Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mati319

Strony: 1 [2]
31
Bieżące kolejowe / Odp: Pociąg zmiażdżył samochód
« dnia: 10 Czerwca 2008, 19:45:27 »
Moze dyżurny ruchu zapomnial poinformowac droznika ze wyprawil pociag? Nic nie pisano ze drozniczka byla w stanie nietrzezwym wiec wnioskuje ze byla trzezwa i dziwne jest to ze nie zamknela przejazdu jak byla trzezwa. Tuz przed wyprawieniem pociagu dyzurny ruchu ma obowiazek ostrzezenia droznika sygnalem Rd4 o wyprawieniu pociagu moze tego nie uczynil? albo urzadzenia lacznosci nawalily i drozniczka nie wiedziala ze pociag zostal wyprawiony. Naprawde dziwne jest to zeby trzezwa drozniczka po otrzymaniu sygnalu Rd4 po wyznaczonym czasie nie zamknela przejazdu. Niestety takie sytuacje moga miec miejsce (nawalenie urzadzen lacznosci, nie poinformowanie droznika o zblizajacym sie pociagu, droznik w stanie nietrzezwym itp) dlatego nalezy przed kazdym przejazdem zatrzymac sie albo chociaz zwolnic tak zeby w kazdej chwili moc zatrzymac sie i nie wjechac pod pociag. Czlowiek to tylko czlowiek i sie myli albo moze np zaslabnac. Automatyczne przejazdy tez nie sa takie pewne chociaz bardziej pewne niz czlowiek ale tez moze byc jakas awaria.

32
Mati319 przenieś się do Warszawy. Czeka Cię jeden dodatkowy egzamin gdyż w drugiej klasie jest tabor szynowy cz.1 a zakres obejmuje wagony i hamulce pojazdów szynowych Jeżeli zdasz ten przedmiot to raczej Cię przyjmą. Jak skończysz szkołę masz pracę w KM. A zanim ją skończysz w KM będzie plan maszynistowski Łódzko-Skierniewicki.

Fankol ale to by mnie od 3 klasy wzieli? mimo tego ze bede mial laczka z jednego albo dwóch zawodowych (elektronicznych)? to w 1 klasie nie ma żadnego zawodowego? Wiesz ja w KM bym nie chciał pracowac bo ja mieszkam w Poznaniu wiec juz ostatecznie bym mogl na te parę lat zamieszkać w warszawie a pozniej wrocic do Poznania i zatrudnić w jakiejs spółce PKP np InterCity
Czy ta szkoła ma internat?

EDIT:
Patrzylem na plan lekcji klas w tym technikum to oni maja jakąś spedycje chyba jeszcze. Nie wiem która klasa to kolejowa ale w każdej jest wiecej niz jeden przedmiot zawodowy wiec nie ma szans sie przenieść. Pozostaje mi przeniesienie do LO i nadzieja ze będą mnie szkolić na maszyniste i będę mógł zaocznie studiować na politechnice transport szynowy.

33
hehe no nie bede sie wychylal. Ciekawe czy prawda jest to co mowisz czy to ze biora wszystkich. Naprawde elektronika nie ma wiele wspolnego z praca maszynisty tak czy siak musza takiego kogos przeszkolic. Moze "moi ludzie" cos mi tam zalatwia jesli nie to sie bede musial zadowolic praca konduktora a po jakims czasie pewnie kierwonika pociagu

34
Bieżące kolejowe / Odp: Wzrasta liczba pasażerów
« dnia: 04 Czerwca 2008, 20:25:17 »
wlasnie ta siodemka z dwoma oknami mi sie bardzo nie podoba! ona jest ochydna! to wogole nie pasuje dotej lokomotywy. Zeby miec dwa okna to ona by musiala wygladac jak EP09. Ten wyswietlacz to tez jest dla mnie smieszny i jak widzialem na filmach YT to  ten wyswietlacz oswietla kabine i tak glupio miga na pomaranczowo i to w calej kabinie sie odbija. Ja jak bym mial sluzbe na tej siodemce to bym zwariowal i chyba urwal ten wyswietlacz bo moje nerwy by tego nie wytrzymaly. Albo bym go poprostu wylaczyl jesli sie da. Moim zdaniem wyswietlacze w lokomotywach sa bez sensu przeciez sa tablice na kazdym wagonie. Do tej pory nie bylo wyswietlaczy w lokomotywach i ludzie jakos sobie radzili. Wyswietlacze itd to jest dobra rzecz dla tramwajow, autobusow i EZT no i szynobusow. Schemat malowania rowniez mnie sie nie podoba w tych siodemkach PRow wole zielone siodemki z napisem PKP
malowanie IC te niebieskie jest nawet dobre i zmodernizowane dziewiatki mi sie podobaja.
Kolej w polsce sie dynamnicznie zaczela rozwijac, tylko boli mnie to ze jest tyle biurokracji i dziela juz nawet maszynistow. Ciekawe jakie mundury beda mieli mechanicy w IC przeciez te mundury co maja konduktorzy IC sa smieszne. Zamiast znaczka IC powinien byc orzelek moim zdaniem. Wogole mundur taki jaki byl zawsze na PKP powinien pozostac. tak samo u maszynistow wszyscy maszynisci PKP powinni miec takie same mundury a znajac zycie w kazdej spolce bedzie inny czyli poprostu bedzie syf

