Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU40

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
121
Bieżące kolejowe / Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« dnia: 19 Września 2017, 17:08:46 »
Mam w bardzo bliskich planach zrobienie kabiny tej 001.

122
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 16 Września 2017, 08:26:00 »
Transport szynowy nie jest dla mnie żadną wyrocznią. Cytat z tej strony nie podaje źródła tej wiadomości, więc jest ona bez pokrycia. Link do pracy doktorskiej przedstawiłem, bo jest to dokument najwyższego zaufania. Pukać to sobie możesz, szczególnie jak rewident ma kiepski dzień, jest głuchawy lub obok przejeżdża bruttto 4000tys ton. Puknięciem co najwyżej sprawdzi ci wkładki zluzowały lub niektóre błędy ułożyskowania. Cala praca ma ponad 100 stron, trudno jest ją przytoczyć, choćby nawet to, że całość zestawów monoblokowych jest ulepszana cieplnie. Podane są też statystyki uszkodzeń i ich powody, wkładki kompozytowe nie są specjalnie wyszczególnione. Proszę nie pisać już więcej głupot na ten temat. Katastrofa pod Eschede bardzo dobrze zaowocowała odpowiednimi standardami kontroli układu jezdnego.

123
Ty z tym grafitem, to ładnych parę lat przespałeś...

124
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 15 Września 2017, 22:56:02 »
Cytuj
Ciekawe że koła monoblokowe tak samo się ostukuje młotkiem rewidenckim. Może wystąpić pęknięcie, co objawi się głuchym odgłosem.
Nie prawda. Młotkiem bada się zupełnie co innego, na pewno nie pęknięcia obręczy. U cywilizowanych przewoźników bada się metodą ultradzwiękową, która określa zmęczenie materiału. Link z odpowiednią wiedzą:
http://delibra.bg.polsl.pl/Content/1425/rozprawa%20doktorska%20mgr%20in%C5%BC.%20%20Micha%C5%82a%20Szudygi%202011.pdf

125
Mam jedno pytanie co do ludzi znających stację kolejową w Legionowie: czy jest jakiś most nad stacją kolejową w Legionowie, że napastnik zeskoczył "niby na dach lokomotywy i spadł bo poraził go prąd"? Pytam bo to trochę podejrzane jak dla mnie. Żaden normalny człowiek nie skoczyłby na lokomotywę pod siecią, wiedząc, że 3000V zabija od razu.

Facet wlazł na dach stając na klamce od drzwi wejściowych do kabiny. Druga sprawa. Serio spodziewasz się racjonalnego myślenia od gościa chorego psychicznie? Sprawę znam całkiem dobrze i ze szczegółami. To był "nasz pociąg" (ECCO RAIL), a maszynista to mój dobry kolega. Gość był w takim amoku, że nawet nie reagował na rozmowy kolegi z dyżurną ruchu. Facet tylko kazał jechać i się nie zatrzymywać. Reszta świata jakby dla niego nie istniała. Psychol i tyle. Kolega świetnie to rozegrał i w uzgodnieniu z dyżurną wjechał do stacji. Tam zakończyła się przygoda.

Albo psychiczny, albo się naćpał. A mało to wariatów jest?
Trzeźwy, a badania nie wykazały obecności środków odurzających. Natomiast bliscy potwierdzili problemy psychiczne delikwenta.

126
Bieżące Symulatorowe / MaSzyna na targach TRAKO 2017
« dnia: 12 Września 2017, 00:00:24 »
MaSzyna wystawi się na tegorocznych Międzynarodowych Targach Kolejowych TRAKO 2017 w Gdańsku. Zaprezentowany będzie pulpit ET41.

Pulpit będzie udostępniony w następujących terminach:

26-28 września 2017 r. w godz. 10.00-17:00
29 września 2017 r. w godz. 10.00-16:00

Wstęp dla gości (płatny 15 zł) możliwy jedynie 29 września (szczegóły na stronie Targów). Mam nadzieję, że osoby które będą się wystawiać z pulpitem napiszą kilka słów.

127
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 11 Września 2017, 23:53:15 »
Zgadzam się z tobą, dlatego myślę, że KE powinna raczej przynajmniej w początkowej eksploatacji zalecać kompozyty, niż nakładać obowiązek zakładania ich.

128
Bieżące kolejowe / Odp: Wstawki kompozytowe
« dnia: 11 Września 2017, 22:01:18 »
Dziękuję za konkrety obydwu kolegom za przykłady. Najważniejszy wniosek z całej dyskusji, to niewątpliwie zachowanie rozsądku w stosunku do nowych technologii.

