Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU40

Strony: 1 [2] 3 4 ... 57
31
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot?
« dnia: 08 Lutego 2023, 04:55:05 »
Podstawowe pytanie. Na jakiej podstawie twierdzicie że MaSzyna upada? Dyskusja potoczyła się w kierunku paniki z powodu funkcji, jak jedna z wielu. Podstawą MaSzyny są twórcy, gdyż bez ich ciężkiej pracy, nie osiągnelibyśmy poziomu na jaki, moim zdaniem doszliśmy. Jeżeli ktoś traktuje Naszego Symka jako maszynkę do trzepania kasy, pisząc o komercjalizacjach, powinien zastanowić się nad tym, czy trafił na odpowiednie forum.
Moim skromnym, temat wątku jest prowokacją w celu samozniszczenia MaSzyny od środka.
Uszanuję każdą władzę, realizującą podstawowy cel.

32
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: ET41-100 poszukiwania II
« dnia: 05 Lutego 2023, 13:19:56 »
Bardzo ciekawe malowania, dziękuję.
Poniżej jest jeszcze jedna ciekawostka: fabryczne zdjęcie E1000 z Pafawagu. Widać, że maszyna różni się nieco na tym zdjęciu od wcześniej załączonych. Tematem E1000 zajmę się dogłębniej nieco później... Dodam tylko, że jedną z wielu cech odróżniających E1000 od ET22 było np. stanowisko maszynisty po stronie lewej.
Ciekawe czy w Maroko też można było wybić głową dziurę w suficie kabiny?

33
Forum / Odp: Zablokowanie #eu07 na Mattermost
« dnia: 31 Grudnia 2022, 04:53:55 »
A moim skromnym (bez lizusostwa), jest to, że sami siebie powinniśmy mieć za moderatorów i 20 razy zastanowić się co napiszemy.
Nie obraź się Kolego @Joachimowicz, ale sam wiesz, że obydwaj święci nie byliśmy pisząc komentarze.
Myślę jednak, że największe zagrożenie to aktywacja tzw. trolli.
A nie możemy założyć kanału wewnętrznego, gdzie jako stali userzy możemy się pozapraszać i w ten sposób zabezpieczyć się przed dziwnymi wyskokami natury?

34
Forum / Odp: Odblokowanie #eu07 na Mattermost
« dnia: 30 Grudnia 2022, 10:47:07 »
Jeżeli bylem przyczyną zamkniecia dostepu do forum na głównym kanale, bardzo przepraszam.
Jeśli dobro sprawy tego wymaga, po odblokowaniu głównego kanału ,,dla ludu" zobowiazuję się nie pisać na nim. Ewentualnie założę kanał pytania-odpowiedzi.

35
Bocznica / Odp: Centralne zamykanie drzwi PESA
« dnia: 13 Grudnia 2022, 21:46:36 »
--‐

36
Bocznica / Odp: [ANKIETA] Wyrzucenie scenerii "Moczniki" z paczki
« dnia: 12 Grudnia 2022, 18:08:05 »
W takim razie po co zawracacie nam głowy jakimis propozycjami i ankietami?
Jak wam się nie podoba to ją wywalcie i będzie zbędne to usprawiedliwianie ,,dlaczego ja wywaliliśmy".
Napisałem wczesniej co jest mocna strona tej scenerii a w odpowiedzi pada hasło ,,No mamy wzniesienia! Na l61..".
Zdaje się, że ktoś tutaj czegoś nie zrozumiał.

37
Bocznica / Odp: [ANKIETA] Wyrzucenie scenerii "Moczniki" z paczki
« dnia: 07 Grudnia 2022, 15:51:16 »
Wodotrysków PRowych pragnę poinformować, że Moczniki poza niektórymi wadami dotyczącymi otoczenia, mają świetnie ukształtowana scenerię do nauki jazdy pociagami towarowymi.

38
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 24 Listopada 2022, 20:16:44 »
Czy jest możliwe dostosowanie aplikacji do systemu Windows XP x32? Konkretnie chodzi mi o ostatnią paczkę exe-2016.

39
Bocznica / Odp: Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 24 Listopada 2022, 21:02:03 »
Jesli Panowie nie macie nic wiecej do powiedzenia, to dziękuje wam za nabijanie kolejnych postów.

40
Forum / Odp: Zmiany w regulaminie
« dnia: 24 Listopada 2022, 18:32:36 »
Kanałów poza eu07 nie widzę a i nowego załozyc nie mogę.
Decyzje o blokadzie głównego popieram.

