ortograficzne, brak reakcji na uwagi moderatorów.
Akvin

25
Pomoc doraźna / jet edytor wersja beta problem
« dnia: 03 Sierpnia 2009, 15:24:13 »
Dzisiaj próbowałem uruchomić Edytora , i nic  ani bu , ani mru wogle nic się nie pokazuje.Próbowałem też na innym komputerze.Edytora mam już długo na laptopie a na komputerze dopiero zainstalowałem. 

26
Bocznica / Najlepszy Film
« dnia: 17 Maja 2009, 12:00:52 »
Oto najciekawszy film z You Tube z eu07:<BR><BR>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Fajny ?

Proszę zapoznać się z regulaminem forum i nauczyć się wklejać linki z odnośnikiem do źródeł poza forum.
Bocznica
/ Żuk



27
Bieżące kolejowe / EW51,EW52,EW53,EW54,EW55,EN56
« dnia: 27 Lutego 2009, 12:43:23 »
Dlaczego żaden z wymienionychw w temacie zespołów trakcyjnych nie<>jest w żadnym muzeum? (Nowe zdanie = duża litera) Gdzie można spotkać jakiś wrak, np. EW52?

Przenoszę.

REWIZOR
Quark-t
Akvin
yB

Strony: [1]