Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - dymus

Strony: 1 ... 15 16 [17]
481
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 21 Czerwca 2009, 16:48:33 »
Mogą to być Niemcy, bo oni używają tego typu sieci trakcyjnej, wagon też przypomina te używane kiedyś w Niemczech.
(jest też kilka innych krajów które używają podobnych konstrykcji podwieszania sieci trakcyjnej.)
To są tylko moje swobodne przypuszczenie, które moga być dość prawdopodobne.

482
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 21 Czerwca 2009, 15:57:25 »
Ale fakt faktem zostaje, że są to otwory rewizyjne, tylko nie wiedziałem że jest jeszcze dostęp do pompy zębatej smarującej sprężarke. Ale człowiek uczy się  poprzez doświadczenie :)

483
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 21 Czerwca 2009, 11:22:41 »
Cytuj
Do czego służą te klapy na pudle 303E? (zał.)

To są otwory inspekcyjne  ułatwiające dostęp do przetwornic (podobnie jest w ET41).

484
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 15 Kwietnia 2009, 21:05:54 »
Cytuj
Akurat co do zagrożenia wybuchem to silnik wysokoprężny jest bezpiecznieszy zakładasz specjalną płuczkę na rurę wydechową i żaden płomień nie ma prawa się wydostać za to w elektryce zawsze są iskry(...)

Też rozwiazanie, może ta lokomotywa ma duzy przebieg dzienny (kilometry w pracy manewrowej), i chcą oszczedzić na ropie(?)(bo przecież drożeje :P ) i stosują takie coś ala elektrowóz.
pozdrawiam

485
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 15 Kwietnia 2009, 19:37:56 »
Ma mój gust jest jedno wytłumaczenie: 
silniki trakcyjne są z SM42, silnik spalinowy wymontowany i przez pantografy płynie prąd odpowiednio zmniejszony do silników trakcyjnych. Możliwe że nie chcięli używać silnika spalinowego ze wzgledu na mozliwość pożaru (np. w rafineri lub w innych miejscach gdzie zagrożenie pozarowe może wystąpić od spalin).

pozdrawiam

486
Bieżące kolejowe / Odp: Wiadomości z Prokocimia i Płaszowa
« dnia: 11 Kwietnia 2009, 15:54:00 »
Nie wiem czy to ważne czy nie, ale dziś na szopie (a właściwie przed halą) stała EU07-177.


(chyba nie przesadzam z takimi ''drobnymi'' informacjami co jak i gdzie przyjechało)
pozdrawiam

487
Bieżące kolejowe / Odp: Wiadomości z Prokocimia i Płaszowa
« dnia: 10 Kwietnia 2009, 22:22:51 »
Nie wiem czy były zdjęcia do postu wyżej, jako dowód zdjęcie EU07-403 (dzisiejsze, jeszcze świeże)
Ma być skierowana do naprawy czy nie ? , bo malowanie pudła ma już troche zniszczone.


PS. mam nadzieje że nie będziecie traktować tego jako nabijanie postów. Zdjęcia do postu wyżej nie było, więc takowe dodałem.

488
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 09 Kwietnia 2009, 22:19:23 »
Myśle że odruch:
czyli dać w nagłe lub coś podobnego.

(oczywiście jeśli w danej chwili obserwujesz szlak i masz rękę blisko kranu hamulca)
Jedyna opcja to wianie z kabiny gdzie pieprz rosnie. Jezeli zlapia mechanika z Toba na pokladzie to...

To też prawda. Mieć drogę ucieczki.

489
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 09 Kwietnia 2009, 14:36:35 »
Mam pytanie odnośnie dwóch rzeczy:

1) Który z hamulców: exe Kurs'a90 (717KB)  czy exe youBy   (735KB) jest realniejszy w stosunku do prawdziwych lokomotyw?
2) Gdzie znajduje się włącznik bateri w EP09?

pozdrawiam

490
Tabor kolejowy / Obiegi lokomotyw (dodatki)
« dnia: 06 Marca 2009, 20:30:34 »
Witam
Mam pytanie:  czy ktoś posiada może dodatek do służbowego rozkładu jazdy (konkretnie o dodatki z obiegami lokomotyw i EZT). Chodzi mi o to jak wygląda arkusz/strona tego dodatku.   

pozdrawiam


PS.:mam nadzieje że dział dobry

Strony: 1 ... 15 16 [17]