Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU05

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 17
61
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 06 Stycznia 2008, 15:20:44 »
A rumun to skąd się wziął?

62
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukiwany spec od liczenia:)
« dnia: 06 Stycznia 2008, 14:33:20 »
 
A poza tym i tak mam racje bo 90% WSZYSTKICH rzeczy jest większa niż w Europie, od kolei zaczynając na rozmiarze produktów spożywczych kończąc!

Pokaż mi źródło, z którego wzięło się to 90%. Może to jest 88%, może 2,5%, może 66,(6)%, a może takie dane nie istnieją?

Jaki sens ma taka generalizacja i stawianie twierdzeń na podstawie nikłych przesłanek?

63
Po pierwsze: czemu na czole jest brązowa poręcz, skoro prawdziwy gagar jej nie ma?
Ten gagar w ogóle nie ma poręczy na czole to raz :)

Przeczytaj raz jeszcze to co napisałem, pomyśl i wyciągnij odpowiedni wniosek.
Czytanie ze zrozumieniem było na sprawdzianie po szóstej klasie, więc tę umiejętność powinieneś już mieć opanowaną.

64
E... ostateczna? Tak nie może być.

Po pierwsze: czemu na czole jest brązowa poręcz, skoro prawdziwy gagar jej nie ma?

Po drugie: łączenie czoła z bokiem jest do niczego. Bok ma inne barwy niż czoło, listwa i granice podziałów kolorów w ogóle do siebie nie pasują, okna z boku mają jakieś domalowane brązowe kwadraciki. Zamiast kopiuj-wklej radzę użyć narzędzia klonuj.

Popracuj, popracuj, a jeszcze wyjdziesz na ludzi.

65
Stworzenie listwy 3D oraz zrobienie zeza ma sens. Z resztą się nie zgodzę
Tabliczki "usunąć" można w bardzo prosty sposób nakładając na nie alphę. Zaproponowałem Ci wytłumaczenie sposobu nakładania przezroczystości na gg, ale nie byłeś zainteresowany.

A mapowanie? Z Twojej wypowiedzi wynika, że albo nie widziałeś fatalnego mapowania, albo nie widziałeś dobrego mapowania, skoro to nazywasz fatalnym. Ja, mając trochę doświadczenia w tej branży, z pełnym przekonaniem mogę youBy'owi pogratulować pomysłowości. Mapowanie jest bardzo dobrze opracowane, a tekstury po powiększeniu do 1024x1024 będą się wspaniale prezentowały. Dobre mapowanie poznasz tworząc na nie teksturę. Będzie wymagało trochę pracy i zaangażowania, ale później tekstura będzie się pięknie prezentować. Gagarin to nie Eaos.

I na koniec swojego posta proszę o używanie poprawnej polszczyzny w swoich wypowiedziach. Nie ma czegoś takiego jak "te mapowanie", a błąd kłuje mnie w oczy tysiącami igieł. ;) Apeluję o poprawienie treści na formę poprawną.
Warto również dodać, że zdań nie powinno się rozpoczynać słowem "więc".

Pozdrawiam i życzę kolejnych sukcesów na polu teksturowej twórczości.

66
Inne niekolejowe / Odp: Zdolny Modelarz
« dnia: 03 Stycznia 2008, 17:57:58 »
Prace nad projektem 201E są zakończone i nie wiem czemu chcesz zmieniać bardzo dobre wózki oliego na jakieś poligonożerne, które w dodatku pewnie i tak niezbyt dobrze wyglądałyby w MaSzynie.

67
Inne niekolejowe / Odp: Zdolny Modelarz
« dnia: 02 Stycznia 2008, 20:41:28 »
Model nie jest taki "super ekstra". Podniecacie się nim, nie zauważając że nie trzyma proporcji i jakiś taki nieforemny mi się wydaje.

W MaSzynie poza tym nie chodzi, aby wymodelować każdy detal jak najdokładniej. Chodzi, żeby wymodelować ich jak najmniej i jak najmniej dokładnie, ale zrobić to tak, by wyglądało to na mnogość detali bogatych w poly.

68
Publikacje / Odp: DizelPack "Tryptyk" [SM42 ST44 SU46]
« dnia: 01 Stycznia 2008, 17:04:07 »
Czy wy naprawdę nie potraficie czytać?