35
Patrykos jesli mnie nie interesuje elektronika to nie ma najmniejszego sensu sie dalej w tej szkole meczyc. Niestety zle postapilem ze posluchalem sie innych co mi doradzali ta szkole w pierwszej klasie bylo ok bo mialem tylko elektrotechnike z zawodowych i materialoznastwo elektryczne i jakies praktyki ale piersza klasa to bylo o elektryce i to bylo fajne. W tym roku sie zaczela juz elektronika i jest masakra. Mysle ze w elektrycznym by bylo fajnie bo tam maja o silnikach, sieciach energetycznych instalacjach itd. I nawet bardziej by mi sie to przydalo w pracy w Cargo niz ta elektronika. Ale jesli mam sie przeniesc do elektrycznej klasy to bede musial od 2 klasy i co w sumie mam 5 lat do technikum chodzic? znajomi juz beda na drugim roku studiow a ja dopiero mature bede zdawal. Niestety spieprzylem sprawe z wyborem szkoly i teraz jest zapozno mozna tylko do LO isc a pretensje moge miec tylko do siebie ze posluchalem sie innych. Teraz to moge tylko myslec jak z tej trudnej sytuacji wybrnac a naprawde nie wiem co zrobic.
Jak pojde do LO to przeciez bede mial swiadectwa ukonczenia 2 klas w technikum wiec juz troszke lepsza sytuacje powinienem miec niz ktos po LO. Niestety elektronika mnie nie interesuje i dlatego rezygnuje, a kolej to kocham nawet sam dla siebie sobie w domku czytam ksiazki ktore dawniej mieli w technikach kolejowych ("Wagony i hamulce kolejowe" a niedlugo zaczne sie uczuc z czystej ciekawosci o siodemkach - tez jakas stara ksiazka) wiec takim glabem nie jestem zeby miala miejsce ze mna taka sytuacja na warsztacie jak byla opisana pare postow powyzej. Pozatym zeby umiec takie problemy rozwiazac mysle ze trzeba sie wykazac odrobina logicznego myslenia.
Stycznosc z koleja to mam od kad pamietam bo polowa rodziny pracuje w PKP no i moj ojciec pracowal kiedys i czesto mnie do pracy zabieral. Wiec jakies tam pojecie o tym wszystkim mam, na nastawnie to ja chodzilem i sterowalem ruchem kolejowym jak mialem z 9 lat hehe no i przepisy znam :D przynajmniej E1 i R1 na bierzaco jestem bo wujkowie sa maszynistami

Jak by mnie nie chcieli to coz pozostanie mi zostanie konduktorem w IC i studia transportu szynowego i moze kiedys jakims naczelnikiem moglbym zostac

36
Bocznica / Odp: Wzrasta liczba pasażerów
« dnia: 04 Czerwca 2008, 18:35:50 »
wiem dlatego to usunelem pomylilem sie bo pisalem w dwoch oknach. Lepiej uznajmy ze tego nie bylo bo az mi wstyd

37
Bieżące kolejowe / Odp: Wzrasta liczba pasażerów
« dnia: 04 Czerwca 2008, 18:28:37 »
No liczba wzrasta i to jest cieszace. IC jezdzi wieciej osob i czesto jest tak ze jest wiecej jedynek niz dwojek ale to dlatego bo w polsce jest wiecej zamoznych ludzi niz np 5 lat temu. Oczywiscie astronomiczne ceny ropy tez robia swoje i coraz wiecej osob woli jechac pociagiem z przyczyn ekonomicznych. Ale martwie sie i czuje ze te pieniadze grupa PKP zle wyda bo spolki PKP zaczynaja sie *** zajmowac zwlaszcza PR przeciez te niektore modernizacje siodemek sa smieszne. Powinni zainwestowac wiecej w tabor wagonowy bo pozostawia wiele do zyczenia.

38
Plus do tego trzeba zdać egzamin zawodowy w technikum który nie jest taki prosty.Jak na dzień dzisiejszy trzeba miec 75% z egzaminu pisemnego,wiecej niż na maturze.

Aby zaliczyć egzamin zawodowy trzeba mieć 50% z pisemnegi i 75% z praktycznego :) Tak czy owak większość oblewa na praktycznym...

dokladnie wiekszosc. Jak juz wczesniej wspomnialem 2 osoby na cala szkole zdaly probny egzamin! Z moim zamilowaniem do elektroniki nie mam szans tego zdac. A mozliwe ze za rok albo dwa bede mial kibewl z jakiegos zawodowego jak ja juz teraz ledwo sobie z ta elektronika daje rade.