129
Tabor / Odp: Lokomotywa EU07-409 z kabiną do pobrania
« dnia: 10 Września 2017, 19:41:08 »
EU40, ST44-003, wypakujcie sobie paczkę z załącznika do dynamic/pkp/303e_v1. Tam są poprawione pliki fiz, mmd, t3d dla EU07-409 pod względem formatowania. Nie mam pojęcia czy to może być przyczyna Waszych problemów, ale sprawdzić nie zaszkodzi. Przypominam o konieczności wyrzucenia plików e3d (303e_4]kabina_a, 303e_4]kabina_b oraz ewentualnie 303e-409_int), jeśli takie są.

EU40: odnośnie problemów z wykrywaniem pojazdów przez starter sprawdź czy istnieją odpowiednie wpisy w plikach textures.txt. Spróbuj tez usunąć pliki: dynamic/tabor.txt oraz dynamic/textures.ini.

130
Na warsztacie / Odp: Wstęp do linii nr 7
« dnia: 08 Września 2017, 23:50:19 »

To i ja się pochwalę. Również tworzę własną scenerię w edytorze RSF - zacząłem także od linii 7. Sceneria zaczęła się stopniowo rozrastać i obecnie obejmuje większość OK-2 i przyległe rejony OK-1. Łącznie jest to ok. 3500 km w sensie pojedynczego toru.

Oczywiście, tak jak jest to dotychczas ze sceneriami tworzonymi w wymienionym edytorze, nie nadaje się jeszcze do publikacji, głównie ze względu na trudności z tworzeniem terenu. Także sieć trakcyjna czeka na wymiarowe modele i zwiększenie możliwości edytora. Brakuje ponadto większości charakterystycznych dla odwzorowanej sieci budynków kolejowych i innych elementów infrastruktury.

Stan scenerii:

1. Zakres (stacje graniczne scenerii z wylotami co najmniej kilkaset metrów za To):

linia  2: podg Doły - Międzyrzec Podl.
linia  7: Zabieżki - Dorohusk (GP)
linia  8: Czachówek - Zagnańsk
linia 12: Tarczyn - Łuków
linia 13: Grzebowilk - Pilawa
linia 22: Wolanów - Radom
linia 25: I. Bliżyn - Wąchock
    II. Stary Garbów - Chmielów k.Tarnobrz. (dwie niepołączone części)
linia 26: Łuków - Radom (cała)
linia 30: Łuków - Lublin (cała)
Linia 63 (1520 mm): Dorohusk (GP) - Zawadówka Naftobaza (cała)
linia 65 (LHS 1520mm): Miączyn - Puszcza
linia 66: Zwierzyniec Tow. - Stalowa Wola Płd. (cała)
linia 67: Lublin - Lublin Tatary - Świdnik (cała)
linia 68: Lublin - Łętownia
linia 69: Rejowiec - Zwierzyniec Tow.
linia 72: Zawada - Miączyn
linia 74: Sobów - Stal. Wola Rozwadów (cała)
linie 76, 77: Bąkowiec - Świerże Górne/elektrownia Kozienice (cała)
linia 78: Sandomierz - Grębów (cała)
linia 80: Furmany - Olendry (cała)
linia 81: Chełm - Uhrusk
linia 83: Zawada  Zamość Bortatycze (cała)
linia 84: Grębów - Olendry (cała)
linia LWB (kopalniana): Jaszczów - Bogdanka (cała)
- uwzględnione zostały wszystkie łącznice w zakresie scenerii i najważniejsze bocznice.

2. Profil pionowy jest ustawiony wg danych PLK dla kilku linii (w tym 7), dla innych prowizorycznie wg map topo. Długości krzywych  przejściowych i wartości przechyłek dla niektórych linii zgodne są z danymi PLK.
3. Na wszystkich posterunkach ruchu dodana sygnalizacja wg dostępnych danych. Aktywne W4 wstawione na wszystkich torach głównych (zasadniczych i dodatkowych). Wszystkie sygnały niezbędne dla prawidłowego działania AI zostały przypisane do torów.
4. Zastosowane jest jednolite, znaczące nazewnictwo każdego odcinka torów scenerii z uwzględnieniem numeru linii, skrótów nazw posterunków (szlaku) i numeru toru.
5. Prędkości drogowe wg danych PLK wpisane w tory. Ograniczenia również.
6. Trochę własnych modeli mostów, wiaduktów, nastawni, dworców, wież wodnych, kładek, wiat typowych dla niektórych linii, tablice peronowe, perony z trójkątów lub "road" (dla niektórych budynków brak materiałów na tekstury).
7. Testowo został wstawiony tu i ówdzie teren z SRTM i pokryty ortofotomapą i wygląda to bardzo obiecująco. Ale to na razie nie współgra z przekrojami poprzecznymi.