H to załączenie ogrzewania. To oczywiste że obroty wzrosną, gdyż do grzania wytwarzany jest prąd...

69
Tabor / Odp: repaint modelu barta
« dnia: 31 Grudnia 2007, 19:44:41 »
Jeśli alphę nałożono tga toolem to nic z tego. Aby mieć w takim obrazie alphę, utwórz nowy obraz o takich samych rozmiarach jak ten z którego chcesz kopiować, w wypełnieniu tła ustaw przezroczystość i do obrazu wklej ten o którym mowa. Następnie fragmenty które chcesz by były przezroczyste zaznaczaj i wycinaj ctrl+x. Powinna pojawić się szachownica a więc przezroczystość.

70
Tabor / Odp: repaint modelu barta
« dnia: 31 Grudnia 2007, 14:32:21 »
Po prawej stronie prawej części boku masz kwadraciki. Pierwszy "wers" to lewa wycieraczka lewej szyby czoła A. Drugi to prawa wycieraczka lewej szyby czoła A. Trzeci to lewa wycieraczka prawej szyby czoła A, czwarty - prawa wycieraczka tej szyby. Wersy 5-8 to analogia dotycząca czoła B.
Otwórz sobie w Gimpie moje tekstury i podejrzyj jak to jest zrobione.

71
Inne niekolejowe / Odp: Wasze telefony komórkowe :)
« dnia: 30 Grudnia 2007, 13:01:01 »
Siemens M35 od zawsze ;) I nie potrzeba mi więcej nieprzydatnych bajerów... To ma dzwonić i wysyłać SMSy, no i być mało skomplikowane w obsłudze.
Pozdrawiam!

Widzę że mamy podobne zdanie ;)

Ja mam Nokię 3510i. Jak na razie, przez nieco ponad 2,5 roku użytkowania, mogę powiedzieć że jest to świetny telefon. Dzwoni, wysyła SMSy, zapamiętuje numery telefonów a dodatkowo jeszcze ma kolorowy wyświetlacz i nie rozwala się od przypadkowego upuszczenia na podłogę ;). Telefon ma pudło starej generacji Nokii, bez szajsowatego joysticka a także tej nowej klawiatury z cienkimi klawiszami, która bardzo mi się nie podoba.

Aparat, epmetrucha, karciocha pamięciochy, słuchafony jak dzwonami to rzeczy zbędne w telefonie. Przypominam - telefon to telefon. Służy do telefonowania.

72
Publikacje / Odp: Tekstura sm03-355
« dnia: 30 Grudnia 2007, 12:51:28 »
Nas tu interesują fototekstury, a nie przeróbki obecnych poprzez zmianę kolorków i postawienie kilku kropek w paincie.

Szkoda na to czasu, lepiej spożytkować go na robienie fototekstur, choć są o wiele trudniejsze i bardziej czasochłonne - dają lepszy efekt i są naprawdę wartościowym dodatkiem do MaSzyny.

73
Tabor kolejowy / Odp: ET42 w Warszawie
« dnia: 30 Grudnia 2007, 11:54:41 »
Swoją drogą, to przez Kraków przeleciał ostatnio ET42. Czy to by znaczyło że już przeszedł naprawę i wracał do siebie do szopy?

Jechałbyś z Warszawy do Karsznic niedaleko Łodzi przez Kraków?

74
Tabor / Odp: Poszukuję tekstury eu07 z trapezem na czole.
« dnia: 28 Grudnia 2007, 13:07:14 »
Brakuje, bo ZTCP był to jakiś repaint, niezbyt wysokiej jakości, którego ja w żadnym wypadku nie zrobiłem, nie ściągałem.

Z tego co pamiętam, tekstura EP07-339 była na tyle słabo wykonana, że wraz z czystką w dziale tekstury (za co serdeczne podziękowania składam Mariuszowi1970 - od tego momentu chłam nie pojawia się tam tak często i w takich ilościach jak dawniej) została usunięta.

A o linku wiem, natomiast jest to nietrwały hosting, a ja pokazuję, że 317 jest na mojej stronie i można ją bezproblemowo odnaleźć (przem710 pisał, że tekstury tej nie ma - ja pokazuję że jest).

I na przyszłość prosiłbym o to, byś w swoich wypowiedziach stosował zasady interpunkcji.