41
Forum / Odp: Zmiany w regulaminie
« dnia: 23 Listopada 2022, 20:53:28 »
Czy zablokowanie głównego kanału czatu jest efektem wdrożenia nowego Regulaminu?
Osobiście nie mam nic przeciwko. Jednakże przestały istnieć kanały prywatne, co juz mi sie tak średnio podoba.

42
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia poglądowe taboru do Maszyny.
« dnia: 08 Października 2022, 12:43:16 »
Niestety nie znalazlem odpowiednika dla takich przypadków, tak wiec dziekuje za utworzenie takowego watku @matek123 .Oczywiście zdjec jest wiecej i w lepszej jakości. Kontakt z wybranymi zainteresowanymi.

43
Tabor kolejowy / Zdjęcia poglądowe taboru do Maszyny.
« dnia: 08 Października 2022, 11:55:29 »
EU07-158 ze starych dobrych czasów.

44
Bocznica / Odp: Kultura osobista na forum a regulamin
« dnia: 31 Stycznia 2022, 21:36:53 »
Proponuję ppwrót do tematu.
Pyskówki na gadu gadu.

45
Bocznica / Odp: 111AMM-20
« dnia: 31 Stycznia 2022, 21:07:50 »
Przy tym tempie prac, łatwo o pomyłkę w watkach. ;)

46
Bieżące kolejowe / Odp: Masa hamującą.
« dnia: 23 Stycznia 2022, 10:21:58 »
Nowa myśl techniczna bedzie nakazywala wprowadzanie jednostki w Niutonach. I w ten sposób dojdziemy do kompletnej paranoi, gdyz w przypadku właczonych przyspieszaczy nagłego hamowania, siłę hamowania określa się umownie i nie ma ona wówczas nic wspólnego ze zwiekszeniem siły hamowania. Cóż powiedzieć? Idzie nowe..

47
Bieżące kolejowe / Odp: Masa hamującą.
« dnia: 22 Stycznia 2022, 15:58:06 »
Hamulce Kolejowe-A.Orlik-WKŁ.

48
Forum / Odp: Czat - wygasł certyfikat
« dnia: 27 Grudnia 2021, 10:54:34 »
To pewnie ograniczenia pandemiczne. Kiedyś będzie dobrze. Nie martwcie się. Sylwester z Marylą przed nami..

49
Forum / Odp: Propozycja nowego punktu regulaminu.
« dnia: 12 Grudnia 2021, 15:44:09 »
A ja przypominam o zasadzie Audiatur et altera pars.
Oczernić kogoś jest bardzo łatwo, lecz nie dając prawa do obrony surowy wyrok będzie niesprawiedliwym.

50
Wydział zamówień / Odp: ET21
« dnia: 20 Listopada 2021, 13:25:20 »
Jeżeli chodzi o mnie, to dysponuje fotografiami z lat 90-tych. Nie spełniają one obecnych standardów zdjęć na tekstury, ale co będziesz chciał, to sobie użyj.

51
Tabor kolejowy / Odp: Pociąg ekspresowy Odra 2
« dnia: 26 Października 2021, 17:07:48 »
Takie tam zdjęcie wagonu z ,,Odry" ze strony Fototeki. Film ,,A jeśli bedzie jesień..".

52
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 16 Października 2021, 21:20:59 »
Tak dla pamieci, jakby co: 8310 w Kujacinie Kierpoć podaje sygnal odjazd ze 2 minuty przed czasem.

53
Bieżące kolejowe / Odp: Mieszanie wagonów z różnym systemem ogrzewania
« dnia: 16 Października 2021, 20:07:07 »
Obecne przepisy wymagaja zasilania szyny zbiorczej głównego przewodu ogrzewczego przez cały rok, czyli w praktyce każdy wyprawiany pociąg w drogę ma wystawiony druk Mw563 ,,Polecenie załączenia ogrzewania elektrycznego". W rzeczywistości nie ma z tego powodu większych problemów. Tak jak Maciek napisał, kiedy potrzeba to się Welsa albo wyłącznik załącza i jest cieplutko.
Kiedyś jeszcze chłodnie i ich przebudowy miały przelotowe przewody elektryczne i parowe.
A chłodnia skad miała zasilanie wentylatora?

54
Bieżące kolejowe / Odp: Mieszanie wagonów z różnym systemem ogrzewania
« dnia: 16 Października 2021, 19:14:11 »
A fucktycznie! :D
Dzieki!

55
Bieżące kolejowe / Odp: Mieszanie wagonów z różnym systemem ogrzewania
« dnia: 16 Października 2021, 16:55:35 »
Tak. Nawet wagony bez ogrzewania elektrycznego (a takie też mamy w IC) mają sprzęg WN, bo musi być przelot na dalszą część składu.
A które to są wagony Maćku, bo przyznam szczerze mam zaniki pamięci? Leksy kojarzę, ale nimi się już dawno ogoliłem.

