Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tomnord15

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
91
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 06 Grudnia 2018, 20:36:04 »
Przy okazji biały las na l.61+144, km. 148/9.
@joachimowicz - i nie tylko dachu, zauważyłem póxniej też białe stopnie.
To samo mam na Drawinowie- biały las, bez tekstury.

92
Bocznica / Odp: en57 v1 lowpoly.rar
« dnia: 11 Listopada 2018, 16:48:49 »
Dołączam małą modyfikację plików tak aby z widoku przy wychyleniu się przez okna z kabin maszynisty było widać wnętrze jednostki prawidłowo.

//Usuwam na życzenie autora. RoboBatman.

93
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 25 Września 2018, 18:51:43 »
W oryginalnym wpis się nie zmienia. Tylko w tymczasowym pliku $. Zapewne jest tak jak piszesz, że Rainsted traktuje błędnie rozszerzony wpis pogody i zmienia go sobie w scenerii tymczasowej. Co do deszczu to w Kaliskiej dość znacznie zżerał FPS, skonwertowałem na dds pliki tekstur deszczu i śniegu i FPS znacznie podskoczył.

94
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 25 Września 2018, 13:28:49 »
A pokaż scenery/$[nazwa_scn].scn po tych operacjach.
Załączam plik $ scenery z Kaliskiej.

95
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Września 2018, 21:00:57 »
Z Rainsted sprawa wygląda tak: Ustawiłem sobie do testu scenerię Kaliska, dałem wpis pogody taki jak podany był we wcześniejszym wątku. Usunąłem rainsted.ini. Ustawiłem w Rainsted opcje nieba- ustaw jeśli brak. Deszcz oraz chmury pojawiły się i było ok, ale gdy chciałem powtórnie uruchomić tą scenerię z w.w. wpisem to deszcz już się nie pojawił. W załączeniu log i errors.

96
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Września 2018, 14:51:11 »
Już nie jestem pewien, ale w każdym razie okno rozkładu jazdy na pewno można było rozciągnąć w angielskiej wersji.

97
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Września 2018, 14:05:21 »
Okienko poszerzyć możesz sobie sam, wciskasz alt i możesz strzałką rozciągnąć okienko.

98
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 28 Sierpnia 2018, 16:58:09 »
A czy byłaby możliwość, żeby zmienić przezroczystość tła ekranu?

99
Tabor kolejowy / Odp: Tabor prototypowy
« dnia: 18 Sierpnia 2018, 16:34:03 »
Tak nawiasem nawiązując do symulatora, lokomotywa EL2 była zrobiona do symulatora razem z kabiną jak i elektrowóz 2E przemysłowy dla kolei piaskowych również z bocznymi pantografami autorstwa @EP08-015. A co do polaryzacji w sieci trakcyjnej też gdzieś czytałem że w sieci był - a w szynach + , ale nie mogę znaleźć gdzie to czytałem.

100
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.07 - problemy
« dnia: 11 Sierpnia 2018, 19:02:28 »
Czy może ktoś potwierdzić brak odniesienia do nastawnika w lokomotywie EP07-500 303e-zez/303e_5]kabina_a oraz kabina_ b? Ściągnąłem z repo pliki kabiny i jest tam odniesienie- include dynamic\parts\nastawnik_jazdy_eu07\kabina_a.t3d end, którego to w paczce nie ma i na repo również.

101
Poradniki / Odp: [INNE] Tworzenie ujednoliconych mini
« dnia: 16 Lipca 2018, 00:01:28 »
Robiłem wszystko sposobem @Macieja ale o ile i tak nie zmieniałbym nieba to nic nie da bo tło na którym jest lokomotywa nie zmienia parametrów jasności i kolorów. W Gimpie również robiłem podanym sposobem ale tło w pliku mini i tak pozostaje zbyt ciemne od tych robionych starym sposobem na starym exe. Chyba rzeczywiście pozostaje zrobienie screena na td i pokolorowanie tego jak pisał @Stele.
Edit:
Spróbuję jeszcze raz gdyż na sztywno miałem ustawiony czas w eu07.ini i może dlatego było tak ciemno
Edit2: Podany sposób działa doskonale i kolor tła jest taki jak powinien być.

102
Poradniki / Odp: [INNE] Tworzenie ujednoliconych mini
« dnia: 15 Lipca 2018, 21:23:38 »
Być może robi coś źle. Wpis w scn jest taki jak podał @Maciej lecz w najnowszych exe  nie ma już opcji wyświetlania współrzędnych kamery. Jest tylko wyświetlanie kursora.

103
Poradniki / Odp: [INNE] Tworzenie ujednoliconych mini
« dnia: 15 Lipca 2018, 17:54:24 »
Pobrałem ten plik mini i teraz następująca rzecz, na starych exe wielokrotnie robiłem mini wg. podanego wyżej schematu, na najnowszym exe @TMJ w przypadku kliknięcia 0 kamera jest  pod skosem podobnie jak przy wyjściu z pojazdu przez F4. Czy może ktoś potwierdzić czy u innych też się tak ustawia?

104
Potwierdzam u mnie to samo, coś musiało się skaszanić w tym exe.
PS. Przywróciłem poprzednie exe i scenerie ładują się bez problemu.

105
Ja dodam od siebie że zauważyłem na starszym sprzęcie i bardziej wymagających sceneriach że przy większym przycięciu,  pantograf odrywa się od sieci lub jest jakiś zanik napięcia, gdyż następuje wywalenie WS. Na początku myślałem że to przypadek, ale okazało się że tak się dzieje właśnie przy większych przycięciach grafiki, czy ktoś zauważył coś podobnego? Na pewno exe ma na to jakiś wpływ.