39
heh znajomy co jest na warsztacie w szopie na franowie w Poznaniu mowi ze na maszynistow biora teraz kazdego. Czy ktos wie czy prywaciarze sie bawia w kursy na maszynistow?

40
Ja ledwo zipie z tych zawodowych nic nie rozumiem. W mojej szkole byl probny z elektroniki to 2 osoby zdaly i to fuksem, wiec w takim razie bede musial isc do LO a pozniej na politechnike na studia transportu szynowego. Albo wykombinowac z przeniesieniem do kolejowki w warszawie. Najwyzej bede musial zamieszkac u babci.

Mi naprawde nie wchodzi to co jest w tej szkole o tej elektronice. Ledwo na dopa wychodze z tych zawodowych Wiec w takim razie sobie maszynista nie zostane.
Zawsze moge zostac konduktorem w IC bo ciotka tam pracuje i by mnie mogla tam wkrecic ale to juz by byla ostatecznosc bo wole byc maszynista.

41
No wlasnie i ja wiem ze nie zdam tego egzaminu na elektronika. Przeciez maszynista nie zajmuje sie naprawa taboru.
Mnie naprawde ta elektronika wogole nie interesuje to nie ma nic wspolnego z praca maszynisty. Jesli PKP nie organizuje zadnych kursow na maszyniste to moze prywaciarze organizuja? Ciekawi mnie jak sobie poradzi PKP z brakiem nowej kadry. Jesli beda zatrudniac tylko elektronikow i absolwentow kolejowki w warszawie to zaduzo osob nie znajda. W mojej szkole nie ma ani jednej osoby ktora sie interesuje koleja.

Znajomosci to ja mam ale na Olszynce w Warszawie bo tam dwaj moi wujkowie sa maszynistami.
a na franowie w Poznaniu to mam znajomego co jest na warsztacie ale on na maszyniste sie chyba nie wybiera.

Jestem tak zdesperowany ze wpadlem na pomysl zeby postarac sie przeniesc do technikum kolejowego w warszawie i zamieszkac u babci tylko nie wiem ile oni maja przedmiotow zawodowych w 1 klasie bo moze udalo by sie cos wykombinowac zeby od 2 klasy tam chodzic. Jesli maja jeden przedmiot to moze jakis egzamin albo cos by sie dalo zalatwic.

42
Czy ktos wie czy jest mozliwosc po liceum zostania maszynista w PKP Cargo? niestety nie zalapalem sie na technikum kolejowe a mieszkam w Poznaniu i obecnie chodze do 2 klasy technikum elektronicznego ale elektronika mnie zabardzo nie interesuje wiec sie przeniose do liceum bo nie ma zadnego technikum ktore ksztalci w zawodzie ktory mnie interesuje.
Czy PKP Cargo prowadzi jakies kursy na maszyniste? Przeciez na cala polske dwie szkoly ksztalcace w zawodzie maszynisty itp to zamalo...
Mam jakies szanse zeby zostac maszynista? W Poznaniu nie ma zadnej szkoly ktora ksztalci w kierunku transportu kolejowego.

Sa jedynie studia transportu szynowego na politechnice poznańskiej. Ale to bardziej jest nastawione na zarzadzanie chociaz podobno eksploatacja taboru tez tam jest. Ale bez sensu jest robienie studiow inżynierskich zeby zostac maszynista.

43
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 29 Kwietnia 2008, 01:27:33 »
dzięki Paweł-1987 trasa z twojego linka działa bez problemu

44
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 28 Kwietnia 2008, 20:46:01 »
Ok przepraszam masz racje to byla moja baza. Dość mocno ją rozbudowałem
Wydać ta moja zaktualizowaną paczkę?

I nadal pozostaje najważniejszy problem jak poradzić sobie z tymi eventami w SDR19?

45
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 28 Kwietnia 2008, 20:28:58 »
Później tą paczkę którą ściągnąłem rozbudowywałem więc możliwe ze to jest ta.
Sprawdzałem przed napisaniem posta czy SU wjeżdża do szopy i jestem pewien że wjeżdża. Proponuje ściągnąć exe z dizelpack'a
tam takie problemy nie występują.

Czego mi brakuje w mojej paczce ze wywala mi eventy przy SDR19?

