Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU07-483

Strony: 1 2 [3]
61
Ty z tym grafitem, to ładnych parę lat przespałeś...

62
Bieżące kolejowe / Odp: Stanął w Tłuszczu i skończył pracę.
« dnia: 06 Września 2017, 16:54:26 »
Ale jakie mam mieć argumenty? Nie ma żadnego obowiązku zmiany po 8 h. Maszyniści zatrudnieni są w systemie równoważnego czasu pracy. I jeśli służba będzie na 11:50, to jedzie się 11:50. A jak trzeba to 12. I to nie jest żadne wydłużanie, tylko planowy harmonogram.

63
Bieżące kolejowe / Odp: Stanął w Tłuszczu i skończył pracę.
« dnia: 04 Września 2017, 10:05:22 »
*
Wszystko co tu napisałeś nie jest prawdą. :)

64
Bieżące kolejowe / Odp: Wypadek w Smętowie Granicznym
« dnia: 30 Sierpnia 2017, 23:08:30 »
EP07-395

65
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Projekt: Dart
« dnia: 18 Lipca 2017, 16:37:00 »
Jeśli kiedyś wróci na moje pociągi, to jakieś tam zdjęcia z miejsc niedostępnych mogę wyczarować.

66
Bieżące kolejowe / Odp: Rozkaz N czy S
« dnia: 31 Maja 2017, 18:58:57 »
Dokładniej to jest to najprawdopodobniej semafor wyjazdowy grupowy. I jak wspomniano wyżej rozkaz S wystarczy.

67
Ir-1, paragraf 65, punkt 3.
Wyjaśnione, zamykam. | @macius5991

68
Bieżące kolejowe / Odp: Zagadki Kolejowe
« dnia: 16 Marca 2017, 18:34:53 »
Tor na którym odstawia się maszyny torowe zabezpiecza się wykolejnicami. Nic niezwykłego.

69
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 16:24:10 »
Oficjalny raport ze zdarzenia umieszczony na kurierze kolejowym bardziej przypomina biuletyny powypadkowe
Oficjalny raport, który przypomina biuletyn, a do tego umieszczony w Kurierze Kolejowym? Zapoznaj się z PRAWDZIWYM oficjalnym raportem - jest dostępny na stronie Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa.
Dupy dała dyżurna
Ta dyżurna miała na imię Andrzej.
która bez sprawdzenia co jest powodem nieprzekładania się rozjazdu i co za tym idzie niepodania sygnału zezwalającego na semaforze - podała SZ na jazdę na tor lewy bez wyświetlenia W24
W zamyśle dyżurny ruchu chciał podać na prawy. Tu akurat wyszła jego całkowita niekompetencja.
Wystarczyłoby potrzymać pośpiecha pod wjazdem, zejść na grunt
Jakbyś czytał raport, w którym znajdują się wysłuchania pracowników wiedziałbyś, że dyżurny zeznał iż sprawdzał położenie rozjazdu na gruncie (chociaż jest to wątpliwe).
zadzwonić do sąsiedniego posterunku dowiedzieć się o stanie zajętości szlaku.
Zrobił to, zapis rozmowy jest chyba najtragiczniejszą częścią raportu.


No i tak na koniec - wymienianie tylko dwóch osób, które przyczyniły się do powstania katastrofy to dowód na to, że słabo znasz całą sprawę.

70
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 15:18:19 »
Ja wiem, że w pisaniu merytorycznych postów jesteś wyjątkowo kiepski, jednak przeczytaj ten raport. Może wtedy napiszesz rzeczowy post?

71
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 17 Lutego 2017, 22:32:31 »
Po dwóch latach udało się zrobić świadectwo masz., dostałem umowę na 2800 zł co daję z dodatkami, pojedynkami ok2400zł na rękę. (i tak już od dwóch lat ). Czyli jak słyszycie od kogoś że maszynista zarabia 5000zł to albo jeździ już ze 20 lat na maszynie albo robi po 300 godź. w miesiącu.[/color]
To może pomyśl, aby zamienić Przewozy Regionalne na jakiegoś innego przewoźnika?

72
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 26 Stycznia 2017, 10:00:06 »
Nie wiem czy było, ale ze Zduńskiej Woli Karsznice do Zduńskiej Woli świeci W24 na jednotorową linie (pociąg Cegielski).

73
w tej nowej kabinie z cyfrowym prędkościomierzem, którą zrobiliście znajdują się właśnie obok amperomierza NN.
Kabina która jest w maszynie, jest pomieszaniem kilku różnych kabin z różnych okresów eksploatacji.


Tutaj się źle wyraziłem chodzi mi oto, czy w nowszej kabinie dziewiątki z cyfrowym prędkościomierzem nie powinien być kran hamulca z taką gałką na górze?
To nie ma żadnego znaczenia - na wszystkich lokomotywach jest ten sam zawór FV4a, zdarzają się tylko różne rękojeści.

74
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 24 Lutego 2015, 14:15:15 »
Akurat ta linia z pewnością płaska nie jest - bardzo spory spadek jest miedzy Kochanowicami a Jawornicą. Ostro pod górę jest z Herbów do wiaduktu i potem w dół do Liswarty. Może między stacjami nie wygląda to imponująco, ale na poszczególnych szlakach przewyższenia są spore. Widziałem swego czasu pociąg towarowy który nie dał rady wyciągnąć się z Jawornicy do Kochanowic.

75
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 ze składem towarowym
« dnia: 22 Listopada 2013, 21:39:00 »
*Wył. Szybki to mój stereotyp dotyczący tych lokomotyw pod względem najczęstszych awarii tego loka ;)

Totalnie bezpodstawny. Zespół przetwornica statyczna + sprężarka to najczęstsze źródło poważnych usterek.

Przy jeździe z ciężkim pociągiem szybki niewiele ma do powiedzenia i obciążenie na niego nie wpływa. Najbardziej po tyłku zbiorą opory, gdyż przejście na szereg będzie trwało bardzo długo (dopiero przy ok 50 km/h).

76
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 ze składem towarowym
« dnia: 22 Listopada 2013, 19:52:44 »
Tylko w maszynie nie ma kiepskiej sprężarki i palących się oporów.

77
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 ze składem towarowym
« dnia: 22 Listopada 2013, 19:11:19 »
A od kiedy nie mogła?

78
Tabor kolejowy / Odp: Wagony typu 601W
« dnia: 20 Września 2012, 18:53:59 »
No tak, węgiel czuł dyskomfort...

Strony: 1 2 [3]