Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tomekilawa

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
121
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nastawnik - 4E
« dnia: 01 Sierpnia 2010, 21:27:03 »
Wierzchołki tzn? Bo pod tym są takie kody, bardzo długie zresztą ;]
Tak, o nie właśnie chodzi, ale nie "zahaczaj" o następny element bo mogą być kwiatki.

122
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nastawnik - 4E
« dnia: 01 Sierpnia 2010, 21:21:49 »
No podmieniłem nastawnik 4E_1]nastawnik na 4E_5]nastawnik i jeszcze dodałem 4E_1]kapsel od 4E_5]kapsel, a nastawnik wygląda normalnie, jak zawsze.
Zapisałeś zmiany w tym pliku? Bo jeśli nie to raczej wiadome że będzie dalej tak samo jak przedtem. W końcu chciałeś mieć nastawnik z 4E-zez w zwykłej 4E, czyli masz zostawić nie zmienione wpisy nastawnika. Masz po prostu skopiować ten cały nastawnik do pliku 4E_1kabinaa.t3d i usunąć tamten stary nastawnik.


   « Dodano: 01 Sierpnia 2010, 21:23:59 »
Czyli po prostu cały plik t3d o nazwie 4E_2]kabina_a?
Nie, tylko to co zacytowałeś z tego pliku + te wierzchołki których nie wkleiłeś na forum.

123
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nastawnik - 4E
« dnia: 01 Sierpnia 2010, 21:12:11 »
No tak, ale najgorsze, że nic się nie zmieniło.
To znaczy co? Powinien się zmienić wygląd, mam nadzieję że usunąłeś tamten nastawnik (oczywiście robiąc zapasową kopię tegoż pliku). Jak wkleisz ten nowy nastawnik to zmieni się jego model i również tekstura, bo w linijce map masz wpisaną inną nazwę tekstury. Pokaż screen jeszcze jak to wygląda po wymienionych czynnościach.

124
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nastawnik - 4E
« dnia: 01 Sierpnia 2010, 21:02:58 »
Czy jeszcze jakieś tekstury też trzeba podmienić?
Nie trzeba, ponieważ masz wszystkie wersje 4E od Huntera, Sakoriusa i Profety w jednym folderze czyli 4E_v1.

125
Pomoc doraźna / Odp: Pory dnia.
« dnia: 29 Lipca 2010, 13:52:47 »
Opcja zamykania startera po uruchomieniu symulatora jest wymagana do zapisania wpisów pogody w tymczasowej scenerii (bodaj plik $.scn). Ustaw w opcjach pogody "zawsze zmieniaj". Po prostu zaznacz pogodę, wybierz skład i uruchom symulator :).

126
Pomoc doraźna / Odp: Pory dnia.
« dnia: 29 Lipca 2010, 10:35:05 »
Zaznaczyłeś opcję zamykania startera po uruchomieniu symulatora?

127
Bieżące kolejowe / Odp: SN61-183 do kasacji?
« dnia: 28 Lipca 2010, 23:22:53 »
Ostatnio w Krakowie Bieżanowie widziałem na szopie zakładu Cargo stał jeden SN61, pewnie czekał na remont. Co najważniejsze był w b. dobrym stanie.
To pewnie SN61-168 ze skansenu w Chabówce. Teraz tylko jeden zostanie czynny :(.

128
Pomoc doraźna / Odp: -1 czy 800?
« dnia: 27 Lipca 2010, 11:19:23 »
Jakie znaczenie ma w wpisie do scenirii czy wpisze:
node -1
czy
node 800

0 ET22-203 dynamic PKP\ET22_v1 ET22-203 203E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic?

-1 oznacza że nie ma limitu widzialności obiektu. Zaś 800 oznacza że widoczność jest ograniczona do 800m i jeśli będziesz dalej niż 800m od obiektu to nie będzie go widać. Możesz dać tam mniejsze wartości i większe wartości. Dzięki zmianie node -1  na node 800 można zwiększyć ciut wydajność symulatora.

129
Tabor / Odp: ET41 problem
« dnia: 26 Lipca 2010, 15:57:27 »
55
23 to śruba+hamulec+wielokrotne+mostek przejściowy. Zaś 55 to: cytat z posta Kursa 90
Cytuj
- Po podczepieniu się do innego EZT jest możliwość przejścia do niego (Sprzęg musi być ustawiony na 55 a człon który we wpisie był jako headdriver musi być albo na początku, albo na samym końcu składu[\quote].

