121
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nastawnik - 4E
« dnia: 01 Sierpnia 2010, 21:27:03 »Wierzchołki tzn? Bo pod tym są takie kody, bardzo długie zresztą ;]Tak, o nie właśnie chodzi, ale nie "zahaczaj" o następny element bo mogą być kwiatki.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wierzchołki tzn? Bo pod tym są takie kody, bardzo długie zresztą ;]Tak, o nie właśnie chodzi, ale nie "zahaczaj" o następny element bo mogą być kwiatki.
No podmieniłem nastawnik 4E_1]nastawnik na 4E_5]nastawnik i jeszcze dodałem 4E_1]kapsel od 4E_5]kapsel, a nastawnik wygląda normalnie, jak zawsze.Zapisałeś zmiany w tym pliku? Bo jeśli nie to raczej wiadome że będzie dalej tak samo jak przedtem. W końcu chciałeś mieć nastawnik z 4E-zez w zwykłej 4E, czyli masz zostawić nie zmienione wpisy nastawnika. Masz po prostu skopiować ten cały nastawnik do pliku 4E_1kabinaa.t3d i usunąć tamten stary nastawnik.
Czyli po prostu cały plik t3d o nazwie 4E_2]kabina_a?Nie, tylko to co zacytowałeś z tego pliku + te wierzchołki których nie wkleiłeś na forum.
No tak, ale najgorsze, że nic się nie zmieniło.To znaczy co? Powinien się zmienić wygląd, mam nadzieję że usunąłeś tamten nastawnik (oczywiście robiąc zapasową kopię tegoż pliku). Jak wkleisz ten nowy nastawnik to zmieni się jego model i również tekstura, bo w linijce map masz wpisaną inną nazwę tekstury. Pokaż screen jeszcze jak to wygląda po wymienionych czynnościach.
Czy jeszcze jakieś tekstury też trzeba podmienić?Nie trzeba, ponieważ masz wszystkie wersje 4E od Huntera, Sakoriusa i Profety w jednym folderze czyli 4E_v1.
Ostatnio w Krakowie Bieżanowie widziałem na szopie zakładu Cargo stał jeden SN61, pewnie czekał na remont. Co najważniejsze był w b. dobrym stanie.To pewnie SN61-168 ze skansenu w Chabówce. Teraz tylko jeden zostanie czynny :(.
Jakie znaczenie ma w wpisie do scenirii czy wpisze:-1 oznacza że nie ma limitu widzialności obiektu. Zaś 800 oznacza że widoczność jest ograniczona do 800m i jeśli będziesz dalej niż 800m od obiektu to nie będzie go widać. Możesz dać tam mniejsze wartości i większe wartości. Dzięki zmianie node -1 na node 800 można zwiększyć ciut wydajność symulatora.
node -1
czy
node 800
0 ET22-203 dynamic PKP\ET22_v1 ET22-203 203E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic?
5523 to śruba+hamulec+wielokrotne+mostek przejściowy. Zaś 55 to: cytat z posta Kursa 90
- Po podczepieniu się do innego EZT jest możliwość przejścia do niego (Sprzęg musi być ustawiony na 55 a człon który we wpisie był jako headdriver musi być albo na początku, albo na samym końcu składu[\quote].
Mam wątpliwość co do pokazywania prądów drugiego członu (z). Próbowałem z różnymi sprzęgami (23/0, 55/7) i nic. Czy tylko ta funkcja nie działa, czy może cały drugi człon nie pracuje?To nie wina sprzęgów, jak jedziesz dwuczłonem to dajesz w A: 23 0, a w członie B: 3 0. Tu grają role odpowiednie wpisy w *mmd.
Dodam ze dzieje sie tak tylko w symulatorze. Inne gry dzialaja plynnie.MaSzyna ma niewydajny silnik i się przycina i trzeba mieć w miarę dobry sprzęt. Pokombinuj ze sterownikami bo one grają ważną rolę w wydajności.
Nie jestem pewny, ale czy to te linijki?:Tak, to te linijki.
Wyczytałem, że te pogrubione linijki odpowiadają za parametry światła a Ambient za kolor. Więc coś pokombinuję i wrzucę screena, jak oczywiście mi to kombinowanie wyjdzie.
