Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tomnord15

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
121
Na warsztacie / Odp: Quark Reloaded
« dnia: 08 Kwietnia 2018, 11:19:33 »
Co do samego Quarka, to właśnie został zaktualizowany na stronie:
http://rainsted.com/warsztat/Quark/

122
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Kwietnia 2018, 22:33:36 »
U mnie również tryb DL powoduje większą wydajność niż VBO.

123
Przejechałem połowę Kaliskiej na pospiesznym i również wszystko działa dobrze, przesunięcie godziny -3. Bardzo przydatna ta nowa funkcja zmiany czasu symulacji.

124
Mam pytanie również o obsługę plików dźwiękowych ogg, czy trzeba coś skonfigurować aby dźwięki w tym formacie były odtwarzane w symulatorze?

125
Co do bujania to trzeba zmniejszyć wartości podane w mmd, bo teraz exe generuje bujanie. Wiem bo ściągnąłem unoffa z chomika Epka i bujanie było masakryczne, zastosowałem wpis z siódemek i było ok.

126
Symulator / Odp: Pobieranie aktualizacji z repozytorium.
« dnia: 09 Marca 2018, 15:14:55 »
A czy możliwe jest aby można było pobierać całe katalogi a nie tylko pojedyncze pliki? Na własne potrzeby pobrałem sobie paczkę która podał @Milek w wątku o natywnej wersji symulatora. I to jest super gdyż paczka była w wersji dds . Choć dla mnie nie ma żadnego problemu żeby konwertować sobie tga do dds.

127
Zmień w EU07.ini- fullphysics no,shadowtune zmniejsz np. na 1024 250 50 300 albo wyłącz cienie jeśli masz włączone czyli shadows no,multisampling 2, pokombinuj też z wpisem gfx.resource sweep oraz gfx.resource move. Ja metoda prób i błędów doszedłem do tego że na jednordzeniowym procesorze tnie się mocniej tylko na dużych stacjach.

128
Dziwna sprawa ale na najnowszym exe pantografy w ET41 podnoszą się niewłaściwie przy standardowym wpisie sprzęgów w Rainsted, czy może coś robię źle? I z innej beczki problem z opuszczaniem pantografu Ww ET41 załatwiłem takim wpisem w fiz:
Switches: Pantograph=Continuos

129
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 07 Lutego 2018, 18:20:03 »
Nie, przekombinowałeś. Można uruchomić MaSzyna1801.exe, wybrać pusty folder, i ciągnie wszystko co potrzeba.
Co jest równoznaczne z instalacją PC jak i wszystkich patchy.

130
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 07 Lutego 2018, 15:43:19 »
To samo, jak i brak składów na sceneriach niektórych. PC bez patcha działa normalnie, natomiast właśnie instalacja 18.01 coś "psuje".
EDIT: Ściągnę PC 17.07 od nowa, później Patch 18.01 i spróbuję jeszcze raz, bo to bez sensu się robi.
Nie ma czegoś takiego jak PC 17.07, to jest patch, czyli musisz mieć paczkę całościową 15.04, potem instalujesz wszystkie patche po kolei czyli 16.08, 17.07 i dopiero ten ostatni czyli 18.01 i  będzie działać.

131
Infrastruktura kolejowa / Odp: Prędkość na SBL
« dnia: 06 Lutego 2018, 15:06:14 »
Na szlaku wyposażonym w SBL maszynista ma obowiązek zatrzymać się przed sygnałem S1 po czym po podaniu sygnału baczność może kontynuować jazdę, jednak z prędkością nie większą niż 20 km/h tak aby mógł zatrzymać skład w razie zauważenia przeszkody.

132
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 05 Lutego 2018, 17:17:11 »
Zrobiłem test z tym plikiem usunąłem tga i zostawiłem dds i nie działało. Po przywróceniu pliku działa jak należy.

133
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 05 Lutego 2018, 16:43:21 »
Powodem jest brak pliku tlo.tga w paczce, jest plik tlo.dds, ale najwidoczniej nie działa to na dds.