Na scenerii można testowo uruchamiać kilkadziesiąt pociągów wg rzeczywistego RJ z 2006/7 r. (trasy towarowe zrekonstruowane wg dodatku IV do RJ, tras katalogowych i służbowych rj). Sterowanie jest jeszcze prowizoryczne, ale działa OK w trybie AI. Dla każdej głównej linii/ odcinka odtworzono wykresy ruchu z RJ 2006/2007 dla ułatwienia orientacji i ewentualnego dalszego tworzenia scenariuszy. Wykorzystano możliwość zapisu komend w komórkach sygnalizatorów, dynamiczne nadawanie RJ itd., itp. Z założenia żadne zdarzenia zależne od scenariusza nie są przypisywane do torów.

Niestety wymienione ograniczenia znacznie spowolniły rozwój scenerii (teren i oczekiwanie na sensowne wstawianie odpowiednich modeli sieci trakcyjnej, brak odpowiednich budynków itd.).

W załączeniu zrzut widoku scenerii w programie STV z dodanymi opisami. Stan na lato 2016 (linia 8 została już od tego czasu przedłużona na południe).


131
Na warsztacie / Odp: Wstęp do linii nr 7
« dnia: 08 Września 2017, 20:50:48 »
A i zachęcam, bo zapowiada się ciekawie. Oglądałem na szybko w Rainstedzie i powiem szczerze, że torowisko, i niwelety zostały bardzo dobrze ułożone. Swoją drogą pochwalam za cierpliwość do stawiania trakcji ;).

132
Na warsztacie / Wstęp do linii nr 7
« dnia: 08 Września 2017, 13:16:01 »
Witam.

W załączniku są pliki z moimi wypocinami nad linią nr 7.

W scenerii jest układ torowy od Lublina do Chełma, bocznica z Jaszczowa do Bogdanki, kawałek linii od rejowca do krasnego stawu, bocznica szeroko torowa z Chełma do Zawadówki. Praktycznie w 99% jest ułożona sieć trakcyjna, braki są w Chełmie. Profil pionowy terenu robiony był na podstawie map topograficznych więc na pewno jest do korekty.

Niestety nie mam już czasu na dalsze zajmowanie się tą trasą. Całość była robiona w edytorze rainsted. Dołączam plik RSF oraz pliki użyte/zmodyfikowane przeze mnie.  W miarę możliwości czasowych odpowiem na pytania dotyczące tego projektu.

133
Na warsztacie / Odp: Jedziemy na Czechy czyli modele w wykonaniu CD
« dnia: 27 Sierpnia 2017, 17:34:10 »
Z jakich rozwiązań korzysta ta sceneria, że starsze exe (paczka 16.08) nie chce jej uruchomić?
W załączeniu LOG z exe z dodanym LVZ autorstwa @Antka.

EDIT: Co ciekawe, na Drawinowie LVZ działa i ma się dobrze. WTF?!
EDIT2: Aha, już wiem. 371 działa ale 163 już nie. Ale nie wiem czemu.

Garść screenów z testów "raczkującej" wersji LVZ. Lokomotywa typ 371.

135
Szkoda że żadnej foty nie zrobiłeś, można byłoby się od ręki porzygać jak komuś brakło wyobraźni.
Raportowałem Twój post. Złagodź tą wypowiedź, przychodzą tu 12 letnie dzieci i nie bardzo to widzę, aby czytały ****************************. Ja wiem, że praca pod tym względem nie rozpieszcza, ale to forum nie może służyć do takich treści. Ja bym nie chciał, aby moje wnuczki czytały taki tekst. Po edycji można i mój post wywalić nawet po za bocznicę. Do usra... będę walczył o czystość tego forum od takich treści, nawet kosztem bana.

