Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - nortonex

Strony: 1 2 [3] 4
61
Bocznica / Kabina ET40 w EP40 + fizyka
« dnia: 17 Marca 2008, 21:01:50 »
Przeszukując forum, nie natrafiłem na żadne konkretne wskazówki dotyczące lokomotywy EP40-41. Dotarłem do wątków gdzie chciano do niej wsadzić kabinę z EP05, jednak nic konkretnego tam nie wyczytałem.
Pytanie jest proste: jak (bo chyba to jest możliwe) można wstawić kabinę ET40 do EP40, oraz czy da się coś zrobić z fizyką w tej materii, aby móc tym potworem rozpędzić się do 160km/h?

62
Trasy / Odp: mam problem z trasą drawinowo
« dnia: 16 Marca 2008, 16:04:47 »
Wywal Z1, wstaw inne wagony może zadziała. a tak poważnie to wielu już miało i ma ten sam problem. Dwie porady. Przy podczepianiu do składu pilnujcie aby INSERT   nacisnac dwa razy, NIE WIECEJ. Pewnym sposobem na blokade jest też po ruszeniu składem nie tykanie się kompa aż nie wyjedzie on ze stacji.
Tomku, ale ja nie nic nie podczepiałem, ani nie odczepiałem ;P po prostu symek zawiesza się losowo w czasie jazdy (jak np rozglądam sie po kabinie, czy przyspieszam) - na innych trasach tak sie nie dzieje... motyw z odhamowaniem jest mi znany.

63
Trasy / Odp: mam problem z trasą drawinowo
« dnia: 16 Marca 2008, 12:47:38 »
Jaki masz FPS ?
trasa drawinowo et22-2, byczek z 201e packa, gra w oknie 640x480, trakcja, w tle odpalony winamp, to w Drawinowie mam 7-8fps

64
Trasy / Odp: mam problem z trasą drawinowo
« dnia: 16 Marca 2008, 10:12:06 »
Korzystając z topicu, mam zapytanie.
Czy Drawinowo działa każdemu bez problemu? U mnie, fakt że sceneria ładuje się poprawnie, jednak gdy dostanę sygnał odjazdu, to po pewnym czasie od ruszenia, maszyna ot tak się zawiesza - brak żadnego komunikatu o błędzie, konsola nic nie pokazuje. Symek po prostu zamarza. Nie wiem, gdzie szukać przyczyny tego błędu. Czyżby za słaby komp?
podkręcony Athlon 1800+ @ 1800MHz
płytka msi kt3v
768MB RAM
GF FX 7600 GS 256MB (stery 169.21)
windows xp prof.


65
Bocznica / Wydzielone z "ET24"
« dnia: 14 Marca 2008, 16:20:36 »
Jeśli chodzi Ci o układ Bo'Bo'Bo' to jest całkiem sporo tego typu lokomotyw (vide http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Bo-Bo-Bo_locomotives). A wydaje mi się, że MaSzyna jest spełnieniem marzeń każdego MK, więc dlaczegoby nie mogło być w niej ET24? :)

66
Na warsztacie / a ode mnie - syrena SU46-037
« dnia: 13 Marca 2008, 21:54:44 »
Ja też zrobiłem syrenkę ;D tym razem SU46-037 (źródłem jest film z youtube autorstwa Andrzeja Klauzy)

link:
http://members.lycos.co.uk/nortonex/maszyna

plik nazywa się [horn]_SU46-037.zip ;)

67
Publikacje / Odp: Mój pierwszy raz :) - repaint SU45
« dnia: 12 Marca 2008, 20:50:23 »
Z pasami jeszcze będę walczył. A co do okien, to rozmiaru nie zmieniałem ;P takie były w teksturze źródłowej ;)

