Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - nail_bomb

Strony: 1 [2] 3
31
Trasy / Odp: Bałtyk-kłopoty
« dnia: 04 Maja 2009, 20:16:52 »
Wagon GKKS
http://eu07.pl/download/paczki/267q-gkks.rar.html


Na stronie głównej forum u góry w narzędziach jest >katalog dodatków<, poświęć trochę czasu na zapoznanie się z tym co tam jest, bo jest tam prawie wszystko, czego będziesz potrzebował w najbliższej przyszłości.

32
Tabor / Odp: Fals i Raj
« dnia: 30 Kwietnia 2009, 00:06:08 »
Wielkie dzięki.

Można zamknąć.

33
Tabor / Fals i Raj
« dnia: 29 Kwietnia 2009, 23:16:07 »
Witam
Czy ktoś może mi udostępnić te wagony?


Edit:
Czy Raj to nie przypadkiem Uacs?

34
Publikacje / Odp: Poprawki CHK.
« dnia: 01 Kwietnia 2009, 00:08:13 »
Witam
Używałem exe Kurs'a i też zaskoczył mnie absolutny brak hamulca, zmieniłem exe na Diezelpack i niestety w dalszym ciągu jest to samo...


edit:
Nerwowa ponowna instalacja Dizelpack'a pomogła, wszystko gra, uff.

35
Bieżące kolejowe / Odp: Russian extreme
« dnia: 18 Lutego 2009, 23:41:56 »
Witam,
Jak dla mnie szczyt głupoty. Ostatnimi czasy jest zresztą moda na filmiki typu "extreme". Jak się młodzież nudzi, to niech bierze kilofy w dłoń i "podbija" podkłady na torach, z większym pożytkiem dla wszystkich. 

36
Bieżące kolejowe / Odp: Dziwne zachowanie Kierownika Pociągu
« dnia: 17 Stycznia 2009, 21:30:18 »
Siedźcie cicho to dzięki tym złodziejom padnie kolejna linia.
Pozdrawiam!

Masz rację, ale problem jest także gdzieś indziej. Mój ojciec jak jeszcze pracował w CM Czechowice - Dziedzice, często pytał tych "złodziei", czy się nie boją itd. Odpowiadali, że "góra" i tak ma to gdzieś z kilku różnych powodów, m.in. , udokumentowany powód do zamykania linii, które są kulami u nogi. Drugi powód (co prawda to pogłoski), że gdyby poznać właścicieli prywatnych firm przewozowych, powstałych jak grzyby po deszczu w miejscach, w których są likwidowane pociągi, to człowiek by się troszkę zdziwił...

To samo było na Bielsko - Cieszyn.

Bliziutko byłeś. Trasa z mojej historii : Bielsko - Wadowice :)

37
Bieżące kolejowe / Odp: Dziwne zachowanie Kierownika Pociągu
« dnia: 17 Stycznia 2009, 21:05:25 »
Tak swoją drogą, jakby to policzyć, to se chłopina do pensyjki dorobi troszkę :)

38
Bieżące kolejowe / Dziwne zachowanie Kierownika Pociągu
« dnia: 17 Stycznia 2009, 18:07:03 »
Witam,
Dziś od bardzo dawna, miałem okazję przejechać się zwykłym "podmiejskim" kibelkiem i spotkało mnie coś dziwnego, a może to norma? Wsiadałem na przystanku bez kasy biletowej i udałem się do Kierownika po bilecik, daję 5zł. (miałem zapłacić chyba 4,80), a Kierowniczek wydaje mi 2zł., pieniążki do kieszonki, puszcza mi oczko i wszystko ok. Specjalnie usiadłem obok przedziału służbowego i się przypatrywałem. Na ok 20 osób wsiadających, 15 przyszło po bilety, wszyscy odeszli bez biletów. To się nazywa strzelanie do własnej bramki.
Zapytałem o to kolegę, który jezdzi codziennie na tej trasie i podobno nie warto kupować miesięcznego, bo u Kierownika taniej wychodzi.
Co wy na to?

