Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU07-483

Strony: 1 [2] 3
31
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Sierpnia 2018, 20:51:43 »
Obstawiałem rozłączanie liniowych a nie PHJ.
Bardzo kiepsko obstawiałeś. Zresztą styczniki liniowe nie wchodzą w skład obwodu podczas hamowania elektrodynamicznego.

32
Sygnał zastępczy na PBL do granicy posterunku, nie do ostatniego rozjazdu.

33
Twoje pytanie jest głupie. Nie wiesz jak za rok będzie wyglądać rynek pracy. Jedyna opcją pewną na dzień dzisiejszy jest dla ciebie Cargo. Nie napisałeś gdzie chciałbyś pracować. Samo zrobienie licencji to pryszcz, który zresztą nic ci nie da. Musisz mieć przewoźnika, który zrobi ci świadectwo.

34
Ale jeśli nie będzie Ci odpowiadać w Cargo to pójdziesz gdzieś indziej a to raczej aż takie trudne nie będzie bo już będziesz miał godziny wyjeżdżone.
Zwłaszcza gdy podpisze lojalkę.

35
Bieżące kolejowe / Odp: Impuls 2 dla ŁKA
« dnia: 05 Lipca 2018, 14:59:05 »
Po co bar w pociągu regionalnym?

36
(...) Kraków Płaszów (...)Zatem posiadają perony czołowe,
No nie, Płaszów takowego nie posiada.

37
To jest miejsce na przyklejanie kartek dotyczących wagonu (np o wyłączeniu hamulca, czy innych usterkach).

38
Czy pytanie było skierowane do Ciebie?

Następnym razem, jak będziesz chciał skierować pytanie konkretnie, to może napisz PW? To jest forum, dyskusje są tu raczej otwarte.

A w samym artykule faktycznie znajduję się dużo nieścisłości, dla teoretyka kolejowego praktycznie niezauważalnych. No ale to jest reportaż - ma wzbudzać emocję, a nie uczyć kolejowego fachu.

Ps. @hejnal już jest ŚP @hejnal.

39
Jest bardzo wielu maszynistów, którzy robią dziwne rzeczy na lokomotywach, więc ciężko odpowiedzieć jednoznacznie. W czasach planowych lokomotyw, to może. Teraz na szczęście nie ma takich pomysłów.

40
Infrastruktura kolejowa / Odp: Wjazd na tor zamknięty
« dnia: 20 Lutego 2018, 19:26:28 »
Z zamkniętego N? Ehhh.

41
Pomoc doraźna / Odp: dot. wskaźnika W8
« dnia: 17 Lutego 2018, 14:01:07 »
Ie-1, opis wskaźnika W8 i W9.

42
Pomoc doraźna / Odp: dot. wskaźnika W8
« dnia: 16 Lutego 2018, 18:44:00 »
W9 stosuje się - w takim przypadku ustawia się go pod semaforem wjazdowym.

43
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Lutego 2018, 22:00:11 »
Ale na zewnątrz nic nie syczy w rzeczywistości.

44
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Lutego 2018, 21:14:47 »
No to wybierając z tych dwóch opcji, to bezpośrednie przejście na S będzie najbliższe rzeczywistości.

45
Infrastruktura kolejowa / Odp: Prędkość na SBL
« dnia: 09 Lutego 2018, 22:47:58 »
W sumie idea nie jest zła tego przepisu
Nie jest zła? Jest fatalna. Dzięki temu mamy pociągi trąbiące przed ruszeniem z Warszawy Zachodniej. Po co?

46
Infrastruktura kolejowa / Odp: parę pytań
« dnia: 09 Lutego 2018, 10:47:35 »
Tak.

47
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 10 Stycznia 2018, 20:53:15 »
Ciekawe jak jeździ...

48
Infrastruktura kolejowa / Odp: parę pytań
« dnia: 10 Stycznia 2018, 15:58:15 »
No i brawo. Właśnie w takim przypadku dyżurny z sąsiedniego posterunku zapowiadawczego może podyktować rozkaz pisemny S na owy posterunek odstępowy.

49
Na warsztacie / Odp: Model lokomotywy SP32
« dnia: 06 Stycznia 2018, 15:39:35 »
A nie ma tam przypadkiem EU05-22 i EP02-08? Prokocim się ich pozbył i ślad po nich zaginął.
Słabo szukasz - są na Prokocimiu, na śmietniku Cargo.

