1
Bocznica / Odp: Kultura osobista na forum a regulamin
« dnia: 31 Stycznia 2022, 21:36:53 »
Proponuję ppwrót do tematu.
Pyskówki na gadu gadu.
Pyskówki na gadu gadu.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Kiedyś jeszcze chłodnie i ich przebudowy miały przelotowe przewody elektryczne i parowe.A chłodnia skad miała zasilanie wentylatora?
Tak. Nawet wagony bez ogrzewania elektrycznego (a takie też mamy w IC) mają sprzęg WN, bo musi być przelot na dalszą część składu.A które to są wagony Maćku, bo przyznam szczerze mam zaniki pamięci? Leksy kojarzę, ale nimi się już dawno ogoliłem.
Scenariusz na intermodalu TDE330120 przejechany bez przeszkód.Kolego @Ahmedo, nie czyńmy z MaSzyny ,,posoborowia". Nie bez przyczyny mamy na szlaku przez Nurzec prędkość drogową 100km/h. Droga hamowania 700m została zachowana, ale jak się przyzwyczailiśmy do wdrażania ,,pełnego", to później depczemy buty w podłogę. :D
Z mojej strony jedyna ingerencja to zmiana maszyny na ET22-1036.
Moje uwagi:
- Zbyt krótka droga hamowania od wskaźnika W8 do mostu przed miejscowością Nurzec. (60 km/h)
- Zbyt krótka droga hamowania od wskaźnika W8 do uszkodzonego torowiska przed Hipolit podst. (20 km/h)
- Samochody lubią przejeżdżać przez skład po minięciu lokomotywą przejazdu (zauważyłem 3 takie przypadki) oraz raz zdarzył mi się przejazd autobusu przez przejazd i opuszczone rogatki przed lokomotywą.
- Otwarty przejazd na wjeździe do Dębicy Towarowej. +++ Poprawione | @MaciejM
- Łysa sieć trakcyjna (brak wskaźników, bezprądowej itp. ale już ktoś o tym wspominał)
Ogólnie na chwilę obecną jestem naprawdę pod wrażeniem. Nawet na moim poczciwym laptopie o dziwo FPS był stabilny i jechało się nadzwyczaj przyjemnie.
Świetna robota!
CytujNa lokomotywach powszechnie stosowano zawór rozrządczy LuV-1 m.in na ET21 oraz na EP03.Nie wiem jak EP03, ale ET21 wszystkie inne znane mi pojazdy trakcyjne z tego typu hamulcem maja zawór rozrządczy H1K5. Zawór LuV1 to zawór do wagonów towarowych.CytujNie sprawiały też problemu ze wstecznym zasileniem zbiorników głównych lokomotywy poprzez główny przewód hamulcowy np. z innej lokomotywy, co na potrzeby niniejszego filmu uczyniono.Zasilanie takie powoduje, że powietrze z PG unosi nam suwak obrotowy przez co może nam nadmuchać pod suwak ewentualnych zanieczyszczeń z przewodu głównego. Zanieczyszczenie te mogą porysować suwak i gładź i zawór będzie nieszczelny.
No to masakra. Czyli muszę kupić nowego laptopa. świetnie. Albo pamięci dodać.Mi tam na 4GB działa. Zmień tekstury na 1024, multiplayer na brak i zaraz świat stanie się lepszy.