Cytuj
Masz katalog w dynamic/pkp/SP45SPEC ?
Tak

46
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 28 Kwietnia 2008, 20:00:09 »
1) Tak w krewetkowie mam wszystko ok sa zapowiedzi pociagow itd na czym mialby polegac problem? bo ja nic zlego nie dostrzegam. Nie pamietam juz skad mam ta trase bo mam ja od dawna kiedys sciagnelem jakas paczke ktora miala wszystko.
2) Tak SU zjezdza do szopy a exe mam te z Dizelpack'a
3) Z trakcja w jelitkowie jest ok. Trase pobralem kilka lat temu ze strony maszyny.
4) SDR18 chodzi bez problemu sciagnalem ja kiedys z forum maszyny

Owszem wrzucalem co sie da, ale wszystko co wrzucalem dziala. Teraz chcialem do kolekcji dodac SDR19 ale niestety z ta trasa mam problemy. Jak napisalem wczesniej wywala mi wszystkie eventy, i nikt mi nie ma zamiaru chyba pomoc. Ciagle dyskutujemy tutaj na inny temat nie wazne jest kto jaka ma paczke mi chodzi o konkretna trase SDR19 ktorej w tej paczce do ktorej daliscie linka nie ma. Co moze byc przyczyna wywalania eventow? Czesto przy nowych trasach mialem problemy z brakiem taboru, dzwiekow itp ale nigdy w takich sytuacjach nie wywalalo mi eventow.

Co do krecenia kol w odwrotnym kierunku nigdy czegos takiego u siebie nie zaobserwowalem. Powiem szczerze ze nie przywiazywalem do tego szczegolnej uwagi. W jakim taborze i jakich sytuacjach to wystepuje? moge sprawdzic.

47
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 28 Kwietnia 2008, 18:34:17 »
Cytuj
no ale dobra nie ma sensu dalej dyskutowac widze ze mi nie pomozecie, sami nie wiecie chyba co w tej paczce jest jesli mowicie ze jest tam trasa ktorej nie ma.

Ja nawet pomógłbym, ale nie chce, bo nie lubię jak byle pętak wypowiada się na temat czyjeś pracy i nie ma zielonego pojęcia ile godzin pracy kosztowało autorów dodatków czy nawet mnie samego czy defilera poskładanie tego, aby jakoś to w miarę dobrze działało.
Co do meritum ubogości: brakuje 3 czy 4 tras w stosunku do stanu dzisiejszego i torchę więcej taboru, gdyż przede wszystkim nie było tego jeszcze w momencie tworzenia paczki, więc nazwanie tego ubogością jest nadużyciem.
Oto co zawiera ta paczka:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4191.0.html


A tak przy okazji, jaka była twoja "baza" w MaSzynie, tzn. jaki był twoj stan początkowy?


Maszyne mam od okolo 6 lat pamietam ze kiedys nawet pantografow nie dalo sie podniesc. Nie istnial jeszcze programik do uruchomienia maszyny aby uruchomic poszczegolna trase trzeba bylo odpalac poszczegolne pliki bat. Trase mialem jedna (ta quark_mce co sa koniewice itd.) z  taboru to mialem pare siodemek, ET41, byczka, kibla i SN61 to byl tabor ktory sie dalo prowadzic

Tutaj piszę ze chodzi mi o trase SDR19
ale mi chodzi o SDR19 a ta paczke sciagalem juz wczesniej i tam jest SDR18 a ta trase to ja mam. Z linka ktory podal Akvin ściągnąłem SDR19 ale mi nie chce chodzic

tutaj jest odpowiedz ze SDR19 jest zawarta w tej paczce. W poprzednich postach bylo napisane ze chodzi mi o SDR19 wiec zrozumialem ze w tym poscie chodzi o to ze ta trasa jest zawarta w tej paczce
Po pierwsze primo - brakuje Ci modeli.
Po drugie primo - za dużo Ci wyspało eventów.
Po trzecie primo - http://sciagnij.paczke.calosciowa.pl -> tam jest ta trasa oidp i wszystko tam działa.
Po czwarte primo - "Track does not exist " wysypuje, kiedy postawisz jakiś pojazd na nieistniejącym torze. Grzebałeś coś w scenerii? 

Nie ma problemu wrzuce na serwer nowa paczke calosciowa ale na sendspace bo nie posiadam innego jesli ktos chce moze wrzucic na inny. Nie ma w niej wszystkiego bo nie ma trasy SDR19 i tego nowego rumuna ktory niedawno wyszedl. Mimo tych brakow i tak bedzie lepsza ale jak chcecie wrzuce do niej rumuna. SDR19 niestety nie bo nie chce dzialac.

48
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 28 Kwietnia 2008, 16:14:44 »
wiec paczka jest uboga i nie ma w niej SDR19 (a o ta trase mi tylko chodzi) a wy ciagle mi tlumaczycie ze jest tam SDR19!
no ale dobra nie ma sensu dalej dyskutowac widze ze mi nie pomozecie, sami nie wiecie chyba co w tej paczce jest jesli mowicie ze jest tam trasa ktorej nie ma.

