661
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 19 Lutego 2017, 14:04:28 »
@EP08_015: dokładnie na takiej samej zasadzie musiało to działać na 3E/1. Sterowanie "krokodylem" EL2 przez operatora sortowni było i jest tylko w KWB Konin.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
To juz sieci tam nie ma? Zabek chcial kiedys 2e odemnie do tego. Jak chcecie to moge pomyslec i zrobic moda et21 z bocznym patykiem. Do dyspozycji macie takze el2 100 z kabina.Sieci na wielu liniach nie ma już od dawna i pogodziłem się z tym faktem, gdyż Koleje Piaskowe chylą się ku upadkowi. Nie mogłem jednak pogodzić się z tym, że zdjęto sieć trakcyjną ze stacji... Jęzor Centralny! W temacie 3E/1 z bocznymi patykami: widziałem je w Jęzorze w 1994, ale miały już zdjęte patyki przy czym miejsce po nich na krawędzi dachu pozostało https://wrphoto.eu/details.php?image_id=28552&mode=search Nigdy natomiast nie widziałem zdjęć ich pracy na polu piaskowym przy użyciu tych pantografów bocznych. 2E były stricte związane z Jęzorem i okolicami i nie sądzę, aby kiedykolwiek pojawiły się na torach Kotlarni, a jeśli mówimy o EL2 to wiadomym jest, że nigdy na Śląsku nie jeździły, choć pojazd sam w sobie jest bardzo ciekawy. Prócz KWB Konin i Turek widziałem je w pracy w KCW Kujawy, gdzie pracowały ze zwykłymi węglarkami Eaos!
Fakt przeniesienia urządzeń na dach zapewne jest przyczyną braku takiego siania dźwięków jak w AcatusachUrządzenia FT i PSM przeniesiono na 36WEa na dach, aby uzyskać więcej miejsca dla podróżnych. Maszynownia w 36WEa jest krótsza niż w 31WE - nie widać tego z zewnątrz, bo przy fotelach przy ścianie maszynowni "36" nie ma okien. To wszystko nie ma nic wspólnego z dźwiękami grzejników i nawiewem klimy. Sama praca falowników i przetwornic na 31WE też nie stanowi wielkiego problemu dla podróżnych, choć owszem słychać ich pracę (przynajmniej ja słyszę). Dla porównania głośniej pracują FT i PSM na ELF'ach, ale także w zakresie akceptowalnym.
Muszę się jeszcze przyjrzeć ale wydawało mi się, że na dachu członów skrajnych klima jest większa. Ta klapa komina to chodzi Ci o tą z dużą liczbą otworów, przez który idzie nawiew? Wymiary ok 1.5 na 1 m?Zwróć uwagę na to, że na dachu 31WE/45WE i 36WEa w członach czołowych są nieco inne urządzenia. Na 36WEa na dachu wylądowały falowniki i przetwornice - może to Cię zmyliło.
producent i uzytkownik wyciaga wlasciwe wnioski z ich eksploatacji.Dokładnie tak jest pod warunkiem, że użytkownik chce i umie zainteresować się swoim wozem, a producent chce słuchać o usterkach/nietrafionych rozwiązaniach i wdrażać poprawki.
w pierwszym i ostatnim członie nad którym zainstalowana jest główna jednostka klimy
jest taki wielki otwór nawiewowy mniej więcej w połowie odległości między drzwiami a kabiną mecha
Żartujesz? Jaki sens ma odpalanie MaSzyny przez kogoś kto tego nie czuje? To nie jest gra dla casuali, myślę, że casual odpanie po 5 minutach z MaSzyną teraz.
Nie wiem jaki ma sens jechanie jakiejkolwiek misji bez znajomości podstaw ruchu kolejowego czy obsługi pojazdów.
Nie wiem jak po modernizacjach, gdzie wmontowano do nich jakichś system mikroprocesorowy OIDP "Mirer".Na maszynach serii 350 stosowano swego czasu system MIREL 350.