Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU07-483

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 72
61
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls 2 dla ŁKA
« dnia: 05 Lipca 2018, 14:59:05 »
Po co bar w pociągu regionalnym?

62
Dokładnie jest wszystko to co wymieniłeś, plus jeszcze ciemnia. Ale to chyba tylko taki krakowski folklor, że ciemnie zalicza się tam gdzie psychotesty. Jest jeszcze test wiedzy technicznej - w która stronę będą się kręciły poszczególne zębatki, jakieś takie proste pytania z elektryki, mechaniki. Generalnie mocno na wyobraźnie.

63
Tabor / Odp: EP08-przekaźnik nadmiarowy silników trakcyjnych
« dnia: 24 Maja 2018, 15:57:43 »
EP09 na pierwszym układzie trzyma 160 tylko jak jest z górki :P Generalnie jeden mało, dwa za dużo. Więc trzeba sporo kręcić jak się chce mieć kreseczkę.

64
Bieżące kolejowe / Odp: Ubiór maszynistów
« dnia: 04 Maja 2018, 19:32:45 »
z tego co się orientuje to standardowo koszule, spodnie, krawat, polar/kurtka, buty.

Jeszcze sweterki. I w sumie tyle. Ale ładnych parę lat temu wydawane były kompletne mundury drużyn konduktorskich (nawet czapki :) ).

65
(...) Kraków Płaszów (...)Zatem posiadają perony czołowe,
No nie, Płaszów takowego nie posiada.

66
Inne niekolejowe / Odp: Kilka pytań o tablice PKS
« dnia: 24 Kwietnia 2018, 21:29:11 »
16 x 65 jeśli dobrze pamiętam.

67
To jest miejsce na przyklejanie kartek dotyczących wagonu (np o wyłączeniu hamulca, czy innych usterkach).

68
Bocznica / Odp: CMK + ED250
« dnia: 01 Kwietnia 2018, 22:24:15 »
Pilicy to już dawno nie ma... :(

69
Na EP09 sprężarki zasilane są z przetwornic statycznych 3x400V. Innych wersji już nie ma.

70
Czy pytanie było skierowane do Ciebie?

Następnym razem, jak będziesz chciał skierować pytanie konkretnie, to może napisz PW? To jest forum, dyskusje są tu raczej otwarte.

A w samym artykule faktycznie znajduję się dużo nieścisłości, dla teoretyka kolejowego praktycznie niezauważalnych. No ale to jest reportaż - ma wzbudzać emocję, a nie uczyć kolejowego fachu.

Ps. @hejnal już jest ŚP @hejnal.

71
Jest bardzo wielu maszynistów, którzy robią dziwne rzeczy na lokomotywach, więc ciężko odpowiedzieć jednoznacznie. W czasach planowych lokomotyw, to może. Teraz na szczęście nie ma takich pomysłów.

72
Tabor kolejowy / Odp: ET22 201Em 201Ek 201El
« dnia: 06 Marca 2018, 10:38:22 »
No jest - komputery na epo9 to ich robota.
https://www.ente.com.pl/pl/o-nas/o-firmie

73
Infrastruktura kolejowa / Odp: Wjazd na tor zamknięty
« dnia: 20 Lutego 2018, 21:29:35 »
I gdzie tu jest coś o SZ?

74
Infrastruktura kolejowa / Odp: Wjazd na tor zamknięty
« dnia: 20 Lutego 2018, 21:09:25 »
Paragraf 53 nie mówi nic o prowadzeniu ruchu po torze zamkniętym. Pomyliłeś również strukturę dokumentu - paragraf / ustęp / punkt.

75
Infrastruktura kolejowa / Odp: Wjazd na tor zamknięty
« dnia: 20 Lutego 2018, 20:50:40 »
No z wyjazdem na SZ też się rozpędziłeś xD

76
Infrastruktura kolejowa / Odp: Wjazd na tor zamknięty
« dnia: 20 Lutego 2018, 19:26:28 »
Z zamkniętego N? Ehhh.

77
Pomoc doraźna / Odp: dot. wskaźnika W8
« dnia: 17 Lutego 2018, 14:01:07 »
Ie-1, opis wskaźnika W8 i W9.

78
Pomoc doraźna / Odp: dot. wskaźnika W8
« dnia: 16 Lutego 2018, 18:44:00 »
W9 stosuje się - w takim przypadku ustawia się go pod semaforem wjazdowym.

79
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Lutego 2018, 22:00:11 »
Ale na zewnątrz nic nie syczy w rzeczywistości.

80
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Lutego 2018, 21:14:47 »
No to wybierając z tych dwóch opcji, to bezpośrednie przejście na S będzie najbliższe rzeczywistości.

81
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Lutego 2018, 21:05:42 »
O ile dobrze rozumiem (wnioskujac z kodu i umieszczonych w nim komentarzy) to jest specyficzna cecha lokomotywy 303e -- przy ustawieniu kola na pozycje bezoporowa zalaczanie stycznikow przy wchodzeniu na ta pozycje nastepuje bez normalnego odstepu czasowego miedzy poszczegolnymi pozycjami.
Tak, tylko tutaj jest to realizowane przez przyśpieszone zamykanie kolejnych styczników oporowych, a w prawdziwej EU07 styczniki oporowe są 'mostkowane'.

82
Infrastruktura kolejowa / Odp: Prędkość na SBL
« dnia: 09 Lutego 2018, 22:47:58 »
W sumie idea nie jest zła tego przepisu
Nie jest zła? Jest fatalna. Dzięki temu mamy pociągi trąbiące przed ruszeniem z Warszawy Zachodniej. Po co?

83
Infrastruktura kolejowa / Odp: parę pytań
« dnia: 09 Lutego 2018, 10:47:35 »
Tak.

84
Bieżące kolejowe / Odp: Griffiny nie dla Lotosu. Umowa rozwiązana.
« dnia: 31 Stycznia 2018, 18:35:08 »
Oni ich nie planowali kupować. Mieli je dzierżawić.

85
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 25 Stycznia 2018, 21:43:25 »
Oj, naszukają się chłopaki.
Nie naszukają się - konkretny szlak jest wytypowany jako podejrzany.

86
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 24 Stycznia 2018, 19:04:25 »
Ale przyczyną tego zdarzenia najprawdopodobniej jest niewłaściwie usypany tłuczeń na konkretnym szlaku.

87
Bieżące kolejowe / Odp: SKPL kupuje SZT od GPW
« dnia: 22 Stycznia 2018, 13:54:41 »
A ja Ci powiem, że temat świadectwa wcale nie jest taki oczywisty. I tak, SKPL chce tym jeździć.

88
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 10 Stycznia 2018, 20:53:15 »
Ciekawe jak jeździ...

89
Infrastruktura kolejowa / Odp: parę pytań
« dnia: 10 Stycznia 2018, 15:58:15 »
No i brawo. Właśnie w takim przypadku dyżurny z sąsiedniego posterunku zapowiadawczego może podyktować rozkaz pisemny S na owy posterunek odstępowy.

90
PESA już płacze w KIO.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 72