Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - fuji8

Strony: 1 [2] 3 4 ... 17
31
Symulator / Odp: Tekstury Wagonów z XX wieku
« dnia: 03 Września 2022, 20:53:02 »
Da sie użyć, ale jeśli są pozbawione szumów, jakieś skany cyfrowe itp.

32
Bocznica / Odp: et22-690
« dnia: 26 Sierpnia 2022, 18:55:04 »
Spójrz na 2 posty wyżej.

33
Na warsztacie / Odp: Nowe pudło do skody 71E
« dnia: 13 Sierpnia 2022, 15:13:19 »
Dubel.

34
Pomoc doraźna / Odp: Ręczne przekładanie zwrotnic
« dnia: 30 Lipca 2022, 20:17:11 »
Normalnie nie ma opcji przełączania zwrotnic T/t. Co do drugiej wypowiedzi nie mogę się odnieść. "U mnie działa".

35
Pomoc doraźna / Odp: Ręczne przekładanie zwrotnic
« dnia: 30 Lipca 2022, 20:00:09 »
Zrób eksperyment, włącz AI, obserwuj czy wszystko idzie i zapodaj log z tejże jazdy.

36
Pomoc doraźna / Odp: Ręczne przekładanie zwrotnic
« dnia: 30 Lipca 2022, 19:25:49 »
Jest jeszcze jedna opcja, może nie robiłeś tego, czego pisały Ci podpowiedzi. Z własnego doświadczenia wiem, że jeśli pominiesz jakąś kwestie z podpowiedzi, to eventy przestają działać jak należy

37
Pomoc doraźna / Odp: Ręczne przekładanie zwrotnic
« dnia: 30 Lipca 2022, 18:53:32 »
Jaką masz paczke, specyfikację komputera gdyż czasami przy słabszym komputerze dyżurni nie wyrabiają, poprosimy także log. W nowej paczce, jesteś w stanie bez komendy t/T ustawiać zwrotnice, na mapie ustawiasz semafory i zwrotnice według własnego upodobania ale niestety wtedy eventy automatycznie umierają.

38
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 28 Lipca 2022, 18:04:05 »
Do kompletu brakuje zdjęć na tekstury et21-331, niestety autor zdjęć na poprzedni model - @szopa nie zagląda na forum, więc jeśli ktoś ma w swoich zbiorach w/w numer, to będę wdzięczny.

39
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 09 Lipca 2022, 14:39:13 »
Wieści z placu boju. Sawi odesłał model do @matek123 i pudło obecnie w trakcie mapowania. Prawdopodobnie dojdzie też do nowego pudła wózek, ale to czas pokaże.

40
Bocznica / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 14 Czerwca 2022, 00:03:14 »
Biedne misie.

XDD
Bocznica, Matek123

41
Na warsztacie / Odp: Drawinowo do końca
« dnia: 05 Czerwca 2022, 12:51:29 »
To co za problem wymienić stare EZT na nowe i stare wagony na nowe?
A czy jest potrzeba, żeby wszędzie jeździły nowe EZT i nowe wagony tylko i wyłącznie dlatego, że pan na T tak mówi?
Nie, ale ta sceneria na to pozwala. ;)
To sobie wymień we własnym zakresie. ;)

42
Symulator / Odp: Usunięcie bdhinu_v1
« dnia: 17 Kwietnia 2022, 14:25:44 »
Więc martw się za siebie a nie za kogoś.

43
Symulator / Odp: Usunięcie bdhinu_v1
« dnia: 17 Kwietnia 2022, 11:35:11 »
Ja także nie widzę podstaw do usunięcia, połowa taboru w maszynie wygląda jak wygląda i powinna zostać usunięta - idąc waszym tokiem myślenia. Będzie nowy model na zastępstwo, wtedy można śmiało wywalić.

44
Pomoc doraźna / Odp: Karta graficzna. Czy warto?
« dnia: 08 Kwietnia 2022, 18:26:54 »
1.00GHz do 1.19GHz to troche za mało, żeby w miarę pograć, obawiam się, że nowa karta graficzna niewiele zdziała.

45
Pomoc doraźna / Odp: Karta graficzna. Czy warto?
« dnia: 08 Kwietnia 2022, 17:51:38 »
To zależy od specyfikacji laptopa jak i samej karty graficznej.

46
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 15:53:04 »
Załącz plik log.txt i errors, podejrzewam, że masz starszą wersje opengl.

