Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU40

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
91
Publikacje / Tekstury by szogun - EP05-23
« dnia: 12 Stycznia 2018, 23:35:12 »
Dziś przekazuję w Wasze ręcę teksturę lokomotywy EP05-23 po niedawno wykonanej naprawie. Przy okazji wykonania tekstury dorobiłem wnętrze widoczne z zewnątrz dla wszystkich piątek, z włączeniem EU05. Wszelkie informacje zamieszczone w pliku r_i.






Wersje Deweloperskie (TGA/T3D):
EP05
EU05

Życzę miłej jazdy ;)

Dodane do repozytorium. Rev 2144. @MR6

92
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 13 Stycznia 2018, 13:27:18 »
@EU40 racja, standardem na tej flagowej scenerii powinny być pospieszne jak i osobowe na całej drodze przebiegu :)

93
@firleju, Pozwolę sprostować, że testy 001 pomogły usunąć błędy tylko na 001. Dragon 002 to zupełnie coś innego pod względem mechanicznym i elektrycznym dlatego podczas projektowania zabawa była od początku. Po drugie seryjny Dragon 002-009 jak i 101-106 były zaprojektowany w ZNLE/Newag Gliwice. Jedynie wózki zostały stworzone przy wsparciu biura EC Engeneering. Nie słuchaj bzdur powielanych jakoby ZNLE musiał zatrudniać sztab ludzi z zewnątrz bo to mówią osoby które próbują zniszczyć pamięć o ZNLE lub też nie mają bladego pojęcia jaka jest prawda. 

94
Tabor kolejowy / Odp: Pociąg ekspresowy Odra 2
« dnia: 01 Stycznia 2018, 18:45:02 »
Coś wspominał o ciekawym wagonie barowym, ale już nie będę mu głowy zawracał. W niedługim czasie, obsługę trakcyjną pociągu przejęła MD Olszynka Grochowska.Przyczyniły się do tego częste opóźnienia. MD Wrocław raczej ,,nie katował" lokomotyw a wiadomo, pociąg polityczny.
Może to jakaś GOSA, albo testowy 124A dla Maroka lub jakaś ciekawa odmiana 113A? Popytam w tym temacie...

95
Oczywiście że jest to pewne, że Pesa poleci do sądu. Do KIO Bydgoszcz wchodzi już bez kolejki, bo ma kartę stałego klienta. Newag dał wyższą cenę, ale ma za to pełne 43/43 punkty w kategorii "stawka za świadczenie usług utrzymania" (Pesa tylko 19/43).

Tutaj jest wynik postępowania - https://www.intercity.pl/dokumenty/przetargi/rok%202017/dostawa%2020%20lokomotyw%20elektrycznych%20wraz%20ze%20%C5%9Bwiadczeniem%20us%C5%82ug%20ich%20utrzymania%20(31.07.2017)/informacja%20o%20wyniku%20post%C4%99powania%20-%20www.pdf

96
A więc będą Gryffiny! Newag wygrał przetarg na dostawę 20 nowych lokomotyw elektrycznych dla PKP Intercity.
Cytuj
PKP Intercity poinformowało o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu na 20 nowych lokomotyw elektrycznych. Prestiżowy kontrakt prawdopodobnie trafi w ręce nowosądeckiego Newagu.
Przetarg na 20 lokomotyw, zdolnych prowadzić pociągi pasażerskie z prędkością 160 km/h, napotkał na swojej drodze sporo przeszkód. Piszemy o nich tutaj.

Zgodnie z obietnicą zarządu PKP Intercity, udało się wyłonić wykonawcę dostawy elektrowozów jeszcze przed końcem 2017 roku. Za najkorzystniejszą ofertę uznano propozycję nowosądeckiego Newagu, który do przetargu stanął z lokomotywą Griffin. Z Newagiem, który w przetargu uzyskał 93,46 pkt., konkurowało dwóch producentów: bydgoska Pesa z elektryczną Gamą, która zdobyła 75,08 pkt, oraz chiński CRRC, oceniony na 71,40 pkt.

– Wszyscy wykonawcy złożyli oferty ważne i podlegające rozpatrzeniu. Oferta złożona przez Newag otrzymała najwyższą ilość punktów, tym samym należy uznać taką ofertę za najkorzystniejszą – informuje PKP Intercity.

