Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MarcinMK

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
31
Tabor / Problem z lokomotywą
« dnia: 09 Grudnia 2009, 19:54:29 »
Witam. Mam problem. Otóż gdy ruszam lokomotywą to całe powietrze z niej spada. Gdy całe powietrze spadnie to wywala wyłącznik szybki. Czemu tak się dzieje? Jesteście w stanie mi pomóc?
Pozdrawiam!

32
Bocznica / Wydzielone z: TEM2U według Sigmana
« dnia: 17 Listopada 2009, 14:01:57 »
Kabina - majstersztyk. Model także.... by nie było, że spamuje zapytam do jakiego exe model będzie przystosowany? DP czy SPKS?

Zgadzam się z tym i zadaje to samo pytanie?

Ręce opadają...
Bocznica.
ZiomalCl

 Rok odpoczynku. Nie odbieram Ci jednak możliwości przeglądania forum.
ZiomalCl
 

33
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 16 Listopada 2009, 16:15:29 »
Za przeproszeniem: "Ale jaja panie Ferdku" :)

Post pozbawiony jakiejkolwiek wartościowej treści. Ten wątek służy do wstawiania screenów, nie wyrażania uczuć. Bocznica.
Krzysiek626

34
Na warsztacie / Odp: Kabiny do lokomotyw SM15 i SM25.
« dnia: 15 Listopada 2009, 17:18:22 »
Epek rób te kabiny dalej. Tyle pracy w to włożyłeś i chcesz modele porzucić? Kto niebędzie ich chciał ten sobie ich nie ściągnie i nie wstawi do danej sceneri ale są i takie trasy gdzie sm15 czy sm25 powinny się znaleźć np.: całkowo '95. Więc nieprzejmuj się komentarzami tylko dokończ to co zacząłeś.

Popieram stanowczo.

35
Bocznica / Wydzielone z Testu dodatków
« dnia: 15 Listopada 2009, 17:08:11 »
To wątek chyba można na boka dać.

Wątki nie są usuwane. Druga sprawa - po wydaniu jakiegoś dodatku nie pisz w wątku znajdującym się w dziale Test dodatków, że wydałeś daną paczkę - wszyscy widzą.
Bocznica.
ZiomalCl

36
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 15 Listopada 2009, 16:59:18 »
@Pendolino pilnuj się :) Kible może mają VMax 110 km/h, ale to jest prędkość konstrukcyjna. One Max jeżdżą 100 km/h.

37
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 11 Listopada 2009, 19:11:28 »
Lokomotywa: EP09-009
scn: L61
ilość wagonów: 8
opis służby: Pociag IC - Mala Panew z Wroclawia do Katowic. Pociag zatrzymuje sie w Lublincu, Herbach Starych i Czestochowie Stradom. (pociag IC czasowo jezdzi objazdem przez Lubliniec i Czestochowe - z powodu prac na odcinku  Opole - Gliwice)

38
Bocznica / Wydzielone z: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 11 Listopada 2009, 17:59:31 »
Ja już idę.

Masz podpis przekraczający dopuszczalną wielkość.

Dozwolony rozmiar sygnatury to cztery linijki tekstu (domyślny rozmiar czcionki) z czego jedną można przeznaczyć na "userbar". Pod terminem "userbar" rozumie się grafikę o wymiarach nie przekraczających 350x19 pix i maksymalnym rozmiarze 16 kB.

Skasuj niepotrzebne odstępy między linijkami. Ostatnia linijka może zaszkodzić mechanikowi który wpuścił Cię do kabiny.
Krzysiek626


Nie pisz postów, które nic nie wnoszą do wątku.
Bocznica.
ZiomalCl

39
Tabor kolejowy / Odp: Czym się różnią kabiny 4E i 303E?
« dnia: 10 Listopada 2009, 12:08:21 »
Położenie klawisza dawania syreny nisko-wysoko tonowej. W 4E jest pod Oerlikonem a w 303E pod klawiszem zbicia czuwaka SHP. A poza tym chyba niczym innym. 4E jako pudło ma inne zgarniacze, niż 303E. Typ 4E został produkowany w Pafawagu, a 303E w Zakładach Cegielskiego.
Pozdrawiam

40
Bocznica / Wydzielone z: IC będzie naprawiać uszkodzone lokomotywy
« dnia: 10 Listopada 2009, 11:57:57 »
To może się narodziła szansa dla 424 :) Co za ulga :)

Nie przeczytałeś dokładnie treści artykułu. Tam napisane jest wyraźnie jakich maszyn się to tyczy.
Bocznica.
ZiomalCl

41
Na warsztacie / Odp: Kabiny do lokomotyw SM15 i SM25.
« dnia: 08 Listopada 2009, 18:46:10 »
Dla mnie Hasler jest trochę za bardzo przechylony w lewo na scr.4.
Pzdrawiam!

