Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU40

Strony: 1 ... 55 56 [57]
1681
Publikacje / Odp: EP03 v 1.0 do pobrania i sprawdzenia.
« dnia: 05 Maja 2008, 07:24:58 »
W pliku MMD zmieniłem wpis dotyczący chodzenia po kabinie z EP02:

cab1definition:   //powierzchnia chodzenia L G Tyl  P D Przod)
   -1.6 1.7 4.5 1.6 1.8 5.5  // -1.6 1.7 5.6 1.6 1.8 6.0
driver1pos:       // pozycja poczatkowa //(pozycja startowa l/p  g/d  p/t)
-0.76 3.1 5.65   // -1*X Z Y (w max)
cab1model: kabina_ep03_A.t3d //nazwa modelu kabiny A


cab2definition:
-1.6 1.7 -5.5 1.6 1.8 -4.5 //-1.6 1.7 -6.0 1.6 1.8 -5.6 //[wychylenie w przod]-X(l/p) Y(g/d) Z(p/t)        [wychylenie w tyl]-X(l/p) Y(g/d) Z(p/t)
driver2pos:

0.76 3.1 -5.65
//nazwa modelu kabiny B
cab2model: kabina_ep03_b.t3d

1682
Publikacje / Odp: EP03 v 1.0 do pobrania i sprawdzenia.
« dnia: 03 Maja 2008, 20:25:32 »
:)
teraz już rozumiem - przepraszam za zamieszanie.
Wracając do EP03, kabina lokomotywy jest ładnie zrobiona ale bez obrazy - na dzień dzisiejszy nie da się jej prowadzić :( mało swobody, przebywając w kabinie albo widać tylko to co za oknem, albo sam pulpit..a może tak pozbyć się tych tylnich ścian (zrobi się od razu więcej miejsca w kabinach)

1683
Tabor kolejowy / Odp: EP03 v 1.0 do pobrania i sprawdzenia.
« dnia: 03 Maja 2008, 19:47:44 »
Ok
tylko że zawór maszynisty steruje pracą hamulca zespolonego pociągu, natomiast zawór rozrządczy czy to lokomotywy lub wagonu odbiera sygnały ,,wysyłane" przez zawór maszynisty, decydując o tym jak mają zareagować urządzenia hamulcowe. W związku z tym zawór rozrządczy lokomotywy nie może wpływać na pracę zaworów rozrządczych wagonów!
Przepraszam youBy że wchodzę zbyt głęboko w ten temat.
Już nie rozwijam tego wątku

1684
Tabor kolejowy / Odp: EP03 v 1.0 do pobrania i sprawdzenia.
« dnia: 03 Maja 2008, 17:06:15 »
A ja mimo wszystko podtrzymuję zdanie powołując się na budowę i zasadę działania H14K1, którego budowa uniemożliwia stopniowe odhamowanie. Odpowiednią dokumentację mogę udostępnić dopiero w poniedziałek :(
Zresztą może ktoś z Was ma podręcznik Langera przy sobie (z tego co pamiętam ten zawór rozrządczy był w nim super objaśniony).
Co do wagonowych zaworów rozrządczych, odhamowują one stopniowo w zależności od zastosowanego ciśnienia w głównym przewodzie hamulcowym.

1685
Tabor kolejowy / Odp: EP03 v 1.0 do pobrania i sprawdzenia.
« dnia: 03 Maja 2008, 16:20:20 »
To jest 6-cio położeniowy zawór maszynisty typu H14K1 firmy Knorr ;)
(następca Westinghouse`a, który był 5-cio położeniowy).
Wadą H14K1 jest to, że maszynista nie ma możliwości stopniowego odhamowywania hamulca zasadniczego, natomiast może z niego stopniowo upuszczać ciśnienie, przez co następuje stopniowy proces hamowania pociągu.
Aby łatwiej zrozumieć wyobraź sobie, że stopniowo otwierasz kurek końcowy przewodu głównego hamulcowego spuszczając powoli ciśnienie a następnie kurek zamykasz.
Żeby zahamować pociąg najlepiej posługiwać się klawiszami 3 i 9 (przynajmniej mi jest wygodnie)
W celu zahamowania pociągu z pozycji 4 kliknij klawiszem 3 razy klawiszem 3 (przy czym trzecie kliknięcie na ok. 0,5 sek. a następnie kliknij klawiszem nr 9) -powinien nastąpić spadek ciśnienia o około 0,5 Bara w pgłównym przewodzie hamulcowym).
Tak jest na 100% w realu.
Ja natomiast mam problem inny :( może innym to nie przeszkadza, ale ja podczas prowadzenia pojazdu chciałbym oglądać pulpit aż do nastawnika a w EP03 niestety jest ciaśniutko (tak samo jak w SN61) czy można temu zaradzić?

1686
Bocznica / Wydzielone z "Najlepsze screeny"
« dnia: 12 Kwietnia 2008, 08:36:47 »
Po ściągnięciu archiwum Winrara w dniu dzisiejszym stwierdzam, że zawartość jest pusta :( a może coś źle robię...
Teksturki są bardzo ładne.
Mimo wszystko ponawiam prośbę o odświeżenie linku.

1687
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: EU40
« dnia: 03 Kwietnia 2008, 20:38:32 »
Więc może przeniesiemy się do 1959r myśląc o scenerii na 1 kV pomiędzy Walimiem a Jugowicami (4,7 km)

1688
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: EU40
« dnia: 03 Kwietnia 2008, 15:21:30 »
Lokomotywka wygląda przeuroczo..zawór maszynisty systemu Westingous.
Prędkość konstrukcyjna 40 km/h. Niestety nie widziałem w niej prędkościomierza :(
Ciekawi mnie gdzie w tym pudełeczku jest umieszczona sprężarka.
Z przyjemnością pośmigałbym na takim sprzęcie.

1689
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: EU40
« dnia: 03 Kwietnia 2008, 14:49:53 »
a to pozostałe fotki:

1690
Poszukuję, chcę zrobić / EU40
« dnia: 03 Kwietnia 2008, 14:42:23 »
Witam.
Gdyby któryś z użytkowników forum byłby zainteresowany utworzeniem lokomotywy EU40 obsługującej niegdyś Kolej Walimską to załączam na forum zdjęcia tej lokomotywy (obecnie stoi jako pomnik na terenie Lokomotywowni Warszawa Grochów). Wyprodukowano tylko jedną sztukę w 1913r.(Hannoversche Wagonfabrik Bremen) dla potrzeb Wüstewaltersdorfer Kleinbahn AG (Kolej Walimska SA); oryginalne oznaczenie E401; układ osi Bo; napięcie zasilania 1 kV.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany pracami nad E401 to bardzo proszę:
link: http://www.bluefish.foxnet.pl/Tabor/Elektryczne/EU40/EU40.html

Strony: 1 ... 55 56 [57]