130
Tabor / Odp: ET41 problem
« dnia: 26 Lipca 2010, 15:31:40 »
Mam wątpliwość co do pokazywania prądów drugiego członu (z). Próbowałem z różnymi sprzęgami (23/0, 55/7) i nic. Czy tylko ta funkcja nie działa, czy może cały drugi człon nie pracuje?
To nie wina sprzęgów, jak jedziesz dwuczłonem to dajesz w A: 23 0, a w członie B: 3 0. Tu grają role odpowiednie wpisy w *mmd.

131
Pomoc doraźna / Odp: Symulator na Windows 7
« dnia: 24 Lipca 2010, 15:08:15 »
Dodam ze dzieje sie tak tylko w symulatorze. Inne gry dzialaja plynnie.
MaSzyna ma niewydajny silnik i się przycina i trzeba mieć w miarę dobry sprzęt. Pokombinuj ze sterownikami bo one grają ważną rolę w wydajności.

132
Symulator / Odp: Jasność SHP/czuwaka w EU07.
« dnia: 23 Lipca 2010, 17:39:23 »
Nie jestem pewny, ale czy to te linijki?:
Wyczytałem, że te pogrubione linijki odpowiadają za parametry światła a Ambient za kolor. Więc coś pokombinuję i wrzucę screena, jak oczywiście mi to kombinowanie wyjdzie.
Tak, to te linijki.

133
Symulator / Odp: Jasność SHP/czuwaka w EU07.
« dnia: 23 Lipca 2010, 17:17:47 »
Zależy czy lampka jest na zasadzie teksturowej, czy jako zwykła lampka taka jak na pulpicie to trzeba właśnie się pobawić tymi parametrami ambient, diffuse, specular.

134
Symulator / Odp: Jasność SHP/czuwaka w EU07.
« dnia: 23 Lipca 2010, 16:56:32 »
Witam,
gdzie jest opisana jasność lampki SHP i czuwaka w kabinie EU07 (4e)?  Chodzi mi bardziej o 'podjaśnienie', bo jak dla mnie, jest to czasami zbyt ciemne. Plik kabiny już zlokalizowałem (dla zainteresowanych: Dynamic/PKP/4e_v1/4e). Pozdrawiam.
Zwiększyć jasność tekstury tych lampek SHP/CA. Innego sposobu nie widzę.

135
Na warsztacie / Odp: Dodatki by @szogun
« dnia: 23 Lipca 2010, 13:57:33 »
Wszystko pięknie tylko ta kabina SU46. Czy w realu też jest taka mocna seledynowa? Jeśli tak to przepraszam.
To zależy od kabiny, ja widziałem i takie i np. w śmietnakowe barwy.

136
Infrastruktura kolejowa / Odp: Mapa z ostrym zakrętem
« dnia: 22 Lipca 2010, 23:24:33 »
Może chodzi mu o to gdzie może mieć damage status: derailed na 100% :P

137
Rainsted / Odp: Jak obrócić obiekt?
« dnia: 21 Lipca 2010, 18:46:51 »
A jak obraca się tory? Bo jak mam stację Rzeszów, to tory na mapie są lekko skośne i nie wiem co zrobić, żeby tor pokrywał się z tym na mapie. I czy jest możliwość masowego dodawania torów tak, aby pokrywały się z tymi na mapie?
Wybierasz tor i na zakładce punkty ustawiasz który punkt chcesz przesunąć i klikasz button 'ustaw na mapie' i zaznaczasz go na widoku mapy. Jeśli jest to łuk to ustawiasz zmiana prosty -> łuk i dajesz ile promień ma mieć metrów. Co do masowego dodawania torów to niestety się nie da tak zrobić.

138
Bieżące kolejowe / Odp: Zarobki maszynisty
« dnia: 21 Lipca 2010, 11:46:30 »
Ciekawy jestem ile ICki płacą... orientuje się ktoś może ?
W PKP Intercity też podobnie jak w innych spółkach PKP, około 2500zł-3000zł.

139
Pomoc w tworzeniu / Odp: wycinanie w 3DS
« dnia: 20 Lipca 2010, 22:53:36 »
Mam problem z wycinaniem, gdy chcę wyciąć metodą @Huntera :
Rysujesz line, zamieniasz prawidlowy obiekt na editable poly, przycisk cut i tniesz wg linii. Pozniej zaznaczasz wycieta czesc i po prostu kasujesz lub uzywasz extrude :)
to i tak linie są na poziomie układu współrzędnych a ja chcę ciąć w pionie. Nie ma prostszego sposobu bez ruszania linii za pomocą move i rotate?

140
Rainsted / Odp: Jak obrócić obiekt?
« dnia: 20 Lipca 2010, 16:18:24 »
A czy mogę użyć eventów zapisanych w plikach .inc semaforów, jako eventy sterujące ruchem?
Nie, bo te eventy w inc semaforów odpowiadają za wywoływanie odpowiednich świateł na semaforach. Żeby sterować scenerią musisz napisać eventy dla trasy w pliku scenerii. Jak je stworzyć i modyfikować? - poczytaj na forum.