42
Trasy / Problemy z trasą: Linia 61
« dnia: 04 Listopada 2009, 09:27:21 »
ATI Radeon HD2600XT fps nie spada poniżej 30 a na szlaku tak jak @Krzysiek626

43
Inne niekolejowe / Poszukuję pewnego wygaszacza ekranu
« dnia: 02 Listopada 2009, 18:42:43 »
Witajcie. Mam pytanie? Czy ktoś z was posiada, albo wie gdzie go można ściągnąć?
  Wujek Google nie pomógł. Może wy pomożecie?

44
Bocznica / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 15 Września 2009, 17:52:38 »
Witam. Mam pytanie? Jak się nazywa muza z tej gry? .......................................  Nie ta na początku tylko ta jak się w grę już gra.
Pozdrawiam!

Link usunięto, to jest gra w której zabijasz ludzi nożem, przemocy nie tolerujemy na forum.

REWIZOR

45
Bocznica / Wydzielone z: 311D
« dnia: 15 Września 2009, 18:03:00 »
Poszukuję artykułu ze Świata Kolei 12/2007 o 311D, ew. innych ciekawych danych o tych lokomotywach (oraz schematów bądź zdjęć w dobrej perspektywie).
Poszukuję również Techniki Transportu Szynowego 3/2008.

Mogę zrobić fotki tej lokomotywy na tekstury i do obróbki modelu.Często je spotykam w Bydgoszczy.
Pozdrawiam!

To nie jest temat o ogłaszaniu możliwości zrobienia fotografii taboru. Ostatnio wysyłasz posty gdzie popadnie, mimo licznych ostrzeżeń. Nie pomagają ostrzeżenia, nie pomaga moderacja - zakaz pisania.
Wydzielam.
ZiomalCl

 Regularne łamanie Regulaminu. Niestosowanie się do uwag Moderatorów i Administratorów. Brak poprawy po uzyskaniu kilku ostrzeżeń. Kończymy zabawę w kotka i myszkę.
ZiomalCl

46
Bocznica / Odp: Małaszewicze
« dnia: 14 Sierpnia 2009, 19:42:53 »
Zgadzam się. :)

Ja też się zgadzam, wątek jedzie na bocznicę.

Krzysiek626

47
Bocznica / ST45
« dnia: 14 Września 2009, 16:46:59 »
Witam! Ma może ktoś z was zrobić kabinę ST45? Jakby co to mogę fotki na tektury zrobić.
Pozdrawiam!

To nie koncert życzeń. Bocznica.

Krzysiek626

48
Bocznica / Odp: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 14 Września 2009, 16:09:35 »
Co do rozkazów...  To moje rozkazy z jazd :) "S" "N" "O"

Trochę z nich jest zapełnione :)

Nie nabijaj postów.
Bocznica.
ZiomalCl

49
Bocznica / Odp: Semafor S11a
« dnia: 12 Września 2009, 14:08:49 »
Wpisu nie znam, ale wiem gdzie go trzeba wpisać tylko muszę wiedzieć jaka to sceneria.

Nie wiesz, nie zabieraj głosu.

Krzysiek626

50
Bieżące kolejowe / Odp: TRAKO 2009
« dnia: 12 Września 2009, 13:42:15 »
Ja będę na pewno. Już mam bilet na pociąg nawet kupiony :)

51
Bieżące kolejowe / Odp: Wypad na szopę Bydgoską.
« dnia: 12 Września 2009, 09:16:28 »
Na Bydgoszcz Bielawy._Pojedzie się pociągiem się trochę przejdzie i jesteśmy.

52
Bieżące kolejowe / Wypad na szopę Bydgoską.
« dnia: 11 Września 2009, 20:50:14 »
Witam!_Szukam chętnych do wypadu razem ze mną za tydzień (w sobotę 19.09.09) na szopę Bydgoską._Mój tata pracuje w na ZT Bydgoszcz i będziemy mieli oprowadzacza (Jak się zgodzi) no_i może wpuści do na kabinyę. Ktoś chętny?
Pozdrawiam serdecznie.
MarcinMK

Pamiętasz jeszcze o czym rozmawialiśmy na PW? Chyba nie...

REWIZOR

53
Bocznica / Odp: Taurusy w Polsce?
« dnia: 09 Września 2009, 19:27:29 »
O to ja może się tam pojawię.

Tu nie miejsce na listę obecności.
Bocznica.

Krzysiek626

54
Bocznica / Wydzielone z: Help is needed ;)
« dnia: 09 Września 2009, 19:17:20 »
Same texture? It is not possible, you must have T3D files, chk.


   « Dodano: [time]Wed Sep  9 19:18:14 2009[/time] »
Or you must have this files?

Szwankuje Ci czytanie ze zrozumieniem po polsku, a Ty się jeszcze za angielski zabierasz...
Bocznica.
ZiomalCl

55
Bieżące kolejowe / Odp: Taurusy w Polsce?
« dnia: 09 Września 2009, 19:26:15 »
Kiedy w ogóle to będzie?

56
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 08 Września 2009, 20:29:59 »

57
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 08 Września 2009, 19:29:35 »
Zobaczcie co w (chyba) w Hiszpani słuchają

58
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 08 Września 2009, 16:00:57 »
Hamowanie kontrolne to po rozpędzeniu się do około 60km/h i lekkie hamowanie.I to się nazywa hamowanie kontrolne._Czyli sprawdzenie czy pociąg dobrze hamuje.

