Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MichałŁ

Strony: 1 ... 36 37 [38]
1111
Tabor kolejowy / Odp: Pantografy
« dnia: 13 Stycznia 2008, 07:33:26 »
Zrozumiałem a przepis o tym ,że drużyna trakcyjna ma się składać z maszynisty i tylu pomocników ile lokomotyw to tez znam.
Chciałbym zadać jedno pytanie.
Jak jest w trakcji wielokrotnej rozróżniany kierunek ustawieni lokomotyw? Bo mogą być sprzęgnięte przodami do siebie lub tyłam albo zwrócone w tą samą stronę.I od tego przecież musi być odpowiednio ustawiony nawrotnik w obu lokomotywach.

1112
Tabor kolejowy / Odp: Pantografy
« dnia: 12 Stycznia 2008, 20:10:36 »
 pomocnik może wykryć usterki które dają jakieś sygnały np. nienasmarowane łożyska,które głośno pracują. Ale nie zobaczy np.uszkodzenia izolacji uzwojeń, wtedy zadziała przekaźnik różnicowy a to jest  już syganlizowane w lokomotywie prowadzącej.
A sygnalizacja nie musi pokazywać każdej drobnostki, wystarczy aby pokazywała takie które zagrażają bezpieczeństwu

1113
Tabor kolejowy / Odp: Pantografy
« dnia: 12 Stycznia 2008, 18:47:26 »
pomocnik może być podczas konwojowania nieczynnej lokomotywy ale po co przy trakcji wielokrotnej. przecież nawet jak by coś sie zepsuło to nie może wejść do przedziału WN. a lokomotywy posiadają sygnalizację która pokazuje nieprawidłową pracę lokomotywy sterowanej

1114
Bocznica / Odp: 401Da - pierwsze screny.
« dnia: 12 Stycznia 2008, 17:53:10 »
bardzo ładna tylko reflektory jakieś małe się wydają

1115
Tabor kolejowy / Odp: Pantografy
« dnia: 12 Stycznia 2008, 17:45:59 »
Słyszałem ,że jazdę na przednim pantogrfie przy 2 elektrowozach stosuje sie po to aby w razie uszkodzenia pantografu w pierwszej nie spadł na dach drugiej i nie uszkodził elektryki na dachu

1116
Tabor kolejowy / Odp: Hamulec Matrosowa
« dnia: 09 Stycznia 2008, 16:28:50 »
Dzięki za odpowiedź.to tak jak w naszych EZT

1117
Tabor kolejowy / Hamulec Matrosowa
« dnia: 09 Stycznia 2008, 14:30:36 »
Znalazłem ciekawą stronę http://oltep.km.ru/hepl_torm/oglavl.htm są tu opisy radzieckich hamulców. mam pytanie do czego mogą służyć styki elektryczne na zaworze maszynisty? Bo na walentynach zawór jest bez tych styków.Pytam się bo nie znam języka

1118
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 08 Stycznia 2008, 15:16:32 »
To może z tym dodatkowym przesadziłem. Ale na LHS-sie ciężkie składy z rudą prowadzą 2 gagary. a poślizg na 2 lokach naraz rzadko się zdarza chyba że szyny są bardzo śliskie.

1119
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 08 Stycznia 2008, 13:24:37 »
przy poślizgu w gagarze można sobie pomóc hamulcem dodatkowym.

1120
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 07 Stycznia 2008, 19:39:55 »
A to nie jest bezpiecznik nadmiarowy?
Nie bo amplistat nie wyłącza obwodu głównego tylko utrzymuje wzbudzanie prądnicy aby nie został przekroczony maksymalny prąd i napięcie prądnicy głównej oraz obciąża silnik odpowiednio do macy jaką rozwija

1121
Tabor kolejowy / Odp: Moc lokomotyw spalinowych i elektrycznych.
« dnia: 07 Stycznia 2008, 16:38:29 »
Gagarin ma zabezpieczenie nadprądowe jest nim uzwojenie sterujące amplistatu, które obniża wzbudzanie wzbudnicy kiedy prąd w obwodzie głównym dochodzi do granicznej wartości.

Strony: 1 ... 36 37 [38]