121
Bieżące kolejowe / Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« dnia: 19 Września 2017, 17:08:46 »
Mam w bardzo bliskich planach zrobienie kabiny tej 001.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Ciekawe że koła monoblokowe tak samo się ostukuje młotkiem rewidenckim. Może wystąpić pęknięcie, co objawi się głuchym odgłosem.Nie prawda. Młotkiem bada się zupełnie co innego, na pewno nie pęknięcia obręczy. U cywilizowanych przewoźników bada się metodą ultradzwiękową, która określa zmęczenie materiału. Link z odpowiednią wiedzą:
Mam jedno pytanie co do ludzi znających stację kolejową w Legionowie: czy jest jakiś most nad stacją kolejową w Legionowie, że napastnik zeskoczył "niby na dach lokomotywy i spadł bo poraził go prąd"? Pytam bo to trochę podejrzane jak dla mnie. Żaden normalny człowiek nie skoczyłby na lokomotywę pod siecią, wiedząc, że 3000V zabija od razu.
Albo psychiczny, albo się naćpał. A mało to wariatów jest?Trzeźwy, a badania nie wykazały obecności środków odurzających. Natomiast bliscy potwierdzili problemy psychiczne delikwenta.
W tym konkretnym przypadku: Jeśli w tabeli skanowania mam 25km/h (miga sygnał zastępczy)
stawiano tezę, że wjazd powinien być na tor wolny. Dopiero po tym fakcie, manewry na tor z zepsutym EP05.
Tak z ciekawości, da się w takich lokomotywach "przerzucić" nastawnik o jedną pozycję do tyłu nie wymuszając kręcenia wału kułakowego przez czterdzieści ileś pozycji?
Tak, one mają dwukierunkowy napęd wału kułakowego.Tu jeszcze filmik co pokazuje jak to pracuje w rzeczywistości
pantographlowerall ctrl p // opuszczenie wszystkich pantografow
pierwsze slowo to nazwa komendy i tego nie ruszamy; nastepnie podany jest klawisz do ktorego ma byc przypisana, i opcjonalne modyfikatory shift i/lub ctrl Komentarze tlumacza, ktora komenda jest do czego, zeby latwiej sie bylo polapac.
Witaj! Dziękujemy za pobranie nowej kabiny ST44!
Autorem oryginalnej kabiny (M62) jest @DU_mont ze strony TrainzUP
Proszę o nadpisanie plików jeżeli jest to wymagane!
Autorzy Polskiej wersji (prawdopodobnie): @LHS_ST40S, @Patrykos
Główne poprawki @dymus & GOPdriver
Przystosowanie kabiny do najnowszej paczki oraz wszelka pomoc @Piotr93
Udźwiękowienie autorstwa @Tyrystor
Wszystkim testującym użytkownikom serdecznie dziękujemy, za wszystkie wykryte błędy, oraz wytrwałe testowanie.
Życzymy samych RP1 oraz S2!
"Zielonej Drogi, dymus & Piotr93"
Testy na EP05-23:No niestety, trzeba guzik dorobic (cablightdim_sw)
-przyciemnienie oświetlenia kabiny (ctrl + ') nie działa; :(
Sprawdziłem nie działa, fazy lod zmieniają się niezależnie od zooma :cZebysmy sie tutaj dobrze zrozumieli -- zoom po zmianach nie renderuje zawsze maksymalnej ilosci detali, fazy lod sa dalej uwzgledniane. Roznica polega na tym, ze jesli przedtem np. obserwator stal w odleglosci 500m i wlaczony byl 3x zoom, obiekt rysowany byl tak, jakby stal ~290m od obserwatora, a po zmianach tak, jakby stal w odleglosci ~170m Jesli w modelu najwyzszy poziom detali jest skonfigurowany tak, by uaktywnial sie ponizej 50m to i tak sie nie zalapie, bo i nie ma specjalnie sensu zeby sie pojawial.
Rozumiem, że urządzenia czujności na chwilę obecną są wyłączone, bo nie działają w ogóle.Urzadzenia czujnosci czyli czuwak/shp? Nie, powinny dzialac normalnie. Sprawdzilem przed chwila SU45 na Baltyku i nic jej nie brakowalo.