49
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 28 Kwietnia 2008, 12:10:05 »
To uważacie ze w tej paczce całościowej której archiwum jest podzielone na 4 części zawarta jest trasa SDR19? bo ja tam widze SDR18. I nie bredze paczka jest uboga nie ma tam kilku tras i jest malo tekstur i loków itd.
Jakoś moja paczka ma 1,7 GB z czego sam tabor ma 1,38 GB! (folder dynamic) tras to mam 147 MB (folder scenery) wiec w porownaniu z moja paczka calosciowa jest uboga jesli chcecie moge wam pokazać moja w której jest wszystko prócz SDR19 i tego nowego rumuna co wyszedł. Nie ma problemu mogę wrzucić na Sendspace archiwum podzielone na dwa pliki jeden 288 MB i drugi 288 MB

50
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 27 Kwietnia 2008, 21:37:56 »
nic nie grzebalem w trasie! napisalem pare postow powyzej ze sciagnelem calosciowa paczke ktora jest moim zdaniem skromna i prawie tam nic nie ma, no i nie ma trasy SDR19 a wlasnie o ta trase mi chodzi. wkleilem ta trase do tej "paczki calosciowej" i tez nie dziala. A moja paczka ktora juz od jakiegos czasu tworze to ma wszystkie trasy z wyjatkiem SDR19 i wszystkie inne chodza bez problemu. Skad moge te modele pobrac?
to mi wywalilo wiecej eventow niz wogole jest w tej trasie?
 Recydywa. Skoro na wczesniej zwrocona uwage odpowiadasz, ze sie pomyliles, to pisanie w nastepnej wiadomosci tego samego wyrazu ("sciagnelem") z tym samym bledem jest totalnym niechlujstwem. Iwan

51
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 27 Kwietnia 2008, 20:01:02 »
2. cz. log.txt