68
Publikacje / Mój pierwszy raz :) - repaint SU45
« dnia: 12 Marca 2008, 20:42:09 »
Korzystając z chwili wolnego czasu, spróbowałem zrobić coś dla symka :) Bardzo spodobało mi się stare malowanie SU45-154 z 1996 roku KLIK KLIK więc postanowiłem zrobić taką wersję malowania dla symka.
Do repainta użyłem tekstury SU45-010 więc potrzebuję zgody jej autora, aby udostępnić moje 'dzieło'. Z profesjonalizmem raczej mało ma ono wspólnego, ale może komuś się spodoba. Dodam, że to pierwsze moje podejście do robienia czegokolwiek z grafiką związanego :P
Sporo jest niedoróbek, których nie wiem jak poprawić (np jak uzyskać bordowe gniazda sterowania ukrotnionego) więc prosiłbym o jakieś wskazówki ;)

Wygląda to wszystko w ten sposób:


Dzięki Sigman za zgodę ;)
Teksturka znajduje się tutaj:
http://members.lycos.co.uk/nortonex/maszyna/

69
Tabor kolejowy / Odp: Sypiący się pesozłom
« dnia: 17 Lutego 2008, 22:50:36 »
A wypadnięcie tego gówna mogło jakoś bardzo niekorzystnie wpłynąć na prace szynobusu? Nie słyszałem żeby coś się gdzieś potem stało z tym szynobusem, nie zauważyłem też na trasie zaszynobusów (aczkolwiek sam SA106 był wyjątkiem, bo puszczali zawsze SA132/134 o tej porze).

70
Tabor kolejowy / Sypiący się pesozłom
« dnia: 17 Lutego 2008, 21:26:18 »
Ostatnio mój kuzynek czaił się na naszej miejscówce na przejazd szynobusu (Bogaczów, trasa Zielona Góra-Żary). Doczekał się dolnośląskiego SA106-011 zmierzającego z Jeleniej Góry w kierunku Zielonej Góry. Co się okazało? Gdy szynobus przejeżdżał, kuzynek usłyszał, że coś wyleciało na tory. Po przejeździe składu podszedł i zwinął do domu takie coś:


Co to może być, jak bardzo jest to potrzebne szynobusowi i czemu do cholery odpadło ;) (pomijając że 'tfurcą' szynobusu jest pesa ;P)


71
Publikacje / Odp: Syreny - download [stała aktualizacja]
« dnia: 14 Lutego 2008, 15:40:06 »
Po wstępnych oględzinach, to chyba właśnie z tego filmiku :)
Hehe, to mogę czuć się z siebie dumny, że coś mojego przydało się na potrzeby maszyny :P:P

72
Publikacje / Odp: Syreny - download [stała aktualizacja]
« dnia: 12 Lutego 2008, 22:43:41 »
@Rozi Czy syrena SA105 była robiona z mojego filmiku: http://pl.youtube.com/watch?v=WpcDIyRbX1k ? :> Bo jakoś tak znajomo brzmi :)

73
Inne niekolejowe / Odp: Wasze pulpity.
« dnia: 11 Lutego 2008, 23:16:55 »
A mój pulpicik wygląda tak:


dla zainteresowanych: fotka na pulpicie jest autorstwa Andrzeja Klauzy (autora strony www.dieseleldorado.prv.pl )

74
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Modyfikacja exe - co wy na to.
« dnia: 07 Lutego 2008, 22:04:45 »
Jak już mówimy o modyfikacjach EXE. Ciekawi mnie czy dałoby się zrobić, aby kamera podążała za lokiem przy wyjściu z kabiny? (oczywiście opcjonalnie) czasami lubię sobie poobserwować składzik z zewnątrz i takie coś byłoby fajną sprawą :)

75
Kurde faktycznie :/ Dzięki i sorki :/ Kompletnie nie zwróciłem uwagi że niżej jest już inna SM42-172 :/ a ja się tak uparłem na tą jedną jedyną teksturkę (nazwę) :/

76
Na jakim torze chcesz stonkę postawić?

na tym torze:) :
trainset none macie3 20.0 0.0
//$o Dojezdzamy do Wilisia odczepiamy wagony. Jedziemy do Jarkawek i spowrotem do Wilisia.
//node -1 0 SM31-165 dynamic pkp\SM31-165 none 411D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdu_140 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_2 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_1 111A 0.0 nobody 3 15 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa adu_160_2 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa 104a 104a 0.0 nobody 0 10 Passengers enddynamic
//node -1 0 SN61-183 dynamic PKP\SN61 SN61-183 sn61 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
//node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bh Bh 101a 0.0 nobody 7 20 Passengers enddynamic
//node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bh Bh 101a 0.0 nobody 0 20 Passengers enddynamic
endtrainset