75
Tabor / Odp: Poszukuję tekstury eu07 z trapezem na czole.
« dnia: 28 Grudnia 2007, 12:09:59 »
Ech...

Jak to nie ma, jak jest?

http://members.lycos.co.uk/eu05maszyna/download/

Jest tam plik o nazwie EU07-317.rar ... ciekawe co się tam kryje?

Naprawdę, trochę zaradności życiowej nie zaszkodzi ;).

76
Publikacje / Odp: Kabina EU07.
« dnia: 27 Grudnia 2007, 15:54:08 »
Na początku, przy tzw. "wydaniu" kabin dostajemy kota w worku. Żadnych screenów...

Ściągnąłem z ciekawości. Wiele tekstur skopiowanych z innych lokomotyw, nastawnik z ET22, jakieś drobiazgi jeszcze skądinąd. Taki składak.

Po ściągnięciu okazało się, że każda z lokomotyw: ET41, EU06, EU07 - wersja 4E oraz wersja 303E - ma osobny folder.
Nie rozumiem takiego działania. Jaki to ma sens rozdzielać te lokomotywy, jeśli jest kilkanaście plików wspólnych? Kopiowanie ich do kilku folderów to po prostu marnowanie powierzchni dyskowej. Na swoich komputerach możecie mieć i osobne foldery z MaSzyną dla każdej tekstury każdej lokomotywy, jednak wydając coś powinniście zaprowadzić tam porządek, starając się, by paczka zajęła jak najmniej miejsca, nie tracąc na jakości. Dublowanie kilkunastu plików kilka razy to wprowadzanie bałaganu.

Co do samych kabin - rzeczywiście, muszę przyznać, że jest spora różnica pomiędzy starymi kabinami siódemek w symku a tymi waszego autorstwa. Rzeczywiście, postęp jest bardzo duży i tego trzeba wam pogratulować, więc gratuluję. Jednak w dalszym ciągu znajduje się tam sporo rzeczy, z którymi się nie zgadzam. Weźmy kopiowanie tekstur, elementów kabin z innych lokomotyw. Wyobraźcie sobie kabiny różnych lokomotyw, w których mamy te same tekstury manometrów, nastawnika, bocznika... można tu wymieniać. Tak było dawniej, natomiast teraz staramy się od tego odejść.

Poza tym kopiowanie fragmentów innych kabin to także działanie nieuprzejme wobec tych co je stworzyli. Pewne osoby namęczyły się sporo żeby je wymodelować, oteksturować - wkładajc w to sporo czasu i pracy, natomiast teraz wy kopiujecie to z jednej, to z tamtej, to z owakiej, wsadzacie do siódemki, jak się domyślam nawet nie pytając o zgodę autorów właściwych kabin.

Nie mówię że to jest zabronione, bo nie jest. Są jednak takie rzeczy, które moim zdaniem są nieuprzejmością wobec innych twórców.

Szkoda, że wyszło tak, a nie inaczej. Oczekiwałem profesjonalnego podejścia do użytkownika, w którego ręce oddajecie te kabiny.

77
Publikacje / Odp: Passenger Pack No.2 by Cesky_Kretek - !RELEASED!
« dnia: 26 Grudnia 2007, 19:45:17 »
W pacze znalazłem texturę wagonu pasażerskiego dla niepełnosprawnych. Ale nie mam do niego modelu :| A na zwykłego Bh to i model inny i textura zmapowana ;)

Po pierwsze, to pragnę po raz kolejny oznajmić, że żyjemy w Polsce i mamy swój bardzo ładny język.

Angielskie słowo "texture" zostało spolszczone i wygląda tak: "tekstura".

Więc zdecyduj się, albo pisz swoje posty w całości po angielsku, a jeśli piszesz po polsku, używaj polskich odpowiedników. A raczej ich poprawnych form, bo coś takiego jak "textura" najzwyczajniej w świecie nie istnieje.

Jeśli Twoje posty nie są wypowiedzią skierowaną do konkretnego adresata lub grupy adresatów, a do ogółu, należy używać słów powszechnie funkcjonujących w języku.

Proszę o uwzględnienie mojego postulatu.