Na podpisanie umowy z nowosądecką spółką jeszcze poczekamy. Inni producenci mają czas na zaskarżenie decyzji PKP Intercity.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-intercity-newag-z-najlepsza-oferta-na-dostawe-20-lokomotyw-85054.html

Cytuj
PKP Intercity, zgodnie z zapowiedziami , rozstrzygnęły przetarg na dostawę nowych lokomotyw. Najlepsza okazała się oferta Newagu. W przetargu złożone zostały następujące oferty: 1. Newag: cena 367.624.958,40 zł brutto za zamówienie podstawowe, 551.437.437,60 zł z opcją, cena jednostkowa 17.712.000,00 zł brutto, stawka za świadczenie usług utrzymania 0,54 zł brutto -93,46 pkt; 2. Konsorcjum PESA & ZNTK Mińsk Mazowiecki: cena 340.697.749,20 zł brutto za zamówienie podstawowe, 511.046.623,80 zł z opcją, cena jednostkowa 15.559.500,00 zł brutto, stawka za świadczenie usług utrzymania 1,19 zł brutto -75,08 pkt; 3. Konsorcjum CRRC Sifang Co Ltd, CRRC Datong Co Ltd: cena 336.533.904,00 zł brutto za zamówienie podstawowe, 504.800.856,00zł z opcją, cena jednostkowa 15.077.524,00 zł stawka za świadczenie usług utrzymania 1,41 zł brutto -71,40 pkt; Szacunki producenta to 354.873.500,00 zł brutto za zamówienie podstawowe oraz 532.310.249,00 z opcją. Wszystkie oferty były ważne i podlegały ocenie.
http://inforail.pl/newag-wygrywa-przetarg-na-lokomotywy-dla-pkp-ic_more_101521.html

97
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zakończenie wspólpracy.
« dnia: 26 Grudnia 2017, 14:33:41 »
Ale mimo to mam nieodparte wrażenie, że to zaważyło i od tego czasu mi ta łatka towarzyszy.

No to uświadamiam Cię, że za dużo myślisz o tym co było, a za mało o tym co jest i może być ;) Są święta i zamiast machnąć ręką na to co było (bo i tak na to już wpływu nie macie), to cały czas tamte akcje są wywlekane. Każdy niech zajmie się lepiej sobą.

98
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zakończenie wspólpracy.
« dnia: 26 Grudnia 2017, 13:22:25 »
Seba poprosił bym się wypowiedział, to się wypowiem.
Adminowanie to pewne brzemię. Trzeba dokonywać niekiedy czynów niepopularnych społecznie. Czy mogłem się zachować lepiej, zadzwonić, pogadać, zamiast dawać wątpliwy prezent na święta? Pewnie. Czy Seba zasłużył na zdjęcie WPC? Tak. I przy tej decyzji pozostaję. Nie wywiązywał się z obowiązków swojej rangi przez okrągły rok, dostał zmianę na deva, co lepiej oddaje jego działalność. Nie uważam by był to powód do obrażania się na symka, czy tym bardziej moja osoba nie powinna nim być. Nigdy nie mówiłem "jestem maszyną!" i nie chcę byście tak myśleli.
Sawi, ja chcę byś był koordynatorem. Jednak od przeszło roku nie pełnisz swojej funkcji. Ogarnij ludzi, rozdaj zadania. Z chęcią będę robił to co mi ktoś powie i sprawdzi czy się wywiązałem. Zarządzanie ludźmi nigdy nie było moją mocną stroną i jest to męczące.
Q, dostałeś cofkę jedynie ze względów formalnych, co MR6 ci wyjaśnił. Czy wszystko musi być po mojemu? Nie, o ile sami będziecie pilnować standardów. Ile razy w teście wszyscy mówili, że spoko, a ja znalazłem te same błędy, co były wypominane w pięciu poprzednich wątkach o podobnym dodatku? Czy to znaczy, że ludzie chcą tak zabugowanych dodatków i powinienem to olać, czy o niskiej jakości naszych betatestów i olewactwie autorów? Tylko potem jak takie zbugowane dodatki trafią na serwer, to do wpc będzie płacz, że coś nie działa, mapowanie kuleje, płaszczyzny migają i żeby poprawić.
Rozgrzebanych projektów mam, hmm... pięć? Jedyny atrakcyjny dla ludu to kabina 36We. Czy pomoc innym nie jest istotniejsza, niż dłubanie jakiejś drezyny, którą odpali może 1% userów symka?