77
@SM42drive niestety, ze starą kabiną również symek nie chce się odpalić :/ Nie, żebym się uparł, ale Całkowo jest bardzo klimatyczną trasą i fajnie byłoby stonką sobie pośmigać, a nie wiadomo dlaczego, nie mogę :/

78
Powyższy wpis jest dla pociągu sterowanego przeze mnie. wpisy do dynamic mam na pewno dobre, bo kopiowane z readme dizelpacka, z resztą tak samo jak wpis na stonkę. mówię, np w scenerii Bochnia stonka działa prawidłowo....

79
Uruchamianie Symulatora / SM42, Całkowo i Player train init failed!
« dnia: 02 Lutego 2008, 14:38:56 »
Poddaję się! Na wszelkie możliwe sposoby próbuję wstawić stonkę do całkowa i za każdym razem symek na samym końcu się wysypuje z błędem  "Player train init failed!" :/
EXE oczywiście DIZELPACK, sama paczka reinstalowana wiele razy... z wpisami też kombinowałem na różne możliwe sposoby ...
wpis mam następujący:
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdu_140 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_2 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_1 111A 0.0 nobody 3 15 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa adu_160_2 111A 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\1xxa 104a 104a 0.0 nobody 0 10 Passengers enddynamic

Co może być nie tak? :| Przykładowo SM31 czy ST44 działają jak najbardziej poprawnie...
A np na trasie Bochnia, stonka ładuje się normalnie .... O co tu chodzi? :P

80
Tabor / Odp: 3E/ET21
« dnia: 31 Stycznia 2008, 23:24:10 »
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6275.0.html :)

czyli odp brzmi: tak :) tam jest potrzebna kabina :)

81
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Ekran startowy!
« dnia: 31 Stycznia 2008, 18:13:27 »
A ja na swoje potrzeby używam takiego ekraniku startowego :) Jak komuś się podoba to proszę bardzo ;)


82
Tabor / Odp: Problem z uruchomieniem SDR19
« dnia: 25 Stycznia 2008, 14:12:52 »
Ok serdeczne dzięki. Był jakiś problem z EU07, ale bladego pojęcia nie mam jaki i dlaczego. Zmieniłem na EU07303E z nową kabiną i już działa :P

83
Tabor / Odp: Problem z uruchomieniem SDR19
« dnia: 25 Stycznia 2008, 13:36:03 »
Dzięki za odpowiedź, ale to raczej nie jest ta sama trasa.
Tutaj masz link do paczki Strzęcowiec-Karpice w nowej wersji. Tam jest trasa SDR19
http://www.filehosting.at/files/download.php?file=e5617844ed2eb12d4d3e60386d26c0bc

Jak możesz, to sprawdź czy normalnie Ci ona działa... Z góry dzięki!

84
Tabor / Problem z uruchomieniem SDR19
« dnia: 25 Stycznia 2008, 13:13:44 »
Witam serdecznie.
Ostatnio napotkałem problem przy uruchamianiu trasy SDR19. Nie wiem, dlaczego, ale przestała ona działać i wywala mnie z błędem (program wykonał niedozwoloną operację ble ble ble) do Windowsa.
Grzebałem w plikach scenerii, ale nie mam bladego pojęcia, co może powodować błąd.
Moje exe to 717 by Kurs.

a oto fragment loga:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 010907 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90 and others
Renderer:
GeForce4 MX 440/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.4.1
Supported Extensions:
(...)

InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep05\ep0523.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\141_1a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\141_41.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\141_2a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\141_4.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\141_6a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\141_3.bmp
OK
Degenerated triangle found
(...)
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\141_7a.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\ep02_elements_002.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\eu07-424.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep05\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\1xxa.t3d
Loading - texture: textures\tabor/dol.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_tlk.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\wrbd_160_tlk.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ic\112a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdu_160_tlk.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sn61\sn61.t3d
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sn61\sn61-silnikowy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sn61\sn61-toczny.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sn61\sn61-86.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et22\et22.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\et22\pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et22\et22-wozek.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et22\et22-616.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos3.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\coal.t3d
Loading - texture: textures\materials/coalfine1.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\406ra.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_bok.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_el.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/zderzaki.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs_2\406ra.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs_2\uahs_bok.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs_2\uahs_el.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs_2\408r.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\ugpps\ugpps-206se.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\metal.tga
OK
Degenerated triangle found
(...)
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\main.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\podwozie.tga
OK
Degenerated triangle found
(...)
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\metal1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\#sprzeg.tga
OK
Degenerated triangle found
(...)
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\zderzak_sm03.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\ugpps-1.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\413z.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\slps.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\gray.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\container40foot.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\maersk.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\es\es.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\es\#9wpodw.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/bufor1.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/#podwozie-prowadnik.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/#podwozie-resor.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/#hamulec-klocek.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/hak.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/sprzeg.tex
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\es\#9w.tex
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\es\gravel.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412za.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-b1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber1.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\lumber.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#sgs-klonica.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\gags\gags.t3d
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\uahs_el.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\gags1.bmp
OK
i w tym miejscu pojawia się błąd.
Może mi ktoś podrzucić loga z pomyślnie załadowaną trasą, abym mógł sobie porównać, co u mnie jest nie tak?

85
Publikacje / Odp: Kabina EU07.
« dnia: 13 Stycznia 2008, 12:36:02 »
Wskazówka się owszem, rusza, jednakże wylądowała po drugiej stronie haslera :P Czyli zaczynam z V 180km/h i przy rozruchu jest tylko więcej :P


Aha, po zmianie kabiny koło nastawnika przestało się kręcić :)
@ST44-003 Jak Ci się chce, to możesz podłubać, jak temu zaradzić, a jak nie to po prostu poczekam, aż oficjalnie wypuścicie kabinke dla EP08 :)

86
Publikacje / Odp: Kabina EU07.
« dnia: 13 Stycznia 2008, 09:56:11 »
Ja mam z kolei pytanie z innej beczki.
Wstawiłem sobie kabinę EU07303E do EP08. Problem polega na tym, że wskazówka haslera stoi wtedy w miejscu. Da się to naprawić w jakiś prosty sposób, czy muszę czekać na oficjalną kabinę siódemki dla EP08?

87
Tabor kolejowy / Odp: Pantografy
« dnia: 12 Stycznia 2008, 12:32:28 »
Ja z kolei słyszałem, że gdy lokomotywa jedzie na dwóch patykach, to w wypadku połamania wszystkich kosztami wymiany jednego pantografu może zostać obciążony maszynista. Czy to prawda?

88
Tabor / Odp: [problem] Odhamowanie SN61
« dnia: 15 Grudnia 2007, 09:46:47 »
Serdecznie dziękuję za zainteresowanie... Przykro mi, że z mojej winy trochę zaśmieciłem forum. Następnym razem baczniej przyjrzę się problemowi, zanim coś napiszę :)

89
Tabor / Odp: [problem] Odhamowanie SN61
« dnia: 14 Grudnia 2007, 23:40:27 »
Faktycznie... po kilku próbach udało mi się odhamować za pomocą sposobu kolegi Kolejarza... ale jak się to ma do rzeczywistości? Pozostaje używanie starszych exe?

90
Tabor / Odp: [problem] Odhamowanie SN61
« dnia: 14 Grudnia 2007, 23:30:57 »
@krzysiek626 ... w ferworze tego wszystkiego zapomniałem o nawrotniku :|
Największe problemy rozwiązuje się najprościej :|... no cóż, przepraszam wszystkich....

jednak nie zmienia to faktu że na exe 717 mimo wszystko odhamowć się nie da...

Strony: 1 2 [3] 4