61
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls 2 dla ŁKA
« dnia: 05 Lipca 2018, 14:59:05 »
Po co bar w pociągu regionalnym?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
z tego co się orientuje to standardowo koszule, spodnie, krawat, polar/kurtka, buty.
(...) Kraków Płaszów (...)Zatem posiadają perony czołowe,No nie, Płaszów takowego nie posiada.
Czy pytanie było skierowane do Ciebie?
O ile dobrze rozumiem (wnioskujac z kodu i umieszczonych w nim komentarzy) to jest specyficzna cecha lokomotywy 303e -- przy ustawieniu kola na pozycje bezoporowa zalaczanie stycznikow przy wchodzeniu na ta pozycje nastepuje bez normalnego odstepu czasowego miedzy poszczegolnymi pozycjami.Tak, tylko tutaj jest to realizowane przez przyśpieszone zamykanie kolejnych styczników oporowych, a w prawdziwej EU07 styczniki oporowe są 'mostkowane'.
W sumie idea nie jest zła tego przepisuNie jest zła? Jest fatalna. Dzięki temu mamy pociągi trąbiące przed ruszeniem z Warszawy Zachodniej. Po co?
Oj, naszukają się chłopaki.Nie naszukają się - konkretny szlak jest wytypowany jako podejrzany.