99
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zakończenie wspólpracy.
« dnia: 26 Grudnia 2017, 13:20:22 »
Nie spinajcie sie w swieta. Zaczekajcie z tym tydzien i przemyslcie swoje dalsze dzialania. Co do jakosci, ja sie tym nie przejmuje ze cos odbiega od standartow nazuconych odgornie, a i tak ludzie wysylaja do mnie pw i prosby o przywrocenie choma co uczynilem. Ktos kto niechce trzymac sie standartow niech publikuje we wlasnym zakresie. Pozostale kwestie bedace powodem tej swiatecznej spiny proponuje przemyslec i przelozyc na pozniej. Moze po nowym roku? Jak bedziemy po kilku glebszych.

Kolego Q. Jak im nie pasuje jakosc, jaka oferujesz, zawsze pizostaje Twoja strona, ktora czesto odwiedzam.
Pozdrawiam wszystkich bez wyjatku.

100
Tabor kolejowy / Odp: Pociąg ekspresowy Odra 2
« dnia: 26 Grudnia 2017, 12:40:51 »
Znalazłem, zdjęcie ze zbiorów kol. Adama Kiliana

Źródło: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=533525940089977&set=o.332537590194574&type=3&theater

101
Na najnowszych exe jak wyjdziesz z kabiny to nie uslyszysz nic na radiu. Ja mam cały czas problem z pamiecia, po wyjezdzie z Sieradza nawet na wylaczonych cieniach... Mowa o Cegielskim.

102
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zakończenie wspólpracy.
« dnia: 26 Grudnia 2017, 12:25:05 »
Jesli nastawiacie sie na typowy hejt, to ok, moze sobie tak watek pozostac. Jesli natomiast ma byc to watek, z ktorego mozna wysnuc jakies sensowne wnioski na przyszlosc, to moim zdaniem, ktos musialby w miare syntentyczny sposob opisac jak to ma na przyszlosc wygladac i to zarowno na poziomie Stele i skolceni z nim userzy, jak rowniez na poziomie ogolnym np. jakosc dodatkow- co i jak jeszcze dopuszczamy, co nie itp.

103
Na warsztacie / Odp: Linia 353 Poznań Wschód - Gniezno
« dnia: 16 Grudnia 2017, 23:38:21 »
Powracam do pracy nad projektem po bardzo długiej przerwie. W tym czasie na tym odcinku linii 353 nastąpiła seria modernizacji peronów oraz wprowadzenie Samoczynnej Blokady Liniowej ..także muszę wykonać niektóre prace niemal od podstaw  - ale cały czas działam  - na zdjęciu nowy posterunek SBL  na odcinku Ligowiec - Kobylnica (sieć trakcyjna też zostanie zmodernizowana do prędkości  160 km/h)

104
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Grudnia 2017, 19:39:27 »
To była część przerobionej fizyki spal-ele, która liczyła wszystko w konwencjonalny sposób (obroty i moment silnika spalinowego, napięcie i prąd prądnicy, moment obrotowy silników elektrycznych według tego samego modelu co w pojazdach elektrycznych) zamiast obecnego liczenia od tyłu (wyliczamy w magiczny sposób siłę i strzelamy, jaki powinien być prąd i napięcie prądnicy). Przy okazji istniała możliwość generowania dymu ;)
Według opracowanego wtedy przeze ze mnie modelu prądnicy została zrobiona SU45 do Trainza i wyszło w boju, że jest ok.

105
Symulator / Odp: Sterowanie portem LPT pomoc
« dnia: 16 Listopada 2017, 19:06:46 »
EU40, napisz mi tu lub na pw na czym polega twoj problem, postaramy sie go zlikwidowac :)

106
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec aplikacji Mój Pociąg
« dnia: 30 Października 2017, 17:26:25 »
100% racji. Po co ułatwiać pasażerowi dostęp do informacji o ruchu pociągów? Jest świetna aplikacja Rozkład Kolejowy. Jak podróżnemu będzie bardzo zależało, to może po milionie kliknięć uda mu się znaleźć poszukiwane informacje. A jak się nie podoba to zawsze można słuchać zapowiedzi na peronie. Niech żyje wielka PLK!