Loading - texture: textures\mc/kg-bok3.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg3rev.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-bok1.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kgrev.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-bok2.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg2.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-oknadrzwi1c.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-drzwi2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno2b.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg22.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg3.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-zegar-a.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/wiata3p.tga
OK
Loading - text model: models\bud/wiata3.t3d
Loading - texture: textures\bud/wiata3-wspornik.tga
OK
2
2
0
Loading - text model: models\pkp/x.t3d
Loading - texture: textures\pkp/przejazd-ksa1.tga
OK
2
2
0
Loading - texture: textures\pm/tablica_wost.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/tablica_jel.t3d
Loading - texture: textures\pm/wallstone_irregular2.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/#dach.tga
OK
Loading - text model: models\bruchniewo/bruchniewo.t3d
Loading - texture: textures\bruchniewo/bruchniewo_elevation_1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/komin.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/komin2.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/papa.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/bruchniewo_elevation_2.bmp
OK
Loading - texture: textures\bruchniewo/rynna.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
Failed
2
2
0
2
2
0
2
2
0
Loading - texture: textures\asphalt1_side1.tga
OK
Loading - text model: models\pm/apart2.t3d
Loading - texture: textures\materials/stones1.tga
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2balk.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2bok.tex
Failed
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_45.t3d
Loading - texture: textures\pkp/szlab_tex.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/blok12.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/blok12dach.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/blok_piast.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/blok_piast.bmp
OK
Loading - text model: models\wasyl/blok_piast2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/blok_piast2.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec2.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2p.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2b.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokblue.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/blok_11.t3d
Loading - texture: textures\bud/blok.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/blok_4.t3d
Loading - texture: textures\bud/balk.tga
OK
2
2
0
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_2.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/dachow09.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/d6_6.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/ilowicamala.bmp
OK
Loading - text model: models\slimson/slupnapis.t3d
Loading - texture: textures\sck/ilowicawielka.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/kotrzyca.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/drownowice.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/karpicezachodnie.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/kosowka.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/nietrzyce.bmp
OK
Loading - text model: models\eng/most2s.t3d
Loading - texture: textures\sck/karpice.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/kamiensko.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/czerwice.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/krzemienice.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/lipnica.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/miodnikow.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/radziszyn.bmp
OK
Loading - texture: textures\sck/strzesowiec.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek1k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek1.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.tga
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/dom1tynk02a.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/dom1tynk02b.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - texture: textures\concrete-tiles.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek2k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek2.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roofthatch1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dombale01.t3d
Loading - texture: textures\bud/dombale01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/dombale01b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk01b.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk01a.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roofthatch-old1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/szopastara1.t3d
Loading - texture: textures\bud/szopastara1.tga
OK
Loading - texture: textures\metal/metalsinedplate_rusted1.tga
OK
Loading - text model: models\bud/0domdrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/r-zaryte.tga
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbricksbrown_a.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodlightbrown2_planks.bmp
OK
Loading - text model: models\bud2/domek3k.t3d
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\rivermnt1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rivermnt1bank.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1_side.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik1.tga
OK
Loading - texture: textures\concrete.tex
OK
Loading - texture: textures\plateplatform_side1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna2.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-dach.tga
OK
Loading - text model: models\bud/skoczowstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/skoczow.bmp
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#skoczow-wspornik.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-wiata.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/gutterpipe-brown1.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk02b.tga
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbrickdark_dirty1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn02.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew02.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/blok1.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/okno.tga
OK
Loading - text model: models\pm/apart1.t3d
Loading - texture: textures\pm/apart1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1bok.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1g.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1murek.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1u.bmp
OK
Loading - text model: models\bud2/biurowiec02.t3d
Loading - texture: textures\bud2/biurowiec02.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/komin_30m.t3d
Loading - texture: textures\bud/bwyr.tga
OK
Loading - text model: models\wasyl/hipermarket.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/hipermarket_bok.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ceg.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk01.t3d
Loading - text model: models\eng/wiadukt3-2te.t3d
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-filarbok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-filar.tga
OK
Loading - texture: textures\/oslonatrakcji-d.bmp
OK
Loading - texture: textures\/oslonatrakcji.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/#zabrzegstacja.tga
OK
Loading - text model: models\bud/zabrzegstacja.t3d
Loading - text model: models\pm/kladka.t3d
Loading - texture: textures\pm/#kladka-filar.tex
Failed
Loading - texture: textures\pm/kladka-stal.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/kladka-porecz.tex
Failed
Loading - text model: models\bud/nastawniagrzyb1.t3d
Loading - texture: textures\bud/nastawnia-krlobzow.tga
OK
Loading - text model: models\bud/nastawniakrlobzow.t3d
Loading - texture: textures\wood/woodgraybrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4p.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/4blok02.t3d
Loading - texture: textures\mc/blok4a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4d.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4w.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec5.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec5.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/akademik2.t3d