59
Bocznica / Wydzielone z: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 08 Września 2009, 15:48:22 »
Ja to wszystko rozumiem a ty nie?

Takie pytanie oraz pomoc z tym zagadnieniem możesz dać koledze na PW.
ZiomalCl

60
Trasy / Problem na zwierzyńcu.
« dnia: 08 Września 2009, 15:09:38 »
Witam!Mam problem.O tuż jak odpalam zwierzyńca z radiem to po chwili abnormal wyskakuje.Wyszukiwarka zawiodła.A z narzędziem @Mariusza1970 nie mam pojęcia jak i gdzie te wpisy wpisać.A oto log.
Cytuj
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 2600 Series AGP
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.7659 Release
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_performance_monitor GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_vertex_array GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-oil1.tex
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-oil1.tga
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - text model: models\wzk.t3d
Loading - texture: textures\wzk.bmp
OK
Loading - texture: textures\rozkrz34r150-tpd1.bmp
OK
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h4.t3d
Loading - text model: models\pkp/w24.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w24.bmp
OK
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - texture: textures\c.bmp
OK
Loading - texture: textures\d.bmp
OK
Loading - texture: textures\e.bmp
OK
Loading - texture: textures\f.bmp
OK
Loading - texture: textures\sz1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/zs2cbi.t3d
Loading - texture: textures\sz2.bmp
OK
Loading - texture: textures\sz4.bmp
OK
Loading - texture: textures\sz5.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - texture: textures\tm3.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm5.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm6.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm7.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm9.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm10.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm11.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm12.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm13.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm14.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm15.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm16.bmp
OK
Loading - texture: textures\p.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - texture: textures\r.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - texture: textures\top.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h2.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tor.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h2.t3d
Loading - texture: textures\u.bmp
OK
Loading - texture: textures\t.bmp
OK
Loading - texture: textures\s.bmp
OK
Loading - texture: textures\tot.bmp
OK
Loading - texture: textures\tos.bmp
OK
Loading - texture: textures\tou.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h3.t3d
Loading - texture: textures\o.bmp
OK
Loading - texture: textures\too.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - texture: textures\g.bmp
OK
Loading - texture: textures\h.bmp
OK
Loading - texture: textures\i.bmp
OK
Loading - texture: textures\j.bmp
OK
Loading - texture: textures\k.bmp
OK
Loading - texture: textures\l.bmp
OK
Loading - texture: textures\w.bmp
OK
Loading - texture: textures\tow.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - text model: models\pkp/head5-gyryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures\tm17.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-ygwi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sp1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sp1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sp-tabliczka.t3d
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n2.bmp
OK
Loading - texture: textures\wasyl/dach_papa.bmp
OK
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n2_b.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
OK
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_60.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#szlab_tex.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\plateplatform1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1_side.bmp
OK
Loading - texture: textures\peron02.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik-6k-1x2m.tga
OK
Loading - texture: textures\chodnik2.tga
OK
Loading - text model: models\wasyl/w4i.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-jezdniabet.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1pp.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-spod.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-front.tga
OK
Loading - texture: textures\/wiadukt-beton1-filarprzod.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1s.t3d
Loading - text model: models\wasyl/wiadukt-2t.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\wasyl/most1-jezdniablach.tga
OK
Loading - text model: models\wasyl/wiadukt-2t_luk.t3d
Loading - texture: textures\bud/wiata3n.tga
OK
Loading - text model: models\bud/wiata3.t3d
Loading - texture: textures\bud/wiata3-wspornik.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1sp.t3d
Loading - text model: models\wasyl/druznik.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/druznik.tga
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n6.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n6.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_2.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/dachow09.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_bramowa.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_bramowa.bmp
OK
Loading - texture: textures\wasyl/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_bramowa_2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_bramowa_2.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n1.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n1.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n4.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n4.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n3.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n3.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/dworzec_d3.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/dworzec_d3.bmp
OK
Loading - texture: textures\wasyl/roof-redtiles-aged-wasyl.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/dworzec_d2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/dworzec_d2.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/dworzec_d4.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/dworzec_d4.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/dworzec_d1.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/dworzec_d1.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n5.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_n5.bmp
OK
Loading - texture: textures\grass.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\wzw.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-ygwii.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sp2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sp2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabl/sz2.bmp
OK
Loading - text model: models\sem/glowice/s2ypcb_dd.t3d
Loading - texture: textures\sem/glowice.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: textures\sem/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/czerwony.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/bialy.tga
OK
Loading - texture: textures\sem/slupy.bmp
OK
Loading - text model: models\sem/slupy/s2ypml.t3d
Loading - texture: textures\sem/slupy.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\sem/drabinki/d2yp.t3d
Loading - texture: textures\sz3.bmp
OK

Pozdrawiam!

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6