39
Bieżące kolejowe / Odp: Taurusy w Polsce?
« dnia: 10 Grudnia 2008, 21:01:26 »
Prezentacja na miarę nowego bolida  F1 :)
Europa nadchodzi?

40
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 05 Grudnia 2008, 21:54:43 »
james.szczesny - tak to twoja kabina, a screen jest z "naturalnego" uruchomienia.
mejdzel - "kabina w zielonym świetle" - lepiej?

41
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 05 Grudnia 2008, 19:49:17 »


 Noktowizor

Proszę przeczytać odpowiedni wątek, screeny umieszczamy jako załącznik do wiadomości.

REWIZOR

42
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Paczka całościowa
« dnia: 30 Listopada 2008, 20:21:56 »
Ostatni czteropak miał w sumie 170 MB, dziś ma być 1,7GB - imponujący rozwój. Widać jak znikome znaczenie ma kwestia wszystkich "staroci".

43
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Paczka całościowa
« dnia: 30 Listopada 2008, 18:55:02 »
A czy można przewidzieć ile będzie ważyć taka paczka (o ile nie będzie na zasadzie - doinstalowania dodatków)?      U mnie Maszyna ma prawie 3 giga.

44
Bocznica / Wydzielone z "Z kamerą na PKP".
« dnia: 30 Czerwca 2008, 20:51:14 »
Rozkład jazdy nad kasami biletowymi, wstyd pisać w jakim mieście.

Jak ostatnio wracałem ze szkolenia, to siedziałem na przeciwko tego " rozkładu " 2,5godz. - obciachowy na całego (a taka ładna hala dworcowa:()
Nie powiem także gdzie to było.


Wydzielam.

REWIZOR

45
Bocznica / Wydzielone z "Najlepsze screeny".
« dnia: 28 Czerwca 2008, 13:45:04 »
A ta tekstura byka z CTL to Twojego jest autorstwa? Bardzo ładna ;)
ET22-143 CTL
Autor oryginału: Bart
Autor obecnej tekstury(zmaina układu): Michał "MKaczy" Massel

46
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 27 Czerwca 2008, 16:32:53 »
A mnie się podoba ten: http://pl.youtube.com/watch?v=NNJmBybVRgA
bo to mój filmik:D
Witam
Naprawdę świetny film, najlepsze są te Rp1 wkomponowane aranżacyjnie i  w tonacji  muzyki.

47
Bieżące kolejowe / Odp: Pociągiem przez granice...
« dnia: 26 Czerwca 2008, 19:30:19 »
Witam
Mój ojciec posiadał uprawnienia do wjazdu na teren Słowacji i Czech, które zdobył w trakcie dodatkowych egzaminów na szkoleniach. Z tego to co wspominał , nie był to dobry wybór z jego strony - więcej stania niż jazdy. Co do sygnalizacji itd., to Mateu ma rację , 60 - 70% jest inaczej niż w RP. Np. ręczny sygnał "odjazd" jest identyczny z polskim sygnałem "do mnie".

48
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 15 Maja 2008, 19:10:53 »

Przyczyny wypadku bada specjalna komisja.

Mój wujek od strony ciotki brata i babci jest w tej komisji.
Przez telefon powiedział mi: "...pijany był, znaczy wszyscy byli pijani , nawet pasażerowie i i grzybiarz obok w lesie co coś tam zbierał, a to dlatego, że w okolicy jakiś zlot fanów Maszyny był czy coś...". :)

49
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie ET22-1137 we Wrocławiu.
« dnia: 15 Maja 2008, 13:01:05 »
Dobrze, że nikomu na dachu ten byczek nie wylądował, bo na pewno coś tam na dole z City Bus Pack'a jechało ;)