136
Publikacje / EP08-001
« dnia: 16 Czerwca 2017, 17:35:22 »
Witam!
Dziś prezentuję wam lokomotywę EP08-001 w nowym malowaniu które otrzymała podczas rewizji w której przywrócono jej fabryczne malowanie.
Autor tekstury: @MR6
Przeróbka modelu: @MR6, @matek123
Zdjęcia: @Eu40
Teksturę instalujemy przez specjalny skrypt - instrukcja w filmie poniżej:





Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/24487/EP08-001TGA.rar

Życzę miłej jazdy!

Dodane do repozytorium. Rev. 1811. @MR6

137
Na warsztacie / Warsztat dźwiękowy Mareczka
« dnia: 15 Czerwca 2017, 21:13:34 »
Witajcie.

Od jakiegoś czasu zacząłem bawić się dźwiękami w Maszynie. Z początku chwyciłem sie za temat prostszy, czyli elektryki, odświeżyłem sobie "siódemkę", troszkę dźwięków postało dla jednostek. Po publikacji Całkowa v2, zaczęła sie zabawa ze spalinówkami. Temat znacznie trudniejszy, jako że dla pełnego zakresu dźwięku pracy silnika możemy wykorzystać tylko jeden dźwięk, odpowiednio modulowany. Znalezienie odpowiednich dźwięków również nie było proste, ale powolutku co się zaczęło składać i po blisko 4 miesiącach zabawy postanowiłem wrzucić temat na warsztat - w kontekście zasygnalizowania tematu i może posiadania przez kogoś z Was lepszego materiału, lub też wywołanie tematu do rozwinięcia Maszyny w kontekście tej gałęzi, tj. dźwiękowej. Jak wiadomo, powstał0 nowe exe, więc może warto pójść dalej ;)

Dotychczas udało się złożyć taki zestaw dźwięków:
• SM/P42 - włączenie, praca i wyłączenie silnika
• SM/P42 - pisk hamowania
• SM/P42 - nastawnik

• 6Dg - włączenie, praca i wyłączenie silnika

• SU45 - włączenie, praca i wyłączenie silnika
• SU45 - przełącznik
• SU45 - czuwak
• SU45 - syrena niskotonowa
• SU45 - syrena wysokotonowa

• SU46 - włączenie, praca i wyłączenie silnika
• SU46 - włączenie, praca i wyłączenie sprężarki
• SU46 - przełącznik
• SU46 - czuwak
• SU46 - syrena niskotonowa
• SU46 - syrena wysokotonowa

• ST43 - włączenie i praca silnika
• ST43 - szum podczas jazdy

• ST44 - włączenie i praca silnika
• ST44 - szum podczas jazdy
• ST44 - stukot kół

• ST45 - praca silnika


Do paczki też dorzucam początkową twórczość "elektryczną" (z resztą kilka dźwięków dla kibelka już wrzucałem na forum):
• EU/EP07 - załączenie, praca i wyłączenie przetwornicy
• EU/EP07 - załączenie, praca i wyłączenie sprężarki
• EU/EP07 - wentylatory (praca na układzie oporowym)
• EU/EP07 - nastawnik jazdy
• EU/EP07 - nastawnik kierunkowy
• EU/EP07 - nastawnik, boczniki
• EU/EP07 - praca styczników liniowych
• EU/EP07 - styczniki liniowe, wejście na I układ bezoporowy
• EU/EP07 - styczniki liniowe, wejście z I na II układ

• EN57/ED72 - syrena wysokotonowa
• EN57/ED72 - załączenie, praca i wyłączenie sprężarki
• EN57/ED72 - brzęczyk sygnału drzwi
• EN57/ED72 - nastawnik
• EN57/ED72 - przełączniki pulpitu
• EN57/ED72 - otwarcie i zamknięcie drzwi
• EN57/ED72 - praca dźwigni hamulca
• EN57/ED72 - szarpnięcie
• EN57/ED72 - szum jazdy

Do powyższej kwestii chcę tylko dodać, że w moim odczuciu te dźwięki nie są idealne, i nie piszę tutaj o ograniczeniach Maszyny, a o podstawie. Ale chyba lepiej opublikować coś, co się (chyba) nadaje do jakichkolwiek testów, niż nie wrzucać nic. A może właśnie ktoś będzie miał lepsze źródełko i powstanie coś lepszego?

Z góry chciałbym podziękować Adamowi (adamst) za podrzucenie Trainz'owych dźwięków SU45, które nagrał Gryszaq (też podziękowania). Dźwięki powstawały też z różnych filmików na Youtube, wiem że część wykorzystałem z filmów T-Mechanika, część od "Cargul77" itp.