56
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 25 Września 2021, 07:24:49 »
Scenariusz na intermodalu TDE330120 przejechany bez przeszkód.
Z mojej strony jedyna ingerencja to zmiana maszyny na ET22-1036.

Moje uwagi:
- Zbyt krótka droga hamowania od wskaźnika W8 do mostu przed miejscowością Nurzec. (60 km/h)
- Zbyt krótka droga hamowania od wskaźnika W8 do uszkodzonego torowiska przed Hipolit podst. (20 km/h)
- Samochody lubią przejeżdżać przez skład po minięciu lokomotywą przejazdu (zauważyłem 3 takie przypadki) oraz raz zdarzył mi się przejazd autobusu przez przejazd i opuszczone rogatki przed lokomotywą.
- Otwarty przejazd na wjeździe do Dębicy Towarowej. +++ Poprawione | @MaciejM
- Łysa sieć trakcyjna (brak wskaźników, bezprądowej itp. ale już ktoś o tym wspominał)

Ogólnie na chwilę obecną jestem naprawdę pod wrażeniem. Nawet na moim poczciwym laptopie o dziwo FPS był stabilny i jechało się nadzwyczaj przyjemnie.
Świetna robota!
Kolego @Ahmedo, nie czyńmy z MaSzyny ,,posoborowia". Nie bez przyczyny mamy na szlaku przez Nurzec prędkość drogową 100km/h. Droga hamowania 700m została zachowana, ale jak się przyzwyczailiśmy do wdrażania ,,pełnego", to później depczemy buty w podłogę. :D
Gratuluję Maćkowi. Sceneria - wyzwanie dla testujących, aczkolwiek w porównaniu do pracy w nią włożonej, nie zasługuje ona do porównania. PROFESJONALIZM.
Moja uwaga odnosi się, jak wcześniej do reakcji impulsów SHP. To będzie z pewnością do poprawy.

57
Bieżące Symulatorowe / Odp: Naklejka w kabinie
« dnia: 12 Lipca 2021, 17:12:50 »
Pasuje

58
Bieżące Symulatorowe / Odp: Dopracowanie EW58
« dnia: 04 Lipca 2021, 11:01:48 »
No hamulca Trainz na pewno nie odwzoruje, więc przynajmniej niech fizyka sobie cierpliwie czeka na gotowy model.

59
Nie jest mylące, gdyz ET21 miały zawory rozrządcze LuV1. Zawory rozrzadcze Knorra stosowano na parowozach. Jeżeli dokonano jakichś przeróbek ukladu hamulcowego z powodu braku  części zamiennych powinno zostać zmienione oznaczenie.
Dobra..teges. Pieprzę głupoty. @MichaiŁ ma rację.


60
Cytuj
Na lokomotywach powszechnie stosowano zawór rozrządczy LuV-1 m.in na ET21 oraz na EP03.
Nie wiem jak EP03, ale ET21 wszystkie inne znane mi pojazdy trakcyjne z tego typu hamulcem maja zawór rozrządczy H1K5. Zawór LuV1 to zawór do wagonów towarowych.

Cytuj
Nie sprawiały też problemu ze wstecznym zasileniem zbiorników głównych lokomotywy poprzez główny przewód hamulcowy np. z innej lokomotywy, co na potrzeby niniejszego filmu uczyniono.
Zasilanie takie powoduje, że powietrze z PG unosi nam suwak obrotowy przez co może nam nadmuchać pod suwak ewentualnych zanieczyszczeń z przewodu głównego. Zanieczyszczenie te mogą porysować suwak i gładź i zawór będzie nieszczelny.
@MichaiŁ zanim coś napiszesz, zapoznaj się z budową pojazdu. Przynajmniej na schemacie. Nawet na pudle masz oznakowanie zaworu rozrządczego Westinghousa. Oczywiście że @biovital1 ma rację z tym LuV1.
Nie ma racji!
Co do zanieczyszczania zbiorników głównych, to   też poddaję pod wątpliwość że jest to spowodowane startą gładzią. Generalnie kanaliki suwaka predzej się zasyfia, jak przepuszczą przez suwak paprochy. W położeniu odcięcia suwak praktycznie uniemożliwia przedostawanie się syfu. No chyba że totalnie trzon rękojeści byłby źle skręcony, ale to zaraz wyszłoby podczas pierwszej próby hamulca pojazdu.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 57