A sam wagon zrobił Epek i jest on dostępny tutaj:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6668.0.html

Pozdrawiam,
EU05

78
Nadeszły święta Bożego Narodzenia.
Istnieje taki zwyczaj, że grzeczne dzieci (no, nie tylko dzieci, nie tylko grzeczne... ;) ) dostają prezenty. Ja też mam dla was prezent - jest to paczka pięciu tekstur ET22. Składają się na nią: skarżyska 213, bydgoska 436, łódzkie 691 i 808 oraz białostocka 996.

Pierwsza z nich to ET22-213. Piękna lokomotywa serii ET22, klasyka wśród byków. Ma zarówno wiadra, listwy jak i zderzaki starego typu. Zielone czoło uzyskała wskutek naprawy w ZNTK Poznań w 2002 roku. Autorem zdjęć jest defiler.

Screeny lokomotywy znajdują się w albumie http://picasaweb.google.pl/juliusz.kublik/ET22213

Druga z nich to ET22-436. Lokomotywa ta jest dopiero drugą w MaSzynie po ZNTKiM Gdańsk. W odróżnieniu od poprzedniej - ET22-922, ta ET22 ma listwy ozdobne. Ciekawie kontrastują ze sobą oznaczenia: z boku naklejane, na czołach już porządne, trójwymiarowe. Autorem zdjęć jest Paweł EU07-457 Telega.

Screeny lokomotywy znajdują się w albumie http://picasaweb.google.pl/juliusz.kublik/ET22436

Trzecią maszyną jest ET22-691 z Łodzi. Lokomotywa ta przedstawia bardzo ciekawe połączenie. Z jednej strony - rekin, a więc wygląd raczej nowoczesny. Z drugiej zaś strony - listwy ozdobne. Obecnie takie zestawienie, w wyniku ściągania listew ozdobnych, jest coraz rzadziej spotykane. Możliwość odwzorowania tej maszyny w MaSzynie mamy dzięki Krzyśkowi Kawu Walentynowiczowi, który zrobił zdjęcia na teksturę.

Screeny znajdują się w albumie http://picasaweb.google.pl/juliusz.kublik/ET22691

Czwartą lokomotywą jest ET22-808. To także łódzka maszyna. Jest ona bardzo ciekawa ze względu na fakt posiadania listew ozdobnych (przestano je zakładać ponad 100 numerów niżej). W wyniku podmiany z ET22-613 lokomotywa jest jedyną ET22 powyżej nr 701 z listwami ozdobnymi. Podczas ostatniej naprawy w ZNTK Oleśnica zabudowano jej halogeny. Autorem zdjęć tego ciekawego byka jest Krzysiek626.

Screeny znajdują się w albumie http://picasaweb.google.pl/juliusz.kublik/ET22808

Ostatnią maszyną jest ET22-996 z CM Białystok. Maszyna po naprawie w ZNTK Gdańsk w 1999 roku. Piękne żółte czoło, charakterystyczne odcienie kolorów, żółte ozdobniki, emaliowane tabliczki WN - taki obraz byka, typowego dla lat 90. i pierwszej połowy tej dekady odszedł już w zapomnienie. Ostatnią czynną ET22 po naprawie w ZNTK Gdańsk w CM Białystok była właśnie ET22-996. Ostatnią, gdyż niedawno wysłano ją do naprawy w ZNTK Oleśnica. Autorem zdjęcia jestem ja.

Screeny znajdują się w albumie http://picasaweb.google.pl/juliusz.kublik/ET22996

Pozwolę sobie teraz podsumować rok 2007 jeśli chodzi o to, co udało mi się zrobić do MaSzyny.

Po pierwsze - to chyba największy sukces - wraz z Profetą, Kolejarzem, PEKAPem, ZT-POZNAN, Oli_EU oraz innymi udało nam się zrobić 201E pack, podnosząc standard wykonania tekstur, modelu oraz kabiny jakże popularnej lokomotywy ET22.

Po drugie - udało mi się zrobić oraz wydać (wliczając powyższą piątkę oraz 8 z 201E packa) 30 tekstur najróżniejszych lokomotyw ET22.
Do tego dochodzi także 10 siódemek, dwie ET42 oraz po jednej ET40, ET21 oraz SM04.

Dziękuję moim współpracownikom: defilerowi, Andrzejowi Rybakowi, Pawłowi Teledze, Krzyśkowi "626" Szymczakowi, Krzyśkowi "Kawu" Walentynowiczowi, MKdudu (kolejność absolutnie przypadkowa) za nadsyłanie mi zdjęć na tekstury. Tekstury to przecież nasze wspólne dzieła!