Tutaj można pobrać paczuszkę: http://eu07.pl/userfiles/697/priv-sound_maszyna-eu07.rar
W środku jest plik readme z wpisami do plików *.mmd

Kilka filmików pokazowych:





(dla SU45 w międzyczasie doszły jeszcze inne nowe dźwięki, których nie słychać w filmie)


138
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Maja 2017, 22:44:39 »
Ja Tobie pisalem wczoraj o tej tarczy pod ziemia. To pewnie posypia sie inne manewry. Na Kaliskiej bylo co niemiara zakopanych tarcz a juz widze, ze po sciagnieciu wagonow sm42 nie wraca na swoje miejsce.

139
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Maja 2017, 22:37:25 »
OK, znalazla sie przyczyna blednego zachowania w Drawinowie.

Pod sceneria zakopana jest, przyrodzenie wie po co, tarcza manewrowa wdz_tmunvis1_sem_info wyswietlajaca predkosc 0.  AI probuje zatrzymac sie przed nia w odleglosci ok 5 m, ale poniewaz sygnal jest 10 m pod powierzchnia ziemi, w efekcie "przekracza" wyznaczona przez niego linie, i rejestruje "nakazana predkosc na ostatnim semaforze: 0 km/h" no i poslusznie stoi potem do swietej Nigdy.

(poprzednio AI zatrzymywalo sie przed tarcza, bo odleglosc kalkulowana byla tylko na plaszczyznie, bez uwzglednienia roznicy poziomow. Na upartego moge przywrocic poprzedni model kalkulacji, ale to z kolei moze miec negatywne efekty w sytuacjach gdzie faktycznie wystepuje spadek albo wzniesienie terenu, wiec nie wiem czy nalezy)

tl;dr: robic scenerie porzadnie, to beda dzialac porzadnie ;/

140
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Maja 2017, 16:53:02 »
W tym konkretnym przypadku: Jeśli w tabeli skanowania mam 25km/h (miga sygnał zastępczy)

20 km/h*

Cytuj
stawiano tezę, że wjazd powinien być na tor wolny. Dopiero po tym fakcie, manewry na tor z zepsutym EP05.

Wcale tak nie musi być - formalnie trzeba pod semaforem się zatrzymać i dostać rozkaz pisemny "O" informujący o wjeździe na tor zajęty z Vmax 20 km/h. I tutaj trochę zamieszał autor scenerii (albo ktoś kto przerabiał), bo rozkaz w starterze można podejrzeć, ale on akurat jeżeli chodzi o taką jazdę powinien być wystawiony przez stację, na której taka jazda się odbywa. A więc żaden wydruk komputerowy z poprzedniej stacji.

141
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 07 Maja 2017, 14:33:32 »
Cytuj
Tak z ciekawości, da się w takich lokomotywach "przerzucić" nastawnik o jedną pozycję do tyłu nie wymuszając kręcenia wału kułakowego przez czterdzieści ileś pozycji?
Cytuj
Tak, one mają dwukierunkowy napęd wału kułakowego.
Tu jeszcze filmik co pokazuje jak to pracuje w rzeczywistości



142
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 22 Kwietnia 2017, 21:30:47 »
Jesli to nie problem, wrzuccie zgloszenia brakujacych elementow do bugtrackera, tak jak jest to w watku: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,29047.msg450727.html#msg450727

A w miedzyczasie uaktualnienie.

- dodana obsluga konfiguracji klawiszy

na razie obejmuje tylko obsluge pojazdu, bo reszta nie jest jeszcze podpieta pod nowy system.
Przypisania klawiszy przechowywane sa w pliku "eu07_input-keyboard.ini" (plik tekstowy)
Kazda linia pliku definiuje jeden klawisz, np
pantographlowerall ctrl p // opuszczenie wszystkich pantografow
pierwsze slowo to nazwa komendy i tego nie ruszamy; nastepnie podany jest klawisz do ktorego ma byc przypisana, i opcjonalne modyfikatory shift i/lub ctrl  Komentarze tlumacza, ktora komenda jest do czego, zeby latwiej sie bylo polapac.

143
Publikacje / Kabina lokomotywy ST44
« dnia: 23 Marca 2017, 20:54:17 »
Kabina lokomotywy ST44


Cytuj
Witaj! Dziękujemy za pobranie nowej kabiny ST44!
Autorem oryginalnej kabiny (M62) jest @DU_mont ze strony TrainzUP

Proszę o nadpisanie plików jeżeli jest to wymagane!