50
Większość pociągów PKP Intercity nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Jeżdżą w ramach służby publicznej.

51
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 29 Listopada 2017, 15:00:25 »
przewody z czujników od maźnic do pudła

To nie są przewody do czujników, tylko 'minusy'. Przez szczotki przekazują prąd na oś, a z osi idzie do szyn i sieci powrotnej. Po prostu minus lokomotywy.

52
To jest bardzo zła wiadomość - jedną decyzją storpedowano miesiące działań dążących do przywrócenia pojazdu do ruchu. A pojazd jak stał w krzakach, tak stoi. No ale teraz to już zabytek pełną gębą.

53
Bieżące kolejowe / Odp: Ciekawy przypadek w węglarce
« dnia: 17 Listopada 2017, 22:16:50 »
Wypadnięcie wstawki hamulcowej zdarza się, jednak jest to usterka. Nazywanie tego normalnym? No cóż.

54
Bieżące kolejowe / Odp: Prędkość wykonywania manewrów
« dnia: 14 Listopada 2017, 12:55:09 »
A lok po rewizji na "grubych butach"?

Jasne, że tak. Pisałem wcześniej, że błąd dopuszczalny jest do kalibracji. Jednak nie ma żadnej tolerancji względem tego co jest na taśmie - a niektórzy tu pisali, że prędkościomierz skacze tak mocno, że jazda na kreskę nie jest możliwa. To jest nieprawda.

Ps. jakbym sobie wykrakał dzięki udzielaniu się w tym wątku - w nocy odstawiałem lokomotywę na niespokojną pracę prędkościomierza.

55
Bieżące kolejowe / Odp: Prędkość wykonywania manewrów
« dnia: 12 Listopada 2017, 08:51:47 »
Kurcze chyba mocno się nie zrozumieliśmy. Po pierwsze nie wiem o jakiej Ty instrukcji mówisz. Moja instrukcja mówi, że z uszkodzonym prędkościomierzem jeździ się do miejsca gdzie może być udzielona pomoc, nie dalej niż do najbliższej stacji węzłowej. W styczniu ten zapis się zmieni. Na ten niby odrzucony. I moje ego nie ma tu nic do rzeczy.

56
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec aplikacji Mój Pociąg
« dnia: 30 Października 2017, 17:47:29 »
Mnie o nic nie chodzi. Zachwalam PLK, że pozbyła się daremnej, niekomercyjnej aplikacji. Teraz na rynku pozostał tylko świetny Rozkład Kolejowy. Kolejny raz wygrał pasażer! xD

57
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec aplikacji Mój Pociąg
« dnia: 30 Października 2017, 17:40:11 »
Opóźnienia też są podawane.
Szkoda, że nie są podawane prognozowane godziny przyjazdu.

58
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec aplikacji Mój Pociąg
« dnia: 30 Października 2017, 17:26:25 »
100% racji. Po co ułatwiać pasażerowi dostęp do informacji o ruchu pociągów? Jest świetna aplikacja Rozkład Kolejowy. Jak podróżnemu będzie bardzo zależało, to może po milionie kliknięć uda mu się znaleźć poszukiwane informacje. A jak się nie podoba to zawsze można słuchać zapowiedzi na peronie. Niech żyje wielka PLK!

59
Bieżące kolejowe / Odp: Rozkład jazdy 2017/18.
« dnia: 30 Października 2017, 15:22:13 »
Dobrze, jakie to instytucje? Co może być lepszego od Urzędu Marszałkowskiego, który jest organizatorem przewozów w województwie? Skoro zamawiają usługę, to właśnie oni mają prawo wymagać od podwykonawcy świadczenia usług zgodnych z umową.

EDIT:
Dokladnie, trudno, aby pilnowal sprzataczki u przewoznika.

No właśnie tak się składa, że pracownicy UM bardzo często pilnują sprzątaczek i podczas kontroli sprawdzają czystość pojazdów.

60
Bieżące kolejowe / Odp: Będzie kolejna czynna SU45
« dnia: 23 Września 2017, 21:09:58 »
Na lokomotywownii Kraków Prokocim naprawę główną przechodzi SU45-192 należąca do firmy Karpiel.

Naprawę to ona przechodziła w stodole. Na Prokocim przyjechała na wagę.

Strony: 1 [2] 3