Loading - texture: textures\pm/akademik2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik2bok.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/akademik1.t3d
Loading - texture: textures\pm/akademik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1we.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1bok.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/poroninstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/poronin.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/daszekfalaczerw1.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallstone_irregular1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/poronindetal.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/wiata1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#wiata1-wsporniki.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/komin1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk03.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk03a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk03b.tga
OK
2
2
0
2
2
0
2
2
0
Loading - texture: textures\sck/piaskowiec.bmp
OK
Loading - text model: models\slimson/dworzec2.t3d
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2b.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2c.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec2d.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip1.tga
OK
2
2
0
Loading - text model: models\slimson/napis.t3d
Loading - text model: models\slimson/dom2.t3d
Loading - texture: textures\slimson/dom1.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dom1b.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dom1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\brick-gray.tga
OK
Loading - text model: models\slimson/dom1.t3d
2
2
0
Loading - text model: models\mc/dombale02.t3d
Loading - texture: textures\mc/0dombale02.tga
OK
Loading - texture: textures\sck/kretoszyn.bmp
OK
Loading - text model: models\slimson/dworzec1.t3d
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1jad.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1tyl.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1tyla.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1tylb.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1sciana.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1sciana2.bmp
OK
Loading - texture: textures\slimson/dworzec1sciana3.bmp
OK
2
2
0
Loading - texture: textures\plants/#sosna1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#topola1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_12.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_9.tga
OK
2
2
0
2
2
0
Loading - text model: models\pkp/mk1.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#mk1.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/przeslona_nieb_bial.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - texture: textures\grassdead3.tga
OK
Loading - texture: textures\grassdarkgreen2.tga
OK
Loading - texture: textures\farm02.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest02.tga
OK
Loading - texture: textures\farm01.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm05.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest01.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/betonrelief1.bmp
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
Loading - texture: textures\tr/kotwa_teownikrurowe.bmp
OK
Loading - texture: textures\tr/teownik.bmp
OK
Loading - texture: textures\tr/odciag1.tga
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-k.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/flex2.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3d.t3d
Loading - text model: models\tr/].t3d
Loading - texture: textures\tr/].tga
OK
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d-n.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3dn.t3d
Loading - text model: models\tr/est-s770.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-pg1m.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#zwis1.tga
OK
Loading - text model: models\tr/+zwis1d.t3d
Loading - texture: textures\tpd-oil1.tex
OK
Loading - texture: textures\tpb-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
Event1 "czerwice_o_sem_info" does not exist
Event2 "czerwice_n_sem_info" does not exist
Event2 "lineinfo:czerwice-piaskowiec" does not exist
Event1 "czerwice_p_sem_info" does not exist
Event2 "eu07_przejazd" does not exist
Event0 "sm42_ai" does not exist
Event2 "en57_koniec" does not exist
Event2 "trzemszyce_wjazd" does not exist
Event2 "en57_3" does not exist
Event2 "en57_1" does not exist
Event2 "en57_k_koniec" does not exist
Event0 "su45_odjazd" does not exist
Event2 "towarowy_koniec" does not exist
Event2 "zwr28" does not exist
Event1 "ep09" does not exist
Event2 "en57_zamknij" does not exist
Event2 "en57_wyjazd" does not exist
Event0 "en57_ai" does not exist
Event2 "ic_start" does not exist
Event2 "ep08_man_start" does not exist
Event0 "ep23_ai" does not exist
Event2 "powrot_start" does not exist
Event2 "ep08_manewry" does not exist
Event2 "natowarowy" does not exist
Event2 "ep08_off" does not exist
Event2 "et22_doskladu" does not exist
Event2 "ep09_zwrotki" does not exist
Event2 "luzem" does not exist
Event2 "k_a" does not exist
Event1 "napostojowe" does not exist
Event2 "et22_manewry" does not exist
Event2 "ep08_kar_wjazd" does not exist
Event1 "en57_odjazd" does not exist
Event1 "ic_wyjazd" does not exist
Event1 "en57_start" does not exist
Event0 "manewry-start" does not exist
Event1 "manewry_cd" does not exist
Event1 "lok_przeczep" does not exist
Event1 "2en_wyg" does not exist
Event2 "przebiegic" does not exist
Event2 "ep08_czer_odj" does not exist
Event2 "sm42_koniec" does not exist
Event2 "do_peronu" does not exist
Event2 "ep08_czer_post" does not exist
Event1 "ic_dalej" does not exist
Event1 "manewry_koniec" does not exist
Event2 "dojazd" does not exist
Event1 "po_sm" does not exist
Event2 "ep08_cze_wjazd" does not exist
Event1 "2en_odjazd" does not exist
Event1 "os_st_wj" does not exist
Event2 "ic_end" does not exist
Event2 "ep08_wylacz" does not exist
Event0 "ep08_start" does not exist
Event1 "naosobowy" does not exist
Event2 "ic_zjazd" does not exist
Event0 "sm31_ai" does not exist
Event1 "sm31start" does not exist
InitTracks OK
InitEvents
Event "pzak_zamykaj" does not exist
Event "test_zwr61+" does not exist
Event "test_zwr62+" does not exist
Event "karpice_b_s6" does not exist
Event "tow_zwr06+" does not exist
Event "tow_zwr10+" does not exist
Event "tow_zwr11+" does not exist
Event "kar_zwr06+" does not exist
Event "tow_zwr01-" does not exist
Event "tow_zwr02-" does not exist
Event "tow_zwr01+" does not exist
Event "tow_zwr02+" does not exist
Event "strz_zwr01-" does not exist
Event "strz_zwr02-" does not exist
Event "strz_zwr06-" does not exist
Event "strz_zwr10-" does not exist
Event "strz_zwr05+" does not exist
Event "strz_zwr07+" does not exist
Event "czerwice_o_s1" does not exist
Event "test_zwr63+" does not exist
Event "czerwice_o_s10" does not exist
Event "test_zwr63-" does not exist
Event "test_zwr63+" does not exist
Event "test_zwr65+" does not exist
Event "test_zwr61-" does not exist
Event "test_zwr62-" does not exist
Event "test_zwr61+" does not exist
Event "test_zwr62+" does not exist
Event "szopa_zwr02+" does not exist
Event "szopa_zwr01+" does not exist
Event "kar_zwr12+" does not exist
Event "kar_zwr13+" does not exist
Event "kar_zwr14+" does not exist
Event "kar_zwr15+" does not exist
Track "piask_tor03" does not exist
Event "piask_zwr02+" does not exist
Event "piaskowiec_h_sr3" does not exist
Event "czerwice_p_s1" does not exist
Event "czerwice_p_s2" does not exist
Event "piask_zwr04+" does not exist
Event "strz_zwr06-" does not exist
Event "strz_zwr10-" does not exist
Event "strzesowiec_tm14_ms2" does not exist
Event "strzesowiec_tm13_ms2" does not exist
Event "strz_zwr06+" does not exist
Event "strz_zwr10+" does not exist
Event "strz_zwr21-" does not exist
Event "strz_zwr23-" does not exist
Event "strz_zwr14+" does not exist
Event "strz_zwr15+" does not exist
Event "strz_zwr21+" does not exist
Event "strz_zwr23+" does not exist
Event "strzesowiec_l_ms2" does not exist
Event "strzesowiec_a_s9" does not exist
Event "czerwice_n_s1" does not exist
Event "test_zwr64-" does not exist
Event "test_zwr63-" does not exist
Event "test_zwr61-" does not exist
Event "test_zwr64+" does not exist
Event "test_zwr63+" does not exist
Event "czerwice_n_s10" does not exist
Event "test_zwr61+" does not exist
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Track does not exist ""
Scene parse error near node