Na koniec - jeśli ktoś to przeczytał - zapraszam do pobrania prezentu. Rara możecie rozpakować dopiero wieczorem ;)

Kliknij prawym klawiszem i wybierz "zapisz jako": http://members.lycos.co.uk/eu05maszyna/download/ET22-213_436_691_808_996.rar

Wesołych świąt!

79
Pomoc doraźna / Odp: TGA tool i kanał alpha.
« dnia: 23 Grudnia 2007, 19:12:13 »
A to tylko do Twoich tekstur jest używany kanał alpha? Ja niedawno poprawiałem teksturę wózka Z1...
Po otworzeniu moich tekstur, zapisanych inną metodą - dzieje się właśnie coś takiego. Proponuję sprawdzić.

Jak widzisz, w tym sposobie myślenia nie ma nic nieprawidłowego. Daruj sobie te zaczepki.

80
Infrastruktura kolejowa / Odp: Co oznacza taki znak?
« dnia: 23 Grudnia 2007, 19:05:45 »
@hejnal ma racje. W lokomotywach są nastawniki jazdy.

P.S. Nie mylić z nastawnikiem kierunkowym gdyż ustawia on kierunek jazdy lokomotywy.

W miejscach gdzie ustawione są znaki We8 zazwyczaj znajdują się naprężacze na sieci trakcyjnej. Ustawione są one po to żeby w momencie rozruchu ( gdzie w pociągach towarowych osiąga on 550A ) nie rozwaliło ci sprzęgu lub wywaloło nadmiarowego gdy przejedziesz przez ten naprężacz. Na nim nie ma prądu, jest całkowicie odizolowany od prądu.

Naprężacz to urządzenie do naprężania pędni, występuje w urządzeniach srk mechanicznych (semafory kształtowe, mechaniczne zwrotki i wykolejnice).

To, o czym mowa, to izolator sekcyjny. Służy podziałowi sieci na izolowane odcinki, które w zależności od potrzeby można odłączać, nie pozbawiając całej sieci lub linii kolejowej prądu.

Co do jazdy bezprądowej - nie chodzi tu wcale o szarpania składem, ale o konsekwencje nagłej zmiany napięcia (na innym odcinku  nie będziesz miał takiego samego napięcia jak na tym, po którym jedziesz) - ale tutaj nie jestem znawcą, więc w kwestii rozwinięcia tematu proszę prosić kogoś innego.

Aha - prąd 550A (to przecież "jazda pod kreskę") utrzymuje się przy rozruchu pociągów pasażerskich, natomiast przy składzie towarowym prąd oscyluje w granicach 400A.

81
Pomoc doraźna / Odp: TGA tool i kanał alpha.
« dnia: 23 Grudnia 2007, 18:18:56 »
Domyślam się że próbowałeś otworzyć moje tekstury.

Nadawanie alphy przez TGA Toola to przeżytek. Spróbuj zrobić to Gimpem.

82
Bocznica / Odp: Problem z teksturami ex07
« dnia: 21 Grudnia 2007, 20:46:56 »
I znowu jesteś w błędzie. Od końca czerwca tekstury publikowane są wyłącznie pod podanym przeze mnie linkiem. Czyżbyś nie ściągał moich dzieł? ;>

Panowie wystarczy tej pogadanki.
Wydzielam.
Akvin

83
Bocznica / Wydzielone z "Problem z teksturami ex07"
« dnia: 21 Grudnia 2007, 17:12:15 »
http://tekstury.phpnet.us/ Z tej strony możesz pobrać tekstury. Jak sie zapytasz jak sie jeszcze raz zapytasz jak je znaleźdź, to nie wiem co zrobie.

Jesteś w błędzie. Moje tekstury umieszczam pod linkiem:

http://members.lycos.co.uk/eu05maszyna/download/

84
Tabor kolejowy / Odp: ST44 - 1201
« dnia: 20 Grudnia 2007, 19:40:00 »
Wiesz, tutaj chodzi pewnie o to, by oddzielić w łatwy sposób pojazdy zmodernizowane od niezmodernizowanych. Strasznie głupio, że ściągnęli tabliczki znamionowe - które swoją drogą ostatnio w ogóle są lekceważone (tylko ZNLE Gliwice zostawia je niezamalowane, Oleśnica i inne zakłady po nich mażą).