Autorzy Polskiej wersji (prawdopodobnie): @LHS_ST40S, @Patrykos

Główne poprawki @dymus & GOPdriver
Przystosowanie kabiny do najnowszej paczki oraz wszelka pomoc @Piotr93
Udźwiękowienie autorstwa @Tyrystor

Wszystkim testującym użytkownikom serdecznie dziękujemy, za wszystkie wykryte błędy, oraz wytrwałe testowanie.

Życzymy samych RP1 oraz S2!


"Zielonej Drogi, dymus & Piotr93"





Dodane do repozytorium, rev. 1697. - @Matek123

144
Pomoc doraźna / Odp: Instalacja exe c++
« dnia: 19 Kwietnia 2017, 22:59:18 »
Istnieje niemiecki program który automatycznie instaluje wszystkie paczki VC, u mnie to pomogło przy uruchamianiu najnowszego exe c++.

Program jest tylko w niemieckiej wersji językowej jednak jego obsługa jest banalnie prosta. Do pobrania tutaj: https://www.computerbase.de/downloads/systemtools/all-in-one-runtimes/

145
Pomoc doraźna / Odp: Instalacja exe c++
« dnia: 19 Kwietnia 2017, 21:58:55 »
No przecież ja używam xp32 i nawet publikowałem co należy zrobić aby działało, łącznie ze screenami zainstalowanych VisualStudio.
Opisy tu:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg448154.html#msg448154
i tu:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28159.msg443049.html#msg443049

146

Warto wysłuchać (naprawdę polecam) jak również wcześniejsze i późniejsze odcinki.
Dodałem rownież ankietę, aby się przekonać czy Was taka tematyka interesuje, a to posłuży mi do bliższego poznania z kim mam do czynienia :)

147
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 18 Kwietnia 2017, 20:03:07 »
Testy na EP05-23:
-przyciemnienie oświetlenia kabiny (ctrl + ') nie działa; :(
No niestety, trzeba guzik dorobic (cablightdim_sw)

zoom jest pod srodkowym przyciskiem/kolkiem myszy. Jak sie wcisnie to sie powinien wlaczyc.

Sprawdziłem nie działa, fazy lod zmieniają się niezależnie od zooma :c
Zebysmy sie tutaj dobrze zrozumieli -- zoom po zmianach nie renderuje zawsze maksymalnej ilosci detali, fazy lod sa dalej uwzgledniane. Roznica polega na tym, ze jesli przedtem np. obserwator stal w odleglosci 500m i wlaczony byl 3x zoom, obiekt rysowany byl tak, jakby stal ~290m od obserwatora, a po zmianach tak, jakby stal w odleglosci ~170m  Jesli w modelu najwyzszy poziom detali jest skonfigurowany tak, by uaktywnial sie ponizej 50m to i tak sie nie zalapie, bo i nie ma specjalnie sensu zeby sie pojawial.

148
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Kwietnia 2017, 23:07:30 »
Rozumiem, że urządzenia czujności na chwilę obecną są wyłączone, bo nie działają w ogóle.
Urzadzenia czujnosci czyli czuwak/shp? Nie, powinny dzialac normalnie. Sprawdzilem przed chwila SU45 na Baltyku i nic jej nie brakowalo.
Co do spadku fps ciezko cos powiedziec przy zero informacji nt sprzetu itp.
edit:
zmiany w obsludze zblizaja sie do konca, wiec bedzie tez dodana mozliwosc przemapowania klawiszy.

149
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Kwietnia 2017, 19:09:43 »
EU40, jeśli chodzi o Arduino to zamiast symulować klawiaturę lepiej wysyłać stan przełączników i nastawników po USB: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28460

Współpracowałem w tej kwestii z Maćkiem, jego kod można dokleić do aktualnego exe. Niestety ostatnio nie miałem czasu by dokończyć układy elektroniczne i dalej bawić się w kwestie programowe, ale prototypowo działało :)

150
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Kwietnia 2017, 15:15:51 »
Caly zestaw glew wybitnie nie jest potrzebny bo a) biblioteka jest od jakiegos czasu wszyta do exe i b) nawet gdyby nie byla, to potrzebny bylby tylko plik .dll  Reszta jest dla developerow.

Jezeli to system 64-bit to, jesli ktos chce sie bawic w wersje 64-bitowa, najprawdopodobniej potrzebne beda redist i instalacja 64-bitowej wersji python ze strony oficjalnej: https://www.python.org/ftp/python/2.7.13/python-2.7.13.amd64.msi

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6