Witam,Zwiększyć jasność tekstury tych lampek SHP/CA. Innego sposobu nie widzę.
gdzie jest opisana jasność lampki SHP i czuwaka w kabinie EU07 (4e)? Chodzi mi bardziej o 'podjaśnienie', bo jak dla mnie, jest to czasami zbyt ciemne. Plik kabiny już zlokalizowałem (dla zainteresowanych: Dynamic/PKP/4e_v1/4e). Pozdrawiam.
Wszystko pięknie tylko ta kabina SU46. Czy w realu też jest taka mocna seledynowa? Jeśli tak to przepraszam.To zależy od kabiny, ja widziałem i takie i np. w śmietnakowe barwy.
A jak obraca się tory? Bo jak mam stację Rzeszów, to tory na mapie są lekko skośne i nie wiem co zrobić, żeby tor pokrywał się z tym na mapie. I czy jest możliwość masowego dodawania torów tak, aby pokrywały się z tymi na mapie?Wybierasz tor i na zakładce punkty ustawiasz który punkt chcesz przesunąć i klikasz button 'ustaw na mapie' i zaznaczasz go na widoku mapy. Jeśli jest to łuk to ustawiasz zmiana prosty -> łuk i dajesz ile promień ma mieć metrów. Co do masowego dodawania torów to niestety się nie da tak zrobić.
Ciekawy jestem ile ICki płacą... orientuje się ktoś może ?W PKP Intercity też podobnie jak w innych spółkach PKP, około 2500zł-3000zł.
Rysujesz line, zamieniasz prawidlowy obiekt na editable poly, przycisk cut i tniesz wg linii. Pozniej zaznaczasz wycieta czesc i po prostu kasujesz lub uzywasz extrude :)to i tak linie są na poziomie układu współrzędnych a ja chcę ciąć w pionie. Nie ma prostszego sposobu bez ruszania linii za pomocą move i rotate?
A czy mogę użyć eventów zapisanych w plikach .inc semaforów, jako eventy sterujące ruchem?Nie, bo te eventy w inc semaforów odpowiadają za wywoływanie odpowiednich świateł na semaforach. Żeby sterować scenerią musisz napisać eventy dla trasy w pliku scenerii. Jak je stworzyć i modyfikować? - poczytaj na forum.
Dziwna sprawa, bo sceneria wysypuje się dopiero wtedy, gdy usunę tor (flex) łączący oba fragmenty trasy.To zostaw tego flexa, jak łączy obie scn, to po co go usuwać.
Wy myślicie, że ja proszę o te plany bo chce zrobić model EZT do MaSzyny? Jeśli tak, to jest to błędny tok myślenia :) Ja proszę o te plany, bo są potrzebne do innego przedsięwzięcia..Ojj to chyba fora pomyliłeś, ten dział jest o tym że poszukujesz czegoś po to aby coś stworzyć do MaSzyny...
Mam pytanie są może stonki w malowaniu PRSą, u mnie na stacji jest jedna, mianowicie SM42-476. Jeszcze w Olsztynie bodaj mają kilka SM42 w tym malowaniu i SU42 właśnie.
@tomekilawa: nie wprowadzaj w blad.Nie wprowadzam w błąd, pytał się co zrobić by dostosować - oczywiście po przekonwertowaniu paczki z dds na tga, bmp., pozmieniać rozszerzenia i przepisać eventy bo zmiany są z tymi + i - w eventach itp. no po prostu ma opisane w tym wątku do którego dałem linka, po coś ten wątek w końcu jest.
To rozumiem, że mam tylko przekonwertować tekstury i normlanie używać PC2009 czy trzeba dokonać większych modyfikacji?Pozmieniać nazwy tekstur, a dokładnie rozszerzenia z *dds na *tga, lub *bmp, (przy czym bmp nie obsługuje przezroczystości) i zmieniasz wpisy w plikach *t3d, *scn, *scm, *inc . Zajrzyj tu po więcej informacji na temat przystosowania PC2009 : http://eu07.pl/forum/index.php/topic,15763.0.html .
atmo 0.06 0.07 0.12 0 1200 0.12 0.17 0.22 endatmo light -500 500 200 0.06 0.06 0.06 0.00 0.00 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight
iatmo 0.0 0.0 0.1 10 700 0.1 0.1 0.1 endatmo light -100 100 50 0.2 0.15 0.15 0.20 0.25 0.24 0.20 0.65 0.64 0.60 endlight