107
Bocznica / Odp: ED161
« dnia: 30 Października 2017, 13:41:32 »
Udało mi się zebrać minimum niezbędne do rozpoczęcia pracy nad ED161 Pesa Dart.
Brakujące materiały:
-szkice/rysunki techniczne
Coś nie bardzo kumam... Moim zdaniem to rysunki techniczne powinny być tym "minimum"...

Może @centarail ma troszkę racji. Pokaż jakieś pierwsze zaczątki. Osobiście marzy mi się w MaSzynie BR232, czy T448P i doceniam to, że mamy moją ulubioną EP05, czy TEM2, ale że nie znam się na tworzeniu modeli to się z tymi marzeniami nie wyrywam. Tworzenie nowoczesnego ezt na falownikach i z fajną fizyką to jest zadanie dla megaspeców. Póki co, gdyby Dart'a tworzył @youBy to pewnie bym spadł z krzesła, ale wiem, że on pracuje nad czymś innym z falownikami. Zatem proponuję, abyś coś Forumowiczom pokazał, to wtedy Ci pomogą. Inaczej będzie tak jak napisał @centarail.   

108
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 29 Października 2017, 23:43:35 »
Wymieniłem lokomotywy i wagony kierując się zgodnością malatury z 2005 rokiem, stosując możliwie najnowsze lub względnie pasujące do obecnych standardów (brakuje jeszcze wagonów na 11xa_v2, więc są stare 1 klasy w wersji noc; wymieniłem cysterny na zaes_v2 i parę innych). Testowałem przejezdność do Kalisza osobowym do Ostrowa (na więcej nie mam chwilowo czasu) na exe eu07-x64_171028 i nie było żadnych problemów.

109
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 28 Października 2017, 20:45:02 »
Nie wiem czy masz na myśli mod od Epka, ale jeśli tak to i owszem grzebałem.

110
Bieżące kolejowe / Koniec aplikacji Mój Pociąg
« dnia: 27 Października 2017, 22:50:33 »
No i PKP PLK dobiło całkowicie najlepszą aplikację z rozkładem jaka kiedykolwiek powstała czyli Mój Pociąg. Ta apka to była moja prawa ręka na szlaku gdy chciałem na szybko sprawdzić rozkład czy opóźnienie. Była szybka, intuicyjna i funkcjonalna w przeciwieństwie do aplikacji Rozkład Kolejowy PKP PLK która długo się ładuję, jest mało przejrzysta i po prostu do bani. Brawo PLK, właśnie utrudniliście życie setkom jak nie tysiącom pasażerom i nie tylko.
Cytuj
Z rynku zniknęła darmowa aplikacja mobilna z rozkładem jazdy Mój Pociąg. Stracili na tym pasażerowie i sama PLK, która walczyła z aplikacją. Wygranych nie widać – pisze w komentarzu Jakub Madrjas, redaktor naczelny portalu „Rynek Kolejowy”.
W środę rano użytkownicy aplikacji „Mój Pociąg” otrzymali informację o treści "Aplikacja umiera...". "Wygląda na to, że PKP PLK uśmierciła tę darmową aplikację. Co więcej, na autora nasłała policję. Wszystko dla <<dobra pasażera>>.... Stałym użytkownikom dziękuję za korzystanie z aplikacji i dotychczasowego wsparcie duchowe" – napisał autor. Aplikacja wciąż jest do pobrania w sklepie Google Play, ale nie działa i nie będzie działać. – Mam już dość. Poświęciłem wystarczająco nerwów i energii – powiedział mi Adrian Łubik, jej autor.

Zarządca infrastruktury od wielu miesięcy prowadził walkę z darmową aplikacją, udostępniającą rozkład jazdy i informacje o opóźnieniach pociągów z Portalu Pasażera PLK. Więcej na temat samej aplikacji oraz działach na linii autor – PLK można przeczytać tutaj.

W prawie, ale wbrew rozsądkowi

Otrzymałem od spółki wiele tłumaczeń, jakie są przyczyny tej walki – porównujące działanie autora do kradzieży książki z biblioteki, włamania do domu itd. Spółka tłumaczyła, że jest okradana z gotowego rozkładu jazdy, na którego opracowanie poświęciła siły i środki. Nie dowiedziałem się niestety, jaką korzyść odnosi spółka z walki z aplikacją – i jaką korzyść odnosi z tego pasażer.