50
Inne niekolejowe / Odp: Zjazd miłośników kolei
« dnia: 15 Maja 2008, 11:57:48 »
Witam!
Coś mi się wydaję, że ten zlot, to tak za bardzo demokratycznymi metodami się organizuje.
Moim skromnym zdaniem, opartym na współorganizowaniu kilku zlotów (niestety nie MK), powinno to wyglądać tak:
1. Musi być tzw. Organizator - funkcja polegająca no ogólnym "zamordyzmie"
2. Muszą być ogłoszone max. 2 miejsca - wybór ankietowy
3. Data -> pkt.2
4. Dokładnie zorganizowany i opisany harmonogram i wszelkie atrakcje.
    a.) miejsce noclegowe (jakoś się na wycieczki szkolne w 50 - 100 jechało i spanie było za grosze)
    b.) dodatkowe atrakcje : wizyta w ZT, spotkania z pracownikami kolei, przejazd może w okolice jakiegoś skansenu,   
         imprezka wieczorna
5. Najważniejszy - oszacowanie ilości grupy. Jest to potrzebne, aby wstępnie oszacować koszty. Przy założeniu np.60   
    osób, zbiórka np. po 80Pln , daje  ok. 5000, mamy więc kasę na nocleg, wyjazd zlotowy, dodatkową kasę można 
    zebrać przy zaangażowaniu osób trzecich do tzw. obsługi zlotu ( piwko, jedzonko, grilek itd.), kasa na   
    "opłacenie" pracowników PKP dwóch czy trzech, na tzw. pogadankę.
   
Przykład nie zobowiązujący:

W dniach 4-5-6.07.2008 na terenie ZT Czechowice - Dziedzice odbędzie się ogólnopolski zlot fanów kolei i Symulatora Maszyna EU07
Program imprezy:
Dzień pierwszy:
1.Przywitanie "na peronie" wraz z orkiestrą kolejową
2.Zakwaterowanie na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Cz.-Dz. - przejazd autokarem ( wliczone w koszty)
3.Oficjalne otwarcie Zlotu z symboliczną lampką szampana.
4.Powrót na teren ZT i zwiedzanie wszystkiego co się da
5."Sympozja naukowe" na terenie ZT i spotkania z pracownikami ( za kasę oczywiście)
6.Losowanie wśród zlotowiczów "lucky user" , wybranie 5-10 osób na przejazd w kabinie kilku loków na trasie 
   Cz.-Dz. - Bielsko - Biała ( ktoś kiedyś chwalił się na forum, że to wykonalne), w trakcie pobytu grupy w ZT.
7.Powrót na nocleg i grillowanie przy lanym piwku (dużo firm znam do obsługi czegoś takiego)
8.Cisza nocna

Dzień drugi:
1. Pobudka o 5.30 i po dojechaniu na dworzec wyjazd do Skansenu w Chabówce z kilkoma przesiadkami ( bilety 
    grupowe = oszczędność kasy) bo to Tygrysy lubią najbardziej. Dla znudzonych Parkoland w Rabce.
2. Powrót na nocleg i powtórka z rozrywki

Dzień trzeci:
Nie chce mi się już pisać.

To jest moja ogólna koncepcja tej imprezy. Moim zdanie przy odrobinie czasu, chęci , kasy da się wszystko załatwić, oczywiście Organizator też musi dostać jakiś grand - bo Matka Teresa nie jest.
Proszę nie odpowiadać na ten post w kwestii formalnej/organizacyjnej bo nie po to,on został napisany. Chciałem tylko nakreślić ramy zlotu, wg. moich chwilowych przemyśleń.
I błagam wszystkich przestańcie pisać w stylu : zapraszam tam... a może tam, bo to do niczego nie prowadzi i jest jak by to napisać... trochę śmieszne jest.
 
   

51
Trasy / Odp: Krzyżowa 2 - proszę o pomoc
« dnia: 13 Maja 2008, 23:25:52 »
I po problemie!
Serdeczne dzięki @ZiomalCl.

Pozdrawiam.