106
Testowałem edytor i świetnie przesuwa się obiekty, czy będzie możliwość np. przesuwania punktów podwieszenia sieci trakcyjnej? Bo o ile słupy oraz wysięgniki przesuwa się bez problemu to nie można przesunąć samej sieci trakcyjnej.

107
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 09 Lipca 2018, 19:09:40 »
Ok czyli to dekoracja statyczna w lokomotywowni? Jeśli tak to ok.

108
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 09 Lipca 2018, 19:07:32 »
Mam takie pytanie po co w folderze textures\ kolejowe znalazł się folder lokom_m_pr zawierający min. teksturę ET21-422 oraz wózki, sprzęgi i inne detale lokomotyw?

109
Symulator / Odp: SU45 - uszkodzenie lokomotywy
« dnia: 05 Lipca 2018, 06:43:55 »
Ja miałem tak na najnowszym exe że jechałem SP45 na Całkowo V2. Temperatura obiegu głównego doszła do  95 stopni przy w miarę spokojnej jeździe i zapaliła się wcześniej lampka uszkodzenia lokomotywy.  Silnik nie zgasł . Dzisiaj przetestuje jeszcze raz ta sama scenerię i skład przy bardziej forsownej jeździe że szczególnym zwróceniem uwagi na zachowanie się wskaźników temperatury. Na wcześniejszych exe silnik gasł i nie dało się go już uruchomić .

110
Symulator / Odp: SU45 - uszkodzenie lokomotywy
« dnia: 27 Maja 2018, 18:59:20 »
Miałem dzisiaj to samo na najnowszym exe. Z początku jechałem SP45 stosując małe obroty. Temperatura rosła powoli i przy gdzieś 90 stopni zapaliła się lampka uszkodzenia. Jechałem dalej i temperatura rosła aż powyżej 100 stopni na obiegu głównym rozłączyło jazdę a lokomotywy nie dało się już uruchomić. Temperatura dwóch obiegów spadała ale bardzo powoli i tylko na postoju.

111
Tabor / Odp: Jak wygenerować pliki e3d
« dnia: 05 Maja 2018, 23:28:20 »
Chciałem jedynie wygenerować e3d z katalogu et41_v2/ components ponieważ usunąłem e3d wozki, wozkib, oraz dsa150_a i dsa150_b.

112
Tabor / Odp: Jak wygenerować pliki e3d
« dnia: 05 Maja 2018, 23:17:15 »
 Ale w katalogu components te pliki e3d w paczce są, czyli jakoś muszą być generowane.

113
Tabor / Jak wygenerować pliki e3d
« dnia: 05 Maja 2018, 22:47:53 »
Jak wygenerować pliki e3d z t3d w katalogu components lokomotyey ET41_v2?O ile w katalogu 203e generują się z t3d o tyle w components już nie.

114
Bieżące Symulatorowe / Odp: ET41 v2 - problemy z fizyką
« dnia: 05 Maja 2018, 15:51:05 »
Czy plik 203e-b_dsa150.fiz też trzeba zmieniać? Bo został zmieniony tylko zwykły 203e-b?
Edit: w tym pliku też jest różnica między członami a i b.

115
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Kwietnia 2018, 23:04:41 »
A czy nie prościej i szybciej jest przekonwertować pliki ogg do wav? Ja przekonwertowałem tak właśnie programem db poweramp music converter. I jest w porządku.

116
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 21 Kwietnia 2018, 20:07:10 »
To może lepiej skonwertować te pliki dźwiękowe do wav? Tylko pytanie jakie obecnie można najwyższe parametry konwersji ustawić żeby było przyzwoicie? Czy stare standardy dalej obowiązują?

117
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 21 Kwietnia 2018, 19:57:15 »
Ja zrobiłem tak że pobrałem paczkę 18.03 i skonwertowałem wszystkie pliki ogg do wav, gdyż używam exe @TMJ ze względu na lepszą wydajność.I dźwięki działają mi bez problemów.
EDIT: Na ostatnim exe od @TMJ sprężarka w spalinówkach działa już dobrze.

118
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Kwietnia 2018, 21:42:23 »
Teraz nie mam jak tego sprawdzić. Ale pliki fizyki i mmd oraz t3d mam najnowsze z repo. Uruchamiam w ten sposób, kierunkowy w przód,baterie, pompa oleju, paliwa. Uruchamiam silnik i też wciskam zawsze x. Jutro sprawdzę czy sprężarka działa.

119
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Kwietnia 2018, 21:13:07 »
Ustawiam sobie w scenerii SP45 z wagonami osobowymi za pomocą sprzęgu, przewodów hamulcowych i przewodu powietrznego żółtego, załączam baterię, pompę oleju, paliwa i włączam silnik, luzuję kran główny i ciśnienie w zbiorniku głównym nie wzrasta wcale tak jakby sprężarka nie chciała się uruchomić. Najnowsze exe i pliki  lokomotyw spalinowych pobrane z repo. W załączeniu log i errors.

120
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 10 Kwietnia 2018, 15:58:05 »
Od wersji 180409 nie działa sprężarka w ET21. Przełączniki się animują lecz sprężarka nie rusza, na wersji 180404 jest w porządku. Sprawdziłem EP07 i tam jest dobrze, wygląda na to że problem dotyczy ET21. Animacja przełączników sprężarki jest tylko w jedną stronę animują się jako włączenie ale wyłączyć nie można.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18