Sama modernizacja jak na razie wydaje mi się udana. Dobrze, że pozostawiono gagar ma starą dobrą budę, a nie wymysł głupich ludzi a'la 311D. Pulpit ma normalny kran hamulca i normalny nastawnik - co mechanikom przyzwyczajonym do takich urządzeń na pewno wyda się o wiele lepsze niż manetki), wydaje się ergonomiczny.
Malowanie też ładne, zielony kolor nawiązujący do klasycznego malowania gagarina, a nie jakieś pstrokate Cargo. Nawet napis z nazwą właściciela lokomotywy nie jest krzykliwy ze swoją bielą.

Z wyglądu modernizacja wydaje mi się udana, zobaczymy jeszcze jak z eksploatacją.

85
Na warsztacie / Odp: Warszawa Centralna
« dnia: 20 Grudnia 2007, 19:10:14 »
No dobra, ale brak zaznaczonego słupa nie wyklucza jego istnienia. Prosty peron wyklucza istnienie zakrzywionego, a w rzeczywistości są zakrzywione.

86
Na warsztacie / Odp: Warszawa Centralna
« dnia: 20 Grudnia 2007, 17:52:58 »
Skrajne perony powinny być łukowate, na załączonym obrazku nie są. I już plan okazuje się do niczego ;)

87
Tabor kolejowy / Odp: EP07-408
« dnia: 18 Grudnia 2007, 16:56:15 »
Nie.
EU07-408 do 2003 roku miała żółte czoło. Potem poszła na NG do Nowego Sącza, gdzie zabudowano jej halogeny, wycieraczki elektryczne i przebudowano na EP07, malując jednocześnie na bordowo (malowanie Cargo).
W 2007 roku maszyna została odstawiona. Jednocześnie w CM Białystok ukończono naprawę rewizyjną lokomotywy EP07-344, którą pomalowano w schemat Cargo. EP07-408 poszła na rewizję do ZNTK Oleśnica, a szefostwo zdecydowało, że jedna maszyna w Cargo (344) wystarczy w Białymstoku, więc 408 pomalowano już na zielono.

88
Bardzo fajny ten gags, chociaż tył nie pasuje z bokiem kolorystycznie. Wejdz w gimpa i janość-kontrast i będzie OK ;)

Jasność/kontrast to nie jest narzędzie do wszystkiego! Tutaj na moje oko pomocne będą narzędzia balans kolorów oraz odcień i nasycenie (suwak nasycenie dla wszystkich kolorów - tutaj wydaje się być zbyt wysokie).

89
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 16 Grudnia 2007, 18:50:12 »
Jeśli chodzi o opis pojazdów [tekstur], to myślę, że można zapisać to takim kluczem:

type: ET22
folder: dynamic/PKP/201E

ET22-135
201E-135.tga
201E
//ET22-135 należy do ZT w Ostrowie Wielkopolskim, ostatnią naprawę przeszła ble ble ble ZNTK Poznań ble ble żółte czoło ble ble.

ET22-168
201E-wzez-168.tga
...
//ET22-1146 należy do... ble.

endtype

type: EU07
...

gdzie type oznacza serię lokomotywy, folder - folder z plikami tekstur i modeli, a potem: pierwsza linijka - nazwę dynamic, druga - nazwę pliku tekstury replacableskin, trzecia - nazwę modelu, czwarta - opis lokomotywy dla potrzeb użytkownika programu startowego.

90
Waga tekstury zależy od tego jaką ma... nazwijmy to - powierzchnię.

Teza: 1024x512=2048x256
-----
512=2*256 2048=2*1024

1024*512=1024*2*256=1024*256*2
2048*256=2*1024*256=1024*256*2

1024*256*2=1024*256*2 c.n.u.

Tekstura 1024x256 może być nieco za mała, dlatego spróbuj zwiększyć ją do 1024x512. Przeczytaj moje posty raz jeszcze, przeanalizuj, zastanów się, przemyśl i nie pisz bzdur wynikających z niezrozumienia wypowiedzi. Posłuchać rady doświadczonego kolegi także nie zaszkodzi.

Powodzenia w dalszej pracy nad gagsem.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 17