52
Trasy / Krzyżowa 2 - proszę o pomoc
« dnia: 13 Maja 2008, 22:49:40 »
Witam! Jak w temacie, próbuję uruchomić tą scenerię od dłuższego czasu i ręce mi już z klawiatury opadają. Gdy odpalam scenerię to po kilku sekundach pojawia się przez nikogo nie lubiany monit Windowsa "aplikacja..."
Nie wyskakuje żaden błąd w Maszynie. Co dziwne, ale wydaje mi się, że poszlakowe, jest to, że problem pojawia się w przy próbie startu misji zaczynających się w Krzyżowej, w innym wypadku dopiero dojazd do Krzyżowej powoduje wykrzaczenie. Używam exe z DieselPack'a , a to log:
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm31-165\sm31.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\podloga.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\przud.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zzz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\lampa.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\koncowka.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\pomarancz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\wenty.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\23.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal5.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\czar.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal4.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal2.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\sprezyna.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\bak.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\stal3.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zdez3.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zdez2.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\biel.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\bokos.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\loko31.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\rurka.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\s.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\ziel.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zzz2.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\tył.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\loko3.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\32.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\lamp_zal.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\koncowka-zal.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31-165\zdez.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\406ra.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_bok.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_el.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/zderzaki.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs_2\406ra.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs_2\uahs_bok.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs_2\uahs_el.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\408r.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-046.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\z1\z1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_2kl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep08-009\102e-009.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08-009\ep08-009.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08-009\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08-009\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08-009\ostoja.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\1xxa.t3d
Loading - texture: textures\tabor/dol.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdu_140.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\wrbd_140.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adnu_140.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdu_160.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\203e-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\et41-176.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\203e-b.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\bipa\bipa-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bipa\#wozekbhp.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.tex
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bipa\harmonia.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bipa\bhp-66286.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bipa\bipa-cd.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\bipa\bipa-b.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\201e\201e.t3d
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\woz_et22.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\kolo_et22.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\panto-a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\201e-615.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adnu_120.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57drzwi.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\6b-dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\shp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\sprez.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en71-07ra.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\przedsionki.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\podloga_rowkowana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57drzwip.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\sklejka_srodek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\grzejniki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\polka.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-s.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\wozek-s.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\inne.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\fotel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en71-07sa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en71-07sb.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en71-07rb.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\201e-933.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos3.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\coal.t3d
Loading - texture: textures\materials/coalfine1.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412za.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-b1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\slps.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber1.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\lumber.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#sgs-klonica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber2.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\413z.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\maersk.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\container40foot.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\gray.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm42\sm42.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-174.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412zas.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-z1.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\swiatla.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\lampy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\dach.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\izolator.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\krata_pomost.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\zdezaki.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\b.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-s.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\201e\201e-w.t3d
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\201e-w-203.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\gags\gags.t3d
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\uahs_el.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\gags2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ugpps\ugpps-206se.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\metal.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\main.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\podwozie.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\metal1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\#sprzeg.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\zderzak_sm03.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\ugpps-1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\gags1.bmp
OK
2251-705200-3 at NULL track
2251-705200-3 at NULL track
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\201e-zez-678.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ic\112a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\wars\wars.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\wars\#wars.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\wrbd_160.bmp
OK
skj_day2.t3d
init
Loading - text model: models\skj_day2.t3d
Loading - texture: textures\ozonesky_day2.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: et41-176-a
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\kabina-et41-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przel_ham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\dost_sil.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\rozruch.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka-pom_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\bocznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec_pom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\tlo_kabiny.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/tacho.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07inne.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wlacznik_swiatla.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\grzejnik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\kuchenka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\klapka-noz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\pulpit.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwiwn.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wyc-kuch-lewa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07volto.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07mano.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwi-maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycczerw.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycziel.tga
OK
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
OK
EVENT ADDED TO QUEUE:
drawowo_gl_2end_active
EVENT ADDED TO QUEUE:
krzyzowa_8end_active
EVENT ADDED TO QUEUE:
drawowo_gl_5end_active
EVENT ADDED TO QUEUE:
markowo_dln_1end_wyjazd
EVENT ADDED TO QUEUE:
markowo_dln_1end_active
EVENT ADDED TO QUEUE:
markowo_dln_6end_active
EVENT ADDED TO QUEUE:
st44_manewr1
EVENT ADDED TO QUEUE:
krzyzowa_3end_active
EVENT ADDED TO QUEUE:
krzyzowa_6end_wyjazd
EVENT ADDED TO QUEUE:
krzyzowa_6end_active
:

Proszę o pomoc, bo siedzę nad tym chyba od 11.00 , a przycisk "szukaj" sie chyba już zepsuł od ciągłego    używania :) Pozdrawiam.

53
Bocznica / Odp: Postacie Christopher i Leszek.
« dnia: 25 Kwietnia 2008, 00:25:03 »
Oczywiście trzy konta ma założone na forum.
No, to jest proste: ktoś musi płacić, żeby można takie pierdoły pisać:P

54
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywy na DeviantArt
« dnia: 25 Kwietnia 2008, 00:22:23 »
tirów...yyy...Gagarówa!:)

55
Bocznica / Odp: Postacie Christopher i Leszek.
« dnia: 24 Kwietnia 2008, 22:40:49 »
... parę razy z "niemoralnymi" propozycjami, ale olałem go ciepłym... :)

O ile dobrze pamiętam, to niemoralna propozycja była za 1.000.000 $, więc @Sakorius straciłeś kupę szmalu :)

Tak poważnie, to cieszę się, że nie mam problemów z takimi lolkami.

56
Witam . Ten numer z dwoma kamykami na sznurku, to był już dosyć często przerabiany na Śląskich szlakach. Najbardziej chore w tym jest to, że te gnojki specjalnie dobierają długość sznurka, aby trafić w okno  lokomotywy.
"Dobrze" jest gdy kamyki przelecą tylko po pantografach, co nierzadko  wiąże się z ich zniszczeniem, bo trafienie w szybę, o ile mech się nie schylił, kończyło się zawsze poważnymi obrażeniami.

57
Tabor kolejowy / Nowy wątek
« dnia: 01 Kwietnia 2008, 22:43:10 »
To jeszcze dodam z żółtym patykiem.

Ciekawostka, ten lok przypadkiem znalazł się w Łodzi na kaliskim.
Fotografia jest mojego autorstwa.

To się nazywa robota na szybko.

58
Bocznica / Odp: Modele Barta są udostępnione....
« dnia: 01 Kwietnia 2008, 19:06:29 »
Sakorius - wyjąłem dysk, znalazłem archiwum i co dalej? Podaj jakieś szczegóły bo stoję z tymi kombinerkami i ni w cholerę nie wiem co robić. ;)
Spróbuj delikatnie popukać w talerze, a następnie ścisnąć klastry gdzie znajduje się archiwum, to powinno je scalić przez co da się je uruchomić :]

Wielkie dzięki. W końcu nawet ja doczekałem się profesjonalnej pomocy Starszego Brata.
Jak odpalę archiwum do wystawię gdzieś...

59
Bocznica / Odp: Modele Barta są udostępnione....
« dnia: 01 Kwietnia 2008, 18:26:02 »
Sakorius - wyjąłem dysk, znalazłem archiwum i co dalej? Podaj jakieś szczegóły bo stoję z tymi kombinerkami i ni w cholerę nie wiem co robić. ;)

60
Bieżące kolejowe / Odp: Szokujaca wiadomosc :(
« dnia: 01 Kwietnia 2008, 14:22:26 »
Może by jednak spróbować coś zrobić. Wiem, że to walka z wiatrakami i nie chodzi mi o przypinanie się łańcuchami, ale np. akcja mailowa? Jest nas przecież dużo, a to najgorsza kasacja jaka mogła nas spotkać.
 




Strony: 1 [2] 3