134
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Stycznia 2018, 19:25:13 »
A czy nie lepiej byłoby zmienić parametry tak jak te w załączniku dla siódemek? Słychać przetwornicę w kabinie i wentylatory, nie za głośno ale słychać. Proszę o opinię czy taka głośność w kabinie mogłaby być. Zmodyfikowane pliki mmd siódemek od @TMJ.

135
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 28 Grudnia 2017, 20:20:11 »
Modyfikatory amplitudy dzialaja w pewnych granicach -- gorna granica jest glosnosc na poziomie 1.0 emitowana w danym obszarze (dla dzwiekow zewnetrznych na zewnatrz, dla elementow silnika w przedziale silnikowym itp)  W obszarach sasiednich poziom glosnosci moze byc nieco stlumiony, ale jesli np tlumienie jest do 50% wartosci maksymalnej, to mnoznik 2.0 i 10.0 bedzie mial ten sam efekt bo zarowno 2 * 0.5 = 1 jak i 10 * 0.5 = 5 -> 1 nie przekrocza gornej granicy glosnosci jaka moze przyjac dzwiek.

Podobnie dziala amplitudeoffset: czyli wartosc dodawana do glosnosci -- powyzej pewnego punktu wszystkie wartosci napotykaja na gorny limit i zwiekszanie parametru nie powoduje slyszalnej roznicy.
Poddaję się i zostaję przy starym wpisie. Próbowałem również zmienić wpis engine na general tak jak zgodnie z wiki jest opisane że działa zarówno w kabinie jak i na zewnątrz, nic to nie pomogło. Nie mam pojęcia czemu w Dragonie słychać w kabinie te dźwięki a w siódemce nie.

136
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 28 Grudnia 2017, 18:58:55 »
Wpis tractionmotor: jest tylko raz, może tu chodzi o tłumienie dźwięku? Nie mam pojęcia, stary sposób u mnie działa a nowy nie a mam najnowsze exe 171227. Myślałem że głośność w kabinie można zmienić wpisami aplitudefactor i amplitudeoffset. Ale to nie działa, być może robię gdzieś błąd.

137
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 28 Grudnia 2017, 16:41:29 »
Próbowałem pobawić się wpisami w mmd w nowej składni otóż gdy stosuję stary sposób i zmieniam
tractionmotor: 07]motor_3.wav 200.0 [b]3.7 3.6[/b]  0.11 0.3 te pogrubione wartości to dźwięk w kabinie jest słyszalny bardziej, ale gdy zastosuję nową składnię i zmieniam range, oraz aplitudefactor i amplitudeoffset
tractionmotor: { soundmain: 07]motor_3.wav range: 200 amplitudefactor: 6.3 amplitudeoffset: 6.5 frequencyfactor: 0.03 frequencyoffset: 0.1 placement: engine }  to poziom dźwięku w kabinie nie zmienia się. Zastosowany wpis podobny w Dragonie skąd skopiowałem tractionmotor: oraz ventilator: oczywiście zmianiając nazwę plików dźwiękowych dla siódemki, działa i bez problemu słychać te dwa dźwięki w kabinie.

138
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Grudnia 2017, 21:25:15 »
Skopiowałem sobie wpisy z E6ACT dotyczące tractionmotor: oraz ventilator: oczywiście zmieniłem nazwy plików dźwiękowych na te z EP07 i dźwięk nie pojawił się, potem zwiększałem parametry amplitudefactor i amplitudeoffset i dalej nic się nie działo, dźwięku w kabinie nie było słychać zarówno silników trakcyjnych jak i wentylatorów oporów rozruchowych, co robię źle? W załączniku plik z EP07 po zmianach.

139
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Grudnia 2017, 16:37:33 »
Zmieniłem parametry dźwięku przetwornicy, wentylatora i silników trakcyjnych. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć czy zrobione zostało to poprawnie? Chodzi głównie o słyszalność  ich w kabinie. W załączeniu plik mmd 303e-ep-zez-ic.