52
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 27 Kwietnia 2008, 20:00:33 »
Oj pomylilem sie przepraszam powinno byc sciagnalem a nie sciagnelem :P

1. cz. log.txt

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce 8800 GTX/PCI/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
2.1.2
Supported Extensions:
GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_conditional_render GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_geometry_shader4 GL_NV_gpu_program4 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_coverage GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_parameter_buffer_object GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_transform_feedback GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery time definition
Scenery sky definition
skj_day3_chmury.t3d
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_used2.bmp
OK
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sk1krat.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#sk_slup_krata.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/bial-czerw-pas.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/#ramiedlugie1.tga
OK
Loading - texture: textures\metal/metalplatedirt1.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#sem_latarnia-przedniaszybka.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/sem_latarnia-tylnaszybka.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/sem_kolowrot.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/przeslona_czer_ziel.tga
OK
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/hala1.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm3.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd1.tex
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods.tex
OK
Loading - texture: textures\i.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5-gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip-new1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/factory3.t3d
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_bottom.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_base.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_window_ghetto.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/doorindustrialgray_aged1.tga
OK
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\asphalt1.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik2.tga
OK
Loading - texture: textures\c.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\f.bmp
OK
Loading - texture: textures\g.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - texture: textures\h.bmp
OK
Loading - texture: textures\j.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head1-r.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h12.t3d
Loading - texture: textures\tz2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz3.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm5.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm6.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm7.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm9.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm10.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/592n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-gry.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_sblpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/592.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/202.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/202n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/591n.bmp
Failed
Loading - texture: textures\pkp/sbl/591.bmp
Failed
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/582n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/582.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/581n.bmp
Failed
Loading - texture: textures\pkp/sbl/581.bmp
Failed
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/572n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/572.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/571n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/571.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/562n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/562.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/561n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/561.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/552n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/552.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/551n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/551.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/481.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/481n.bmp
OK
Loading - texture: textures\d.bmp
OK
Loading - texture: textures\e.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/w24.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w24.bmp
OK
Loading - texture: textures\k.bmp
OK
Loading - texture: textures\m.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - texture: textures\l.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/472n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/472.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/471n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/471.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/462n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/462.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/461n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/461.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/452n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/452.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/451n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/451.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/442n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/442.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/441n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/441.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/432n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/432.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/431n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/431.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/422n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/422.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/421n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/421.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/412.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/412n.bmp
OK
Loading - texture: textures\s.bmp
OK
Loading - texture: textures\n.bmp
OK
Loading - texture: textures\o.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm11.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm12.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm13.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm16.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm17.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm14.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm15.bmp
OK
Loading - texture: textures\r.bmp
OK
Loading - texture: textures\p.bmp
OK
Loading - texture: textures\toa.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - texture: textures\asphalt1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - text model: models\eng/most2pp.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-spod.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-front.tga
OK
Loading - texture: textures\/wiadukt-beton1-filarprzod.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1s.t3d
Loading - text model: models\eng/most2sp.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-jezdniablach.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1pp.t3d
Loading - text model: models\eng/most1sp.t3d
Loading - text model: models\eng/filar-most2-2.t3d
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-spod.bmp
OK
Loading - texture: textures\eng/#barierka2.tga
OK
Loading - texture: textures\tof.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sk12krat.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#ramiemale.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/przeslona_pom.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/tk1.t3d
Loading - texture: textures\pkp/maszt_tarcza.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/#tok.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/przeslona_pom_ziel.tga
OK
Loading - texture: textures\tob.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_10.bmp
OK
Loading - text model: models\w27.t3d
Loading - texture: textures\pkp/transparent.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_7.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_16.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_14.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_8.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/koziolbeton.t3d
Loading - texture: textures\/concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\/podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\/wzw.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/zabierzow-nastdysp.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakowglowny.t3d
Loading - texture: textures\mc/kg1.tex
Failed
Loading - texture: textures\mc/kg-dachwiaty.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-wiata1.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-wiata2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/#kg-slupek1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-pictrev.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-pict1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-detal1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-zegar2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-lampa1w.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-lampa1.tga
OK

53
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 27 Kwietnia 2008, 18:59:52 »
ale mi chodzi o SDR19 a ta paczke sciagalem juz wczesniej i tam jest SDR18 a ta trase to ja mam. Z linka ktory podal Akvin ściągnąłem SDR19 ale mi nie chce chodzic

54
Publikacje / Odp: Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 27 Kwietnia 2008, 18:07:09 »
Mam problem z ta trasa przy wczytywaniu jej odrazu mi wywala ze nie mozna wczytac eventow! chyba z 30 komunikatow jeden za drugim o kazdym evencie! i na koncu wyskakuje komunikat windowsowy ze trzeba zamknac aplikacje. korzystam z tego nowszego exe a wersje trasy mam ta co Akvin podal

55
Publikacje / Odp: Elektryczny Zespół Trakcyjny [ver 2.0 final]
« dnia: 19 Marca 2008, 00:40:12 »
Znajdzie sie tutaj jakis dobry czlowiek ktory udostepni mi ta kabine? link juz jest nie aktualny i nie wiem skad to pobrac.

Strony: 1 [2]