Nie przeczę, że państwowa spółka, blokując rozpowszechnianie rozkładu jazdy w sposób sprzeczny z regulaminem, działała zgodnie z prawem. Miała nawet prawo zgłosić sprawę do prokuratury (czemu sama PLK zaprzecza zaprzecza). Jednak moim zdaniem za tymi działaniami wcale nie stoją bezduszne przepisy – które przecież można zmienić – tylko ich interpretacja. Interpretacja, która mówi „Dobro pasażera jest dla nas najważniejsze… ale to my określimy, co jest dla niego dobre”.

Inni po prostu udostępniają dane

Odmienne podejście do udostępniania danych widoczne jest u wielu samorządowych przewoźników czy organizatorów transportu. Np. MPK Wrocław i Tramwaje Warszawskie same udostępniają wygodne dla programistów api, zachęcając do opracowywania własnych aplikacji. Wychodzą bowiem z założenia, że w Internecie jest wielu entuzjastów i prywatnych firm, którzy mogą mieć nowatorskie pomysły na taki program. Pasażer ma dzięki temu większy wybór aplikacji, a koszty takich działań są minimalne. Dane o rozkładzie udostępnia nieodpłatnie też na przykład brytyjski zarządca infrastruktury kolejowej Network Rail czy niemiecki DB Netz.

Delegowanie przez państwową spółkę własnych informatyków i płacenie im pensji za to, żeby miesiącami walczyli z lubianą przez pasażerów aplikacją ułatwiającą korzystanie z kolei brzmi jak absurd. Można było tego uniknąć, gdyby PLK zdecydowała się udostępnić api z dynamicznym rozkładem. Wciąż może zresztą to zrobić - nie dlatego, że zobowiąże ją do tego prawo (jak np. w Belgii) ale wyłącznie dlatego, że to korzystne dla pasażera.
Na prośbę PKP PLK załączam stanowisko spółki w sprawie mojego felietonu.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w pełni respektują ideę otwartych danych publicznych i korzystania z nich, z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa. Zasady ich udostępniania uzależnione są od wypracowanych pomiędzy stronami warunków na podstawie obowiązujących przepisów prawa i uregulowań Spółki. Spółka na podstawie zawartych umów i porozumień, współpracuje w zakresie wymiany danych i ich udostępniania m.in. z przewoźnikami oraz innymi podmiotami.

Aplikacja „Mój Pociąg” korzystała z Portalu Pasażera w sposób nieautoryzowany i niezgodny z Regulaminem dostępnym na stronie. Takie działania powodowały nie tylko konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów przez Spółkę, ale również utrudnienia dla podróżnych korzystających z Portalu Pasażera i Dynamicznej Informacji Pasażerskiej.

Pomimo czytelnie określonych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zasad – opartych o obowiązujące prawo i regulamin, potencjalni partnerzy nie byli zainteresowani akceptacją warunków współpracy. Takie zachowanie jest jedyną przyczyną zaistniałej sytuacji.
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/ostateczny-koniec-aplikacji-moj-pociag-stracil-pasazer-84150.html

111
Bieżące kolejowe / EP05-23 wraca po P4 do Warszawy
« dnia: 26 Października 2017, 17:27:17 »
Informuję, że w dniu 27.10.2017 EP05-23 (P4 RWG 25.09.2017) jako LPE 516004/5 relacji Gdańsk Kanał Kaszubski - Warszawa Grochów wraca luzem z Gdańska do Warszawy. RJ: Gdańsk Kanał Kaszubski 13:50, Tczew 14:17/18, Malbork 14:31/32, Iława 15:12/13, Ciechanów 16:22/29, Nasielsk 16:52/17:09, Legionowo 17:31/43, Warszawa Praga 17:56, Warszawa Grochów 18:04.

Mam nadzieję, że wątek obsługi pociągów (pewnie głównie "okazyjnych") prowadzonych przez EP05-23 znów odżyje na Forum:)

112
Od kiedy zajmujemy sie polityka?

113
Bieżące kolejowe / Odp: Uniknione zderzenie czołowe w Woranowie
« dnia: 17 Października 2017, 17:24:19 »
I to jest właśnie to. Lepiej stawiać włosy na żel, bawić się w facebooka na telefonie i zajmować się wszystkim innym niż prowadzenie pociągu a potem wszyscy winni tylko nie ten co przewalił semafor. Szkoda słów.