47
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytorski koncert życzeń
« dnia: 05 Marca 2022, 21:17:56 »
Przydałaby się zakładka dla trybu normalnego i developerskiego, gdzie w jednej zakładce mielibyśmy jakieś podstawowe rzeczy potrzebne tylko do zbudowania podstawowej scenerii typu TD, a w wersji zaawansowanej już bardziej skomplikowane atrakcje. Chodzi o to, żeby szary użytkownik miał rozdzielone rzeczy tak, że jak wejdzie w edytor to żeby się nie przestraszył że znów będzie trzeba męczyć się z jakimiś pierdołami żeby wyeksportował sobie scenerie. Ewentualnie kilka zakładek gdzie mielibyśmy to wszystko ładnie opisane, na przykład gdzie zakładka zalesianie, no to rzeczy do zalesiania, typu drzewka, zmniejszanie, powiększanie itd. gdzie drogi to rzeczy to dróg, gdzie sceneria to rzeczy do budowania scenerii.

48
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 23 Lutego 2022, 05:01:33 »
Podbijam, temat wciąż aktualny.

49
Forum / Odp: Brak czatu
« dnia: 17 Lutego 2022, 10:04:59 »
Yup.

50
Na warsztacie / Odp: Bałtyk - SKM - Multi
« dnia: 13 Lutego 2022, 13:30:40 »
Jak uruchomić
Jednorazowo wykonujemy kroki:
0a. Wypakować paczkę "multi" do głównego folderu maszyny
0b. W pliku eu07.ini wstawić wpis "multiplayer 1"
0c. Ściągnąć SCS i wypakować gdzieś na boku
0d. Rozpakować gdziekolwiek archiwum Maszyna-Baltyk_scs.
Gdy już mamy SCS i scenerię:
1. Odpalić SCS i włączyć plik maszyna-baltyk.scs - w dowolnym miejscu na komputerze
2. Uruchomić scenerię baltyk_skm_multi.scn
Naucz się czytać ze zrozumieniem.

51
Bocznica / Odp: Wypadek Kolejowy Pleśna
« dnia: 08 Lutego 2022, 12:28:45 »
Tak, słyszałem o tym. Według informacji jakie otrzymałem od świadków wynika, że strytra już sie dopala
Syna nie ma w domu, straż już jest.

52
Tabor kolejowy / Odp: Zdjecia na tekstury ,,Warszawskich" EN57
« dnia: 26 Stycznia 2022, 20:26:12 »
W takim razie wrzuć najpierw to co zrobiłeś, do testu dodatków.

53
Tabor kolejowy / Odp: Zdjecia na tekstury ,,Warszawskich" EN57
« dnia: 26 Stycznia 2022, 20:14:04 »
A masz jakieś umiejętności w teksturowaniu, repainty itd? Raczej nikt Ci nie da fotek z tamtych lat tak o.

54
Pomoc doraźna / Odp: Braki w plikach i dziwne zachowanie startera
« dnia: 19 Stycznia 2022, 21:30:05 »
No wszyscy mamy dobry sprzęt, ale jeśli masz problem, to wypada zastosować się do procedur i ukazania podstawowych rzeczy. Szklana kula szykuje sie do ferii zimowych i nikt nie ma z nią kontaktu.

55
Pomoc doraźna / Odp: Braki w plikach i dziwne zachowanie startera
« dnia: 19 Stycznia 2022, 21:10:32 »
Jaki masz sprzęt? Załącz error.txt i log.

56
Poszukuję, chcę zrobić / 3e/1m PMT
« dnia: 18 Stycznia 2022, 10:39:27 »
Poszukuję zdjęć na tekstury sputników PMT, są to numery 3e/1m 201 i 202.

57
Poradniki / Odp: [TEX] - Podstawy tworzenia tekstur taboru
« dnia: 08 Stycznia 2022, 00:11:31 »
Czemu są lipne?

58
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 21.04 - problemy
« dnia: 25 Grudnia 2021, 19:58:59 »
Podaj Log i errors

59
Bocznica / Odp: CD163
« dnia: 24 Grudnia 2021, 19:27:05 »
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,24770.180.htmlTu jest mniej więcej wszystko opisane co i jak i dlaczego.

60
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 20 Listopada 2021, 12:56:51 »
Zdjęcia stąd posiadam albo nie nadadzą się ze względu na brak kabiny do tych z podwójnymi szybami czołowymi.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 17