141
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem przy łączeniu scenerii w 3ds max
« dnia: 15 Lipca 2010, 23:00:27 »
Dziwna sprawa, bo sceneria wysypuje się dopiero wtedy, gdy usunę tor (flex) łączący oba fragmenty trasy.
To zostaw tego flexa, jak łączy obie scn, to po co go usuwać.

142
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem przy łączeniu scenerii w 3ds max
« dnia: 15 Lipca 2010, 22:43:33 »
Wpisy tych torów mają złą składnię. Przejrzyj plik scn w notatniku, najlepiej funkcją znajdź, to co w cudzysłowiach masz.

143
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Plany EZT EN57-2000
« dnia: 15 Lipca 2010, 16:46:59 »
Wy myślicie, że ja proszę o te plany bo chce zrobić model EZT do MaSzyny? Jeśli tak, to jest to błędny tok myślenia :) Ja proszę o te plany, bo są potrzebne do innego przedsięwzięcia..
Ojj to chyba fora pomyliłeś, ten dział jest o tym że poszukujesz czegoś po to aby coś stworzyć do MaSzyny...

144
Bocznica / Odp: Stonki SM42
« dnia: 15 Lipca 2010, 14:26:35 »
Mam pytanie są może stonki w malowaniu PR
Są, u mnie na stacji jest jedna, mianowicie SM42-476. Jeszcze w Olsztynie bodaj mają kilka SM42 w tym malowaniu i SU42 właśnie.

145
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 15 Lipca 2010, 09:56:18 »
- Classic Courier z EU07-360 na czele. Do tego film o wypadku w Korzybiu -
Filmy są autorstwa @Kolejomaniaka 86.

146
Symulator / Odp: Odpowiednik PC 2009 w wersji bez DDS
« dnia: 08 Lipca 2010, 18:25:24 »
@tomekilawa: nie wprowadzaj w blad.
Nie wprowadzam w błąd, pytał się co zrobić by dostosować - oczywiście po przekonwertowaniu paczki z dds na tga, bmp., pozmieniać rozszerzenia i przepisać eventy bo zmiany są z tymi + i - w eventach itp. no po prostu ma opisane w tym wątku do którego dałem linka, po coś ten wątek w końcu jest.

147
Symulator / Odp: Odpowiednik PC 2009 w wersji bez DDS
« dnia: 08 Lipca 2010, 18:14:29 »
To rozumiem, że mam tylko przekonwertować tekstury i normlanie używać PC2009 czy trzeba dokonać większych modyfikacji?
Pozmieniać nazwy tekstur, a dokładnie rozszerzenia z *dds na *tga, lub *bmp,  (przy czym bmp nie obsługuje przezroczystości) i zmieniasz wpisy w plikach *t3d, *scn, *scm, *inc . Zajrzyj tu po więcej informacji na temat przystosowania PC2009 : http://eu07.pl/forum/index.php/topic,15763.0.html .

148
Bocznica / Odp: Mariuszowe narzędzia DDS->TGA
« dnia: 05 Lipca 2010, 22:06:22 »
Jeśli skonwertujesz te pliki to powinny zostać jeszcze pliki *dds - musisz je usunąć i zmienić w plikach scn, scm, inc i t3d linijki dotyczące tekstury po nazwie ma być zamiast dds ---> tga.

149
Rainsted / Odp: Abnormal program Termination w Rainsted.
« dnia: 05 Lipca 2010, 19:32:45 »
Pomogło, ale co zrobić aby dodać te wpisy i nie wywalało abnormala. Zależy mi na nich. A ręcznie do scn wklepywać za każdym razem nie chcę.


   « Dodano: 05 Lipca 2010, 19:35:45 »
Sprawdziłem z innymi wpisami i jest okej. Tylko te powodują błąd. Oto te wpisy :atmo 0.06 0.07 0.12 0 1200 0.12 0.17 0.22 endatmo light -500 500 200  0.06 0.06 0.06  0.00 0.00 0.0  0.00 0.00 0.00 endlighti
atmo 0.0 0.0 0.1 10 700 0.1 0.1 0.1 endatmo light -100 100 50 0.2 0.15 0.15 0.20 0.25 0.24 0.20 0.65 0.64 0.60 endlight

150
Rainsted / Abnormal program Termination w Rainsted.
« dnia: 05 Lipca 2010, 19:21:28 »
Witam. Mam problem ze starterem, wywala przy starcie Abnormala - Patrz załącznik. Dodam że modyfikowałem plik RAINSTED.INI . Dodawałem do niego wpisy atomo i light. Wcześniej dodawałem inne i działało.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10