114
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Października 2017, 00:09:53 »
EP05-023 2 dni po P4. Jakościowo może nie najlepsze, bo robione telefonem i na szybko podczas TRAKO już po zamknięciu dla zwiedzających, ale mam nadzieję, że się nada:
http://eu07.pl/userfiles/21606/foto-EP05-023.7z

115
Na warsztacie / Odp: Wstęp do linii nr 7
« dnia: 08 Października 2017, 20:09:08 »
***

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.;)
 Napisałem "szczególnie na SŁce Pilawa-Łuków,gdzie nie ma dostępnego w internecie cabviewa. " Wiem,że są dostępne cabviewy na odcinku Pilawa-Góra Kalwaria :)


Powiem szczerze,że ładnie to wygląda. Modele są z MSTSa?
Od siebie mogę dodać,że w TD2 odwzorowana jest cała Pilawa razem z Jaźwinami i Ruda Talubska,więc jak potrzebne są jakieś dane,to służę pomocą.

116
Na warsztacie / Odp: Wstęp do linii nr 7
« dnia: 08 Października 2017, 11:51:44 »
@KrisMK – jak już pisałem, układ torowy tworzony jest w edytorze RSF na podkładzie ortofotomapy w układzie współrzędnych geograficznych PUWG92 – co daje gwarancje zachowania dużej dokładności odwzorowania wymiarów. Promienie łuków, wielkości przechyłek, długości krzywych przejściowych konfrontowane są z dostępnymi danymi PLK. Gdzie brak takich danych wykorzystywane są dla wyliczenia krzywych przejściowych i przechyłek odpowiednie wzory stosowane w inżynierii dróg kolejowych.
W załączeniu zrzuty z kilku rejonów stacji Pilawa, jak widać brak tu sieci trakcyjnej, terenu i otoczenia.

117
No i jest! Nastawnik od strony mechanicznej i obudowy gotowy. Tutaj chciałbym podziękować ojcu dziewczyny, który odwalił kawał ciężkiej roboty z tym dziełem i pozwolił posunąć projekt o spory krok do przodu. Przede mną jeszcze elektronika do polutowania i zastosowanie jakiś tarcz do szczelinowych transoptorów.

Na razie cudo nie jest przykręcone ani pomalowane, wszystkie "wajchy" skręcone prowizorycznie tylko dla celów pokazowych. Przepraszam za bałagan, ale ciągle prace trwają (i tak trochę posprzątałem :D ).
Link do filmiku:


118
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na targach TRAKO 2017
« dnia: 27 Września 2017, 10:10:38 »
Z politechniką nie trafiłeś ;) A co do reklamy MaSzyny, to wczoraj rzeczywiście nie mieliśmy czym przymocować, ale dzisiaj już jest:
http://eu07.pl/userfiles/21606/priv-20170927_095349.jpg
http://eu07.pl/userfiles/21606/priv-20170927_095402.jpg
Miał być w A1, ale w drukarni już mi go w sobotę nie mogli tak dużego wydrukować :/
Natomiast jeśli chodzi o nastawnik, to mam zupełnie inaczej to rozwiązane, bo podłączonych jest ok. 40 styków krzywek.

119
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na targach TRAKO 2017
« dnia: 26 Września 2017, 23:07:41 »
Wyraziłem swoją opinię na ten temat i pomimo tego że doceniam Twój trud, uważam że prezentacja tak obskurnego pulpitu może i jest wodotryskiem dla mikoli, ale na międzynarodowych targach TRAKO, prezentuje się niezbyt zachęcająco. 
Brakuje jeszcze srajtaśmy dla realizmu i kiepy wewnątrz grzejnika.

Dokładnie. Świeży pulpit też jest realny i też taki jest kiedyś w rzeczywistości, więc natryski mikoli można między bajki wsadzić, że taki jest lepszy. W końcu bawicie się w to już na poważnie, to niech to też poważnie wygląda. I to nie jest żadna złośliwość, serio. Bo idąc tym tokiem myślenia, to IC też powinno odrapanego czecha wystawić i heja.

120
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 20 Września 2017, 10:40:21 »

Strony: 1 2 3 [4] 5 6