140
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Grudnia 2017, 17:08:06 »
Który parametr dotyczący dźwięku należałoby zmienić w siódemce żeby było słychać w kabinie dźwięki silników, wentylatorów i przetwornicy, bo jak na razie słychać tylko runningnoise, haslera oraz dźwięk hamowania i syren. W ET21 jest stary wpis engine i słychać dźwięk silników w kabinie. Testowałem przed chwilą ET21. Exe najnowsze.

141
Przydałoby się jeszcze zmienić wpis w scn nieba z sky sky_dynamic_stratus.t3d endsky na sky skydome_clouds.t3d endsky. Gdyż jest nieaktualny i powoduje wyświetlanie się księżyca w starej wersji.

142
Bocznica / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Grudnia 2017, 13:51:28 »
Dziwna sprawa, ale na najnowszym exe dodałem jednak wpis jako engine: a nie tractionmotor: i słychać dźwięk silników w kabinie a miało być odwrotnie,testowane na 303E-EP-TV-384.

143
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 21 Grudnia 2017, 22:54:43 »
To jakiego wpisu trzeba byłoby użyć np. dla siódemki, bo zmieniłem wpis engine na tractionmotor i w zasadzie słychać tylko dźwięk runningnoise. Przynajmniej tak to odbieram.

144
Symulator / Odp: Pobieranie aktualizacji z repozytorium.
« dnia: 04 Grudnia 2017, 12:23:29 »
Czy będzie możliwość żeby to włączyć? Do niedawna @Stele prowadził dzienne paczki różnicowe i można było sobie wszystko ładnie aktualizować. Teraz tego nie ma i  nie ma jak.

Ra to wprowadził, ja tylko promowałem. ;) @Stele

145
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Grudnia 2017, 11:27:31 »
Testowałem to exe na ET42 i zauważyłem że hasler słychać dopiero jak się wyjedzie kamerą na zewnątrz pojazdu. Po wyjściu na zewnątrz poprzez F4 jak znajduję się w pobliżu drzwi na wprost to jak nacisnę syrenę to nic nie słychać, dopiero jak obrócę lekko kamerą w prawo lub lewo to jest ok. Nie słychać też pisku hamowania.

146
Tabor / Odp: Problem z ET40
« dnia: 26 Listopada 2017, 11:50:24 »
Chodziło mi o to z logu:
Bad trainset: empty trainset defined in file "scenery/$td.scn" (line 2410)
Bad trainset: empty trainset defined in file "scenery/$td.scn" (line 2414)
Edit: Nic mi nie wywala, tyle że mam tak samo jak @Epek.

147
Tabor / Odp: Problem z ET40
« dnia: 26 Listopada 2017, 11:13:28 »
To samo miałem na plikach ET40 z patcha 16.08. Analogicznie podłączyłem lokomotywę ET42 i tam błędu nie ma.

148
Tabor / Problem z ET40
« dnia: 26 Listopada 2017, 02:33:00 »
Na najnowszym exe i uaktualnieniu plików ET40 gdy próbuję dać pierwszy człon ET40 na 63 a drugi na 3 to lokomotywa nie wczytuje się do symulatora i wywala błąd w errors i log. Gdy tak samo podłączę ET42 wszystko jest ok. Patch 17.07 i najnowsze exe C++. Ale to samo jest w plikach ET40 z paczki 16.08 na powyższym exe.

149
Bieżące Symulatorowe / Odp: Całkowo retro, a lata 80-te
« dnia: 12 Listopada 2017, 19:29:49 »
No właśnie SM40,41 mamy i to sprawne.Nową SN61 też.SM30 trzeba się popytać czy ktoś da . Wddo można z pc2009 wziąść (ja tak zrobiłem ) i będzie git :)
A sprawdzałeś SM41 na najnowszym exe? Sprawdź też sobie Wddo, drugi wagon. W SM41 są dziwne artefakty na szybach a Wddo drugi wagon ma jakiś stojący pionowo obiekt.

150
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 31 Października 2017, 19:32:33 »
Wystarczyło że skasowałem plik sbt oraz tymczasowy scn i uruchomiła się sceneria poprawnie. Wyglądało na to że wczytywało teren z wcześniejszego uruchomienia Całkowa.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18